Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@denice: Nee ze namen aan dat ik weet hoe een blaasontsteking voelt (dit omdat ik het nu onderhand voor de 20ste keer heb) ;)

Plas nog steeds een beetje bloed (ik hoop dat dit van de blaasontsteking komt en niet dat ik ongi word)
    Gisterochtend heb ik namelijk wat bloederig slijm verloren (zat ik op dg 20)
    En vandaag dus bloed bij plassen.. maar is ook gewoon net water haha sorry voor de details maar moet het ff kwijt :)

groetjes

2. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Wat een verschrikkelijk nieuws, echt ongeloofelijk!
    En dan ook nog eens de Mexicaanse griep in Nederland, eng hoor.

Hier een ziek meisje. Sinds vanmiddag is ze aan het overgeven en aan de diarree.
    Net heeft ze heel haar bedje onder gespuugd. Net weer verschoond en nu ligt ze te slapen.
    Houdt haar even goed in de gaten en probeer er als ze wakker wordt wat water te geven.

Ik ga proberen op tijd mijn bedje op te zoeken, ben zo moe.

***Sorry voor mijn ego***

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Binna super koopjes gedaan dan he :D jeetje aan baby born voor een euro :D

schatje jij ook al drie miljoen keer een blaasontsteking.. pffff.. ik hoef alleen te bellen met het is weer zo ver ik had graag medicijnen voor een blaasontsteking ik hoef ook niet meer langs te komen ik heb zoiezo een makkelijke naam. :p den Haag. komt niet vaak voor dus makkelijker kan het niet.

Naat ja had het ook gehoort een klein meisje 3 jaar die de griep heeft he. Ik vind dat ze onderhand toch wel medicijnen in alle apotheken moeten hebben. voor als t uitbreekt of snel verspreid dat we neit eerst nog moeten wachten voor de medicijnen. Hoorde het is op internet wel te krijgen. Maar ja wat zit er dan in he kan voor het zelfde geld bakpoeder zijn je hoort zoveel dingen..

echt gruwelijk dat ongeluk he. Niet normaal. Was zo mooie dag. Zo lekker weer.
    En dan krijgen we dit. en met opzet ook nog.. die man moet de hoogste straf krijgen die er is. heb er geen woorde voor over.

Voor de zieke kindjes een dikke knuffel !!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond meiden!

Lekker druk dagje gehad. Vanmorgen eerst naar Beetsterzwaag geweest. Optocht van versierde wagens, was weer een groot succes. Tymen was helemaal in zijn element met al die tractors en harde muziek. Daarna via een omweg naar Drachten, want Silk was in slaap gevallen. Daar even bij een tuincentrum geweest, helaas alleen 2 kaarsen voor mezelf gevonden. We hebben ook nog wat plantjes gekocht voor in de plantenbakken die voor aan het huis vast zitten. Morgen krijgen mijn broertje en schoonzusje hun hondje en daar heb ik nog wat leuke dingetjes voor gekocht. Daarna naar de AH. Hilbrand heeft Silke een brrodje gegeven in de auto en ik heb samen met Tymen even boodschappen gedaan. Toen de kids in de wagens en naar het centrum. Even wat rondgekeken op de rommelmarkt (niks gekocht) en bij de andere winkels. Bij Dolcis hadden ze uitverkoop, daar hebben we voor 15 euro nog schoentjes voor Tymen gescoord. Hele leuke en voor dat geld! Daarna een blok om in de auto zodat de kinderen konden slapen. Bij Heerenveen nog bij het tuincentrum aan geweest en daar heb ik nog wat leuke spulletjes kunnen scoren. Toen weer naar huis.

Wat vreselijk erg wat er in Apeldoorn is gebeurd! Niet allen voor de slachtoffers en de families, maar ook voor de mensen die het hebben zien gebeuren. Wat een ziek figuur. Ik ben echt heel benieuwd wat zijn verklaring zal zijn.

En dan die enge griep. Wat moeten we daar nou mee? Moeten we ons zorgen gaan maken om onze kindjes of niet?

Al met al een hele dubbele dag! Ik hoop dat julie het leuk hebben gehad ondanks alle ellende. Er zijn toch geen meiden van ons bij geweest in Apeldoorn hoop ik....?

