@ Bina wat een heerlijkerd is Silver @ Duster, mijn mail doet gek maar is bezig met verzenden! En wil graag geloven dat hij moe is
@Sjudith; Bedankt voor de foto's (ik heb ze zelfs 2x ontvangen ). Echt leuk! Je hebt 't zelfs voor elkaar gekregen om zijn 2 doorkomende tandjes vast te leggen En die foto dat Giulia wil gaan staan is ook erg leuk.....
@ chantal, vervelend dat het zo'n ziekenboeg is/was bij jou thuis. Je vroeg het met de buikpijn gaat nou die is er nog steeds iedere nacht. Vanmiddag ging ik heel even op de bank liggen en dan komt het ook opzetten, blijkbaar is de pijn er dus alleen als ik lig. Ik heb het niet zo op de dokter maar ga nu de 3e week al in dus zal toch maar eens bellen. Vrouwen zijn ook ( bijna) allemaal het zelfde met dat shoppen he..internet shoppen doe ik trouwens niet aan, hou er niet van dat je niet kan passen. @ Naat, wat erg van je schoonvader zeg..en ik kan de gevoelens die deze gebeurtenis bij je oproepen wel begrijpen hoor..is volgens mij ook niet vreemd @ Brechtje, ideaal he zo'n badsitje! even over de menstruatie, ik heb een spiraaltje laten plaatsen en word bijna niet meer ongesteld. Kan je dus niet echt helpen @ Juud, leuke foto's! wat een schattig pakje zeg. @ Alieke, ik hoop dat je vanacht eens lekker door kunt slapen @ Schatje, dus bloedprikken kan wel op koninginnedag? Ik heb geloof ik gemist waarom je moet prikken? @ Setteke, jammer dat de auto niet doorgaat. @ Denice, wat vervelend dat je moeder zich nog zo met je leven bemoeit. Zou mijn moeder niet moeten doen, ben getrouwd en heb mijn eigen gezin en daar heeft zij niets over te zeggen ( zal ze ook nooit doen hoor..) @ Vogeltje, gefeliciteerd met je trouwdag en hebben jullie nog iets gedaan? Wat vervelend van Toby's oortjes, ik hoop dat met doppen in zwemmen beter gaat. @ Binna, wat een leuke foto's! en silver is helemaal happy met haar ballenbad zo te zien. @ Noura, wat jammer dat ze niet zo goed gegroeid is. Maar als ze er verder niets over hebben gezegd zal het wel goed zijn toch? Hoe groot/zwaar/oud is ze nu? @ FF, Tess rolt ook nog maar sinds kort van rug naar buik en nu kan ze niet meer van buik naar rug, terwijl ze dat eerder wel deed. Ik zou het niet te veel pushen, ze krijgt zo ineens in de gaten dat ze het kan ( althans zo ging het bij Tess wel).Goed dat ze al zo lang zelf kan zitten!Hoe gaat het nu verder met Britt eet ze nog steeds goed? @ Puck, fijn he van die honden die zo gek zijn op balletjes Hier moet ik de heren ook goed in de gaten houden als Tess aan het spelen is. @ Meeters, leuk dat het zo gezellig was @ All, hoeveel waren jullie in totaal kwijt aan om je fiets 'baby' klaar te krijgen? Ben vandaag bij de fietsenwinkel geweest en ik ben zo'n 250 euro kwijt, vond ik wel een boel geld eerlijk gezegd. Ooh ja en ik vraag me af hoeveel euro jullie ongeveer uitgeven voor de eerste verjaardag van je kindje?
@ teske ik koop gewoon wat ik op dat moment leuk vindt weet het nog niet. en ik heb mijn en steve ze bobike zitje en scherm via mp en was zo rond de 50 euro kwijt en dan kussentjes zo rond de 20
Ooh ja vergeet ik toch helemaal te vertellen dat ik echt een heel ander kind heb. Het lijkt wel of ik de verkeerde heb meegenomen van het kdv gister Sliep Tess eerst iedere 2 uur wel even nu heeft ze vanmorgen van 07.00 tot 15.00 helemaal niet geslapen. Van 15.00 tot 16.00 wel eventjes en sindsdien is ze alweer wakker. Zelfs na het badderen is ze nog niet moe en ligt ze nu nog druk te spelen. Ze huilt/jengelt ook bijna niet meer, lacht en brabbelt nu echt de hele dag door. Volgens mij heeft het grietje zich echt super beroerd gevoeld al die tijd dat ze wel koemelkeiwit binnen kreeg ( hoewel ze wel altijd al nutrilon HA kreeg)
ik ga een driewieler kopen waar de papa of mama achter kan sturen. 100 euro! voor donique's eerste verjaardag!
Heb vandaag bij de fietsenwinkel dus ook een erg leuk fietsje gezien voor Tess maar idd ook 100 euro. Kreeg al te horen dat ik niet goed wijs ben om haar zo'n (duur) kado te doen dus vroeg me af wat anderen doen Deze maar dan zonder dat gele vlaggetje
@ Tess, mijn fiets was 180 euro en mijn stoeltje en windscherm 15 Oja en 3wielers heb ik op MP op geboden, max 15 euro Giulia krijgt die ballenbak van het Kruidvat voor haar verjaardag! Als ze hem nog hebben dan!
We hebben trouwens vandaag besloten om eind september toch ook nog maar 8 dagen alanya te doen. In het najaar is het niet meer zo belachelijk warm daar en ik verwacht ( hoop) dat Tess dan geen last van haar benauwdheid krijgt.
hallo, Roos heeft weer met volle teugen genoten bij opa en oma. Zo leuk om haar daar op te halen....dan zitten ze alledrie van top tot teen te stralen, lieverds dat het zijn. Nu lekker onderuit op de bank en even een tijdje helemaal niks, morgen krijgt mijn schoonvader een lintje van de koningin dus dat is wel een verassing en erg leuk. fijne avond allemaal kado eerste verjaardag: nog geen idee, weet echt nog niet wat ze leuk vind tegen die tijd.
