@puck: heb ik nog nooit gehad! Juist het tegenover gestelde en dat voelt vast heltzelfde. Ik kan er altijd zo boos om worden. "beh, denk ik dan, wat weet jij er nou van!" vreselijk irritant. Maar laat ze maar l*llen hoor!!! Ik heb nu geleerd helemaal niks meer te zeggen ervan, kost me alleen maar energie en die stop ik liever in dingen die het me waard zijn!! Maar moeilijk is het wel. Zo hadden we j.l zondag een verjaardag waar een meisje was van net 5 maanden...en die is net zo groot en zwaarder dan Britt. Tja, daar krijg je dus ook dingen op te horen. Niet altijd even leuk, maar kan me niks meer schelen. IK weet hoe het zit...die mensen niet. @setteke: wat jammer zeg dat het die auto niet is geworden, komt vast wel een andere leuke auto voorbij, geduld!! En wat kan ze al goed lopen zeg.....geweldig. Rogier loopt met Britt ook wel zo, maar het gaat hier nog lang niet zo vlot als bij jou!! =D> @noura: hoe gaat het met jouw kleintje op het KDV met het drinken??? Britt drinkt/neemt haar melk uit een lepel. Melk is dan dikgemaakt met Nutriton. Gister teovallig weer geprobeert met fles te geven en ze pakte hem zo waar!! En dronk zo 60-7- cc weg.....maar toen was het genoeg!! Maar ik was niet ontevreden!! @tesske: jeetje meid, zou ze nou toch KMA hebben?? Geweldig dat het veel beter gaat!! Bij Britt dachten ze daar ook aan, maar er is bloed geprikt, waaruit kwam dat ze geen allergieën heeft, dus neem aan ook geen KMA. Het zou bij ons inhouden dat ik OOK een KMA-vrij dieet moet volgen vanwege de BV nog! Maar Britt huilt verders nooit....en eet redelijk opn het moment. 100 pap/1 boterham/125 gr fruit/125gr groente en nog 3-4 BV.....dus heb geen klagen hoor!! KONINGINNEDAG: PARTY!!!!! wij gaan even de stad in hier nadat we 's ochtends al even met Britt op stap zijn geweest. FF een borrel halen, heeft deze mama wel even zin in. Maar zonder Brittje, die gaat gezellig even naar oma en die vind dat geweldig, want ze zou Britt anders niet hebben gehad deze week voor oppassen.... Kado 1ste b'day: Britt krijgt van ons een houten loopwagen met bedje erin voor een pop....geweldig ding vind ik dat, kan ze mooi achter leren lopen. Ik geef/gaf mn beide nichtjes met hun 1ste verjaardag een Babyborn... =============== zo ik zit ff bij te komen zeg, net naar AH geweest en gelijk boodschappen gehaald voor 5 dagen. Mennnnn, wat een toestand!!! PUFFFFF Net een pakezel zeg.....maar ik heb alles in huis nu. Het weekend komt mn broertje op visite met vrouw en kind. Dus veel lekkere dingen in huis gehaald!! We gaan naar Artis... =D> Yeah!!! Heb net 2 ham-kaas croissantjes op en een bak fruit. Even uitbuiken met ZP.
heb ik ook gezien alleen niet besteld(geblokte broekje), wel andere dingen gister. Jammer dat ik het nu nog niet binnen heb...hahahaha. Zal vrijdag wel worden denk ik/hoop ik!! Ik heb gordijnen, vloerkleed en kussens besteld bij de H&M site. ERG LEUK!
ja ze hebben daar gaaf spul bij h&m haha moet er niet te vaak op kijken. bij mn bestelling van gisteren kreeg ik ook een nieuwe folder...zag er ook weer een gaaf jurkje in staan.... Leuk he boodschappen doen.....Heb er zelf ook een schurft hekel aan maar ja moet af en toe wel gebeuren.
is het wat die wagen??? waarom ben je overgestapt van de cameleon naar de bee???? ik vind de cameleon nog steeds geweldig...hij is zo fijn en rijdt als een tiet. Als ik soms eens met een ander rijdt van een vriendin ofzo.....jeetje mennn wat een verschil. Wat voor kleur heb je genomen??? IK weet niet eens in welke kleuren ze zijn die bee's??? Vlgs mij is ie kleiner he.....
