Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mooie foto's Binna. Ze kijkt ook zo lekker wijs.

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey sjorsje, hoe is het met je? En met je moeder?

*Thomas staat de doos van de tv in elkaar te hakken :rolleyes: *

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hé Marleen, je hebt het maar druk met die update! Fijn, zo'n zoon die van dozen opruimen houdt ;)

4. Marleen2109

@ Chantico: Ik ben blij dat jullie het deze week vrij rustig houden, maar al met al is het best aardig wat werk hoor. Ik zit op zeker 4 pagina's in Word! Correctie ik ben op pagina 6 bezig... :confused:

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

dit was precies wat ik dacht! :D super foto's Binna! :thumup:

@marleen: succes met de update en een dikke knuffel voor je mannetje en jou zelf natuurlijk! ;) hopelijk voelt hij zich gauw beter!

@het reageren: ik reageer ws ook zeker niet overal op, maar soms worden er hier zoveel pagina's vol gekletst dat ik het dan ook echt niet bij kan houden! :( aan de hand van de update doe ik dan een flinke reageerpoging! ;)

zo hier hebben mannetje en zijn vader al de planten en zand uit de achtertuin gehaald, we gaan het verharden met een groot suk gras zodat Milan straks lekker buiten kan spelen! :D

liefs rebbel

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Met mij gaat alles goed. Weinig tot geen kwaaltjes. Met m'n moeder gaat het redelijk door de morfine. Het is alleen erg vervelend dat door de ondervoeding ze hele slechte aders heeft, waardoor het infuus bijna iedere dag vervangen moet worden. M'n vader heeft sinds 'n week een dubbele longontsteking, maar gisteren ging het ten opzichte van zondag wel wat beter. Ik heb vorige week wel uitnodigingen moeten versturen voor volgende week zaterdag (dan wordt ie 65).

En over het reageren op iemands bericht: ik heb ook vrij weinig tijd om alles te lezen en er dan nog op te reageren (en vaak ben ik aan het begin van volgende pagina alweer kwijt wat er op de vorige verteld is :oops: ). Geen opzet dus.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sjorsje jeetje wat heftig dat je vader nu ook nog even een dubbele longonsteking er bij heeft. reden ze het nog wel samen zo in huis of moet je veel helpen.

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Sjorsje, inderdaad heftig zeg. Hoop dat hij met zijn verjaardag wat opgeknapd is en dat het met je moeder ook stabiel blijft!

Binna, wat een gave foto's zeg! En inderdaad een lekker wijs koppie, komt ook door het vele haar met staartjes denk ik.

Wow Marleen, 6 pagina's! Ik ben heel erg benieuwd! Kun je hem niet nu vast plaatsen ;)
    Heb deze week zoveel gemist dat ik wel benieuwd ben wat er is gebeurd.

Danique heeft helaas weer verhoging en net voor ze naar bed ging weer wat gespuugd.
    Nog steeds niet echt helemaal beter dus. Gelukkig is ze nu wel vrolijk, maar ze voelde de hele dag al warm en nu dus 38.0 voor ze naar bed ging. Ze slaapt ook best veel. Maar dat is goed voor kleine zieke meisje ;)

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik ben alweer thuis, wat ben ik blij hoor! Pff! Wat een lange reis, maar Jeslyn heeft heel goed gedaan en Myrna natuurlijk ook, tijdens onderweg hebben wij haar weggebracht bij haar vader, ze blijft dan daar een weekje, ze heeft heel erg leuk gehad en onwijs verwend, Jeslyn drinkt nu 2 flessen, bij boterham (2efles) drinkt ze haast niet meer, dus hebben wij afgesproken, smorgens 180cc + 6 schepjes en Nutriton en savonds ook 180cc+6schepjes en rijstebloem. Tot nu bevalt het prima.

Ze kan nu meer zitten en is alweer 8 maanden en 1 week en nog eventjes dan kan ze mee fietsen als ze echt goed zit.

Ik ben totaal ontspannen, dat is fijn! En ga zo foto's in pc doen.