@ Marleen, wat heb je nou weer gkocht? ;)

@ Denice, jeetje wat gebeurt er toch allemaal bij jou in de flat.... En wat een vreselijk beelden van die toestand daar in Apeldoorn! :( Dat meiske lijkt al wel te zijn overleden..... :cry:

@ Bumba, ik heb wel een badring voor Silke, maar jij bedoelt specifiek die van Cotoons? Ik heb die van de Prenatal.

@ Chantico, en je wasmachine niet ontploft? ;)

@ Schatje, foto van dat ringetje! :-D He bah, wat balen van je blaasontsteking. Dus misschien geen ongi? Bloed bij het plassen moet je wel in de gaten houden, een blaasontsteking kan opstijgen naar je nieren en daar nierbekkenontsteking veroorzaken, en dat is niet bepaald een pretje. Ik hoop dat je gauw opknapt meid!

@ Naat, beterschap met je meisje!

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    schatje fotooooo
    en beterschap met je b.ontsteking

ja t is wat met die griep, maar het scheinen hier in europa wel de lichte varianten te zijn, en de griep van het nederlandse gezin is goed onder controle was het nieuws

ik denk dat de reden dat medicijnen niet vrij verkrijgbaar zijn in de apotheek is omdat anders iedereen een run erop neemt. en alvorens je medicijnen moet gebruiken moet toch eerst de diagnose gesteld worden. heb je het dan kom je in het ziekenhuis en krijg je ook een behandeling
    nederland heeft inmiddels al wel een optie op 19 miljoen vaccins

binna leuk koopjes gedaan dus

setteke leuk he als je zo aan leuke schoentjes komt

nou meiden ga even aan mijn koffie verder

6. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Nou heel beterschap voor je kleine meid, weet hoe vreselijk dat is, als ze niks binnen kunnen houden!
    Ayoub is ook aan het opknappen, van alle ellende.
    De huisarts dacht aan de rotavirus!
    Goed drinken blijven aanbidden en ORS.

7. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hey noura,

hoe gaat het meisje?
    Krijg ineens ook trek in een bakkie!!
    Mijn senseoapparaat heeft het sinds gister begeven, dus wachten op een nieuwe maar :(

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Idd vreselijk wat er in Apeldoorn is gebeurd. Wat bezielt zoiemand? Ben benieuwd of we dat ooit nog te weten komen.......

En dan ook nog de mexicaanse griep :(

Hier gaat alles goed. Dirk moest vandaag weer werken :( , dus Matthijs en ik zijn met z'n 2-tjes op pad geweest. Ik heb de verrassingauto's van Fisherprice voor Matthijs gekocht (die wilde ik afgelopen Sinterklaas kopen, maar toen was die uitverkocht) :D

@Schatje; Beterschap (ben ook benieuwd naar de ring)

@Naat; Beterschap

@Setteke; Drukke/leuke dag gehad. Dat is echt geen geld voor leuke schoentjes

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden!
    Heb niet veel gelezen! Ga nu in bad en dan slapen! Ik mag 4 dagen werken :confused:

Wel even een spam...3 leuke staarten :)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond meiden!

Heb niks gelezen hoor, hopelijk hebben jullie nog enigsinds een fijne dag gehad. Wij hebben de hele dag zitten kijken naar dat vreselijke drama in Apeldoorn, ongelooflijk... Ik moest aan Arri denken, die woont toch in Apeldoorn?

Slaap lekker allemaal...

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

dat vergeet ik gisteren helemaal te vertelen. maar bij me ouders was de buitenbox nog hoog. en ik zat er naast dus we hadden zo iets van nou dan kan het nog wel (hadden geen pufff meer) Maar wat denken jullie mevrouw ging gewoon staaaaaaan. jaaa de eerst keer zelf aan de box rand ging ze staan zo leukkk. straks even kijken of er een foto of filmpje van gelukt is. en dan spam ik hem morgen. ga nu naar me werk

liefs sabrina

12. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Binna: Werkse vandaag.

Sophie heeft gelukkig gewoon goed geslapen vanacht.
    Daarnet heeft ze 100cc melk gedronken, meer wil ze niet en dit zit er nog in.
    Jarno heeft gisteren van 08.00 tot 02.00 :confused: gewerkt. Dat is toch niet normaal meer [-X .