Hallo allemaal! Wat een leuke foto's/filmpjes weer. Ik zal zo ook even foto's uploaden en een filmpje van een lopende Silke! Marleen/Juud/Duster, wat super dat jullie het zo leuk hebben gehad. En idd, wat is Matthijs een scheetje! Wat betreft verjaardagskado, wij geven altijd 50 euro uit voor Tymen dus voor Silke ook. Ze krijgt van ons in ieder geval de boerderij van Little People (die heb ik voor 25 euro) en dan nog wat erbij. Misschien iets van kleertjes. Oh ja, en ik laat nog zo'n slinger maken bij feestslinger.nl. Tymen heeft op zijn eerste verjaardag ook zo'n fietsje gekregen, maar hij deed en doet er niks mee. Hij vond er niks aan om geduwd te worden op zo'n ding. Het zit ook niet erg comfortabel, aangezien ze met hun voeten bungelen. Tegenwoordig pakt hij hem af en toe uit de schuur, maar hij snapt niet hoe hij moet trappen. Ik zou eerder een loopauto (hebben wij nu tussendoor moeten kopen, aangezien Tymen daar aan toe was) doen op de eerste verjaardag, maar dat is persoonlijk. Petra, alvast gefeliciteerd met je schoonpa! Andy alweer beter? Waar zit jullie bedrijf nou ook alweer? tesske, zou het dan toch KMA zijn? Zonde dat je er nou pas achter komt. Arm meisje! Ik heb een tweedehands mamafiets gekocht met alles erop en eraan en was 450 euro kwijt.
@Tesske, wij hebben Sam voor haar eerste verjaardag een tasje en telefoontje van de Action gegeven. Nog geen 10 euro bij elkaar. Ze worden al zo verwend op die dag en ze snapt er toch niets van. @Fotos,. ahh, wat een schatjes en wat een lekker koppie heeft die Matthijs, smelt!! @Naat, hoe is het nu met je schoonvader. Ik begrijp je gevoel ook heel goed hoor. Mijn vader is 1,5 jaar geleden overleden en als ik hoor dat andere mensen met iets soortgelijks het overleven, denk ik.. Waarom Vandaag met Djim naar mijn zus geweest, die heeft even de tondeuse erover heen gehaald. Hij had allemaal van de lange pieken. We noemden hem al gekscherend Herman van Veen, haha!! Dus zoek de verschillen: Voor de kapper: En na de kapper!! Eigenlijk zie je het alleen boven zijn oren.
Pff. pagina 1820 tot 1838 door zitten spitten voor de update... Ik denk dat ik best wat vergeten ben want m'n concentratie was op een gegeven moment wel wat minder. Maar anders is het helemaal niet meer te doen! @ Duster & Juud: Ik vind het jammer dat ik Thomas alweer moest gaan halen. Volgende keer gaat hij toch maar mee hoor, dan hoef ik niet zo snel weg. Giulia is echt een feestbeest en weet heel goed dat ze leuk is! Ze laat in ieder geval het kaas niet van d'r brood eten! Matthijs is echt een schatje, erg lief en rustig ventje. Ik denk dat hij later gaat voetballen Vooral die blonde krulletjes zijn geweldig! Ik heb even een overdosis zp gehad van bijna 2 uur, dus heb ff geen zin meer om te reageren Fijne avond allemaal! X
hihi maar herman ziet er welgoed uit haha goh judith mooie fotos hoor, en leuk die knipjes. wat krijg je de ogen toch altijd mooi helder op de foto zeg ze heeft het echt super geweldig naar haar zin he in dat ballenbad eh hier ook geen fietsje, hoor van veel mensen dat kinderen daar weinig mee doen en we hebben best al veel speelgoed, en hoe meer er ligt hoe minder er mee gespeeld word. du s heb nu 1 of 2 bakken staan en de rest op zolder. als ik dan weer wat omwissel zijn ze er zo blij mee alsof ze wat nieuws krijgen verder weet ik nog niet wat ik geven ga. we hebben al genoeg lees dat het met naat haar schoonvader niet goed gaat? sterkte
Silke kijkt even wat er in Tymen zijn speelgoedmand zit... En wat zit er in mijn eigen boxzak? Samen met grote broer En het filmpje waar Silke loopt: Vergeet ik toch steeds te vertellen wat Silke haar eerste woordje is: "nee" "Zo meisje, mama gaat je naar bed brengen!" "nee!" "ja" "nee!" En dat kan heel lang doorgaan. Ze deed het zopas bij Hilbrand ook. "Silke, blijf nou even rustig liggen!" "nee!" "ja" "nee!" enzovoort. Net in de douche zette ik haar even voor de grap op de pot. Ze riep net zo lang nee tot ik haar eraf haalde. Ze zegt ook "hai"tegen je als je binnenkomt ofzo. Grappig!
Lique, mijn schoonzoon ziet er weer goed uit hoor! :-D Marleen, succes met die update. Je moet hem idd echt elke dag bijhouden anders is het niet te doen!
hoi meiden, ik ben zo moe, dus duik op tijd mijn bedje in. sorry voor het niet reageren. ik begin nu toch wel steeds zenuwachtiger te worden voor volgende week, de opname van Milan. pfff... was het maar achter de rug! en dan nog eens wachten op de uitslag... fijne avond meiden! liefs rebbel