Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Rebbel, sterkte met de zenuwen..het is niks om zo' n ukje in het ziekenhuis te hebben ookal is het maar voor een korte opname ;)

Nog even over het fietsje, mij lijkt het fietsje wel erg handig voor als ik met de honden loop en Tess mee moet. Nu moet ik altijd de kinderwagen mee en vind ik best onhandig omdat ik daar beide handen bij nodig heb.
    Met dit fietsje kan ik met 1 hand duwen en je kan het stuur en de pedalen op slot zetten ( zodat Tess niet vlug mee moet trappen als ik wat harder loop ;) ) Leek me wel handig.

Heb net de foto' s bij de fotograaf opgehaald en het zijn echt super mooie foto' s geworden. Ga ze nu proberen in te scannen want kon ze niet digitaal krijgen helaas.
    Zal straks nog even goed bij lezen ;)

Ooh ja alieke wat goed dat je huis nu al zo goed als verkocht is zeg!
    Wij willen ook wel weg hier maar durven het huis nu niet te koop te zetten :oops:

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

@ Alieke: Fijne dagen gewenst! En dat zo mooi zijn als jullie huis al verkocht is!

@ Lique: Wij gaan morgen niet echt veel doen denk ik. Ik wilde eerst naar Apeldoorn, wonen wij niet zover vandaan, maar zal wel heel erg druk zijn en dan met een kinderwagen....nee laat maar! Hier is ook van alles te doen, dus we vermaken ons wel! Veel plezier morgen!

@ Toetie: Wij hebben een Maclaren buggy. Was nog helemaal niet de bedoeling dat ik een buggy zou kopen maar zag een hele mooie op MP die ik niet kon laten staan. Hij bevalt erg goed!

@ Aykietje: Hopelijk valt het allemaal nog mee bij jullie! Sterkte!

@ Setteke: Wat slaapt Silke lekker lang! Olivier is met een beetje geluk pas om 6.30 uur wakker! Haha ben benieuwd naar het filmpje, hopelijk kun je het snel opnemen!

Wij hebben gisteren heel erg gelachen. Olivier trok zijn neusje elke keer op, maakte een zacht snuivend geluid (net als een konijntje) en ging dat heel hard lachen. Als je hem nu vraagt "Olivier, wat doet een konijntje?" trekt hij zijn neusje op en gaat snuiven! Zo lief!

Het lukt hem bijna om te gaan kruipen, hij is er zo druk mee. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt...

Waar zijn trouwens Daisy en Arri?

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Onze Tesske kwam net met een foto voorbij op rtl vandaag =D>
    Heb het zelf natuurlijk net niet gezien :rolleyes:

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Miepie: Balen van je auto! Je hebt zelf nergens last van? Wat een leuke driewieler! Over tv kijken...Olivier kijkt nog niet echt, soms als hij 's morgens in de kinderstoel zit ziet hij het nieuws haha! Verder vindt hij sommige reclames erg leuk en als die op tv komen kijkt hij wel even. Echt bewust tv kijken, naar bv Sesamstraat o.i.d., doet hij nog niet...

@ Tesske: Wat grappig! Had je die zelf ingestuurd? Jammer dat je het gemist hebt!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi hoi!

@miepie: dank je meid, komt vast goed! Milan kijkt niet echt tv, hij vind het wel reuze spannend en als hij aanstaat kijkt hij er wel naar, maar verder vind ik het niet nodig om hem nu al tv te laten kijken.

@tesske: dank je! gelukkig mag ik bij hem blijven! wat jammer dat je tesske zelf niet hebt gezien op tv! waarvoor was het, of heb ik iets gemist? :oops:

maandag komt er een fotograaf op het kdv van milan, ben benieuwd! :D

nou hier heeft meneer door dat hij ook kan staan op zijn benen! ;) nog niet zelf, maar ik hoef hem nu in zit maar een klein beetje mee te "trekken"en dan gaat hij staan! hij houdt het ook best lang vol! verder doet hij zo hard zijn best om te tijgeren/kruipen, vanmorgen kwam hij een heel klein stukje vooruit, maar het frustreerd hem nogal! haha!
    ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij dat nu door krijgt.