Wij hebben om 11.30 een gesprek met de projectontwikkelaar van het huis, en we hebben groen licht voor de hypotheek dus ik denk dat wij het doen gaan! Zo leuk!

Ga even wat wasjes weg wassen :x .

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Hier een leuke koninginnedag gehad. Ik hoorde eind van de middag pas van het drama in Apeldoorn. Ik had mijn eigen drama op de kermis. Thomas zat in een attractie en ik stond erbij, maar keek eventjes rond, draai ik me terug zie ik Thomas met een wond op z'n voorhoofd en helemaal in tranen. Het waren van die autootjes die achterelkaar aan rijden. Daar sta je dan, ik kon er niet naar toe, gelukkig was het bijna aan het einde van het rondje, maar heb verdorie dus niet gezien wat er gebeurt is... Hij zegt zelf dat het ventje naast hem hem duwde. De keren dat hij alleen zat is er niks gebeurt en dat ene rondje naast dat ventje wel... Dus misschien is het toch wel waar, maar ja ik heb het niet gezien...GGGRRRR! Gelukkig was het maar even huilen en wilde hij weer terug in de attractie. Daarna heeft hij een ijsje op en was hij wel een beetje suf. Ik maakte me toch een beetje zorgen, maar thuis ging hij gewoon spelen, dus het zit wel goed, maar z'n hoofdje... echt zielig!

Ik heb de update bijgewerkt en ga nu thuis aan de slag, want het is echt een bende!

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Hallo dames,

Ik ga gelijk even heel ego doen. Ik kom vandaag nog wel terug om veel terug te lezen hoor.

We moeten om 11 uur in Velp zijn bij de baas van me vriend. We zijn woensdagavond naar Bertr Visscher gegaan hier en we hebben gisteren een hele drukke dag gehad en vandaag zouden we naar me schoonouders gaan en daar kijken voor een andere auto. Nu werd hij gebelt woensdagavond door een collega of hij gisteravond even kon meelopen met de nachtdienst omdat me vriend vandaag de nachtdienst in zou moeten gaan. Aangezien dat hij in de auto zat heb ik die collega te woord gestaan. En ik heb gezegt dat hij niet kon. Gisteren dan laat in bed. Vanmorgen er weer vroeg uit. Vandaag drukke dag. Vanavond laat thuis. Dan werken. Morgenvroeg om half 9 een afspraak bij de opticen. Klaar wakker dus dan slaapt hij voor 12 uur ook niet meer. nou dan om 5 uur er weer uit. (wij komen dan terug van me paps). dan weer werken en dan is hij dood moe op het werk en dat is niet gezond. Dus ik zei nee. Ja wil je dat toch even aan bertram (me vriend) vragen. Ja zal ik doen maar hij kan gewoon niet. Ja wil je dat toch vragen. Vraag maar of hij me terug belt. Ik zal het vragen hij belt je alleen niet gelijk terug. We zitten straks in het theater. Maar "collega" (ik ga geen namen noemen) hij kan niet!

2 minuten later werd hij gebelt door de groepsleider. ik neem weer op. ja mag ik bertram even. die zit achter het stuur. wil je vragen of hij terug wilt bellen? jawel maar hij zit straks in het theater en kan ik een boodschap achterlaten? NEE ik wil HEM spreken. Dus ik zet de tel op handsfree. en het ging over jawel de nachtdienst wanneer hij daarheen ging. nou zegt hij morgen word het hem niet dus ik ga vanavond wel. Oke is goed maar dan wel ALLEEN. Ik ben dus door 2 collega's afgekaft over de telefoon. Komen wij bij zijn werk aan 's avonds. ZEg ik tegen hem (ik die geen tas, jas of wat dan ook bij zich heeft) schat kan je vragen of ik binnen op een stoel mag zitten dan is het ook niet zo koud. Zijn collega komt eraan. ik vraag het vriendelijk en ik word afgekaft en besnauwd van NEE!!!

