@ Juud wat een leuke foto's en wat staan ze leuk die oorbelletjes. Ook sterkte met je oma. @ Duster is niets mis met poetsen toch en zo ben je er idd even uit. @ Alieke fijn dat het weer beter gaat met Danique. @ Chantal heel veel beterschap jullie allemaal. @ Tesske hopelijk gaat het nu allemaal wat beter. @ Denice jij maakt toch uit wat voor foto's je erneer zet. Kipfilet in boursin met risotto? Ben vandaag lekker vrij want wij zijn 1 jaar getrouwd Gisteren met Toby weer wezen zwemmen en daarna was het echt weer kassa weer de hele tijd krijsen en aan zijn oortjes trekken, volgens mij heeft hij echt heel veel last van zijn oortjes na het zwemmen wat zo gaat dat dus elke keer erna. Dat maakt het zwemmen dus echt minder leuk, volgende week proberen we het nog met oordopjes en anders stoppen we ermee. Wat wel jammer is want hij vind het zo leuk in het water zolang zijn hoofdje niet onderwater moet of zijn oortjes.
@ Denice ....wat een gezeik...die profielfoto is toch leuk!! En die zwart witte die je gisteren had ook hoor! Enne heb je nu de wijzig knop al gevonden want je kan alles best in 1 bericht plaatsen @ Vogeltje.... =D> gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk
@Vogeltje; Gefeliciteerd @Denice; Laat ze toch zeiken. Heb je de foto's er toch afgehaald?Ik zou ze terugzetten hoor!
@ Marleen, op pagina 1820 staat mijn update! Lief van je dat je het wilt doen! Veel plezier bij Juud. @ Duster, veel plezier bij Juud! @ Juud, wat leuk dat het toch doorgaat! Veel plezier met de dames! Hoe is het met oma? @ Denice, welke foto's kunnen dan niet volgens je moeder? Ik heb alleen maar leuke foto's gezien! Ehm kipfilet, ik heb nog een lekker recept met gevulde kipfilet. Kipfilet in de lengte insnijden en daar een mengsle van monchou en mosterd in doen. De kip omwikkelen met parmaham of een andere rauwe hamsoort. Dan in de folie, en dan in de oven. 200 graden en het hangt een beetje van de dikte af van je kipfilet hoe lang ze erin moeten, ik doe meestal een uur, ik wil zeker weten dat de kip gaar is. Wij eten er altijd lekkere aardappeltjes bij (bijv. krieltjes) en sugersnaps met katenspek, uitjes, zilveruitjes en peper. Sugersnaps zijn wel duur, kan ook met sperziebonen. Kleine Emy een slaapkop. Maar ja, die heeft het ook zo druk met snel een grote meid worden...... @ vogeltje, gefeliciteerd! En moet hij beslist onder water dan? ik had net een pb van iemand die ik helemaal niet ken om op haar baby te stemmen in een of andere verkiezing. Nou, dat doe ik dus niet, dat doe ik alleen als ik diegene ken!
@ Setteke het probleem is dat hij dan ook niet op zijn rug kan zwemmen en ze willen idd dat hij onder water gaat want dat hoort erbij. We hopen nu maar dat het met de oordopjes lukt, gisteren heeft hij bijna de hele les gehuild totdat hij vrij mocht zwemmen/spelen.
SETTEKE lekker recept !Moet ik wel eventjes naar de winkel hihi ik heb wel gewone ham maar das niet zo lekker denk ik Ja ik had een profiel foto van mij erop gezet. En dat vonden ze te sexy ! Of ik hem er eventjes DIRECT vanaf wilde halen want dat vonden ze niet kunnen. maar dat krijg ik dan weer via me moeder te horen ik heb zo hekel aan mensen die achter me rug over me praten en dan ondertussen gewoon doen alsof er niks aan de hand is als ik er naar vraag.
