Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Marleen wat leuk dat je mij ook in de update hebt vermeld.
    Thanks.
    Ik lees inderdaad iedere dag mee .( ben erg verslaafd hihi).

Setteke GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!
    Geniet ervan.
    Jammer van het weer.
    Ik heb ook altijd regen met mijn verjaardag en ben midden in de zomer jarig.

X Bumba.

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Marleen, super update weer.
    Janna eet ook slecht brood. Al moet ik zeggen dat de laatste keren het beter ging. Misschien gewoon even geen brood aanbieden en dan na een week weer proberen. Janna eet nu ongeveer een boterham met boter zonder korsten.

@Chiantico, wij hebben een tweedehands mama fiets, met tweedehands stoeltjes. Ga er vanuit dat die gewoon goed zijn.

@Tesske, wij hebben een tweedehands mama fiets gekocht. Koste 500 euro. Daar zaten de stoeltjes bij. Verder hebben wij Bobike stoelen. En die bevallen goed.
    Weet nog niet wat we voor de verjaardag uit gaan geven, dat zien we dan wel.

@Delilah, als de billen ook een beetje kapot zijn helpt, miconazol poeder. Deze kan je gewoon bij de apotheek halen.

@Brechtje, hier ook nog geen normale ongesteldheid. Normaal zat ik rond de 31/32 dagen en nu is het langer. Laatst zelf dag 42.

Voor iedereen die een knuffel kan gebruiken, hier komt een digitale. ***KNUFF***

Deze week zal ik er wat meer zijn, moet de update doen.

Oh ja @setteke, gefeliciteerd.

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Marleen, grote complimenten voor de update. =D> Geen idee of ie volledig is, maar het las lekker weg en het was heel duidelijk welke vragen de mama’s zoal gesteld hebben deze week.

MyAngel, ik heb de bv inderdaad best vredig af kunnen sluiten zo. Hoe ging het bij jou dan? (En heet je oudste kindje (zoontje?) MY / My of is dat een afkorting ergens van? Wat raar eigenlijk dat ik dat nog steeds niet weet, we kletsen al máánden met elkaar… :oops:

Toetie, ja, dubbel is het hè: je wil graag dat ze zich ontwikkelen, maar ook genieten van dat ze baby zijn. Ik probeer daarom maar zo veel mogelijk te ‘zijn in het nu’ (lekker zen hè?!) en Ise echt te zien zoals ze nu is.
    Kan me voorstellen dat je schrok toen Bart zich tegen z’n aardbeienvlek stootte. Gelukkig ging het goed!

Daisy, wat Toetie zegt denk ik inderdaad soms ook bij Ise: verlatingsangst. Vandaar dat we haar maar eventjes oppakken en laten voelen dat we er zijn, zodat ze rustig weer in slaap kan vallen.

Mik, hoe gaat het eigenlijk met jou? Bevalt het om kind en werk te combineren?

Brechtje, ik weet nog steeds niet of mijn menstruatie weer op orde is, want (door bv) ben ik nu pas 1x ongesteld geweest. Ik ben heel benieuwd of mijn cyclus nog hetzelfde is. De eerste keer ongesteld zijn vond ik gelukkig goed te doen. Ik had me er op voorbereid dat het heftig zou zijn, maar het was eigenlijk zoals altijd. En ik kon ook gewoon tampons gebruiken, dus dat was een meevaller. Wat is er bij jou niet op orde?

Philly, jee wat komt ‘Apeldoorn’ zo dichtbij voor jou…

Setteke, gefeliciteerd met je verjaardag!

Juud, haha, da’s weer een heel andere Giulia met zo’n speldje in haar haar, dan het duiveltje van vorige week ;)

Linka, leuk dat Jeslyn tijgerde!

