Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, ja hij moet er natuurlijk wel netjes bijzitten, haha!! Djim begint zijn benen onder zijn kont te trekken, maar zie hem nog niet de speelgoedmand in duiken hoor!! GO Silke!!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke wat loopt ze al goed zeg

@marleen tja hetis inderdaat pitig ik hield het ook echt iederedag bij

@lique waar woon jij in noordholand eigelijk als je voor az ben als ik vragen mag

@rebbel kan me wel voorstellen dat je nu wel zenuachtig gaat worden. tis ook wel pitig en spannend

@schatje fijn dat je gewoon kan prikken en als je bij een bepaald ziekenhuis zitweet even die naam niet dan prikken ze ook op zon en feestdagen. Die bij ons niet. vindt dat zo belachelijk mensen die qua hun ei sprong zitten die kunnen het dan gewoon volgende maand weer proberen want ze halen dan niet je ei er uit of zetten hem dan niet terug

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, ik woon in Broek op Langedijk, tussen Alkmaar en Schagen

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oke vandaag ik woon ook vlak bij alkmaar maar ook vlak bij Amsterdam en tja ga toch voor AJAX maar was wel nieuwschirig na wat je laatst schreef

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, wat een leuk ballenbad!

lique, wat een heerlijk manneke! ik vind foto's met tandjes zo leuk!

setteke, wat loopt silke snel! :confused: leuk! ben ook wel benieuwd naar een filmpje waar ze nee of hai zegt! stoere meid hoor!

duster, sjudith en marleen, leuk dat het zo gezellig was. leuke foto's van jullie meeting!

------------------------------------
    vakantie is geboekt, dus vriend is weer blij. canarische eilanden is het geworden. in een kindvriendelijk hotel.
    nog 1 kort dagje werken en dan 6 dagen vrij! wel wachtdienst vanaf maandag :evil:

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo Hallo

De bezichtigingen waren super. Het eerste stel was direct al superenthousiast geweest
    En willen onder voorbehoud van financien het huis kopen.
    Het is dus in principe al zo goed als verkocht.
    Het enige probleem is dat het huis wat wij willen kopen, het bod niet wordt geaccepteerd.
    Dus wij hebben nog geen ander huis. Even afwachten wat het gaat worden dus...

Danique si vandaag weer bij de dokter geweest. En ze hoeft geen antibiotica meer.
    We moeten het nou eventjes aankijken. Ze verliest veel slijm uit neus en mond.
    Dus hopelijk is ze snel slijmvrij!!!

Ik ga zo lekker slapen, ben erg erg moe. Moet nog eerst even spullen pakken.
    MIjn vader wordt morgen 60 en we slapen bij mijn ouders morgennacht.
    Alles moet dus nog even ingepakt worden. Maar heb geen puf
    Anders morgenmiddag maar even snel doen. Danique ligt nu ook al lekker te slapen, dus wil haar kamertje niet meer op.

Welterusten allemaal! Slaap lekker en het zal wel vrijdag worden voor ik hier weer ben.
    Morgen verjaardag van mijn pa en donderdag naar de dierentuin.
    Hele fijne dagen allemaal!!!!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, ik ben door mijn vriend meer naar AZ getrokken, want voor heen was het ook AJAX.

@Lauwie, ja daar kijkt ie zo lekker, haha!

@Alieke, wat een luxe, je huis zo snel verkopen. Hopelijk hebben jullie snel een huis naar jullie wens.

Ik moet morgen ook werken en dan volgende week woensdag pas weer! Heerlijk vooruitzicht? Wat gaat iedereen doen met koninginnedag? Wij gaan met de kids naar het dorp en vriend gaat einde van de dag naar huis met de kids. Dan mag ik nog even feesten, heb ik toegeëigend, aangezien ik de afgelopen 2x zwanger was, haha!

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey dames,

allemaal de groetjes van mij en van Stan!

Voor de rest alles in orde hier, al begint de crisis ook de weg naar ons huisje gevonden te hebben :(

groetjes
    Veerle en Stan

9. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Jeetje meiden wat klesten jullie toch veel..........

@Delilah, waarschijnlijk heb je al heel veel tips gekregen. Maar ik smeer altijd Remederm Lichaamscrème van Louis Widmer. Kan je echt overal opsmeren!

@Queenbee, leuke foto van jou en britt op de fiets. Filmpje heb ik niet gezien :( heb je hyves niet.

