Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hoi hoi,
    ben nog steeds een beetje mat van wat er gisteren in apeldoorn gebeurd is.
    arri, wat verschrikkelijk dat je er bij was. waar was hanne op dat moment? ik geloof dat ik nu nog gevoeliger ben voor dit soort dingen. sterkte meid!
    weet iemand hoe het met dat meisje van 9 gaat?

tesske, wat een lieve foto's van je mooie meid! vervelend dat ze weer een aanval had. ik vind die rode wangetjes wel schattig staan, maar wel naar dat dat bij zo'n aanval hoort.

binna, zelf staan! knap hoor! kon ook niet lang duren na dat filmpje dat je laatst liet zien.

denice, emy helemaal los staan?! dat duurt vast niet tot haar verjaardag voor ze loopt. wat een snelle! leuk hoor!

broodbeleg: ik zou nog geen pindakaas (en chocopasta) doen hoor. ze kunnen allergisch zijn/worden voor pinda's.
    het eerste jaar is broodbeleg gewoon saai: smeerkaas, smeerworst en appelstroop. wel kun je fruit op brood doen. bijv aardbeitjes of banaan met kwark
    wij geven ottilie wel eens een boterham met kaas die onder de grill geweest is, maar zij eet graag stukjes.
    ---------------------------

heb net kussentjes en een windflap voor het fietsstoeltje gekocht. zo ff schoonmaken en dan kijken of we vanmiddag nog een klein stukje kunnen fietsen.

ik ben vandaag vrij, maar heb otje toch weggebracht naar het kdv. met pijn in mijn hart, want ik denk dat ze weer een tand krijgt (nr 7 alweer!). ze slaapt er slecht en huilt als ik wegga. heb al 2x geprobeerd te bellen hoe het gaat, maar ze nemen niet op.
    heb wel eindelijk eens wat voor mezelf kunnen shoppen.

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden, ik heb weer gewerkt vandaag en ga nu even douchen en dan mijn kleine schattepatat ophalen. Ik heb nogal drukke dagen gehad. 1 van de cliënten is met zijn hoofd in een riek gevallen en dat was nogal heftig met trauma helicopter en al (uiteindelijk is hij met de gewone ambulance meegegaan) ik had mijn telefoon uit omdat ik bij de koninginnedaglintjes zat van schoonpa. Daarna de rest van de dag bezig geweest met van en naar het ziekenhuis. Het gaat nu goed met hem en hij mag ws vandaag naar huis, maar als wandelende hormonenbom heb ik wel even een traan gelaten.
    en nu....
    heb ik lekker weekend!!!

wie weet waar je het goedkoopste klemtraphekje kunt kopen, die natuurlijk wel veilig is?

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden,

Heb even snel eroverheen gescrolld, want ik ga zo bbq-en bij m'n schoonouders.

@ Arri: Jeetje meid, wat verschrikkelijk dat je het gewoon echt hebt gezien. Op tv was het al heftig maar jij hebt alle paniek en chaos er om heen ook nog eens in het echt mee gemaakt! Dit zal nog wel even op je netvlies blijven staan ben ik bang!

@ Binna: Onze Benjamin van de aug baby's is gewoon gaan staan!!! WOW!!! Wat een snelle tante is het toch ook zeg!!! Goed gedaan SILVER!!!

De rest probeer ik vanavond nog op te reageren!

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
  5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    handige stoeltjes ;)

@petra; sorry geen idee

@lauwie: oh ja pinda allergie kan ook nog ja, zit gelukkig niet in de familie dus zal bij ons wel meevallen denk ik

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Kwam even snel kijken, maar moet weer meteen weg :oops:

@Binna; Héél knap dat ze zelf is gaan staan. Silver doet het super. Ik zat eigenlijk te wachten op het filmpje :oops:

@Lauwie; De 2 kinderen (meisjes) die in Apeldoorn aan zijn gereden zijn stabiel

Moet er nu echt weer vandoor.....

X

7. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
  8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Setteke, top dat je schoentjes hebt kunnen scoren.

@ Schatje, heb je een foto van het ringetje? Succes met je blaasontsteking, gebruik je ook cranberry ?

