Bah vreselijk he dat gebeuren in Apeldoorn... je zal er gezellig staan zwaaien met je kinderen. Ik baal er ook als een stekker van dat de dader is overleden, komt ie er wel heel makkelijk af. Eenzame opsluiting levenslang was in mijn ogen een betere straf geweest. @ Kimm wat een nare ervaring zeg...wel aangifte doen hoor en blijf erover praten he meis! Knuffel @ alle zieke kindjes: beterschap en allemaal netjes blijven drinken =D> Met Tess gaat het nu weer beter, nog wel kortademig en hele warme rode wangen maar dat heeft ze eigenlijk altijd wel na een aanval. Ze is verder wel vrolijk en eet/drinkt weer zoals anders dus dat is erg fijn Zo en nu eindelijk even tijd om foto's te spammen Er zijn er nog veel meer maar deze had ik even ingescand
wat een lieve rode wangetjes heeftze zeg! emy hier ook al een weekje. owh ze is wakker ik ga weer he wilde eigenlijk een paar bladzijdes even lezen met een kopje thee erbij. en eventjes reageren maar gaat niet door dus..
hallo ff kort: @ tesske; mooie fotos! @ kimm; wat een gedoe, je hebt groot gelijk! gewoon aangifte doen, wat een idioten... Ik hoop dat je vriend snel een andere baan vind. @ schatje; beterschap @ juud; mooie foto! @ arri; sterkte meis, dit gaat je niet in je koude kleren zitten natuurlijk... @ All: OVER TV KIJKEN: Weet niet meer wie het vroeg, maar Tygo kijgt babychannel op de digitale televisie. Heel erg leuk, echt babytekenfilmpjes, leerzaam, educatief, liedjes etc. Hij vind het geweldig, zit soms terug te brabbelen tegen de tv of wild te schreeuwen en lachen. Hij kijkt dit gemiddeld een half uur per dag. Niet persé elke dag, maar als je aan het koken bent of ik moet echt iets voor werk doen als hij wakker is of gewoonweg niets wil, dan is dit wat mij betreft even een goede oplossing en hij heeft er gewoon erg veel plezier mee. OVER COTOONS: www.cotoons.com Website is in frans en verwijst ook naar smoby.com maar deze zijn ze mee bezig. Dus veel vind je niet op deze manier, tenminste ik niet. Ben gewoon gaan googlen op cotoons en dan komen er wel verschillende dingen naar boven, ook zit bij elk speelgoed een boekje waar alle toys in staan. Heb nu dus de blokkendoos (te koop bij o.a. toys'rus), het autotje (kruidvat) en 3 tuimelaars (ook toys'rus). Zo ik heb een lading kleding etc. wat ik op MP ga gooien nu, volgens mij een hele klus... Volgens mij ga ik het vanavond ofzo maar doen, het is veelste mooi weer.. Ik heb me bedacht, ga ff wat eten en de tuinset alvast afsoppen... EN IK GA VANAF VANDAAG OOK PROBEREN AF TE VALLEN!!! Zal het me lukken? Zit zeker 6 kilo boven mijn oude gewicht en wil mijn buikje wat strakker krijgen. Heb besloten vanaf vandaag, 1 mei, te letten op mijn eten. Dus doordeweeks geen snoep, chocola, koekjes etc. Veel groenten en van de rest wat minder. Heb al allerlei smaken cup a soup gekocht voor de caloriearme lunch... En ik wil 1 dag in de week een balansdag houden met cup a soup of fruit. Wish me luck!
chantal super hey goed bezig dus dat je METEEN begint aan je strenge dieet !!! hoe gaat het met de rest van de meiden hun dieet? veel mensen al afgevallen?? weeg op dit moment nu 64 kg. ben helemaal trots op mezelf ik beweeg me het apelazerus achter de kinderwagen en achter emy aan straks nog even op de wii fit hupsen ( emy slaapt ) en dan hupatee naar buiten met de beentje boodschappen doen!!!
@naat: beterschap met je kleintje @denice: de meeste apotheken kunnen er wel snel aan komen hoor, dus maak je geen zorgen. @tesske: leuk die foto's, wij hebben dezelfde maar dan van mylan erg leuk Niet te geloven hè die aanslag van gisteren, was helemaal in shock. hoop inderdaad dat die man flink geleden heeft. wij hebben wel een hele leuke koninginnedag gehad, heerlijk op het terras met een rosé erbij heerlijk @all: wat geen jullie allemaal op brood, mijn ideeen zijn een beetje op geloof ik fijne dag
afvallen: ik moet iets strakker, want moet over 26 dagen in bikini ;( haha. maar hou zo van lekker eten oepsie. met lekker eten bedoel ik niet snoep enzo, maar lekker uit eten en zo
@ jenny; ik doe op brood, leverpastei, smeerkaas, pindakaas, chocopasta en speculoos tot nog toe. Meestal leverpastei of smeerkaas. Maar ja, hoeveel opties heb je, ik vertrouw er nog niet genoeg op dat tygo gewoon kaas of plakjes worst weg kan kauwen, vandaar. Ik hou ook zo van lekker uit eten... Gister nog als kersje op de dag, uit eten geweest bij de mexicaan in enschede, oooohhhh, lekkere taco met veel troep er in en een gepofte aardappel met saus.... HHHHHEEEERRRRLIJK! Ok ik ga de tuinset afsoppen en dan de fietsen van de andere kids buiten zetten, want die komen vanmiddag en dan vangt oma ze op, dus is het handig als die vast uit de schuur zijn. Daarna badderen en om 2 uur maken dat ik wegkom want Tygo gaat op de foto vanmiddag! Fijne dag en geniet van de zon, het is zooo heerrlijk!