@Chantico, volgens mij kan je gewoon een 2ehands fietszitje kopen hoor. Ik heb een nieuwe gekocht, die was in de aanbieding. http://link.marktplaats.nl/247822767

@Lauwie, wat leuk dat Otje zo lekker zit te swingen! Lijkt me echt schattig om te zien. Bart gaat soms wat wiebelen als hij muziek hoort. En wat een supergave foto's! Wij gaan niet op vakantie, maar gaan nog wat klusjes in om rond het huis doen.

@Binna, beetje laat, maaar hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke foto's! Je hebt gelijk een beetje weinig ballen Leuk filmpje :)

@Schatje, ik ga volgende maand stemmen hoor!

@Mieppie, hier hebben we nog niks geregeld mochten wij te komen overlijden :oops: Ik wil graag dat Bart naar mijn ouders gaat, maar mijn wil naar zijn zus. Maar dat vind ik zo'n ijskonijn. Als ik haar al eng vind, wat moet Bart er dan wel niet van vinden?

@Sjorsje, een teek op je kont :pale:

@Setteke, wat kan Silke goed eten, leuk he als ze het zelf gaan doen. Bart doet een stukje in zijn mond, en haalt het daarna er weer uit om te bekijken :( Wat kan Silke al goed lopen, ze rent zowat het hele huis rond :confused: Nu al de nee fase :) Ookal hai zeggen =D> =D> =D> =D> =D>

@Duster, gefeliciteerd met je poetsadres!

@Tesske, je had het van de week over koemelkvrijbrood bestellen. Maar in de supermarkt kan je gewoon tarvomout kopen is ook zonder koemelk. Fijn dat het dieet al aanslaat! Ik was €50,- voor een moederstuur en €50,- voor zitje + windscherm van bobike, beide nieuw. €250,- vind ik wel heel erg veel geld, daar koopo je zowat een nieuwe fiets voor! Wij hebben al een cadeau voor Bart zijn 1e verjaardag :oops: Een driewieler €70,-

@Naat, dat is schrikken van je schoonpa. Snap je gedachte wel, had het ook toen m'n oma overleed.

@Juud, hoe is het met je oma? Leuke foto's!

@Vogeltje, gefeliciteerd met je katoenen bruiloft! Hopelijk helpen de oordopjes! Enne niks moet, zwemmen moet wel leuk zijn......

@Denice, als iemand tegen mij zegt, JIJ MOET........ Ik zou het mooi niet doen!

@Clautje, hmmm lekker cake! Wat een service, ruilen met kaartje eraf! Ga voor je duimen dat je miljonair word!

@FF, over het rollen, ik heb Bart een paar keer zelf omgerold (van rug naar buik) Linker been over het rechterbeen (of andersom) je hand onder haar heupje/kontje en doorrollen maar. Na een paar keer had hij het "gevoel" en deed hij het zelf.

@Lique, lekker kort koppie! Knap kereltje zeg!

@Alieke, wat goed dat die mensen zo entousiast waren, maar waar gaan jullie dan wonen? Hopelijk gaat het snel weer beter met Danique. Veel plezier in the zoo!

@Al, hebben jullie al een buggy, zoja welke en waarom? Mijn voorkeur is op dit moment de mutsy spider of de quinny zapp. Iemand ervaring daarmee?

Ik probeer nog steeds Bart fluitend op de film te krijgen, maar dat lukt niet zo. Als hij mij met dat ding ziet, stopt hij met alles waarmee hij bezig was :( Ik heb wel een vaag filmpje, maar daar zit m'n schoonmoeder doorheen te mekkeren........

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tesske, balen als het kma is, maar wel superfijn dat ze zich nu zoveel lekkerder voelt!

lique, ook mooie blauwe ogen trouwens!
    ik ga morgenavond met een vriendin naar de vrijmarkt. op koninginnedag ff rondje door de stad en eind van de middag schoonouders op visite.
    veel plezier donderdagavond!

aykietje, wat is er aan de hand?! :(

toetie, ik ben wel benieuwd naar je schoonmoeder :). hier houdt ook alles op als er een camera in zicht komt. jammer van de spontane momenten..
    we hebben gekeken voor een buggy voor de vakantie, oa naar de quinny zapp, maar die kan niet plat. in de winkel zei ze dat het met 10 maanden wel handiger is als ie wel plat kan. ik wil per se een die soepel rijdt. dan blijft de maclaren over. en die is best prijzig... :confused: zeker voor dat ene weekje vakantie, want verder vind ik de easywalker helemaal prima!
    klusjes in en om het huis hebben wij ook nog genoeg :(

----------------------------------------
    we hebben hier trouwens duidelijk weer een sprongetje. zelfs papa was vandaag niet ok, moest echt mama zijn (en dat op papadag). als ik weg was, was het wel weer ok, maar het liefst knuffelt ze de hele dag met mij.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

@Alieke, super dat jullie huisje nu al verkocht zou zijn. En een hele fijne dag vandaag en morgen.