Ja, ik denk ook dat het voor haar best leuk kan zijn. We zijn nog niet met haar weg geweest voor een overnachting ergens, dus geen idee hoeveel spullen we mee zouden moeten. Moet je echt zoveel mee voor een kindje? Ik dacht aan een campingbedje dat je ook als box kan gebruiken, een speelkleed (en evt. een opblaasbadje), misschien een handige meeneemkinderstoel (zag er deze week een paar voorbijkomen hier) en natuurlijk wat kleertjes, speelgoed en eet/drinkgerei. Beddegoed is natuurlijk een flink volume (o.a. matrasje) Luiers kopen we daar wel, net als potjes eten (we blijven in NL). Ise gaat mee onder de douche en aan- en uitkleden kan ook op het matje uit de luiertas. Oh ja, en een buggie en/of de babay Björn. Vergeet ik dan nog dingen?

Sjorsje, wat jammer dat je het nooit goed lijkt te doen met de hulp die je aanbiedt.

@ de meiden die ook niet meer zo scherp zijn: ik ben echt helemaal trots op mezelf als ik wél weer eens iets onthou of een slimme opmerking maak op m’n werk :)

Puck, op handen en knietjes zitten is ook al heel stoer! (Ise ligt nog plat op haar buik :) )

Clautje, trekt Vera een raar bekke bij doorkomende tandjes of sinds ze tandjes heeft? Ise heeft echt een andere glimlach / gezichtsuitdrukking sinds ze tandjes heeft. Ik moest er echt even aan wennen… Wat sneu dat ze nu zo uit haar doen is. Beterschap voor haar!

QueenBee, heel mooi gemaakt hoor!

Binna, jee wat bijzonder dat jullie pleegzorg willen gaan doen. Petje af hoor! En leuk voor Silver, een ‘broertje’ of ‘zusje’ af en toe.

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Marleen SUPER UPDAT WOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

owh trouwens even over die stoeltjes :D super maar bij nader inzien vond ik ze zelf wel IETS te duur wat ik niet zo heeeeeeeel vaak gebruik. nu kreeg ik nadat ik het hier had gemeld in een ander bericht iemand had een stoel gevonden bij ikea :D weet even niet meer wie?? maar danku want ik ben zaterdag bij de Ikea geweest en heb Meteen die zwart met witte kinderstoel gehaald die je kan opklappen. ERUG handig al bij 3 visites gebruikt en emy zit er lekker in schommelt ook graag met der beentjes erin en handig op te vouwen, mee te nemen in de auto of in de hand mee te nemen ergens heen. Heel stevig ! :D

DUS SUPER EEN AANRADER ALS JE EVEN JE HANDEN LEEG WIL HEBBEN ALS JE OP VISITE BEN EN JE DE KINDERWAGEN NIET MEE WIL NEMEN IN DE AUTO.

en je kan het stoeltje er van af halen, versteviging bordje eruit halen en zo hup de wasmachine in gooien!! super dus.

Met emy gaat alles helemaal super, Maar merk wel dat als ik weg ga dat emy niet wil slapen. ben toch heel vaak weg . Ok van maandag tot vrijdag overdag wel thuis maar in de avond ben ik toch vaak s'avonds even weg. Als ik dan thuis kom dan gaat ze pas slapen. Of kenny moet haar heel erg bezig houden steeds dat ik er tussen uit kan glippen en dat ze wel denkt van hey ik mis ene in de kamer maar gaat wel slapen dan. Heel raar hebben meer kindjes dat?

Nou ben zo werken weer.. hele week al aan het werken !ping ping dus voor de verhuizing.
    Woensdag bij me zus in huis schoonmaken, Donderdag werken bij de chinees, Zaterdag werken bij de chinees en vandaag dus. Nou ik ga me omkleden moet er van tussen..

Heb nog een paar dingen dat ik moet in pakken. en dan EINDELIJK klaar. zit zo in de zenuwen of ik alles wel ingepakt krijg he. Dozen genoeg en het liefste had ik nu alles al in de dozen zitten. Maar ken moeilijk alleen met legen meubels zitten zonder iets opde muren geen lampen meer en 1 tv op een kastje. dat is wel heel triest hihi.. moet nog even geduld hebben dus.

fijne dag nog
    morgen ga ik verder reageren

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo nichtje zo oompje

Myrna en me schoonma in zwembad tijdens regen:

Ook:

Jeslyn in schommel, ze hebben voor 2 meiden gekocht...