@ Naat, hoe gaat het nu met je kleintje?

@ Binna, wat goed dat ze is gaan staan zeg! Vandaag ook nog weer gedaan dan of was het een gelukstreffer?

@ Marleen, ach arm ventje... heeft hij nu nog pijn/last van zijn hoofd?

@ Arri, vreselijk om zo iets mee te maken he.. goed erover blijven praten hoor.
    Wij zijn zelf ooit met het gezin betrokken geweest bij een groot busongeluk in het buitenland waarbij we heel wat doden en ledematen hebben zien liggen, en het verdwijnt nooit van je netvlies helaas. Maar praten helpt wel om het een plekje te geven.

@ Denice, Tess gaat soms mee dansen op de muziek maar meestal begint ze heel driftig te brabbelen als er muziek op staat, alsof ze mee zingt.
    Wat goed dat Emy al (los) kan staan zeg.
    Je vroeg ook nog iets over afvallen, ik merk aan mijn kleding wel dat ik weer afval maar weeg mezelf niet. Ik heb overgewicht en als ik tijdelijk ben gestopt met prednison val ik altijd af zonder er iets voor te doen, helaas komen de kilo's er altijd wel weer aan als ik weer met de prednison moet beginnen ;)
    Heb me er maar bij neergelegd en weet van mezelf dat ik gezond eet en niet zo opgeblazen ben door veel/vet eten en snoepen.

@ All, over tv kijken.. Tess kijkt eigenlijk nooit tv, wel eens als ze even bij mij op schoot zit ofzo en ze kijkt dan 'stiekem' mee maar ik zet haar nooit in haar kinderstoel of bumbo voor de tv.
    Heb wel vaak een cd met kinderliedjes op staan.

@ JennyS, Tess krijgt kokosbrood, appelstroop, jam, vruchtenhagel en kip/kalkoenfilet op brood.
    Ik heb zelf liever iedere dag iets gezonds maar smeerkaas, leverworst ed. mag niet ivm de kma. Wil v/d week wel even naar de geitenboer om geitenkaas te kopen, kijken of ze dat lekker vind ;)

@ Chantal, ben je bij los ponchos geweest?

@ Binna, ik vind het heel vervelend voor je dat er weinig of niet gereageerd is op je berichtje over het staan van Silver, maar ik denk dat er op dagen als dat van gister niet zo goed en uitgebreid word gelezen als anders omdat je vaak wat drukker bent. ;)

@ Delilah, fijn dat het beter is met de oren van wesley

@ Lauwie, aardbeitjes word toch ook aanbevolgen om nog even mee te wachten omdat dat erg allergie gevoelig is of heb ik dat nou mis?
    Wat gaan de tandjes van otje trouwens hard zeg!

@Petra, wij hebben ons traphekje bij de ikea gekocht.

Zoo nu even over onze dag, want wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest.
    Het was echt heerlijk weer en Tess liet zowaar haar hoedje een tijdje op :D

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    My angel volgens mij zijn het de SENSEO aparaten van 2008 die je kon laten repareren. Maar als je zegt ja ik wilde hem aanzetten en hij deed het niet meer of zoiets. misschien dat je dan nog die kan inruilen ??

10. Hey y'all

Hier zit ik dan met mn goed gedrag. Tygo in bed en de 2 kids van mijn vriend buiten aan het spelen... En mijn vriend..... Helemaal LAM in volenDAM!

Ik heb een drukke avond, net iedereen eten voor de snufferd schuiven, mn schoonma is ook ff blijven eten, maar knakworsten gedaan, met dit weer nergens zin in.
    Zo nog hun bedden verschonen, maar ik wacht nog ffies, want dat ligt op Tygo zijn kamer, dus moet ik voorzichtig zo pakken als ik zeker weet dat hij slaapt.

@ Tesske; Jip, we zijn bij los ponchos geweest, jammie jammie!