liefs rebbel

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hier dus precies hetzelfde verhaal! Hij trekt zich al wel op aan je handen en weigert te gaan zitten als ik hem bijvoorbeeld in de box wil zetten. Op een gegeven moment staat hij te trillen op zijn beentjes maar gaan zitten...nee hoor! :)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    miepie knuffel voor jou en malou

goh rebbel kan me zo je zenuwen indenken, laat het maar snel achter de rug zijn

leuk hoor al die driewielers

wij hebben de quinny zapp ook (en ook nog een gewone prenatal voor op de fiets)
    maar saf heeft best lang in de buzz gezeten, vond dat toch een fijne wagen, en kon lekker naar je toe, en ook nog plat als die in slaap viel.
    dat kan de zapp dus niet, het is wel een heel fijne buggy
    verder zitten ze hier regelmatig in de tweelingwagen, ja we hebben een heel wagenpark in huis

jammer dat je tesske niet hebt gezien, wij hadden de teletubbies aanstaan, dus helaas ook niet gezien

wat leuk een fotograaf op het kdv, bij mijn moeder komen ze over 2 weken ook ongeveer, ik kan dan met de kids ook langs komen. zal ook eens vragen of ze hier ook op het kdv komen
    baal er wel van dat saf door papa is meegenomen om een stukje pony bij te knippen, nu heeft die dus een pony van 1cm!!! echt verschrikkelijk, en de rest is ook geknipt, het is alleen achter nog lang, en al zijn mooie lange haartjes weg. ik was best boos, ach zegt die dat groeit wel weer.

alieke hoop dat het verkocht is voor je
    hoor nogal veel mensen die hun huis maar niet verkocht krijgen, mijn broer heeft dat van hem ook al lang te koop staan

oh heb ook zin in vakantie, maar met 4 kids is dat toch best een gestress, dus mischien dat ik het nog een jaar opschuif. zowieso is het nu lastig omdat mijn man waarschijnlijk de vakantie moet doorwerken vanwege een grote order die er mischien zit aan te komen.

goh wat knap van de kindjes die al woordjes zeggen!

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    We hebben gisteren een lekker rustig dagje gehad samen gaan lunchen en verder thuis gebleven. Toen probeerde Toby om zelf te blijven zitten en viel erg hard naar voren en we konden hem niet meer tegen houden het ging zo snel. Huilen dat hij deed en meteen kwam er allemaal bloed uit zijn mondje, had hij zijn boventandje door zijn lip gekregen en een lip bloed altijd meteen zo erg. Wat voelde wij ons rot zeg ook al konden we er dus niets aan doen toen hij in bed lag heb ik even flink zitten :cry:
    Nou ja dit zal heus nog wel vaker gebeuren.

Wij hebben voor Toby gewoon de bugaboo tot buggy omgebouwd, erg handig ding

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Nog een vraag aan jullie:

Olivier is echt Hollands welvaren, hij heeft een bol toetje, is lang en stevig, geen kleine baby nooit geweest ook.

Nu wordt er steeds vaker gezegd dat hij zo dik is, groot is, een dikkerdje is, een dikke kop (!) heeft, etc. Om er vervolgens 9 van de 10 keer achter aan te vertellen dat zodra hij gaat kruipen etc. "het babyvet vast zo weg is..." op een zeer belerende toon :rolleyes:

Ik vind dit niet leuk om te horen, ga twijfelen of ik wel op de juiste manier eten geef of het toch aan mij ligt dat ik ivm zwangerschapssuiker een groot kind gekregen heb en dat hij daardoor nu ook zo groot is...

Als ik de groeilijst van onze maand bekijk zijn er meer baby's die hetzelfde wegen als Olivier. In onze omgeving zijn er baby's die een stuk ouder zijn en minder wegen. Hij zal nu trouwens wel weer meer wegen, moet over 2 weken weer naar CB...

Wordt dit ook weleens tegen jullie gezegd? En hoe reageren jullie hierop?

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Bedankt, voor de complimenten over mijn heerlijke kereltje!!

@Koninginnedag, ik dacht altijd dat het overal feest was, haha!! Wij vechten nu al om wie er uit mag, haha!! Maar dit jaar had ik echt het meeste recht, want vind maar eens een oppas op deze dag.