@miepie: ja hele gave dingen inderdaad!! ik heb niet zo'n hekel aan boodcshappen doen, maar als ik 5-6 keer op een neer naar auto moet lopen, heb ik het al wweer gehad hoor. PUFFF IK vind het altijd zo vermoeiend...maar ach ik moet niet zeiken. Nu voelt het wel goed dat ik alles in huis heb, hoef ik alleen zaterdag maar naar de slager. Ohhhh ik bedenk me net opeens dat ik mezlf helemaal vergeten ben!!! Lekker is dat zeg....ik heb vrijdag een late. Voor man lief wel van alles gehaald maar voor mezelf hoooo maar. Herkennen jullie dat?? Ik betrap me er wel vaker op...... #-o
@Puck, wat vervelend dat je je er zo door aangevallen voelt. Ik vind het juist heerlijk dat Djim zo'n bollie is. Ik vind het geweldig, kale dikke babys, dus dat wilde ik ook. Helaas was Sam een scharminkeltje en kan ik dat nu met Djim inhalen. Wat de uitspaken betreft, tja het zijn cliche's en meestal waar, ze weten waarschijnlijk niets beters te zeggen. Net alsof wij ons er druk om maken.... Heb wel op CB aangekaart dat Djim alles opeet en drinkt dat voorbij komt. Maar ze zei lekker van genieten, want voor je het weet eten ze zowat niks meer. Ik zou zeggen, trek je niet te veel aan van wat anderen mensen zeggen. En als ze nog eens zo'n opmerking maken, dan zeg je er toch gewoon achteraan, .... en anders maar niet.... (hoop dat je dit laatste begrijpt, haha)
Thanks meiden! Het overkomt ons dus allemaal en dus ook andersom als mensen de baby te dun vinden... Over 2 weken weer naar het CB, we zullen eens kijken hoe het dan is, vat even keurig als altijd dus ik maak me geen zorgen... Ik ben weer gerustgesteld! Ik heb net even plantjes in de bloempotten buiten gedaan. Hadden we zaterdag al gehaald, maar ze stonden er nog. Het fleurt al lekker op! @ Miepie: Leuke dingen bij de H&M he? Ik moet er ook niet meer kijken, hij heeft genoeg! Alleen voor korte broeken kan ik nog niet goed slagen... Ik heb gisteren die nieuwe brochure snel bekeken en gelijk bij het oud papier gelegd hahaha... Leuke foto's! @ Marleen: Ik heb de Bee even opgezocht en dat is degene die ik niet zo mooi vind Sorry! Hahaha. Maar dat hij fijn rijdt kan ik me voorstellen, de cameleon is ook zo fijn! Welke kleur heb je hem genomen? En heb je de duwstang al kunnen verstellen... @ Binna: Succes met de verkoop!
Ja ik heb ook een prachtkind vind ik en hij is wat bollig maar niet dik... Olivier eet ook alles en daar ben ik blij om want ik lees hier ook dat het soms wel anders kan gaan. Hij begint nu trouwens wel zijn boterham te laten staan tussen de middag, alleen als er appelstroop op zit wil hij het heel graag opeten! Ik houd het schema van het CB aan en hij krijgt niets overmatig of dingen die niet goed zouden zijn voor hem dus.... ik laat ze maar zeuren, wij weten wel beter! En ja ik snap hem! 8) Thanks!
over donique hoor ik altijd alleen maar dat ze veel haar heeft. en als zd haar uit de wagen zien zeggen ze altijd dat ze ook nog niet veel doet heel erg vervelend. maar ja ik trek me er gewoon niets van aan! elke kindje is anders! donique is erg lang en slank. en andere kids zijn wat korter en daardoor dikker. ach lekker zo laten. mijn kinderarts zei tegen mij ze doen allemaal hetzelfde als ze vier zijn
hoi meiden! ik heb bijgelezen, maar ben het meeste alweer kwijt geloof ik! @binna: wat gezellig! veel plezier meid! @puck: lekker laten kletsen meid! alleen maar fijn dat hij goed eet toch?! @ff: whahaha! rijd als een tiet?! uhm... dat bedoel ik, weet het al niet meer. hihi, Milan heeft het staan nu echt door hoor! hij trekt zich nu ineens op als ik hem bij zijn handjes pak! liefs rebbel
Hoi meiden! Heb niet bijgelezen Heb gewerkt vandaag! Dan morgen vrij en lekker feesten! Dan weer 4 dagen werken . Maar ja eerst maar genieten van die vrije dag Vanavond al ff de braderie af morgen verder !! Heeeerlijk sjoppen @ All, welke schoenmaat zitten jullie kindjes nu?? Ik weet het niet zo goed! Wil leren schoentjes omdat Giulia wil staan en lopen.
