Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfya

Elfya Niet meer actief

Zo, ben weer terug. Ik wilde een rokje terugbrengen bij de Sting. Bleek dat ik het kaartje er al af had gehaald. Gelukkig deden ze niet moeilijk. Ik heb ook meteen even een staatslot gekocht, kom maar op met die miljoenen!
    Nu wilde ik een cake gaan bakken, blijkt dat ik geen eieren in huis heb. Grrr! Heb geen zin om weer weg te gaan met dit snertweer.

En mijn pakje van kleertjes.com is vanochtend binnengekomen. Ik had en rokje en blousje besteld van Noppies in maat 74. Maar het was echt veel te klein. Dus meteen maar teruggestuurd en het rokje in een maatje groter besteld. Het blousje hadden ze niet groter jammer genoeg.

@Setteke: balen van de auto. Maar gewoon verder blijven zoeken, komt heus wel goed. Lekker recept trouwens. Maar Gerard wil vanavond pannenkoeken. Hihi, geen probleem. O, besef me nu dat ik dan ook eieren nodig heb....

@Duster, Marleen en Judith: have fun!

@Denice: wat raar zeg. Je mag toch zeker zelf wel beoordelen welke foto's jij op internet wilt zetten.

@Vogeltje: gefeliciteerd met je trouwdag. Ga je nog iets bijzonders doen?
    Wat zielig voor Toby. Ik zou de volgende keer zeker oordopjes proberen.

@Binna: schattige foto zeg. En wat gaaf die ballen, waar kan je die kopen?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hhihi clautje, geen kippenin de tuin??

jammer van het blousje, kan je die niet ergens anders halen? hierin de stad zit ook een noppies winkel, wil anders wel voor je kijken?

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    volgens mij zag ik die ballen in het kruidvat blaadje staan een zak met 100 stuks
    maar speelgoedzaken hebben ze ook

4. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Noura: heel lief aangeboden, maar dat hoeft niet hoor. Hier zit ook een winkel die Noppies verkoopt. En anders koop ik wel een andere. Eigenlijk was het een gewoon wit blousje met korte mouwtjes. Niet heel bijzonder dus.

Ik zal ook eens even kijken bij Kruidvat, thanks.

Enne..geen kippen helaas. Lijkt me wel superleuk trouwens.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind kippen niets aan, de buurman heeft ze, en pal naast onze schutting, dus heel de dag hoor je ze. en als ze honger hebben gaan ze tegen de schutting beuken.
    en vliegen die er van komen, hij maakt ze niet goed schoon ba

waarom lukt het me niet om een foto te plaatsen

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Binna wat een schat van een meid is dat zeg :D verbaas me nogsteeds dat ze zo veel haar heeft en al leuke staartjes in der haar heeft :D

Noura ik weet zeker dat anissa deze maand beter gaat aankomen :) en der hoofdje dat is toch niet zo erg? of heb ik dat verkeerd? ik weet niet hoe dat zit en hoeveel een hoofdje moet groeien in een maand tijd.. ?
    Heb ook meteen die mensen verwijderd. ben echt klaar met ze. had toch al niet zoveel met ze dus ja weg ermee. Ik zeg altijd als jullie op visite willen komen. Mag dat maar VOOOOOOOOOOOOR 8 uur daarna heb je gewoon pech. Als ze eenmaal hier zijn en Emy heb ik op bed gelegt mogen ze nog wel even blijven, maar ik ga haar ook echt niet wakker zitten houden. Wat jij ook al zeg. Bed tijd is bedtijd en daar mee uit. groot gelijk !!! moeten ze maar in de middag komen hoor :D hihihet is inmiddels hier opgehouden met regenenen.

Net lekker met emy weze douche ze vind het zo super he in der blauwe wasmand hahaha :p badje is niet zo heeeeel erg diep en in de wasmand zit het water een kleine stukje onder der schouders. zo blijft ze lekker warm en maar spetteren en lachen met der rubbere duckie :p en nu is ze zo moe ze is net omgevalle in de box en ze slaapt als een roosje.

Petra: eigenlijk lijk ik meer om me vader,met betrekking tot de heftigheid hoe ik uit me hoek kan komen. me moeder is meer zoiets van ik ga meteen maar huilen misschien dan krijg ik me zin.. ( klinkt net als een klein kind) ze is erg uhh emotioneel net zoals me zus en me broertje. Agh ja ik hoor niks meer na het smsje of ze nog langs kan komen morgen wil er ook echt niet meer over hebben ofzo als ze morgen er weer over begin, ga ik gewoon hier lopen schoonmaken. ze komt voor emy niet voor mij. heb daar geen zin in om daar over door te gaan zitten zagen dan weet ik zeker ze gaat weer huilen.en dan moet ik weer medelijden hebben. nou echt niet hoor foto is foto en dat ben ik op die foto en ik ben er verdomde trots op dat ik er niet zo uit ziet als de buurvrouw van hier naast.
    ( sorry dat ik dat zeg maar die ziet er uit alsof ze aangereden is ofzo.. :confused: ziet eruit alsof ze 50 kinderen gekregen heeft en volgens mij ken het haar ook echt niet schelen )

clautje oehh lekker pannekoeken en cake jammie jammie :D wil ik ook wel maar hier ook het probleem geen eieren. Ik moet nogsteeds naar de winkel voor de lekkere recepten van vogeltje en setteke :D neem ik ze gelijk mee. ken der wel een paar sturen hier via zp. :rolleyes:

7. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Denice: hihi, dat zou handig zijn.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    maar is het echt zo dat ze alleen voor emy komt? toch ook voor jou? vind dat wel een beetje onaardig om alleen voor je kleinkind te komen.
    ik merk wel eens dat mijn moeder heel erg gefocust is op de kleintjes, terwijl de 2 oudsten er ook nog zijn. maar dat doet ze niet bewust.

pff hier nog steeds grijs weer

oh en over dat hoofdje enzo is niets gezegd hoor, en ik weet ook niet hoe dat zit dat ze groeien moeten in 2 maanden. haar lengte was de keer ervoor niets gebeurd, en nu ineens 5 cm. het zal wel per onderdeel gaan bij haar haha
    over ruim 2 maanden moeten we pas weer.

