Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Petrabr; Respect! =D> En wat een mooi huis zeg! Ook aan het water dus? Me2!

===

Wilde iedereen ff een hele fijne Queen(Bee, hihi! ;) )'s Day wensen! Ga straks ff boodschapjes halen en vanmiddag naar de vrijmarkt hier in het centrum. Er zal wel veel te doen zijn want de hele ochtend rijden er al mensen af en aan van en naar het centrum, sommigen zelfs al met tassen vol weer richting huis, haha!

Misschien tot vanavond!

Xx

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
  3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Hm.. nou ik weet nu helemaal niet meer wat er met de buurman is snap er niks meer van. vanmorgen is de deur onder ingetrapt we hoorde een vet harde klap.. om 7 uur in de ochtend !!
    zo is de politie dus binnen gekomen. geen idee wat ze daar nu moesten doen.. hele deur naar zijn grootje. stond ene op wacht hier in voor de deur van de portiek. We wilde net naar beneden gaan voor de kelder op te ruimen verder alles in pakken van de auto. schoonmaakspullen enzo en spullen van aquarium die er nog staan. Mochten er niet eens langs om onze eigen kelder in te gaan :(
    Volgens mij was er dus meer aan de hand dan alleen een hartaanval of een beroerte van de buurman. Moet nodig eens met de onder buurvrouw een praatje maken. voel me er niet veiliger door om hier te wonen met constant ambulances , recherche en politie over de vloer te hebben.

wilde ook nog heel even zwaaien ... * zwaai * op deze mooie zonnige feestdag.

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Lekker weer ja Denice.. Kan me voorstellen dat je je idd niet prettig voelt daar..

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    schatje kan je niet even naar de ehbo in het ziekenhuis om even een echo ofzo te maken van je buik. en even urine te laten testen daar nog eens. Misschien heb je wel een ergere infectie ( wil j eniet ongerust maken )

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dames ben nu echt foetsie hoor! Moet Jamie nog ff in de kleren hijsen.. (ja ik weet het, beetje laat maar we zijn wat lui, haha!), beetje opfrissen en dan zal Britt zo wel wakker worden!

Iedereen een hele fijne dag, geniet van het mooie weer (alhoewel hier nog geen zon te zien is...) en de oranjebitters! ;)

Xx

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Goh ik dacht ik ga even snel bijlezen...wat een kletskousen zijn jullie zeg!
    Heb dus niet echt bijgelezen maar zag wel erg leuke foto's.
    Hier is het weer even mooi klote, gisteravond bij mijn schoonouders geweest met Tess ( verjaardag) en daar begon ze al erg te hoesten en een beetje te piepen maar vannacht was het weer raak... veel hoesten en goed benauwd. :evil:
    Ze hebben daar vloerbedekking dus het zal daar wel aan liggen denk ik...
    Nu is ze alleen nog erg kortademig en slijm aan het ophoesten maar gelukkig niet meer benauwd.
    We gaan zo even stomen en daarna de frisse lucht in ;)

Verder bijlezen en foto's plaatsen doe ik later vandaag wel even.
    Fijne koninginnedag dames en kindjes =D>

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    fijne koninginnedag allemaal! :D

9. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Schatje: Ach meis, wat rot voor je! Blaastontsteking is zo vreselijk irritant! Een schimmelinfectie heb ik nog nooit gehad, maar lijkt me ook niet zo fijn!

@ Denice: He gatver, ben blij dat je gaat verhuizen!

@ Tesske: Ach arme Tess. De vloerbedekking kan heel goed de oorzaak zijn. Je arme meisje heeft het wel heftig hoor. Ze is verdorie nog zo klein!

@ All: Heb op de vrijmarkt uiteraard weer kinderspeelgoed gekocht, ze hadden nog niks natuurlijk :oops:

@ Petra: Ik reageer eigenlijk ook weinig op jou, maar je schrijft ook alleen maar dat het goed gaat :) Geniet er maar van hoor!

@ Binna: Dat geldt eigenlijk ook voor jou. Bij jou gaat het ook allemaal lekker en vergeet ik weleens om op je te reageren :oops:

Nou ik ga de kleintjes wat te eten geven en daarna gaan ze ff slapen en gaan we naar de kermis :D

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Hier weer eens een berichtje van mii na een lange tijd.
    Wilde iedereen even een fijne koninginnendag wensen. :)

Ooh ja en chantal heb jij een site van dat cotoons speelgoed?
    Ik was al op zoek maar kon niks vinden.
    Ja alleen de badring.
    Heeft iemand die toevallig hier en zo ja hoe bevalt die?