Hé dames... Heb ff gelezen, altijd wel ff leuk, maar reageren... ? Uhm, daarvoor ben ik het meeste ook alweer kwijt vrees ik! @ juud; Tygo zit op schoenmaat 18 @ binna en setteke; leuke fotos en filmpjes, leuke ballenbad! @ miepie; ook leuke foto's bij jou! @ tesske; verjaardag Ik weet nog niet wat ik uitgeef voor het kado. Ligt er maar net aan wat ik tegen die tijd leuk vind. Heb nu wel iets gezien wat ik errug leuk vind van Cotoons, een speeltafel en nog wat dingen, zie hieronder: Zoiets doe ik denk ik, mn ouders wilden de speeltafel al halen. Dus moet ff kijken waar ik het kan krijgen en hoeveel het kost, want dat weet ik nog niet. @ all; Wat betreft de driewieler; iemand vroeg het laatst geloof ik ook al, hoe die beviel; hij bevalt echt supergoed! Tygo vind het geweldig, zit lekker om zich heen te kijken en je hebt voor een dingetje waar zo'n neptelefoon inzit, deze heeft ie dan in zn linkerhand en zn rechterarm ligt dan stoer over dat ding en het stuur heen, lachen.... En hij zwaait lekker met zn beentjes. Hij heeft het dan helemaal naar zn zin en vind het oneindig prachtig! Ik maakte me beetje zorgen, hij eet slecht. Wist niet wat het was, hij was wel verkouden enzo, maar goed. Zie ik toch niet gister nog een hoektand boven verschijnen, komen gewoon 2 tanden tegelijk door, geen wonder dat ie niet staat te springen om zn eten te kauwen! En hij heeft gister het vormenwagentje van de cotoons gekregen (kruidvat) en hij vond het echt geweldig, hele tijd de auto omdraaien en aan het wieletje draaien, hihihi... Hij ligt nog in bed, was zo moe, moet straks nog zn groentehap hebben... Ik zou vanavond ook feesten maar, ben op.... Vandaag maar 1 pijnstiller genomen uit de huisapotheek, das al heel wat voor mij met de pijn die ik had, dus gaat zeker goede kant op. Gisterochtend de bloeddrukmeter opgehaald. Eerste meting onderdruk was 110!!!! De internist schrok ervan... Ik moest gewoon lachen zo belachelijk vond ik het, ik dacht you are freakin' kidding me?! Wat een lichaam heb ik. Vannacht wel een paar keer wakker geworden van dat ding dat zich dan ineens stevig om mn arm klemt, maar wel weer in slaap gevallen. Vanochtend weer terug gebracht en mijn gemiddelde bloeddruk (dus alle metingen bij elkaar optellen, delen door zoveel metingen, blablabla) is 146/99 Wat zeg je? ipv 120/80 idd.... Nou het was niet zo hoog dat hij meteen de cardioloog wilde bellen, maar hij ging haar wel mailen en het rapport kreeg ze vanzelf dan ook wel. Hij zei nog wel dat het aan het gebruik van de pil kon liggen en een oplossing was dan een spiraal... Nou ik heb de bijsluiter van de pil helemaal doorgenomen en afgezien van het feit dat je een verhoogde kans op kanker en nog wat anders ernstigs kan krijgen, stond niet bij de bijwerking, verhoogde bloeddruk, daarnaast had ik het tijdens de zwangerschap ook en correct me if i am wrong, maar volgens mij gebruik ik de pil niet als ik zwanger ben... Whatev.... Ik wacht gewoon weer af... Vanaamd lekker vroeg op bed tv kijken, mijn vriend is met collega-instructeurs aan het vieren dat ze de opleiding hebben afgerond en hun cursisten zijn bijna allemaal geslaagd, voor de 2de keer op rij zijn zij benoemd als beste opleidingsinstructeurs van de regio, dus die zijn helemaal trots... Ok, zo ff hapje warm maken en de man uit bed vissen...
