hoi meiden ik ben ziek bah, keelontsteking en rillerig. afgelopen dagen zo druk op werk (overgewerkt)en krijg nu een klap terug. hoop dat ik morgen nog wel even over de markt kan struinen anders word het wel heel triest. @puck laat maar lekker lullen joh, niks van aantrekken. je weet toch zelf of je gezonde dingen geeft, zo niet dan weet je dat ook en moet je dat niet meer doen heel simpel. sorry dit was het voor vandaag, heel weinig maar meer lukt me niet geniet morgen van het prachtige weer toedels
Heb zelf een buga boo met een meerijdplank. Ik vind het zelf een supermakkelijke wagen, alleen de meerijdplank()kiddyboard) vind ik onhandig, je stoot er wel steeds tegenaan. @Rebbel: de fotograaf is 3 weken geleden bij mijn kids op het KDV geweest, het zijn prachtige foto's geworden!!!! Echt smoorverliefd op mijn 2 kanjers! @Linka: meisje ben je lekker aan het genieten, had je al gemist! @Setteke: Met ayoub gaat het beter, nou heeft MY mn oudste een ooronsteking, zo zielig Bedankt voor het vragen meid! Hoe gaat het met jou en kids?? @Foreverfriend:Ook wel lekker voor je zelf zorgen hoor! Zit in je de gezondheidszorg? Sinds de geboorte van Ayoub heb ik geen late diensten meer gedraaid! =D> =D> Ik vind het heel kanp van de meiden die toch regelmatige late diensten draaien! Nou heb ik toevallig vanacht wel bereikbaarheids dienst, maar zit gewoon thuis! dus duimen voor me dat ik vanacht niet word opgeroepen En wat supergoed van je dat je nog BV geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUPER VIND IK DAT!!! Bij mij hield het na 5-6 mnd acuut vanzelf op @Aykietje: sterkte met alles meid! @Schatje: kom maar langs meid, wil wel bloed bij je prikken! Meiden weten jullie waar ik de treinset van duplo, voor een goedkopere prijs kan krijgen? Op MP staat niet zo veel!
Heeyz! Ik was er nog wel hoor! Ben alleen niet zoveel online geweest.. .. Wilde ff zeggen dat alles hier goed gaat hoor! Lekker lang weekend, met wat mazzel heerlijk weer erbij dus wat wil je nog meer? Hoe gaat het hier met iedereen? Hoop dat alles goed gaat! Ga nu eerst ff Britt haar laatste fles intappen! Hoe zit dat eigenlijk met jullie kindjes? Hebben jullie die al van de laatste fles af? Of welk 'schema' houden jullie nu ongeveer aan? Nou, tot later! Xx
ja ik werk inderdaad in de gezonsheidszorg! Ik had ook al 1 1/2 jaar geen late diensten gedraaid en geen nachten...maar ik moet er dus weer aan geloven, helaas.... In augustus ga ik m'n 1ste nachtdienst draaien en over een maand weer mn 1ste bereikbare dienst. Ik wens je een rustige dienst toe...!!!! Ik moet by the way nog wel erg veel doen hoor om die BV in stand te houden...ik kolf nog 1* per dag. En heel soms als ik niet veel voeding meer heb, dan neem ik 1 tabletje Domperidon.....maar dat is de laatste tijd steeds minder. Ik geef 's middags meestal de melk uit de lepel en anders geef ik dan ook nog een BV. Op vakantie neem ik geen KV mee, dus wil daar alles life voeden. Misschien krikt de productie dan vanzelf weer lekkr op!!?? Fijne avond verder, ik ga zo doucehn of in bad. Man lief wordt zo opgehaald om de stad in te gaan...ik blijf maar thuis. Morgen al een klein feestje =D>
@Foreverfriend: Nou meid volhouden he met de BV jammer dat je dan nachdiensten moet draaien! helaas kan je er idd niet altijd onderuit,Heb zelf ook jaren nachtdienst gedraaid, maar sinds de geboorte van MY niet meer! ik zou het ook echt niet meer kunnnen. Meid een fijne avond
@ Jennys, beterschap! @ Myangel, Met mijn kindjes alles prima! Hoe oud is jouw oudste? Meisje of jongen? Heet je oudste My? (hoezo nieuwsgierig..... ) @ Silke krijgt nog maar 1 fles. Dit is haar schema: 8.00 fles 210/7/2 bambix 10.00 koekje met wat drinken 12.00 1 tot 1,5 boterham met een flesje yoghurtbrouwsel van eigen recept. (drinkt ze 100 cc van) 15.00 fruit en wat drinken 18.00 warm eten, toetje en wat drinken
Heej meiden! Wat kletsen jullie veel haha Ik draai wel avonden! en vindt het 10x bniks terwijl ik het hiervoor fijn vond haha!