@ binna; sorry, heb het idd ook niet gezien! Ben laatste tijd ook van het scrollen en eerlijk is eerlijk, maar als iemand vetgedrukt of kleurtje doet, trekt dat toch altijd en lees ik het, dus wat dat betreft is dat een goede tip geweest.
    Hoeraaaaa voor Silver, supermeid! Kind loopt je met 12 mnd de deur uit ;) hihihihi....
    Jij bent natuurlijk apetrots... :)

Oh, ik ben vanmiddag die fotos wezen maken met tygo, wel excuse me.... Hij was vet stoer met hanekom en zwart geblokt blousje, kraag omhoog. Zetten ze hem in een pot met een vachtje....? Ik dacht ok, het is gratis, niet zeuren... Later geven ze hem een BOA!!! My god... Kijk dat kereltje vond het helemaal geweldig en lachtte zich rot, dus ik had zoiets van ach toe maar, hij vind het leuk. Nou aan het eind vond ie het wel welletjes en wilde zich ook aan de rand op trekken om te staan (!!!)
    Ik zo, nee nee nee, blijf maar zitten en toen heb ik um er toch maar snel uitgehaald, want hij had het door en was niet meer van plan te blijven zitten....
    Nou fotos kijken op de pc, legt die muts van een assistent aan me uit wat de bedoeling is, dus ik kijk haar aan, hoezo?
    Ja, je had dan 4 pakketten waar je uit kan kiezen met verschillende formaten foto's erin, waaronder 1 gratis van de winkel en de goedkoopste begon vanaf 50 euro...
    Nou dacht het dus niet he! Ik zeg, kan je geen losse fotos kopen? Zij nee, we werken met pakketten. Ik zeg nou niet om het 1 of ander, maar ik heb gebeld, heb gevraagd hoe het werkt of er voorwaarden zijn, verplichtingen of andere dingen en zij zeiden tegen mij, dat het geheel vrijblijvend was, je hoefde niets te kopen en je kreeg gewoon gratis 1 foto. En ik wilde er dan nog 2 of 3 bij. Nou ja dan maakte ze voor mij dan maar een uitzondering en mocht ik 1 (!!!) leuke foto uitzoeken en die heb ik dan 3 keer genomen, 1 gratis en dan 2 betaald. Zo heb ik er 1, mijn moeder en mijn schoonmoeder.
    Ik dacht, je denkt toch niet echt dat ik zo'n pakket ga kopen he, moet je van te voren maar eerlijk zijn over het het werkt. Ik heb er bewust naar gevraagd en over gebeld.

Hoe dan ook, kan het vlgnd week zaterdag ophalen. Ik ga gewoon van ut zomer een shoot doen samen met het kereltje, lijkt me wel leuk.

Ok ik ga ff kijken of ik nog iets kan photoshoppen... en de bedden opmaken...

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Sorry, reageren gaat niet lukken. Thomas is ziek geworden. Hij had al een paar dagen dunnere luiers en heeft net vreselijk staan spugen en was er helemaal van over de rooie. Het was de bedoeling dat we morgen naar Duinrell zouden gaan. Onze achterburen (voorheen gastgezin) staan daar een weekje op de camping en we zouden lekker een dagje daarheen gaan, helaas.... Misschien is er morgen niks meer met Thomas aan de hand, maar zo'n drukke en vermoeiende dag lijkt me gewoon niet goed voor dat lijfje. Hij is verdorie al zo dun en nu weer diarree en spugen...Shit!!!

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ben benieuwd naar die foto!! en jemig zeg wat een bedragen he, en dan verplichten pakketten af te nemen pff

ik heb eens iemand gevonden die ook een fotoshoot wou doen, thuis of op locatie, voor 50 euro en dan kreeg je de fotos op dvd en kon je ze zelf bij drukken, maar bij hem kon ook voor 1,50. en hij maakte waanzinnige fotos

zag nog een paar leuke fotos, hihi met rode wangetjes

wow hoor ik nu al dat er kindjes staan, wat goed zeg
    anissa kwam uit het kdv, en ze is weer wat verder met haar pogingen tot kruipen, haar bips gaat de lucht in en ze maakt de goede bewegingen.... wie weet morgen

hihi chantal, lam in volendam

delilah is het een leuke bril geworden??