@ Vogeltje, nou dat is wel sneu als hij er zo'n last van heeft. Als oordopjes niet helpen zou ik er ook mee stoppen hoor! @ Denice, ja, het moet wel echt iets van rauwe ham oid zijn. Dat geeft die lekkere gerookste smaak aan de kip. Nou, ik zou die foto lekker laten staan, hoor! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet om welke foto het gaat, maar dat betekent ook dat het me dus niet opgevallen is dat hij sexy zou zijn ofzo. Lekker boeiend zulke mensen!
@ Setteke, ik weet niet of het bij Wesley ook komt door z'n billen. Denk het niet, het is al bijna weg (lang leve de bepanthen) en hij heeft het wel vaker gehad. Elke keer als ik bij 'm kom dan wil hij spelen en begint te lachen. Als we 'm dan na lang troosten om het kwartier toch even eruit halen blijft hij ook heel lief op schoot zitten bij je terwijl hij dat normaal NOOIT doet! Hij zit geen minuut stil dus volgens mij speelt hij een spelletje met ons! @ Denice, welke foto's van jou? Ben even gaan spieken maar zie geen rare foto's van jou die niet zouden kunnen?
ze doet net alsof ik in me blote reet op een foto heb gestaan ofzo !! Ik had een shirt met lange mouwe aan ! me haar los en foto was vanaf mijn middel gemaakt. Ik snap t echt niet hoor ! Het zou de manier van kijken zijn geweest zegt ze. Nou ik zou niet weten hoe ik gekeken zou moeten hebben hoor. ik kijk gewoon normaal op de foto. En nu maakt ze er zo'n probleem van. Heb een uur geleden die foto er vanaf gehaald ik denk ZEIK!!! ik haal ze er wel af. Nou zelfs nu is het niet goed. Nu krijg ik net een smsje van"kan ik nog wel om 11 uur morgen komen voor emy " net alsof IK heb gezegt dat ze NIET mag langskomen ofzo. Dat heb ik niet gezegt. Heb haar ook niet genegeerd ofzo. Heb niks gezegt alleen "als mensen problemen hebben met de foto's van mij op hyves of op msn als profiel plaatje dan zeggen ze dat maar tegen mij en niet achter mijn rug om" En dan kreeg ik meteen dat ik haar als grofvuil behandel en dat ze alles doet voor me dag en nacht en altijd voor me klaar staat en dat ik haar nu zo behandel. volgens mij last van der hormonen ofzo ik weet het niet . ik zie niet in wat ik hier nou fout heb gedaan ofzo.
delilah ik heb die op hyves weg gehaald en van msn ook ik denk ik geef me moeder wel der zin dan houd ze op maar zelfs nu houd ze niet op.
@ Deliah, dat hoort wel een beetje bij de leeftijd hoor! Ze ontdekken dat ze door iets te doen, bijv. huilen een reactie bij papa en mama kunnen uitlokken. En als ze dan hun zin krijgen is het direct weer goed. Dus ja, het zou best kunnen dat hij een klein beetje gebruik maakt van zijn kunnen..... @ Denice, oh ja, dat hebben wel meer moeders dat ze gelijk alles op zichzelf betrekken als je het waagt kritiek of commentaar te geven. Ik denk dat je je er verder maar niet meer druk om moet maken en idd, mam, kom maar lekker langs! Hé nou wil ik die foto eigenlijk wel even zien..... Jaaa! Me is happy! Mijn nieuwe kussenhoezen zijn binnen van de H&M! Van mijn verjaardagsgeld ga ik nou nieuwe accesoires shoppen!