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Noura
    Ja ik weet niet . maar het lijkt er wel op dat ze alleen voor de kleine komt. Altijd bezig enzo met haar ( niet erg hoor ) Maar volgens mij zit ik er een beetje dan bij voor spek en bonen dus dan zet ik maar thee met koekje erbij en ga dan maar me gang in huis. ik weet het anders ook niet.

t is hier ook weer aan het zeiken :( had gedacht misschien word het toch wel lekker met een zonnetje vandaag. maar fout gedacht dus.

HIHI dat zou best grappig zijn volgende maand is dan hoodje aan de beurt. en dan ? de voetjes? en dan de lengte en gewicht hihi. ze concentreerd zich op 1 ding heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slim :D

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @clauwtje heb de ballen bij de kruitvat samen met het zwemmbadje. kan ook nog een hogen rand om zodat dat ook schauduw geeft. alleen is 100 ballen niet genoeg dus best nog evne duur zo. badje 7.00 100 ballen 7 nog wat en nu nog 1 zak 100 ballen. maar ja ze vindt het supper. O ja Silver heeft van noppies nu gewoon mt 80 aan. en de h&M heeft ook een leuk wit bloesje

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahaha voetjes, jaaa stel je voor, ineens 2 maten grote, nou hoop het niet, want heb net schoentjes besteld die worden gemaakt, leuke zilveren met witte bloemetjes

12. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hey meiden was ik ook weer eens...
    heb veel moeten werken, dus vandaar dat ik er niet was.
    Ben net bijgelezen, maar ga het niet redden te reageren helaas. Misschien later vandaag wel...
    Ik heb nog wel een vraagje aan jullie.
    Britt rolt nog steeds niet makkelijk om....van buik naar rug soms, maar van rug naar buik moet de 1ste keer dus nog komen. Nu zeggen ze op het CB dat wanneer ze het met 9 maanden nog niet doet, ze dan pas "laat " is, maar van mij mag ze nu wel gaan omrollen hoor!!!
    Ik stimuleer haar met speeltjes daar te leggen zodat ze wel moet rollen, of in ieder geval pogingen doen. Dat doet ze dan ook braaf, maar dan blijft het daarbij! Haar koppie blijft op de grond liggen terwijl haar lijfje wel rolt.... en zich zo krom trekt als een garnaaltje:eek:
    Kan ik nog iets anders doen om het haar beter te leren, of moet ik er niet zo mee bezig zijn???
    Ze zit al wel prachtig los, zo 15-20 minuten te spelen achter elkaar!! Dat gaat dus wel goed...en als ik haar op buik leg, dan werkt ze zich zelf naar achter...achteruit tijgeren..

Ik kom straks nog een keer online!!
    Alvast bedankt....groetjes

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey,

@ Naat: Jee wat schrikken van je schoonvader! Hopelijk knapt hij snel weer op!

@ Vogeltje: Gefeliciteerd met je 1e trouwdag!

@ Judith : Wat een lief duiveltje hebben jullie!

@ Denice: Pff, moe je toch zelf weten welke foto je plaatst! Misschien moet je voor een recept eens kijken op AH.nl Daar heb ik ook al veel lekkere recepten gezien!

@ Alieke: En hoe waren de bezichtigingen?

@ Setteke: Jammer dat het niets geworden is met de auto...

@ FF: Olivier deed ook een hele tijd zijn best om om te gaan rollen, maar bleef steeds hangen. Ook met speeltjes geprobeerd maar dan draaide hij snel de andere kant op hahaha...En opeens....deed hij het! Het is net als met kruipen, hij oefent zich suf maar lukt hem nog niet. Komt vanzelf joh!

@ Binna: Zag het badje en de ballentas ook bij Kruidvat staan, maar is hier niet zo handig... De honden gaan er vast in, zij hebben ook zo'n badje voor de warme dagen en dan die ballen :rolleyes: Hahaha, nee dan loop ik de hele dag achter de honden aan te vangen ;)

Ik ga Olivier wat te drinken geven...

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    joeeehoee
    was leuk vanmiddag!!!!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik vond het ook erg gezellig :D

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ duster pb even je mail? Dan zal ik de fotos mailen!
    Zal zo wat spammen hier hahah :)

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    de 3 smurfen :)

Matthijs en Giulia

Matthijs om op te vreten :D

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zooo ziet er leuk uit. gezellig dat het toch door kon gaan.

hier ook op de verjaardag van me oma geweest. maar ja Silver kon weer eens niet stil zitten. en wou ook niet op de grond. dus nu best wel moe. Silver niet die ligt weer in haar ballen bad. waar ze ook al zelf uit kan zie hier onder

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Bina, dat bad is super! Ik wil een filmpje zien hahaha :)

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Matthijs ligt eindelijk op bed. Zal wel goed slapen, na zo'n vermoeiende dag :)

Deel Deze Pagina