En morgen is er een update he? Dan kan ik gaan lezen, ik ga niet terug lezen, geen zin! Haha, zag wel dat er nieuwe foto's zijn van Silver, prachtig.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, is de post al binnen gekomen en?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka wat fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. en spammen die foto's

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @queenbee: ah wat schattig hihi

@binna: nou niet veel gekocht, ben in Zeist geweest wel veel winkels maar de sfeer was er ver te zoeken (sorry Naat haha)
    ben wel goed geweest, want de jongen van de markt gaf me veels te veel geld terug, maar heb het terug gegeven want was een best zielig jongetje om te zien. braaf hè, doe ik niet altijd hoor hihi
    ook al van de geweldige foto's, wat een meisje hè. baby-af

@sjorsje beterschap ;(

13. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @Linka: fijn dat je er weer bent meid

Ik zag weer wat mooie foto's voorbij komen =D>

@all: ik hoorde vandaag op mijn werk dat het dochtertje van mijn collega is aangereden in Apeldoorn donderdag (ze zat bij de drumband uit Tilburg), volgens mij is het dat blonde meisje dat je op de foto's ziet liggen. De dirigent van de drumband ligt in kritieke toestand en mijn andere collega kent een vrouw die 2 benen heeft verbrijzeld. Bah ik was er al naar van, maar nu komt het helemaal dichtbij.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vervelend Philly, is geen leuke nieuws :(

15. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi meiden,

@Binna: wat een beeldige foto's zeg!! Heb ook zo een love seat, heerlijk zitten die he?

@Miranda: wel fijn dat je lekker in je vel zit. Geniet van de meiden!

@Moniki: dat vind ik wel heel erg ver gaan,om te zeggen dat je aanstelt, terwijl je met zwangerschapsvergifftiging in het Zh ligt!! Ik zou giftig worden,en had het gat van de deur wel gewezen!! :evil: :evil:

@duster: nog bij gekomen van de drukke nacht? Matthijs nu wel rustig??

@aliekelipink:Meid wees gerust, Ayoub doet persies het zelfde wat je ook beschrijft, dus je bent niet de enige, terwijl My met 6 mnd al heel veel deed. dus het verschilt per kind!
    En succes met het huis ;)
    En beterschap met je meisje!

@Daisy: het zouden wel de tandjes kunnen zijn...???!!!
    Hier gaat het wel MY heeft een flinke ooronsteking, en Ayoub is herstellend van een flinke buikgriep(flinke virus)

@Qeenbee; een drukke baan heeft die hubby van je! succes met al je visjes ;) ...ik vind vis overigens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!!!!!

@Marleen: begrijpelijk dat je niet bent gegaan. Voor thomas is het dan ook niet plezerig als hij niet zo lekker in zijn vel.

@Setekke: heb je pb berichtje gelezen meid, thanks!! ;) En zal zeker voor je duimen dat het morgen mooi weer word voor je verjaardag [-o< [-o< [-o<
    En zijn al je taartjes al klaar??en waar heb je je loopstoeltje vandaan??

@Sjudith:En heb je het rustig gehad vandaag? of was het drukjes?? heb ook een vroege dienst gehad vandaag! jij moet er nog 2 he??

@Toeti:Fijn dat jullie geslaagd zijn in het vinden van een buggy, met Ayoub gaat het beter, maar hij is nog steeds niet de oude!
    Nou heeft My een ooronsteking. dus gezellig hier in huis :(
    Wat een lieve foto van die 2 mannen van je ;)

@Chantico: wel fijn dat het stoppen van de Bv geen problemen heeft gegeven. je sluit dan iets vredig af vind ik dan.
    @Lauwie: My heeft idd een ooronsteking zo zielig joh, en ayoub is herstellende van een buikgriep.

@Sjorsje: ooh meid wat een marteling is het dan voor je moeder als ze slechte vaten heeft, Kunnen ze haar geen centrale lijn geven??(Catheter die in de grote slag ader komt)
    Hoeft dan niet vervangen te worden voor een lange tijd.
    Nou heel veel sterkte met alles!