juud ik kan die niet vinden waar staat tie ongeveer op het scherm?? internet bij mij werkt nogsteeds niet helemaal. achtergrond kleuren, letter typ kleuren en sommige plaatjes kan ik ook niet zien. en sommige links zoals : volgende, bevestigen enz ook niet :S ik weet neit hoe ik dat voor elkaar krijg. ik vind het leuk dat jij die foto tenminste wel leuk vind !!! ben weer beetje blijer geworden JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAA GEVONDEN!!!! IK HEB HEM GEVONDEN DE KNOP JEEEEEEEEEEEEEEEEJ~!!!!! =D> Vogeltje. GEFELICITEER!!! JEEJJ hihi. recept met boursin is ook eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerug lekker ik denk dat ik ze allebei maar gaat proberen deze week hihi !!! heb nog kipfilet voor morgen in de vriezer leggen , maar dan moet ik dus alleen nog kijken welke ik dan vandaag gaat eten .... MOEILIJK dan moet ik kiezen !!! emy zit de hele tijd al : "AAAHHGGGGGGG AHHGGG " en dan "waf" ze doet de hond na. wij zeggen altijd ahgg lief hondje.als we hondje zien. Nou zit ze de knuffel te aaien. AHG met zo'n harde G !
Kijk mij van de glij baan En in me nieuw cadeautje (vandaag gekocht voor Silver) Steve neemt alleen vanmidag nog een zak ballen mee. 100 ballen is beetje weinig in het badje
@all als je iets wilt zoeken. wat terug op de pagina staat dus zoals de update. dan kan je bij zoeken (dat staat boven aan) intypen update en dan krijg je alles wat daar over is geschreven van nieuw naar oud.
binna wat een leuke fotos, en leuk noppies setje, anissa had hetzelfde setje toen ze een maand was las wat over kapotte billen, heb dat hier ook met saf vaak gehad, en heb op recept een sterkere zinkzalf gekregen, zinkzalf met olie, helpt veel beter en blijft ook op de kapotte stukken zitten gister naar het cb geweest met anissa, haar hoofdje was niet gegroeid, verder bijna 5 cm gegroeid, en maar 80 gram aangekomen in 2 maanden, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze ziek is geweest
vogeltje gefeliciteerd!!!! denice wat vervelend zeg, zou ook zoiets hebben van waar bemoei jeje mee. ik zou gelijk die mensen er af gooien denk ik haha mijn moeder snapt internet gelukkig niet maar ze wou gister komen in de avond en vind het dan vervelend als de kinderen al in bed liggen, ja sorry maar bedtijd is bedtijd, dan moet je overdag komen... toch? maar goed ze waren toevallig door omstandigheden toch nog even wakker hier is het grijs buiten en miezert
even snel weer in mijn pauze. Gelukkig heb ik helemaal geen lichamelijke ongemakken ondanks dat ik lichamelijk werk doe en ik heb dus genoeg energie en vind het heerlijk om te werken, en dan weer gauw terug naar huis omdat ik Roos dan toch wel mis. Jullie hoeven je dus geen zorgen te maken of ik niet teveel hooi op mijn vork neem. @ denice, waar bemoeien ze zich mee, je maakt toch zelf wel uit welke foto je plaatst. Lijkt je moeder toevallig een beetje op jou? jij kan soms ook vrij "heftig" reageren. @ Noura, wat gek dat dr hoofd niet gegroeid was, zeiden ze nog hoe dat zou kunnen? @ Binna, wat een leuk ballenbad voor Silver Ik hoop dat Linka het heel erg naar haar zin heeft in Frankrijk Is er iets met Miranda4xmama? groetjes weer
ze zeiden er niets over, soms kan dat, en mischien is het vorige keer anders gemeten. ze zit niet onder de lijn ofzo. vond het zelf alleen wel gek dat ze in 2 maanden maar 80gram aangekomen was. moet haar nu maar goed verwennen gaan met lekkere hapjes. ik denk dat ze gewoon ook een kleintje is maar er werd daar niet moeilijk over gedaan, en 2 weken terug de kinderarts was ook tevreden wou net een pb sturen maar kreeg het bijna niet voor mekaar, ligt dat nu aan mij? ik drukte gewoon op pb en toen ging die de pagina copieeren vind af en toe de site maar vaag geworden hoor