Ik sta ook wel eens verbaasd wat andere kindjes allemaal al kunnen,kim draait wel van rug op buik en soms ook terug maar kruipen of staan doet ze nog niet,als ik haar rechtop houd heeft ze vd stijve beentjes, alleen zitten kan ze wel al een poosje als ze brabbelt hoor ik wat meer klanken maar verder kan ik er niks van maken. soms denk ik dan ook wel eens dat ze wat trager is als ik ga vergelijken, maar eigenlijk mogen we niet vergelijken want ieder kind ontwikkelt op zijn/haar eigen tempo en het komt vanzelf wel denk ik dan.
donique rolt pas sinds een week van rug naar buik. zit nog niet staat niet kruipt niet. doet helemaal niets hahahahaha maar is dolgelukkig dusssssssssssssssssssssssssss lekker zo laten !
@Binna; Leuke foto's! Veel plezier vanavond en morgen @Tesske; De fiets babyklaar maken? Ik moet eerst nog een fiets kopen (heb nu een sportfiets). Het fietsstoeltje heb ik gehad. Dus ik kan je eigenlijk niet helpen. En hoeveel we uit gaan geven voor zijn eerste verjaardag weten we ook nog niet. Als we iets leuks tegenkomen zullen we het waarschijnlijk kopen (maar we hebben al zoooo veel) We geven ook echt niet meer dan 50,- uit Over 't ballenbadje: Mijn moeder heeft het tentje met 100 extra ballen gekocht voor Matthijs zijn verjaardag @Tesske; Fijn dat Tess er zo goed op reageerd. Heerlijk toch nog een weekje Turkije @Lique; Leuke foto's van Djim @Setteke; Mooie foto's! En wat loopt ze al goed =D> @Lauwie; Ook lekker een vakantie geboekt. Geniet van je vrije dagen @Alieke; Gefeliciteerd met je vader. Mooi dat jullie huis zo goed als verkocht is. Hebben jullie een tegenbod gekregen voor 't andere huis? Veel plezier in de dierentuin Matthijs en ik gaan morgen eerst naar de vrijmarkt (ieniemini...., maar mijn neefjes staan spullen te verkopen ) 's Middags komen mijn schoonouders op visite. Ik wil 's avonds eigenlijk nog op stap, maar Dirk moet werken (Balen, anders kon hij mooi "oppassen") Ga 's middags nog wel even met Matthijs naar het plein, maar verder doen we dus niks bijzonders ) @Naat; Hoe gaat het met je schoonvader? @Toetie; Wij hebben de Quinni Freestyle; Echt een geweldige buggy. Het enige nadeel is dat hij zo groot is. Je kofferbak ligt meteen vol @Miepie; Leuk verjaardagscadeau! Matthijs kijkt nog geen tv. Af en 't journaal bij zijn pap 's ochtend. En tijdens zijn laatste fles staat de tv ook aan, maar hij kijkt er niet naar @Tesske; Ben benieuwd naar de foto's @Miepie; Wat een schatje! @Chantal; Balen dat je vanavond niet lekker op stap kunt. En vreemd van je bloeddruk. Ben benieuwd naar het antwoord vd cardioloog @Philly; Mooie foto's! @Jenny; Beterschap! @Queenbee; Matthijs krijgt nog steeds zijn laatste fles (en ik zie dat ook niet snel veranderen ) Zijn schema is nu: 8u/8u30 papfles 210 10u/10u30 fruit 12u30 boterham + fles 150 15u koekje + sap +/- 125 17u >200 warm eten + toetje 19u fles 210 + rijstebloem Liefs Silvia
Hoi Meiden, Even snel een berichtje, ben kapot moe. Allen bedankt voor al jullie lieve woorden! Met mijn schoonvader gaat het weer goed. Hij is maandagavond van de hartbewaking gegaan en vanochtend mocht hij weer naar huis. Hij moet gewoon rust houden en mag de eerste 4 weken zo ie zo geen autorijden. Verder moet hij nog terugkomen voor bepaalde onderzoeken, moet hij een revalidatieprogramma in, moet stoppen met roken en krijgt nog een gesprek met een diëtist. Hij zal zijn levenswijze hier en daar aan moeten passen denk ik. Maar hij is er nog en dat is het belangrijkste! Ga nu lekker mijn bedje in, merk dat ik erg moe ben na deze dagen! Dus maar even lekker mijn rust nemen en gelukkig nu een lekker lang weekend. Ik ga morgen alleen even over de markt en misschien daarna even een terrasje pakken. Verder gewoon weer lekker naar huis. Fijne koninginnendag allemaal!