Touffe de poes op auto van kennis:

Myrna ging dan paardrijden:

Myrna genoot:

Jeroen reed het ook, ja hij kan paardrijden, haha:

Samen in schommel:

Me schoonma en Myrna samen kletsen:

Mamma en Jeslyn:

Myrna in zwembad, eindelijk met zonnetje

Jeslyn in bad boven in badkamer, ze hebben 2 badkamers, lekker handig ;):

Huis in Frankrijk:

Tijdens Rommelmarkt:

Jeslyn met crocs van jeroen haha

Myrna in water:

Jeroen en Jeslyn:

Mooie foto van Myrna:

Vader en dochter:

Jeslyn:

Myrna:

Me schoonmoeder en Jeslyn, intieme momentje:

Nou dat is genoeg, heb zoveel, haha!

6. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi meiden,

Kom even zwaaien, zal vanavond reageren!

@Marleen: supper die update, heel handig, lees het voor het eerst bij ;)

@Rebbel: zal je vraag over de onderzoeken vanavond wel even beantwoorden!!!!

Ik ga nu snel naar mijn beste vriendinnetje toe, die is nu 16 weken zwanger, en heb lekker voor der gekookt ;)

Tot Later,

Liefs,
    My Angel

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Leuke foto's! Zag er erg gezellig uit

@Philly; Ik had ook al gehoord dat er mensen uit Tilburg bij betrokken waren. Dat was toch van een gehandicapten drumband? Is het dochtertje van jouw collega gehandicapt?

@Rebbel; Waar woon jij dan? Ik woon nl. ook in de buurt van Tilburg :D

@Binna; Echt super dat jullie dat willen gaan doen :thumup:

@Chantico; Ik denk dat het lijstje zo wel volledig is. Kleding, luiers en eten is denk ik het meeste. Maar als je de luiers en 't eten onderweg koopt scheelt dat al een hele hoop.

X

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Linka wat een leuke foto's!

Weer even snel bijgelezen, ff een tussenstop want ben echt flink aan het ruimen thuis.
    Ik heb last van de voorjaarsschoonmaakwoede geloof ik ofzo :)

Wat op vakantie gaan betreft;
    Het eerste jaar dat wij naar Zuid- Frankrijk gingen met Thomas heb ik echt verschrikkelijk veel meegenomen. Ik weet nu dat er in de supermarkten daar echt een legio aan babyvoeding en luiers te krijgen is, dus daar neem ik niet meer teveel van mee. Wat ik wel altijd meeneem zijn medicijnen tegen van alles, is nog een tik vanuit de drogisterij denk ik :)! Ook sleep ik veel kleding en speelgoed mee. Ik heb graag alles bij me, dus ik hoop dat alles in deze auto past :)

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @binna: oke, misschien dan alleen hartmassage geweest, pfff... maar wel heftig zeg! wat goed van je dat je een kindje op wil gaan vangen! super! :thumup:

@marleen: moeilijk over het brood eten.. wat zeggen ze op het cb? Milan deed in eht begin ook moeilijk, maar ik bleef aanbieden en uiteindelijk wilde hij het wel, maar dat ben je nu al een tijd aan het proberen natuurlijk... succes! ja ik ben ook bang dat ze niks zeggen bij de echo, mara we zijn daar 2 dagen dus ga wel proberen om dan al wat duidelijkheid te krijgen bij de arts, we zijn er nu wel lang genoeg mee bezig geweest en ik heb me voorgenomen me iig niet meer steeds aan het lijntje te laten houden zoals hier in het zkh! ;)
    thanks voor je antwoord!

liefs rebbel

10. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Reactie n.a.v. update:

Toetie: Jeetje wat gaat die bart van jou snel! Leuk!
    Kimm: Jeetje wat een ellende allemaal op het werk van Bertram.
    Meis, misschien moet je professionele hulp gaan zoeken en gewoon aangifte doen hoor!
    Marleen: Wat vind Thomas van zijn nieuwe fiets? Is hij weer een beetje opgeknapt?
    Duster: Gecondoleerd, 40 is toch geen leven om te sterven! Helaas is mijn vader ook op 41 jarige leeftijd aan een hartstilstand overleden.
    Setteke: Nogmaals van harte gefeliciteerd!
    Petra: De streepjescodes zijn dan eindelijk vandaag met de post meegegaan.
    Binna: Wat is die Silver toch snel, nu al staan in de box.
    Miepie: Spannend hoor weer klussen!
    Noura: Wanneer moet je naar het ziekenhuis?
    Chantigo: Hier geen ervaringen met fietsvakanties.
    Tesske: Wij hebben het fietszitje van Bobike en deze bevalt super. Ik heb een nieuwe mama fiets gehad voor mijn verjaardag inclusief zitje en windscherm. Ik geloof dat wij zo’n € 900 kwijt waren
    Lauwie: Jeetje wat heeft Ottillie al veel tandjes. Sophie heeft er pas 2.
    Alieke: Zijn ze al akkoord met jullie laatste bod? Spannend hoor zo, maar wel fijn dat jullie eigen huis zo snel is verkocht (waarschijnlijk).
    Jenny: Sophie krijgt alleen smeerkaas en smeerworst op haar brood. Ik wil haar nog niet wennen aan zoetigheid op brood.
    Juud: Wat leuk oorbellen voor Giulia, al zou ik er zelf ook nog niet voor kiezen.
    Delliah: Wat vervelend dat Wesley zo spookt, hopelijk gaat hij snel weer lekker slapen. Ik gebruik voor rode billen altijd Bepanthen, ben verslaafd aan dat spul en werkt super.
    Denice: Hoe is het eigenlijk met die baan afgelopen?
    Sjorsje: Wat fijn dat je uit de namen bent gekomen, sterkte met je ouders. Het zal niet meevallen nu ze beide in de lappenmand zitten.
    Chantal: Hoe is het met de ziekenboeg?
    Brechtje: Bij mij is alles weer normaal, het enige is de rugpijn die er nu bij heb gekregen tijdens mijn menstruatie.
    Vogeltje: Ik zou gewoon eens proberen het tandvlees in te smeren met Dentinox of iets gelijkwaardigst.
    FF: Ik heb geen idee hoe je dat kan stimuleren. Moet zeggen dat ik ook eigenlijk niks stimuleer bij Sophie, ze gaat het vanzelf wel leren en doen, dan is ze maar wat later dan gemiddeld.
    Rebbel: Heel veel succes in het Ziekenhuis met Milan deze week.
    Arri: Wat verschrikkelijk dat je dit drama van dichtbij hebt mee moeten maken. Hopelijk kan je het een beetje verwerken en een plekje geven. Krijg er kippenvel van!
    Moniki: Sterkte voor je moeder en succes met je schoonmoeder!
    Daisy: Wat fijn dat het beter met je gaat meis. Ik denk dat je niet zoveel aan Linne kunt gewoon, is denk ik de periode. Hopelijk is het snel weer over.
    Miranda: Nog een fijne week vakantie, geniet van jou meiden.
    Linka: Welkom thuis! We zijn blij dat je er weer bent!
    Philly: Krijg er kippenvel van. Hoe is het met het meisje?

Marleen: Toppie update meis!!!

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

dank je! :D

@linka: leuke foto's! :D

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

Bedankt voor de reacties

@Linka gave foto's

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Ik heb al gezegd dat ik het super vind wat jullie van plan zijn! Ik zou ook wel willen weten hoe zoiets werkt. Ik heb een nichtje van 19 met 2 kindjes die uit huis geplaatst zijn doordat ze ze gewoon verwaarloosde. Ik vind het zo erg dat ik ze gewoon bijna zelf in huis zou willen nemen! Maar dat gaat gewoon niet. Dus ben wel erg nieuwsgierig hoe zoiets werkt eigenlijk. Ik denk alleen niet dat Jeroen zhet ziet zitten momenteel, maar als de mannetjes wat ouder zijn..