@Binna; Bedankt voor de tip Ik kan ´t bijna niet bijhouden Probeer vanavond nog even terug te komen om te reageren...... Liefs Silvia
zo happie op en lekker in de box aan het spelen! Hij kan tegenwoordig zo lekker spelen, het is niet meer dat doelloos zwaaien of in de mond stoppen ofzo, maar echt heerlijk spelen, onderzoeken, lachen, kijken. Kan daar zo van genieten... Die blokkendoos wat ie dus van de cotoons gekregen heeft doet ie dat mee en dus gister en vandaag ook met dat vormenautotje. Helemaal leuk! Wilde nog ff met hem op de driewieler rondje lopen, maar volgens mij is ie daar te moe voor, want zat net al 3 keer in zn ogen te vegen... Dus laat maar ff in de box spelen en dan weer lekker zn bedje in. @ denice; ohja, ik kreeg dat gebeuren mee van de foto's. Raar verhaal hoor, is toch jouw zaak wat je erop zet en dan is je foto verkeerd om de manier waarop je kijkt? Alsjeblieft zeg.... Zijn het nogal behouden mensen ofzo? Van die kerkgangers die absoluut niet mogen werken op zondag, waarvan de vrouwen lange rokken tot op de enkels dragen ? @ all; sommgie kleintjes van jullie kunnen al veel zeg, met woordjes en bewegingen, hardstikke goed hoor! Ik heb de indruk dat Tygo liever alles aangereikt krijgt op een gouden dienblaadje. Hij kan wel goed zitten uiteraard en hij kan zich ook aan je handen omhoog trekken tot staan en ook stappen zoals Silke. Maar hierbij ben je er altijd om hem een handje te geven. Zich zelf optrekken aan de tafel of de box ofzo.... (whahaha, hij is de blokjes door de spijlers uit de box aan het gooien!) Kruipen, tijgeren,d at soort dingen, no way hosé! Maar ik mag niets zeggen, want ook ik was lui en ik liep pas toen ik 2,5 was .......
@ Foreverfriend: Ik wilde graag een wagen die makkelijk in te klappen is. Ik ben eigenlijk gewoon keihard verziekt, want in onze vorige auto kon ik de cameleon in zijn geheel in zetten. Ik heb een bloedhekel aan buggy's, vind dat van die ondingen, daarom heb ik naast de cameleon geen buggy. Nu heb ik gewoon 1 compacte wagen en de voetenzak en de parasol van de cameleon passen ook op deze wagen. @ Puck: Het is dat ik Bugaboo's gewoon heerlijke wagens vind en dat ik de accessoires die ik nu heb ook op de Bee kan gebruiken. Ik vind hem ook echt niet de allermooiste wagen die er is, maar hij is gewoon praktisch voor mij. Ik heb ook gewoon een hele zwarte genomen. In het echt en met de kap onhoog is hij mooier als op de plaatjes Zo nu moet ik og even Channie d'r verhalen gaan lezen Meid wat kun jij lekker lullen
@chantal: maak je niet druk meid, wat je mannetje allemaal niet kan....bekijk het positief en kijk naar wat hij allemaal wel kan. Is toch al best een hoop!!! Britt hier kan wel een hele poos zittend spelen, 20 minuten, maar daareentegen rolt ze nog niet om als ze ligt te spelen. Ze trekt zich wel zo krom als een garnaal, maar draaien hooo maar! Britt zwaait terug als je naar haar zwaait en dag dag zegt. Maar echt woordjes zeggen, nee hoor. Maar het kan binnen nu en een paar dagen opeens heel anders zijn.....Ik laat me soms ook wel eens onzeker maken door alle vlugge kindjes hier...maar ieder kindje is anders hoor. Dat zegt niks. Inderdaaad wat iemand net al zei, als ze 4 jaar zijn doen ze allemaal hetzelfde!!! Geniet van je mannetje
@ marleen; hihihi thanks... @ FF; ik maak me ook niet druk hoor, zo mama zo zoon kan ik alleen maar zeggen!