@Lauwie, vervelend dat Otje net op papa-dag haar mama wil..... @Juud, gave driewieler! pb je nog ff je adres, dan krijg je van de week post van mij Bart heeft nu maat 18/19 of medium. @Sjorsje, lekker klussen in de tuin dus, hopelijk hebben jullie mooi weer! @Petra, ooo lekker tomaten (met mayo) @Setteke, ben benieuwd naar de neezeggende Silke! @Mieppie, hopelijk komen de tandjes snel door, en kunnen jullie weer heerlijk slapen! Mooi schema heb je voor Malou! Oei wat een gedoe met jullie auto! Ik zet Bart niet speciaal voor de tv voor een babyprogramma. Maar pas zat hij bij mij op schoot en toen kwam de reclame van olvarit voorbij, hij kreeg helemaal de slappe lag Leuke foto's! @Puck, ach wat schattig dat Olivier een konijntje nadoet. Knap hoor =D> Hier ook allemaal van die 'goede' adviezen over Bart zijn spekkies. Ik negeer dat soort opmerkingen. Vaak zijn die mensen zelf onzeker. Heb ff een spekfoto van Bart in m'n album gezet. @Tesske, ben benieuwd naar de foto's. Wat ouderwets dat je het niet digitaal krijgt. Tess nu al een tv-debuut? Jammer dat je het gemist heb, in welk programma was ze? @Rebel, wat leuk dat Milan op de foto mag op het kdv. Wat goed dat hij al kan staan en bijna tijgeren, hij word nu echt sterk! @Vogeltje, jeetje das schrikken! Is z'n lipje nog dik geworden? @FF, veel plezier op je k-dag party! @Duster, de quinny freestyle is erg mooi, maar die kan niet achterop de fiets @Chantalchannie, arme Tygo 2 tandjes tegelijk! Hopleijk zijn ze snel door! Misschien wil hij wel een beetje yoghurt eten? Oei hoge bloeddruk, raar verhaal van de pil.... Ga jij maar lekker vroeg slapen. Ik sta er juist steeds van te kijken hoe goed Tygo zich ontwikkeld, hij kletst toch al zo goed? Bart niet hoor, die zit nog in de oh fase. Alles is oh of og. Maak je niet druk, binnenkort moet je nog achter hem aanhollen @Philly, mooie meisje heb je! @Queenbee, dit is ons schema: 7:00 120cc+4 melkfles, 8:00 1 boterham, 10:00 koekje + sap, 13:00 2 boterhammen + sap, 15:30 fruit + sap, 17:00 120cc+4 melkfles 18:30 groentehap + toetje + sap, 19:00 naar bed. Ik krijg er echt niet meer melk in, volgens mij is hij er wel klaar mee. @al, bedankt voor jullie antwoorden op mijn buggy vraag. Ik ga van de week nog even proefrijden met de mclaren. Vandaag gewerkt, Bart was bij mijn moeder. Mijn oom werd vandaag geridderd en mijn moeder was ook uitgenodigd. Ze had Bart meegenomen naar het gemeentehuis, hij was echt superlief! Iedereen heeft hem lekker in zijn dikke wangen geknepen en Bart heeft er lief bij gelachen. M'n moeder was zo trots, dat vind ik nou zo leuk! Morgen ga ik met Bart naar de aubade. Ben benieuwd wat hij er van vind. Iedereen een fijne dag morgen!