Ik heb zowaar net even gesport haha. Don en vrij BBQ en vandaag heb ik echt lopen snoepen :oops: Dus moet er weer wat aan gaan doen. Ik heb het idee dat mijn mede afvallers ook niet zo fanatiek meer zijn... Klopt dat???

Ik ga nu even lekker in bad weken :D! Thomas is nog steeds hangerig, maar eet en speelt gelukkig wel. Jasper had net 38,6 en hele rode blosjes op zijn wangen en waterige oogjes. Ik heb m voor de nacht een zetpil gegeven want hij kan wel een goede nachtrust gebruiken! Die stomme tanden ook...!

Fijne avond meiden! X

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Linka, jullie hebben volgens mij heerlijk genoten! En jij zit ook weer wat beter in je vel, of niet? Je berichtje voelt als dat je helemaal gelukkig bent met je prachtige gezinnetje!

Marleen, sneu hè, dat ze zo'n last kunnen hebben van tandjes krijgen. Ise was net ook heel jengelig en met verhoging, en ze wilde niet eten. Na een zetpil weer helemaal vrolijk en hongerig. Ik twijfel alleen of het tandjes zijn (Dentinox hielp haar eergisteren weer goed in slaap) of haar oortje (daar grijpt ze steeds naar :( ) Hopelijk niet allebei...

Oh, zo lief: vandaag heeft Ise het blazen ontdekt. Ze is er al heel goed in, je voelt echt flinke wind langs je arm gaan :)
    En we hebben ontdekt dat ze een voorkeur voor blauw heeft :( Geen idee waarom, maar ze pakt vrijwel steeds de blauwe blokjes en duplo uit de bak. Vooral het blauwe ronde blokje is populair, als we dat stiekem uit de bak halen is ze echt Not Amused. :) Ik had gelezen dat rond favoriet is bij babies, dus we dachten eerst dat de vorm misschien de aantrekkingskracht van het blokje was. Maar ze vindt de blauwe duplo ook leuker dan de andere kleuren. Grappig, hebben jullie babies ook zo'n onverklaarbare voorkeur voor iets?

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Daar was ik weer even, Tess ligt op bed dus even tijd vrij maken om te reageren ;)

@ Kimm, zou het zin hebben om mbt de zindelijkheid tycho te belonen wanneer hij op het potje is gegaan? Bijvoorbeeld door een stickertje op een vel te plakken en wanneer hij er 5 heeft dat hij dan een kleinigheidje krijgt?

@ Marleen, ik heb helaas geen tips om brood eten aan te leren... zijn de heren nog steeds zo hangerig en jengelig? Sterkte ermee...

@ Setteke, ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt (gehad)

@ Miepie, wat leuk dat jullie voor een brusje gaan.. moet je nu clomid gaan gebruiken ivm pco?

@ Lauwie, weet niet meer of ik al op je gereageerd had. Wij gaan in de zomer 2 weken naar Frankrijk en eind september 8 dagen naar Turkijke.
    Tess reageerd ook op muziek, gaat niet zozeer dansen maar maakt allerlei wilde geluiden.
    Pruimen laxeren en goed veel laten drinken. ( bij te weinig vochtinname ontrekken de nieren het vocht van de darmen om toch afvalstoffen af te kunnen voeren)

@ Alieke, wat leuk een schommel voor danique..kan ze er ook al echt goed in zitten?

@ Juud, beterschap voor oma..had het helemaal gemist :oops:

@ Schatje, sterkte met de blaasontsteking en schimmelinfectie..bah!

@ Sjorsje, (nogmaals) heel veel sterkte met je ouders...het is niet niets zo meis

@ Naat, hoe gaat het nu met sophie en schoonpaps?
    En hadden jullie al een huis op het oog?

@ Rebbel, sterkte deze week met de onderzoeken van Milan.
    Vaak moet je voor de definitieve uitslag echt wachten tot de behandelend arts alles binnen heeft. De echoscopist of radioloog moet helaas eerst de uitslag doorgeven aan de behandelend arts. Mijn ervaring is wel dat ze wel eens tijdens de echo zeggen dat ze iets of niets kunnen zien maar op de officiele uitslag moet je vaak toch wachten. Nogmaals sterkte.
    Ik kan geloof ik nergens vinden wat de reden van deze onderzoeken is of lees ik er helemaal overheen?