Maar goed die collega die hem dus als eerste belde in de auto is al niet zo'n fijne collega. 19 april was er een opendag bij het werk van bertram. Die collega heeft zich heel erg aan mij opgedrongen. Ja ik vind je leuk dit en ik vind je leuk dat. en ik heb gevoel voor je. en ik wil je zo graag zoenen en MEER!!!... hij heeft de hele tijd om me heen gehangen. mij proberen kusjes te geven. zijn vingers over lichaamsdelen gedaan wat alleen toegangkelijk is voor bertram. Oke en ook voor ivy toen ze nog bv kreeg. hij heeft mijn hoofd vastgehouden en mij een kus op me mond gegeven. En dat alles terwijl ik zei dat ik dat niet wilde want ik heb een gezin waar ik van hou en die natuurlijk op nummer 1 staan. Ik ben gewoon trouw aan mijn man en aan mijn gezin. Dit soort dingen doe je gewoon niet. Ik heb Bertram natuurlijk alles wel gezegd en die is natuurlijk boos. Maar we hebben niks gezegd omdat ja hij is wel nieuw daar. maar nu door woensdag avond en dat hij nu vandaag op kantoor moet komen ben ik wel zo boos. Ik heb die collega een sms gestuurd gisteren dat of hij een melding ging maken van seksuele intimidatie met handtastelijkheid of dat ik het ging doen. Nou ik ga het vandaag doen.

Ik ben alleen heel bang dat ik het op mijn kop krijg omdat ik aan de gezondheid van me man denk. En dat ik voor leugenaar word uitgemaakt. En ik weet dat als dat word gedaan dat mijn vriend echt heeel erg boos gaat worden. Ik heb alles wat er gebeurd is tegen hem in tranen gezegd. Waarom zou ik dan over zoiets liegen? Ik ben best wel bang voor wat er komen gaat. En me vriend heeft nu al geen zin meer om te werken voor hun. Niet op deze manier en met deze mentaliteit.

sorry voor mijn ego :oops:

liefs

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Kimm; Wat een verhaal. Je hebt groot gelijk dat je er naar toe gaat. Heel veel succes! Mag ik vragen wat voor werk Bertram doet? Ik hoop dat hij snel een andere baan vindt, want ik snap dat hij hier niet graag meer wil werken. Hij heeft al veel te veel van hun gepikt. Dikke knuffel!

Liefs Silvia

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Kimm meid ik kan 1 ding zeggen. ALLES MAAR OOK ECHT ALLES vertellen en er gewoon een aangifte van doen. Dit mag EN kan gewoon niet !!! niet toelaten. je hebt hem gezegt NIET doen. je hebt gezegt dat je dat niet wil hebben. Dus Aangifte doen meteen. Wij staan achter je meid. echt waar. als je wil praten. Kan je dat gewoon doen hoor.
    is toch belachelijk dat een collega zo iets doet.
    Ik denk dat als bertram achter je staat zijn baan niets kan schelen als er aan jou gezeten word of heb ik dat fout?
    nou meid sterkte in ieder geval.

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ha mama's,

Ik ben hier ook weer eens. Had me echt voorgenomen om weer gezellig mee te gaan kletsen, maar ik ben nu helaas helemaal niet in de stemming... En dat door 1 zieke vent!! :(
    Ik was er gister bij... Heb het zien gebeuren. We hadden een plek op de Univé-tribune. Het was zo onwerkelijk, zo niet waar. Ik geloofde het eerst ook niet. Direct hoor je allemaal spookverhalen, en ik zei dus telkens: laten we nou maar afwachten, we weten niet wat er is, en we kunnen niets doen. In eerste instantie bleef ik dus rustig. Pas toen ik hoorde dat iemand zei dat hij op een groep kinderen was ingereden, kreeg ik het spaansbenauwd en wilde ik naar huis...
    Gelukkig bleek een aantal verhalen echt niet te kloppen, maar het is en blijft heel gruwelijk!!! En gewoon het feit dat je net nog lief zwaaide naar het koningshuis, iedereen heel vrolijk was, de presentator nog grapjes maakte en dan binnen 5 seconden dit....
    Ik voel me nu ook echt heel naar. Ik ben bang... het zou toch zo kunnen dat er ook een gek door onze straat komt...?? Net hoorde ik geschreeuw bij de buren en zit dan echt ben ribbelingen hier.
    Helaas is die idioot overleden! Hij kan dus niet meer uitleggen waarom hij dit heeft gedaan. En dat was hij de nabestaanden, het koninklijk huis, de toeschouwers en Nederland wel verschuldigd, lijkt me.
    Het is vreselijk en ongelooflijk wat er gebeurt is...