X Bumba.

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Haha, ik heb de babyfoon voor de badkamer gezet om beneden te kunnen horen of het goed gaat met de wasmachine: daar zitten twee kussenlopen duplo in die ik op de vrijmarkt heb gekocht :)

Ga straks bijlezen, eerst wat eten.

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    OWH MIJN GOD ER IS EEN ZWART AUTO OVER 14 MENSEN HEEN GEREDEN NET!!! LIVE!! op nederland 1 is het nu van de koningin. :(
    3 worden er gereanimeerd !!!

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    agh gosh werd net gezegt op tv dat er een klein meisje nu nogsteeds daar samen met 7 andere mensen nog op de grond leg. en dat meisje is ongeveer 7-8 jaar ?? weten ze niet zeker in ieder geval jong.. en de benen waren onder het lijf verkeerd gedraait...is toch zielig.

Horror beelden als je het mij vraagt.. als je er neit tegen ken niet kijken
    http://www.dag.nl/binnenland/koninginne ... ama-258487

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    4 doden , 5 zwaargewonde en 8 licht gewond :( het is een trieste dag. Denk niet dat we dit ooit gaan vergeten. Is over de hele wereld op tv. 38 jarige man heeft ze BEWUST aangereden.

Ik denk dat jullie allemaal wel buiten en overal zijn. En werken misschien ? Ik ga in ieder geval naar me werk . dus fijne dag nog allemaal zover dat kan..

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat een gruwelijke fotos, dat kleine meisje...
    zat hier vanmorgen ook voor de tv dat ineens die auto in beeld kwam. en verder daarna geschokt voor de tv gezeten zoals veel in nl, had nog plannen om met saf en anissa naar apeldoorn te gaan, is hier vlakbij. en je kon gratis met de trein erheen. het komt dan ook nog eens erg dichtbij. veel bekenden zijn er ook heen
    heb al wat hulpdiensten hier voorbij zien rijden richting die kant. afgrijselijk

ook ik dacht even dat het een show of stunt was.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nog even op reaktie forever friend, anissa heeft 1x zomaar 200 cc gedronken, maar laatste keren is het weer weinig. diksap wil ze dan weer wel
    verder eet ze wel fruit en zo dus krijgt genoeg binnen.
    mijn man heeft ook ontdekt dat ze met de lepel wel wil

maar ze drinkt thuis ook minder hoor, als ze niet wil dan wil ze niet. ze krijgt nu sochtends de borst, smiddags en soms nog savonds maar soms ook niet. ligt er aan of ze nog wakker word

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

jeeminee,waar gaat dit naartoe zeg,echt bizar!
    We hoorden het straks toen we al in de stad waren en eenmaal thuis ook steeds voor de tv gezeten :(
    Ongelovelijk :confused:
    -----------------------------------
    Ben al een paar dagen niet meer geweest hier wel geprobeerd mee te lezen maar heb het druk gehad met al mn hulp uiteraard.
    Gelukkig gaat het met mn rug alweer de betere kant op,Maandag weer werken dus gaat goed!

Ik wacht de update af met reageren.
    Ow en Duster en Puck(geloof ik) lief dat jullie naar me vragen..

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik had er ook wel heen gewild, leuk om leden van koninklijk huis te zien en mijn zusje en zwager staan op de rommelmarkt, maar door de drukte eromheen toch maar niet... en nu dit :confused: Kippenvel! :(

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

echt verschrikkelijk wat er allemaal gebeurt is.. ik was met mijn moeder naar een braderie geweest en toen we terugkwamen hoorde we dit..
    :(

wil toch nog wat leuks vertellen..
    Heb een mooi zegelringetje voor djayden daar gekocht!

Groetjes

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

hier een super moe ik. pfff tis toch wel weer even wennen zo een nachtje door halen. gaat ok zo heerlijk me bedje op zoeken. hebben het wel erg gezelig gehad en genoeg verdiend en leuke dingen voor Silver gekocht. een loopfietsje (met drie wielen die ik ga pimpen) een loop auto voor bij me moeder. 1 rokje 1 spijkerjurkje en 1 baby born (1 euro) en nog wat popjes. en ander speelgoed. iediaal.

nou meiden slaap zacht en tot zaterdag want morgen moet ik werken en savond's verjaardag blegggg

Deel Deze Pagina