@Tesske, fijn dat het kma-vrije dieet aan lijkt te slaan.

@Juud, dat is geen geld voor 'n driewieler. Wij (althans Lianna) heeft er vorig jaar voor d'r verjaardag een van m'n zus gehad. Ze vindt het geweldig om erop te zitten, alleen d'r beentjes zijn nog steeds te kort om er iets mee te kunnen.

Vandaag nog werken en dan lekker lang vrij, tot volgende week woensdag. Gisteren geregeld dat ze de tuin komen doen na het weekend. Maandag worden stenen geleverd en een stratenmaker zou ze er meteen inleggen. Alleen nou kwam er gisteren nog iemand anders kijken en die vroeg of wij het zand er ook zelf uithaalden. Nou nee, alleen de beplanting en de huidige bestrating. Volgens hem komt er ook nog zo'n 5 kuub zwart zand uit, waar we dan ook nog een container voor moeten huren. Hij wil wel proberen om iets te regelen om een lelijke boomstam eruit te halen. Wij wilden hier eigenlijk overheen laten straten, maar mooi wordt het dan niet echt. Maar diegene die we dus eigenlijk de opdracht gegeven hebben, is nog niet eens komen kijken. Zaterdag pas. Dus als die ziet wat er nog gedaan moet worden, zal ie niet blij zijn. Nou ja, vandaag die offerte van die ander maar even afwachten.

Ben weer werken, doei.

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorrgen,
    ik ben er weer lekker vroeg bij op mijn vrije dag :D

Wij wonen in Bergschenhoek en daar zit Andy zn tuin ook (ja hèhè we wonen erbij) tegenwoordig is het gemeente lansingerland met bleiswijk en berkel. Ooit had iemand nog gevraagd wat we hebben en dat zijn rode en gele trostomaten, zien er echt superlekker uit (alleen ik lust geen tomaat :oops: )

buggy ik heb de Maclaren gekocht. Hij is bij de babydump in de aanbieding, dan is hij nog prijzig hoor, maar na advies van verschillende zaken en hier op het forum zijn mensen veel sneller ontevreden over een andere buggy en kopen dan uiteindelijk nog de maclaren.
    Wij hebben hem van mijn ouders gekregen \:D/ die hebben als traditie dat je een kinderwagen krijgt als je een babytje krijgt. Dus bij Roos een prachtige nieuwe quinny buzz gekregen en nu een tweedejands easywalker duo en maclaren buggy

@ toetie, ik hoop dat het binnenkort lukt om je fluitende Bart vast te leggen, ben heel benieuwd, lijkt me erg grappig.
    @ lauwie, Roos is nu ook helemaal into mama, ik vind het wel leuk
    @ alieke, wat een heerlijkheid als je huis zo snel verkocht zou zijn
    @ aykietje, leuk dat je je even laat zien, hoop dat je crisis meevalt en is je badkamer nou klaar?
    @ Setteke, wat knap van Silke dat ze al zo goed loopt!
    @ Lauwie, dus toch met het vliegtuig, lekker hoor naar de canarische eilanden! Wanneer gaan jullie? Ik ga van de week Roos haar paspoort in orde maken, zou echt iets voor mij zijn om te vergeten
    @ rebbel, gaat het goed met je? Hoe lang moet Milan opgenomen worden? en zijn het vervelende onderzoeken? Moet je nou weer zo lang wachten op de uitslag?

tot strakkies!!!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij hebben de quiny zapp. en ik ben supper tevreden. hij is met 1 hand te besturen als het moet. ik heb er een bootschapen mandje onder en daar door is wat is in het begin soms had het kiepen weg. door dat je de bootschapen er onder doet. en dan kan me hand tas er toch nog aan. wou eerst mischien toch over gaan op de Titanium Baby Breeze maar die kan niet op de fiets. en dat is bij mij ook een must. want ik wil straks gewoon lekker naar het plein (waar de supermarkt en slager en groente boer zit) met de fiets en dan ga ik haar niet tillen.