@Philly: Super dat je nog BV geeft!!! ;)

@Linka: WELKOM BACK GIRL!!! fijn dat je het relaxed hebt gehad, en nu weer komen kletsen =D>

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @my angel tja dat weet ik nog niet,we moeten eerst de bank verkopen en dan kan ie staan.
    en dan nog een nieuw bank er bij

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @philly: oh das niet zo mooi, ik vond het echt afschuwelijk

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi,

@alieke: dikke knuffel en veel beterschap voor je meisje!

@linka: hoihoi! fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! :D

@philly: aaah wat erg! :( tilburg is hier ook wel heel dichtbij... kom jij daarvandaan? hoe gaat het met dat meisje? want op de foto leek het erop dat ze gereanimeerd werd of heb ik dat verleerd gezien?

liefs rebbel

19. Marleen2109

@ Rebbel: Laat ze maar werken die mannen :)

@ Sjorsje: Ach meis, het zit ook allemaal niet mee! elke dag opnieuw een infuus lijkt me niet zo fijn. En die debbele longontsteking van je vader zal ook niet in z'n koude kleren gaan zitten. Het is niks dat onze ouders ouder worden, maar dat ze wat gaan mankeren is echt geen pretje! Gelukkig heb je geen last van kwaaltjes meis. Ik denk dat je misschien wel minder bewust met je zwangerschap bezig bent nu. Hopelijk kunnen jullie wel zijn verjaardag vieren!

@ Alieke: Ach die Danique telkens met koorts... en spugen vind ik altijd zo zielig bij die kleintjes.

@ Linka: Fijn dat je er weer bent meis!

@ Jenny: Zeist is afgekeurd dus :) Da's wel heel eerlijk hoor meis. Ik moet zeggen dat het aan de persoon en aan mijn bui ligt wat ik in zo'n situatie doe...:oops:

@ Philly: Jeetje meis, wat komt dat hard aan zeg. Ik geloof niet dat je dit zomaar naast je neer kunt leggen. Ook voor jou komt het zo wel erg dichtbij, sterkte meis!!!

Zo gereageerd en de update weer bijgewerkt. Morgen de laatste dingen erbij en dan komt ie erop hoor :D

Nog even ego:
    Ik was even naar Ikea gereden voor een kastje met plastic bakken. Was het wel op voorraad maar het lag nog ergens bovenop in de stelling, de heftrucks mogen op zaterdag niet rijden dus het kon niet gepakt worden :evil: :) Maandagochtend mevrouw.... GGGRRR!!!!
    Op de terugweg waren een BMW en motorrijder elkaar aan het uitdagen en scheurden me echt keihard voorbij. Bij het stoplicht kwam de BMW helemaal links uit en de motor rechts. Allebei wisselden ze van baan en wilde op dezelfde baan uit komen, maar ze reden zo hard dat ze elkaar niet zagen en bijna tegenelkaar aan klapten net voor het stoplicht. Heel bizar, maar wat ik nog gekker vond was dat er een politieauto stond te patrouilleren op de kruising omdat er erg veel inbraken in deze regio zijn. Verdachte auto's (wat ze daar ook mee bedoelen worden aangehouden en gecontroleerd) en die deden helemaal niks! Nou toen het stoplicht op groen ging heb ik al rijdend even zitten gebaren naar die agenten dat ze wat beter moesten kijken! Waarschijnlijk dachten hun dat ik gewoon debiel zat te doen, maar ik was zo boos!

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hallo lieve dames :)

ik wens jullie allen vast een goede nacht toe. Ik ga hier nog even opruimen en stofzuigen en dweilen en dan ook me bed opzoeken. Afgelopen nacht maar 2 uurtjes slaap gehad en vandaag dus wel flink in de weer geweest. Morgen kan ik me badjas voor Ivy ophalen. Foto's zal ik ook laten zien is erg leuk moet ik zeggen.. althans dat denk ik.

Slaap lekker voor straks:)

Liefs(K)

Deel Deze Pagina