puck, ik hoor ook steeds hoe bol ze is en ik ben daar eigenlijk zelfs wel trots op. dat komt mmisschien ook wel door de bv en het gezeur van het cb/ omgeving. het lijkt me idd vervelender als je je zorgen maakt of ze wel genoeg binnen krijgen. philly, leuk dat je weer eens een berichtje plaatst. ik vroeg me al af hoe het met jullie gaat. mooi meiske hoor! en die rode kastjes heb ik precies dezelfde! vandaag de eerste poging om de sleutels eruit te halen arri, hoe is het met jou en hanne? chantal, met 2,5 jr? had je er geen zin in? over ontwikkeling: ik denk dat er ook een vertekend beeld onstaat omdat het zo leuk is om te vertellen wat je kind kan. je leest hier dus voortdurend wat kindjes al kunnen en zo lijkt het waarschijnlijk of heel veel kindjes al veel meer kunnen, terwijl het eigenlijk maar een minderheid van snelle kindjes is. ik heb 6 augustuskindjes (4 zwangerschapsgym en 2 van vrienden) pas gezien en van de 6 kon er 1 tijgeren en 2 zelf zitten. 5 tijgerden dus nog niet en 4 konden niet los zitten. ik denk dat dat een veel reeëler beeld is. ik herken de onzekerheid trouwens wel. mij is al een paar keer gevraagd (al ruim 2 maanden geleden) of ottilie brabbelt (dada mamama etc). dat doet ze dus (nog steeds) niet en dan vraag ik me meteen af of ze daarmee achterloopt. inmiddels weet ik dat sommige kindjes het overslaan en dat kindjes die motorisch snel zijn qua taal vaak wat later zijn (en andersom). en wat mik zei is ook zo ontzettend waar: op een gegeven moment kunnen ze het allemaal! schema: 7.30 bv 9.00 fruit 11.30 broodje 12.00 bv 15.00 soepstengel en bakje yoghurt 18.00 avondeten 19.00 bv ------------------------------------------------ net op de vrijmarkt wat leuke dingetjes gescoord: fietsstoeltje (10), kapstokje, wat speeltjes en kleertjes. gezellig met een vriendinnetje op stap geweest. nu snel tukken!
AArrgggh! Heel m'n reactie weg Allereerst: @ All: Gefeliciteerd met de koningin Hier hebben ze de geweldige traditie om vanaf 4u 's morgens met brommers e.d. zonder uitlaat te gaan rijden. Het viel mee, alleen rond 6u was het een pest herrie. Thomas was blijkbaar wakker geworden, maar manlief had het traphekje open laten staan, en Thomas is naar beneden gegaan. Thomas stond om 6.20u naast me met een pak sultana's met de vraag mama mag ik snoepen? ... Nu kan ik er achteraf wel om lachen, maar daarnet... Wij doen vandaag niet veel bijzonders, even naar de vrijmarkt, de kinderoptocht en misschien vanmiddag naar de kermis een dorp verderop, maar het kan net zo goed zijn dat we vanmiddag lekker thuis zijn! Fijne dag allemaal! X
Fijne dag allemaal! Wij gaan ook de stad in, eerst op tijd met het hummeltje en daarna gaat hij naar oma en gaan we met zn tweeën verder! Het wordt als het goed is heerlijk weer, dus heb er zin in!!!