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen,

@petra: ja het gaat wel, alleen toch weer wat de zenuwen nu het dichterbij komt. Milan wordt op woensdag opgenomen en als het meezit voor 1 nachtje, ik mag dan bij hem blijven gelukkig! het zijn gelukkig geen vervelende onderzoeken, dat is ook de reden dat we hebben besloten om het door te laten gaan. bloed prikken dmv een infuus, daar zal hij even een prikje voelen, maar verder een echo van zijn spieren en een oogonderzoek, daar voelt hij niks van. hopelijk is heel het zkh gebeuren dan voorbij!

liefs rebbel

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb geen herinneringsmailtje gekregen, dus ik weet niet waar ik gebleven ben :evil: . En we gaan zo weer zwemmen, dus ik ga straks wel even terug zoeken

@Marleen; Ik vond het ook jammer dat je zo vroeg naar huis toe moest. Ik had graag nog verder met je gekletst. Jasper is ook echt een schatje. Ik vond hem ook erg rustig hoor. En Matthijs een voetballer :) Laat zijn vader 't maar niet horen. Ik zou 't wel leuk vinden, maar papa wil liever hockey :( Maar het gaat er uiteindelijk natuurlijk om wat Matthijs zelf wil ;)

@Sjudith; Ik lees je sms-je nu pas (we lagen om 20u30 al in bed, gezellig een filmpje te kijken :p ) Ik stuur straks even wat terug (hoop voor jou nl. dat je nog lekker ligt te slapen), eerst even zwemmen :D

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @duster als je naar je profiel gaat en dan je berichten dan kanej daar je laaste bericht aan kliken

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Silke was vanmorgen al om half 8 wakker. Brullen! Dus ik denk die heeft honger. Ik kom van de wc af en is ze stil! Heeft ze nog geslapen tot 8.15 uur! Ik zal ook eens een filmpje proberen te maken van het nee zeggen. Maar het is net als bij jullie kinders, kom met een camera en het is over!

@ Alieke, veel plezier de komende dagen! Balen dat jullie bod nou niet geaccepteerd wordt. Gaan jullie nog verder omhoog of dat niet? Best wonderbaarlijk als jullie je huis al zo snel kunnen verkopen in deze tijden!

@ Lique, wij gaan morgen eerst naar een dorp hier in de buurt (Beetsterzwaag). Daar hebben ze elk jaar een optocht van versierde wagens. Heel mooi altijd. Daarna even naar Drachten langs het tuincentrum en misschien nog even over de vrijmarkt. Voor de rest weet ik het nog niet.

@ Aykietje, he bah, hebben jullie financiële problemen? Wij merken ook wel wat van de crisis hoor, maar we hoeven nog niets in te leveren. We zijn wel uit voorzorg bezig met het kijken naar een goedkopere auto. Liever dat dan ons huis te moeten verkopen!

@ Toetie, ik heb voor Silke een buggy die ik gratis kreeg bij een abo op de Kinderen. Een babyrelax Teknika. Prima ding. Voor Tymen hebben we 1 van Topmark. Ik vind de Mutsy Spider ook heel erg mooi, maar man, man, man wat is hij duur. ik heb idd gehoord dat het nadeel van de Zapp is dat hij niet plat kan en dat lijkt me toch wel belangrijk, voor als Bart wil slapen ofzo. Ben benieuwd naar fluitende Bart!

@ Juud, prima fietsje en geen geld zeg!

@ Sjorsje succes met de tuin!

@ rebbel, sterkte alvast!

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    goedemorgen!

al bijna een hele dag er op zitten hier.... :( Malou vannacht veel wakker geweest en zie dat haar voorste 2 tandjes steeds meer zichtbaar zijn. Het is nu al 2 weken zo en ze heeft veel koorts/dronk minder en snachts wordt ze vaak wakker. Hoop nu dat ze eindelijk door gaan komen!

Malou haar laatste fles is er af!!!!!! Ons schema is nu:
    7.30 200 cc pyamapapje en een broodje
    10.00 fruithapje/drinken
    12.00 2 broodjes en 150 cc melk
    15.00 koekje met drinken (doe ook wel eens koekje door de thee heen vind ze heerlijk!)
    17.30 warm eten en toetje

Gaat echt super! vind het zelf ook wel heerlijk hoor dat ze om 7 uur op bed gaat en dat we dan de tijd voor ons zelf hebben!