er werd gezegt op tv dat er maar 17 % van de bevolking medicijnen kan krijgen dat er niet meer is. jenny emy lust geen brood ze gaat er van spugen. hoe ik het haar geef. ze eet wel boterhamme worst( hihi met gezichtje),kipfilet, kalkoenfilet,ham,kaas, eigenlijk alles wat je erop kan doen maar niks van brood. Gelukkig eet ze welke elke pap en gaat ze daar niet van spugen. En snijkoek dus weet niet wat het is. ja vind van mezelf me gewicht wel goed maar strakker mag het zeker allemaal wel beetje meer spieren. dan staat de bikini weer stukje beter he
Tygo zit te janken in de boc, omdat op zijn boxspeeltje iets omlaag getrokken moet worden om te draaien, maar hij wil het eruit pakken en dat lukt niet...
@chantal: oh pindakaas en chopasta mag ook? dat scheelt al weer. ik ga ook alleen leverpastei, smeerkaas en appelstroop maar is ook zo ééntonig. worst heb ik wel eens gegeven, vooral die zelf al snel uit elkaar valt is best te doen natuurlijk zonder tandjes oh lekker mecicaans, klinkt goed @denice: ja maar je hoeft niet persé gelijk iedereen te doen en aangezien meer dan de helft het niet eens wil valt het denk ik best mee en ze gaan nu extra inslaan/maken Jammer dat ze geen brood wil, wel grappig dat al het beleg er in gaat haha ja vind als je volslank bent maar toch strak, je super eruit ziet in bikini ben zelf niet dik, maar het ligt een beetje los allemaal. maar ja moet niet zeiken want doe er verder ook geen reet aan qua gerichte sport ofzo haha
Nou meiden ik zal het maar dik gedrukt doen en met een kleurtje want het is weer eens zover. en ik vindt het wel erg jammer maar er wordt gewoon niet gelezen of geageerd maaaarrrrr Silver is gisteren gewoon voor het eerst zelf gaan staan in de box (en voor mijn is dit een hele mijl paal)
Binna sorry ik heb er helemaal over heen gelezen sorry sorry sorry !!! Hieperde PIEP HOERA VOOR JE KLEINE MEID !!!! ze ging natuurlijk helemaal lachen dat deed emy tenminste ! SUPER !! ga zo door silver en nog even en je rent door de kamer
hey heb een super leuke kinderstoel gevonden voor mee te nemen overal heen harstikke handig en opvouwbaar ! http://www.kinderstoeltje.nl/kinderstoe ... 110400.htm onder rembours 9,95 euro extra in verschillende kleuren.. hier heb je zelfde stoeltje alleen goedkoper .. http://www.hetzaaghuis.nl/vmchk/kinders ... ranje.html met 4,95 verzendkosten
Goedemiddag dames! Hoe is het hier? Volgens mij behoorlijk rustig en dat komt vast door het mooie weer Wesley is vandaag naar het kdv, hubbie is druk met het plaatsten van een vensterbank in de keuken en plinten zetten want dat moest nog altijd gebeuren, we kregen een nieuwe keuken toen ik hoogzwanger was en op de plinten en het vensterbank na was alles net klaar toen 'savonds mijn vliezen braken dus de rest is een beetje blijven liggen. Ik heb de ramen gelapt vandaag en ben een beetje hier en daar aan het opruimen, heb wat babyspul klaargezet voor mijn schoonzus want die bevalt in aug. dus dat is wel leuk. Verder ben ik vanmorgen nog naar de ha geweest voor Wesley's oren en het trommelvlies zag er weer normaal uit. Er zat nog wel wat oorsmeer voor wat ik elke dag moest schoonmaken maar dan moet ik heel diep in z'n oor met iets de ha zei met een stokje met een watje erom gerolt ofzo nou... Ik kijk wel even hoever ik kom met een wattenstaafje want ik vind het maar niks zo diep in z'n oor te pulken. Verder heb ik vanmorgen een nieuwe bril moeten uitzoeken want.... Wesley sloeg van de week mijn bril van m'n neus die viel dus van 5 hoog naar beneden! Ik vond het heel bijzonder want er was maar 1 glas uit waarschijnlijk ligt die andere ergens bij iemand op balkon ofzo want ik zag beneden geen glas liggen. Ik hoop dat ik 'm volg. week krijg want ik zie nu dus echt kippig! Ik kreeg er wel een zonnenbril op sterkte gratis bij dus dat is weer mooi meegenomen Nou meiden, het is lekker ego vandaag. Ik moet echt even de update afwachten want ik heb een hoop gemist deze week @ Binna, omdat jij het zo opvallend typte kreeg ik wel mee dat Silver is gaan staan zelf =D> wat knap zeg Het gaat wel erg snel allemaal he, ze zijn zo groot! Op het kdv zeggen ze ook steeds tegen mij dat Wesley zo groot is, zo lang. Hij is bijna de langste daar terwijl de oudste deze maand 1 wordt
hee gaat goed meis, had je mijn pb nog gehad??? fijn te horen dat het bij jullie ook weer opknapt is je senseo niet toevallig een van de modellen die je momenteel aan kan melden voor reparatie??? ik zou even kijken als ik jou was
ben op pag 46 blijven hangen, moet zo weg naar de dokter maar wil paar dingen snel kwijt kimm werk van maken, heel veel sterkte dit is niet niets, wat je ook beslist arri, meid, heel veel sterkte met verwerken, wat kan ik nog zeggen.....