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Pff door die update heb ik amper nog tijd om te reageren :) Heb al 4 pagina's in Word!

Puck, ik weet dat het niet leuk is maar sta er ver boven meis. Ik heb nu mijn 2e michelin mannetje en krijg er ook weer opemerkingen over. Thomas zat altijd boven het gemiddelde, maar zit er nu onder! Als ze gaan lopen vliegt het eraf en dan hebben ze dat voorraadje nodig hoor. En daarbij is elk kindjes anders, dus vergelijken moet je al helemaal niet doen. Kijk eens goed naar wat hij eet op een dag en dan zul je merken dat ie eigenlijk helemaal niet zoveel eet. En dat jij zwangerschapssuiker gehad hebt dat maakt volgens mij nu niet meer uit. Somige kindjes eten gewoon alles op en zijn wat steviger. Wees daar juist blij mee want kindjes die niet eten is veel frustrerender en worden later ook vaak moeilijke eters! Zolang je Olivier gewoon gezonde tussendoortjes geeft gaat het gewoon hartstikke goed meis!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @puck net wat marleen zegt er boven staan. maar begrijp wel dat het moeilijk is. en dat je gaat twijfelen. maar je meot mar zo denken zolang zijn lijntje goed loopt en ze niks op het cb zeggen is goed.

@lique wij gaan vanaf al staan om spullen te verkopen en dat tot morgen. en daarna naar de kroeg. maar Silver gaat gewoon mee. is buiten en er is heel veel voor kinderen te doen. echt iedeaal. je moet alleen natuurlijk niet dronken worden. en vanacht logerd ze bij opa. want oma staat bij ons

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, klinkt gezellig!! Veel plezier!

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hier andersom....was laatst in de henk ten hoor en toen vroeg de verkoopster hoe oud is ze....ik gezegd 8 maanden. Goh dan is ze wel iel he voor haar leeftijd.....vanochtend was hier een meisje die was net zo oud en die was veel zwaarder....
    grr...ik kan zulke mensen wel wat doen. Malou zit precies op het gemiddelde dus wat nou te dun.
    Echt niks van aan trekken hoor! Als ze idd op het CB ook niks zeggen gaat het super goed! Een vriendin van me haar zoontje was ook echt een michelin poppetje (ik vind dat trouwens geweldig!) en hij wordt nu in augustus 2 maar hij heeft nu een heel normaal postuur!

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ff spammen....

gezellig buiten in de box:

ik kan staan in de box!

ik ben zo vrolijk!

16. Marleen2109

Ik denk dat de meeste mensen nog niet eens in de gaten hebben dat ze je kwetsen. Als moeder zijnde ben je nu eenmaal gevoelig voor alle dingen die ze over je kindje(s) zeggen. Als het mijn kindjes aan gaat ben ik echt een fel kreng hoor :)! Maar het is gewoon niet even leuk om altijd te horen! Gelukkig bestaat er het moederinstinct, zijn er HA's en CB's en die trekken wel aan de bel als het echt mis gaat!

Oja ik heb de Bugaboo Bee binnen en hij rijdt echt super! En hij is super makkelijk in te klappen. Het enige wat me niet lukt is de duwstang verstellen, terwijl er in de gebruiksaanwijzing staat dat het o zo makkelijk gaat... :(

17. Marleen2109

Miepie, ze is wel dun hoor...***proest***
    Ik zie gewoon een vrolijk, lief en gezond poppetje ;)

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    de bugaboo leek mij ook leuk maar vond m te duur toen. wij hadden m al gekocht toen we naar gran canaria gingen in december. Wij hebben toen specifiek gezocht naar een die meerdere standen had en op de fiets kon.

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ga je nog wat leuks doen vanmiddag? Ik moet eigenlijk aan de schoonmaak maar heb geen zin (alweer niet...) :( Had meer zin in shoppen zoals altijd.... :)
    Heb gisteren mn pakketje van hm gekregen stond heel erg leuk bij malou!
    een kort geblokt broekje in het blauw met een blauw shirtje met korte mouw en een rose polo.

Deel Deze Pagina