Groetjes, Arri

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Juud wat een lieve staartjes zeg hihi kan ik hier nog niet ze heeft wel haren maar niet zoveel om er een staartje van te kunnen maken.

all:
    die vent van gister(38 jaar) die dat ongeluk gemaakt heeft die is hersendood. en er is gisteravond nog ene overleden dus het 5e slachtoffer alweer.. hoop echt niet dat er nog meer overlijden. 3 mannen en 2 vrouwen nu. Ik weet niet of dat meisje op de foto er ook ene van is. is heel erg ook van die andere mensen. Maar jeetje ik heb er gewoon echt geen woorden voor.

voor iedereen die een leuke koninginnedag heb gehad. SUPER !!!

is lekker weertje hier buiten joh ! echt super lekker ben lekker het beddengoed aan het verschonen en me bed hangt te luchten.
    emy rent nog rond hier in de kamer in de loopstoel.
    Owh trouwens ik weet niet of ik het had verteld. Maar iedere keer staat ze helemaal zelf tussen tafel en bank in. zonder iets vast te hebben schrok me dood ik denk die gaat zo omvallen op de tafel poot. Maar ze doet dat steeds vaker. eerst 4 -5 seconden en nu al 10 seconde gister !! volgens mij gaat ze echt al lopen met haar verjaardag kan gewoon niet anders !
    Heb hier trouwens een meisje dat dol op kaas is !!! hihi
    Geraspte kaas vind ze het leukste had haar gister een schaaltje gegeven met een eetlepel geraspte kaas. nou ze vond het super dat ze zo erin kon prikken en zo vol der hand erin kon doen om het daarna ZELF in der mond te doen. Helemaal lachen steeds.

Doen jullie kindjes ook dansen als ze muziek horen??

Naat super voor jullie !!! Gefeliciteerd met jullie hypotheek !!

19. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    denice, die man is inmiddels overleden...
    En ze gaven gister op de persconferentie aan dat er -nog- geen kinderen zijn overleden, maar dat er 3 gewond zijn: van 9, 15 en 16 jaar. 2 vrouwen en 3 mannen zijn overleden en nu dus ook de dader. En dan nog 12 gewonden, waarvan 4 zwaargewond.

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    arri is die vent nu overleden?? owh... had k nog niet gehoort alleen gehoort die was hersendood. Ok.. je bent dan in de hersens wel dood maar ik snap dan niet waarom alles niet gewoon normaal uitgezet word. want ja bij komen doet tie toch niet meer. Zeker dat hij het verschuldigt is dat hij dood is nu. Echt geen goed woord over van die vent. had gehoort die vent was ontslagen ofzo?
    Maar goed dat die agenten hem meteen waren gaan ondervragen. anders had je nooit t verhaal gehoort wat tie verteld had. WAAROM die zo'n idioot is. echt kloothommel.
    Erg dat je dat heb moeten zien meid. Is niet leuk. hoop dat je toch een beetje er over kan praten met mensen anders zijn wij er nog he. is niet niks om zoiets te zien natuurlijk.
    En die kinderen die dat hebben gezien allemaal heel erg want die gaan er zeker weten nachtmerries over krijgen of vragen over stellen aan de ouders.
    als dievent zo nodig zelf moord wilde plegen ( want dat denk ik toch dat hij wilde ) had hij beter in zijn eigen huis kunnen doen ofzo. maar die wilde zeker een spectaculair afscheid nemen.
    Bij dat van gsiter om kwart voor 4 dat ze vertelde hoeveel mensen enzo gewond waren en hoeveel er overleden waren. had die interviewer die presentator van het nieuws gevraagt. "Had die man niet beter een andere auto kunnen nemen dan een suzuki swift"?
    ik vond t nogal een botte opmerking wat vinden jullie daar van??
    net alsof die man wilde zeggen als je toch zoiets doet dan haal je toch direct een jeep of hummer. zo kwam het echt over. Vind het geen stijl dat hij die vraag gesteld heeft.

Deel Deze Pagina