Heb vanmorgen een leenauto gekregen. vorige week woensdag een auto ongeluk gehad. moest stoppen voor een auto omdat hij wou afslaan maar hij besloot eerst nog even een stukje naar achteren te gaan en toen was het boem. Schade leek mee te vallen maar vanmorgen schade expert gehad en nu blijkt dat ik er helemaal niet mee had mogen rijden.... #-o Waarschijnlijk is die van mij met een week weer klaar.

tesske: Ik heb een mamafiets gekregen voor mijn verjaardag...durf het haast niet te zeggen maar hij was 1000 euro. :oops: Ik vond het teveel geld voor een fiets maar mijn man vond dat ik wel eens een keer een nieuwe fiets had verdiend. Daar zit alles al op zelfs voor achterop.
    Mooi dat het beter gaat met tess!!!!! Malou heeft zon driewieler gekregen van haar opa en oma omdat opa met de vut ging. Deze kost 54,95 is een stukje goedkoper en ik ben er supertevreden mee! [​IMG]

en wat lekker dat jullie toch nog op vakantie gaan! zal vast wel goed gaan met tess en de warmte is dan idd wel wat minder dan.

Kadootje voor haar 1ste verjaardag.....vind ik wel moeilijk want mn ouders willen graag een loopwagen geven (ik wil graag zon houten kinderwagen...) en wat mn schoonouders gaan geven ehh in elk geval de little people boerderij maar daar moet nog wat bij...haha dus kweet het niet...

juud/marleen/duster: Leuk hoor die fotos!!!!

petrabr: leuk he om dat te zien je ouders met je kind. Hier beginnen ze ook dan helemaal te stralen. Mijn vader is erg veranderd sinds mijn broertje is overleden maar ik zie hem nu helemaal opleven sinds malou er is! Hij is vrachtwagenschauffeur en heeft ook een kentekenplaat met malou er op achter de raam. Echt heel leuk!

Setteke: Ik laat ook zon slinger maken bij feestslinger! Echt heel leuk zon slinger! Wat weer leuke fotos van silke! En ze kan echt al goed lopen! Dus de peuterpubertijd gaat bij jou nu al beginnen bij silke...das ook wat...

Lique: heb je ook gelijk in hoor dat een kind dat toch niet begrijpt op zn eerste verjaardag.
    Ik denk dat ik ook kleertjes wil hebben want speelgoed hebben ze al zoveel van!
    Superfotos van djim zeg!!! haha moet ook eerlijk zijn op die fotos kan ik het niet zo goed zien maar zie wel dat het een supermooi ventje is! En lekker ja zon kort weekje! Dus jij mag feesten morgen! hmm...dat wil ik ook wel ga toch maar eens met mn mannetje overleggen...

Marleen: Dus jij doet de update? sorry had niet gelezen dat delilah vroeg om te wisselen... :oops:

Rebbel: FF een dikke knuffel! Sterkte meid woensdag! Kan me wel voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt!

binna: hmm die ballenbad vind ik ook wel errug leuk! Denk dat ik vandaag toch maar ff naar de kruidvat ga...

Lauwie: heerlijk de canarische eilanden! Gaan jullie naar gran canaria en welke plaats? Wij zijn in december daar geweest in puerto rico in het hotel riu vistamar. Was echt super!

aliekelepink: Das super nieuws zeg! Ben benieuwd of hij gelijk verkocht wordt! Dan hebben jullie wel super veel geluk gehad met de markt nu. Fijn dat danique geen antibiotica meer hoeft! Hoop voor jullie dat ze snel slijmvrij is!

aykietje: Wat is er dan meid?

toetie: wij hebben ook de maclaren. Gekocht voor 135 euro. Ik vind deze echt ideaal. Mn schoonzusje heeft een quinny buzz en haar dochtertje viel in slaap maar viel iedere keer met haar hoofdje naar voren. Ook kantelt hij snel naar achteren. Hier heb ik met de mijne geen last van. Hij heeft 5 standen. Ook doordat hij 4 wielen heeft is hij stabieler. als je wat langer bent is een quinny ook lastiger hij is wat kleiner.
    hihi lastig he om dat te filmen...als ik de camera pak is ook alles zo voorbij....

Juud: wat een koopje zeg!!!! Ziet er goed uit! :thumup:

Zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad! sorry als ik iemand heb overgeslagen!
    Ga malou fruithapje geven. Ze is me zostraks in de box in slaap gevallen.... :oops: Normaal wil ik dat niet hebben en is haar bedje voor het slapen maar ja kan een keer gebeuren.

All: kijken jullie kindjes al tv? En welke tijdstippen doen jullie dat? Hier nog niet echt maar vanochtend was bumba er op en daar moest ze wel om lachen

Kom vanmiddag nog wel ff weer kijken hier! Ik ben de rest van de week heerlijk vrij!!!!! \:D/ :whistle:

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ehh was wel een lang verhaal zie ik.....

Deel Deze Pagina