@All; Een fijne koninginnedag @Toetie; Ik heb geen fiets Maar ik woon ook in een gehucht, dus ik doe hier bijna alles lopend.... Wat ik gisteren nog vergeten was ............. @Petra; Ik reageer niet zo veel op je , omdat het altijd goed met je gaat (waar ik natuurlijk heel blij om ben). Verder heb je volgens mij ook bijna nooit vragen. Ik wil je wel laten weten dat ik altijd vrolijk word van je berichtjes Je schrijft ze vol liefde @Daisy; Hoe gaat het met jou (en je rug)? Liefs Silvia
Hoi Meiden, ik heb even snel bijgelezen, maar het was iets teveel om te reageren. Zag wel leuke foto's van kids en verjaardagscadeautjes voorbij komen. Ik ben daar nog niet zo mee bezig eerlijk gezegd. Maar Vera is dan ook pas net 8 maanden. Wij gaan straks ook even het dorp hier onveilig maken. Vanmiddag nog even naar vrienden (die een meisje van 1 jaar hebben) en dan waarschijnlijk ook naar de braderie enzo. Ik heb er zin in nu het zonnetje zo heerlijk schijnt. Ik heb gisteren trouwens van mijn moeder een ontzettend cool vestje van Paul Frank gehad voor Vera. Kost een vermogen volgens mij, maar is wel superleuk. Een heeeeeeele fijne dag allemaal! Claudia
heey meiden even snel een berichtje van deze kant.. Het zit hier aan deze kant niet echt mee.. Heb van de week een schimmelinfectie te pakken gehad en alsof dat nog niet genoeg was heb ik er ook nog een blaasontsteking bij Kan om 10 uur medicijnen ophalen.. plas ook bloed dus hou het ff in de gaten wil jullie toch een hele fijne koninginnedag wensen! kusjes
hihi Silvia, wat lief dat je dat schrijft. Soms denk ik weleens: "ik lijk wel zo'n uitslover" maar ik heb gewoon echt helemaal niks te klagen, ik zou me zelfs moeten schamen als ik zou klagen. Ik heb een supergelukkige jeugd gehad met onwijs lieve ouders, daarna 8 jaar een raletie die langzaam maar zeker doodgebloed is van beide kanten (dus ook niet erg). Heb toen 2 jaar in een mega verkeerde relatie gezeten met een hoop alcohol en andere ellende (van zijn kant) maar gelukkig daar weer supersterk uitgekomen, mijn ouders die altijd achter me staan, ook bij soms ietwat niet handige keuzes, maar dan laten ze me zelf op mijn gezicht gaan en helpen dan weer en toen..... kwam ik Andy tegen (of nou ja hij mij via internet) gedate, weekend weg gegaan 2 maanden later pil weg gegooid, gelijk zwanger en nu kruipt er hier het allermakkelijkste kind van de wereld rond, die gerust anderhalf uur rondkruipt met een boekje in haar hand zonder dat ik haar hoef te vermaken en dan ook nog een slaapkop is. Andy werkt erg veel, 6 dagen en op zondag moet hij ook altijd een keer of 2 in de tuin zijn, maar als voordeel heb ik dus weer lekker veel tijd voor mezelf en als hij thuis is.....gaat hij gelijk met Roos spelen/verschonen/fles geven. Mijn schoonouders wonen naast ons (zit zo'n 300 meter tussen) en ook die zijn erg makkelijk en lief, dus als ik soms even gauw weg moet krijgen oma en opa de babyfoon en wat ze nog liever willen is Roos zelf. 1 keer in de week komt de schoonmaakster die ALLES doet, echt een supervrouw. Ik heb al jaren mijn droombaan met een vrijheid waar je U tegen zegt, mijn dagen lopen tot 15.30 uur en dan krijg ik ook nog de pauzes doorbetaald en hier woon ik: Ik had zelf een 2 kamer koopflatje in de binnenstad van Delft, maar heb dat net op tijd kunnen verkopen om bij andy te gaan wonen. Om de hond uit te laten doe ik de deur open. al met al......ik kan gewoon niet gelukkiger zijn met mijn leven en dat gun ik echt iedereen. Ik ben wat vriendinnen verloren tijdens de zwangerschap wat ik toen heel erg jammer vond maar nu ook de voordelen van zie, scheelt een hoop vrije tijd en de echt belangrijke mensen heb ik nog altijd om me heen