@ Linka, fijn dat de vakantie zo leuk was en leuke foto's zeg!

@ Philly wij hebben de foto's eerder in dit topic laten maken bij de door porti profait (bij de AH ) en de hele set kost normaal 204 euro geloof ik. We hebben nu 100 euro betaald.

@ Sjorsje, wat vervelend dat je zus zo vooraan staat in de zorg voor je moeder zeg

@ Clautje, wat vervelend dat vera niet goed te pas is... hoe is het de rest van de dag gegaan?

@ Binna, leuk dat jullie je op willen stellen als pleeggezin. Mag ik vragen waarom jullie ervoor kiezen om alleen de weekenden een pleegkindje op te vangen?
    Wij willen eerst zien hoever we komen met adoptie en als Tess ouder is willen we graag een verstandelijk en/of lichamelijk gehandicapt kindje een goed (pleeg)thuis geven.

@ Marleen, lekker druk geweest zeg! Ik hoop dat er met het oortje niets mis is.

@ Chantico, wij hebben op onze eerste vakantie met Tess de volgende dingen mee genomen:
    Campingbedje
    Kinderwagen
    Kleertjes, rompertjes ed.
    Zalf, zonnebrandcreme, etc.
    Aankleedkussen
    Luiers en voeding
    Anti slip matjes voor in de gootsteen zodat ze lekker kon badderen.
    Speelgoed.
    En natuurlijk haar medicijnen + paracetamol voor de zekerheid
    Dat was het geloof ik wel...

@ Denice, verhuis ze!

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Hoi meiden

ik heb heel even tijd om hier te komen spieken..

zag mooie foto's voorbij komen! :)

@binna: wat mooi dat jullie dat willen gaan doen!

@marleen: mooie update!

Ik weet het al niet meer sorry meiden.. de laatste paar dagen is me hoofd een vergiet en haal alles door elkaar..

ff ego:

Heb gelukkig wat minder last van blaasontsteking en schimmelinfectie :) had wel 2a3 dagen heel licht bloedverlies met plassen en af en toe gekleurd slijm dus weet niet wat het is geweest..
    Zit nu inmiddels op dag 24 :)

Met djayden gaat het aardig alleen vanavond heeft hij een hele lading overgegeven.. ik zat helemaal onder en hijzelf ook en de bank en de vloer pff en wat stinkt dat dan he.. wel heel zielig.. zat hem echt dwars
    voor de rest gaat het goed met hem hij is flink aan het babbelen en vertikt het nog steeds om te kruipen! :)
    hij wil wel elke keer staan..
    dus misschien slaat hij het kruipen wel over?

groetjes

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    schatje ze moeten pas kruipen met een jaar meis dus hij heeft nog alle tijd!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Marleen we willen dit al heel lang en voor ik. Ik wou eigelijk altijd een kindje adoteren. en mischien komt dat nog wel. maar nu eerst dit. en hoe het veder in ze werk gaat weet ik ook nog niet presies. we gaan 9 junie naar een avond en ons dan inschrijven en zoals ik het begrijp moeten er dan alemaal papieren en alles ingevult worden. Tja en je moet natuuliijk van alles in huis hebben. zoals nog een bedje en zo

@Teske we gaan nu eerst voor wiekend pleegzorg omdat we eerst willen kijken hoe het is en zo. en omdat we gewoon weg maar 2 slaapkamer boven heben wij 1 en silver 1 en wil wel eerst kijken hoe dat gaat. en mischien dat we ooit wel meer gaan deon.

19. schatje1

wil toch nog ff spammen!

djayden zit in de box

djayden laat zijn tandjes zien :)

poepiej!

djayden aan het spelen met zijn cars auto

zo dat was het weer even

20. schatje1

oooh dan heeft ie nog eventjes de tijd gelukkig haha :)

Deel Deze Pagina