vandaag naar de huisarts geweest, moest een uitstrijkje, maar word volgens mij ongesteld, en dan adviseerde ze het over 2 weken te doen
    heb een verwijzing voor mijn spataders, en lekker genant.. aambei.. (vind het wel doodeng)
    en moet bloedprikken om te testen op allergieen, en daarna na de astmaverpleegkundige om mijn longinhoud te laten testen en de medicatie door te nemen

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: ach arme schat, beterschap

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@binna: wat goed van je kleine meid!! :D

@marleen: heel veel beterschap voor je mannetje! hopelijk is hij er snel weer bovenop!

sorry verder niet bijgelezen, gister iets te diep in het glaasje gekeken en ban kapot nu! kan er niet meer tegen denk ik! haha! ;)

fijne avond!

liefs rebbel

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    marleen beterschap !!1

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ duster2000

hij werkt in de beveiliging :|

@denicepino

Weet je wat het hele probleem is en wat die kerl van het werk van bertram zegt:

KOM MET BEWIJZEN!!! En die heb ik niet. Hoe kan ik bewijzen dat hij aan mij heeft gezeten?

Hij wil hier ook zo snel mogelijk weg mjah waar vind hij nu een baan die ook nog eens lekker betaald?

En wanneer ik dus aangifte wil doen bij de politie moet ik ook met bewijzen komen.
    En die kan ik dus niet geven dat hij me wou zoenen. en me een kus op de mond heeft gegeven ed.
    Geen bewijs dus is het zijn woord tegen die van mij.

Oke gesprek is geweest. Ik kreeg de indruk dat ik niet geloofd werd. Dat ik aan het liegen was.
    Gewoon de vooroordelen hebben. En bertram is op het matje geroepen

Er is mij een tip gegeven dat ik zijn telefoon maar niet moet opnemen als er gebelt word. Bekend of onbekend
    Dus als hij in de auto zit en hij word gebelt mag ik niet opnemen.

dus als het werk belt met een mededeling dat hij zsm moet werken en hij zit in de auto hoeft hij niet op te nemen:|

heel dubbel allemaal!!

hij beweert dat wij afspraken en plannen maken en dat zijn rooster daaromheen valt en dat het omgekeerd moet wezen

VERDOMME!!! wij plannen OM ZIJN rooster heen. Als wij afspraken hebben dan verzet ik die als er gebelt word dat hij kan werken.

geen fijn gesprek. Nu moet bertram maandag half 6 's avonds... klote tijd dus net als ik vrij ben met werken de kids moeten worden opgehaald en nog gekookt moet worden en eten... maar goed
    hij vraag of ik dat wel alleen kan doen zodat hij daarheen kan gaan. is goed schat toe maar... (weer verschuiven wij alles voor ZIJN werk)

dan gaat hij praten met dezelfde persoon als vandaag. de groepsleider en die collega....

nou ben benieuwd...

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, sorry meid dat ik niet gerageerd had op jou en je nieuws van Silver. Was nogal onder de indruk van alles gisteren en er niet helemaal bij met mijn hoofd! Bij deze: supergoed van Silver! Ik vind het echt knap. Nog geeneens 8 maanden, maar wel mooi gaan staan! Die loopt straks in no-time!

@ Kimm, tja, die kans zat erin dat je niet geloofd werd, zijn baas houdt die collega uiteraard de hand boven het hoofd. Het is zo oneerlijk, die vent komt er dus gewoon mee weg en krijgt Bertram het op de schuld. Maar ja idd, bewijs het maar eens, dat is het kromme van het hele verhaal. Een klotesituatie meid, ik voel met je mee! Sterkte ermee!

@ Lauwie, wow :confused: Otje al 7 tanden!

@ Petra, ik denk bij de Ikea. jeetje heftig meid! Gelukkig is het goed afgelopen met je cliënt!

@ Marleen, oh bah, arme Thomas. Zo begon het bij Tymen ook, en die had waarschijnlijk het Rotavirus. Is super besmettelijk, dus wees voorzichtig!

@ Arri, dikke knuffel voor jou meid! :cry:

@ Denice, die zien er handig uit! Jeetje die Emy! Zij is met afstand de vlotste augustusbaby volgens mij! (alhoewel Silver nu ook wel erg haar best doet! ;) )

@ Tesske, wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Leuke foto's!