hallo allemaal Ik lees trouw elke dag mee, maar van reageren komt het meestal niet. Maar ik las iets van opmerkingen over te "dikke" of te "dunne" kindjes. Probeer je er niks van aan te trekken. Ik moet zeggen dat ik hier alleen maar positieve dingen hoor over Renske (dat ze zo'n mooi fijn poppetje is) en verder eigenlijk niets. Dus Puck, niks van aantrekken hoor, dat gezeur van die mensen, ze weten niet beter moet je maar denken. Hier nog even een foto van mijn kleine mini-mensje: Renske met de trommel (favoriet van het moment die trommel!!) en nog eentje om het af te leren: Koninginnedag: wij doen niet zo veel, beetje rondkijken in de stad wat er te doen is. Cadeau verjaardag: ik ben er nog niet uit. Van mijn schoonouders krijgt ze een houten poppenwagen, van mijn moeder een houten fornuisje en verder weet ik het nog niet. Ik vind dat Fisher Price theeserviesje wel erg leuk (http://www.playtown.nl/Graphics/Mattel/P0124.jpg) En ze krijgt sowieso een stoel (http://www.mymodern.nl/prd.php?prgid=2&prdid=348) of (http://www.utilitydesign.co.uk/mall/Uti ... LOULOU.jpg) of (http://www.vitra.com/_assets/18/f207600b1f6998d.jpg) Verder ben ik ook van mening dat ze er nog niet veel van snapt, dus daarom doe ik iets wat ik zelf leuk vind en waar ze langer iets aan heeft. Ehm verder weet ik het al niet meer. Fijne avond allemaal. liefs Philly
@ Chantal Dat heb ik ook hoor dat de kindjes zo snel alles kunnen maar de augustus baby's zijn gewoon snel. Ik merk dan ook dat Toby dus nog niet veel kan, hij kan nog niet eens zelf zitten en teigeren maar 1 keer gedaan. Maar ja ze hebben allemaal hun eigen tempo en Toby moet van erg ver komen. Maar ik moet ook eerlijk zijn als ik zeg dat ik ook wel heb zitten vergelijken en dan denk had hij niet al meer moeten kunnen.
Zo, vanmiddag even met zoonlief naar de Kapper geweest. Weer lekker kort en mooi blauw! Kindertjes liggen weer in bed en manlief is onderweg naar mensen die een minikraan op MP aanboden. Voor 25 eurie, aardigheidje voor Tymen. De bedoeling was om hem dat te geven met Silke haar verjaardag, maar geloof niet dat mannetje zo lang kan wachten om hem te geven! @ Miepie, wat goed van Malou dat er weer een fles af is! Balen van je auto zeg, maar gelukkig alleen blikschade! Leuk fietsje! Ik denk dat Silke iets te vaak "nee" hoort van Tymen, die zegt bijna niks anders! Silke kijkt Babytv. Erg leuk, als kijkt ze meestal maar een paar minuutjes en is ze dan weer afgeleid. Wat een leuke foto's! Heeft ze nou al hoektanden? wat een apart gezicht bij zo'n klein meissie! @ Puck, nou die Olivier gaat er binnenkort vast als een speer vandoor! Ik heb de zwaarste baby hier, en ik krijg die opmerkingen ook. Bij mij is dat 1 oor in, 1 oor uit. Ik weet dat het er straks wel af gaat, als ze echt gaat lopen. Bovendien was ze veel meer een proppie eerst en dat is nu al een stuk minder. Komt goed dus! @ Vogeltje, ach joh, dat kan gebeuren! Het zal niet de laatste keer zijn dat hij zich bezeerd. Groot worden gaat met vallen en opstaan helaas! @ Binna, veel plezier meid! @ Marleen, ik kan er niks aan doen, maar de Bee vind ik echt lelijk! Maar ik hoop dat jij er veel plezier van gaat hebben! @ Rebbel, =D> voor Milan! @ Juud, van de roosjes heeft Silke nu maat M aan en die passen nog prima. Over een paar maandjes, zo tegen het eerste jaar zal ze wel naar maat L moeten. Van schoentjes passen maat 17 net nog. Maar als ik het goed wil doen als ik nieuwe koop moet ze maat 18. @ Chantal, leuke dingen heeft Cotoons! Tjonge meid, dat is best een hoge bloeddruk voor zo'n jonge meid als jij! @ Philly, wat een meiske is Renske alweer. En idd, ze is een mooi fijn poppetje! Hmpf, Silke gaat niet slapen. Die ligt maar memememememem te roepen (mem= fries voor mama) Zou ze dat nou bewust doen in de hoop dat ik kom? Ze is stil. Nou Tymen nog.....