@ Myangel, het zijn de senseo's van 2006 tot en met 2008 volgens mij.

@ Chantal, lam in Volendam, hihi! Wat doet hij daar nou? Goed van je dat je op je strepen bent gaan staan met die foto's!

@ Noura, getsie een uitstrijkje!

@ Moniki, hoe is het met je moeder?

Broodbeleg: tot nu toe krijgt Silke smeerkaas, smeerworst, appelstroop en jam. Maar ik wil binnenkort beginnen met gewone kaas en vleeswaren, ze eet zo goed brood!

Weten jullie eigenlijk hoe het zit met zuivel? Silke krijgt nog maar 1 fles van 250 cc totaal. Ze krijgt na het warm eten een toetje. Krijgt ze dan wel genoeg zuivel? Ik wil bij de boterham iets van gewone melk oid gaan geven, maar dat mag zeker weer niet.... Mijn yoghurtbrouwsel lust ze niet! :(

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    En het vervelenste van alles vind ik nog. Ik kan niet intiem zijn met mijn man. Ik voel me gewoon vies, smerig en gebruikt! En dat kan niemand mij weer afnemen. Het liefste douche ik mij tig keer op een dag. Om zijn handen van me af te wassen. Helaas dat kan niet meer...

Maar om eerlijk te zijn ik heb mij voorgenomen dat (of ik er nu voor moet betalen of niet) wanneer dat bedrijf er niks aan doet dan stap ik naar de media. Ze zullen smullen. Internationaal groot bedrijf stop sexsuele intimidatie met handtastelijkheid man met vrouw van collega in doofpot!
    Ik zijn mijn recht krijgen. Want dit accepteer ik gewoon niet.

Het is zelfs zo erg dat wanneer hij zegt (ruim van tevoren) ik wil graag 12 en 13 juni vrij zijn vanwege bruiloft dat daar al moeilijk over word gedaan. er word moeilijk over gedaan wanneer hij zegt ik wil graag vrij hebben eind mei vanwege uitje naar dierentuin.. daar word moeilijk over gedaan. Maar hij MOET wel (letterlijk de woorden JE MOET) 10 mei mee met de trein van enschede naar amsterdam vanwege ajax twente... weg moederdag!

Hij is er zo klaar mee en ik voel me gewoon zo vreselijk. Dat het voor mijn gevoel echt mijn schuld is!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Meisje, het is niet jouw schuld! Denk er goed om dat je jezelf dat niet aanpraat! ik denk dat Bertram maar eens goed moet rondkijken naar een andere baan, in de beveiliging worden toch nog best veel mensen gevraagd (hier wel in ieder geval)? En wat jouzelf betreft, als je daar zo vreselijk last van hebt is het misschien niet verkeerd om hulpverlening te zoeken. Daar kunnen ze je misschien ook adviseren hoe je dit verder aan moet pakken om de dader alsnog gestraft te krijgen. Ik heb zelf ook ooit eens zoiets mee gemaakt en daar heb ik erg lang last van gehad. Dat gaat ten koste van de relatie met je mannetje, en dat moet je zien te voorkomen!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pff, Silke wil niet slapen. Die is alleen maar bezig met haar muziekdoosje. Hilbrand heeft hem nu net aan het voeteneind van het bed gehangen zodat ze er niet meer bij kan! Ook Tymen heeft het op de heupen. Leuk zulke kinderen! :-S

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Kimm; Dirk werkt ook in de beveiliging :( Ik weet dus helaas wel een beetje wat het is. Hij heeft ook vrij gevraagd 23 mei, maar het is zo goed als zeker dat hij het niet krijgt. Zijn dienst kan door 5personen gedraait worden en buiten Dirk is er nog 1persoon met kinderen, maar Dirk moet met moederdag van 8 tot 20uur werken en de rest is vrij :( Ze kijken echt helemaal nergens naar. Maar dat ze jou niet geloven vind ik echt te belachelijk voor woorden. Ik snap dat je er zo mee zit, maar je moet jezelf zeker niet schuldig voelen over wat er is gebeurd. Ik ben benieuwd naar zijn gesprek maandag. Veel succes en een dikke knuffel!

Liefs Silvia

Deel Deze Pagina