Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Silver en haar nieuw auto bij me ouders
    ik wil er niet af. zal er zelf wel weer op gaan
    Alleen lukt dat niet
    En dan ga ik maar weer even staan in de box

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Marleen, superupdate!!!!

Toetie:
    Over de sap drinken of in elk geval iets tussendoor drinken vraag ik me ook wel af hoeveel dat moet zijn. Heb wel eens het idee dat Danique te weinig drinkt overdag. Ze drinkt wel tussendoor wat, maar heb niet het idee dat ze heel veel binnen krijgt.
    Balen dat de autostoel nog niet binnen is zeg. De buggy al geprobeerd? BEvalt die??

Kimm: Ticho zindelijk krijgen, ik denk niet teveel druk erop. Wordt hij alleen maar gespannen van. Belonen als het goed gaat, maar vooral niet boos worden of straffen als het niet lukt.

Marleen:
    Bevalt denieuwe fiets van Thomas? Jasper ook alweer huilerig, bah! Heeft THomas nog last gehad van de bult op zijn hoofd?
    Brood van Jasper, geen idee eigenlijk. Blijven aanbieden, gewoon een stuk in zijn hand ofzo. Lekker er zelf mee laten ontdekken. Tot het moment dat hij het lekker gaat vinden ;)

Duster:
    Wow wat goed van Matthijs zeg! En wat leuk dat je een baantje hebt. Dat had ikd us van de week ook helemaal gemist. Gefeliciteerd meid!!!

Setteke:
    Setteke, fijne dag gehad??Oh lekker recepten. Ik ga straks even zoeken. Over de zuivel kan ik je helaas niet helpen. Hoe is het met de zoektocht naar de nieuwe auto??

Petra:
    Leuk he zwanger zijn en in je broek piesen. Wat heb ik dat ook vaak gehad zeg! Blij dat dat niet blijvend is. Traphekjes, geen idee (maar volgens mij had je ondertussen gekocht of niet) Wij hebben gekregen van kennissen. Die hadden er 1 staan waar ze niets mee deden. Binnenkort maar eens passen ;)

Binna:
    lekker naar een feestje geweest. Heerlijk is dat he even weg zonder kleine. Ik vind het soms ook wel eens lekker hoor! Gewoon eventjes boodschappen doen zonder Danique voelt al raar. Het is zo gewoon gewordne om alles met haar te doen. Maar even een dagje/nachtje zo alleen is ook wel fijn.En het ophalen vind ik altijd het leukste moment ;)

Miepie:
    Oei een ogngeluk. Heb je zelf nergens last van?? Voogdij hebben wij nog niet geregeld. En hebben we ooknog nooit zo over gedacht eigenlijk. Tv kijken doet Danique heel soms. Ze kijkt dan de woezel en pip dvd. Die vindt ze geweldig. Verder eigenlijk weinig tot niet. Denk er ook nooit aan.

Noura:
    Wat balen zeg dat het filiaal waar je werkt dicht gaat. Hoeveel werkte je eerst dan? Bah een aambei. Ik heb er sinds mijn bevalling ook geregeld last van. Vresleijk. Wat knap Anissa uit de fles gedronken. En ja papa's die haren moeten laten knippen bij de kids, niet zo'n hele goede combi. Groeit vast snel weer aan joh!

Chantico:
    Hoera voor Ise en haar tandje!!! Fietsstoeltje 2e hands lijjkt me niet zo'n groot probleem. En op fietsvakantie. Het zou al niets voor mij zijn om dat te gaan doen. Maar ik denk dat je heel erg goed moet selecteren wat je allemaal mee wil. Mij zou dat in elk geval nooit lukken ;)

Tesske:
    Ga eens even snel naar HA joh als je zo'n buikpijn hebt. Daar moet je snel vanaf.
    Wat naar zeg dat Tess zelfs al last heeft van de vloerbedekking bij opa en oma. Ik hoop dat ze een beetje erover heen gaat groeien. Vervelend voor haar en jullie!!
    Wij hebben een bobike fietsstoeltje, gekregen van het werk van mijn man. Hoeveel het gekocht heeft, dus geen idee. En voro de 1e verjaardag. Heb nog geen idee. Wat ik leuk vind kopen we. Maar weet nog niet precies wat en heoveel. Weet al wel dat ik voor de woezel en pip slingers ga :

Lauwie:
    Lauwie, lekker joh een vakantie naar de canarische weilanden :D :D
    Danique is ook dol op muziek. Ze swingt mee en vindt vooral alles waar muziek uitkomt heel interessant. Eten wat laxeert had ik volgens mij van de week al op gereageerd. De pruimenpap van Nestle!

Jenny:
    Jenny, wat eerlijk joh. Ik had het ook gedaan hoor. Voel me dan zo schuldig :oops:

Juud:
    Hoe is het met oma??

Delilah:
    Voor de rode billen van Danique gebruik ik van weleda de bodycreme. Eerst even warm maken en dan erop. Ze heeft het heel weinig, maar met dat spul is het beetje rode zo weg. En anders bepanthen dnek ik. Die gebruik ik zelf als ik verkouden ben op mijn neus en daar werkt het heel goed ;)

Queenbee:
    Jippie, Jamie bijna zindelijk. Wat goed zeg! Mannetje weer lekker in huis?

Schatje:
    Vervelend zeg een schimmelinfectie en blaasontsteking. Hopelijk gaat het snel beter. Ik ga eens kijken op die website, heb er nog nooit van gehoord.

Denice:
    Wow Emy al aan de 12 maand potjes, grote meid hoor!

Puck:
    Danique is ook hollands welvaren, laatst was ik naar de dokter met haar omdat ze een week bijna niet at of dronk. Zegt die **kel tegen me, gelukkig heeft ze wat te verzetten. Nou ik was echt wel even pissig toen ja. Niet leuk om te horen. Elk kind groeit volgens eigen lijn en de 1 is wat dikker en de ander dunner. Over een paar jaar kan het best heel anders zijn.

Chantal:
    Hoe is het met jullie? De tandjes er al door bij Tygo??

Naat:
    Jullie nieuwbouw komt dus heel dichtbij. Gaaf hooR!

Brechtje:
    Ik ben gewoon aan de pil en het is dus zoals altijd gewoon tijdens een stopweek.

Clautje:
    Druppeltjes geven of wat erop smeren kan altijd. Ik was in het begin ook bang dat het te vroeg was, maar nu smeer ik direct als ik denk dat de tandjes eraan komen.

Vogeltje:
    Gefeliciteerd met jullie 1 jaar getrouwd zijn. Wat vervelend zeg dat Toby last heeft van zijn oortjes na het zwemen. Hoop dat de oordopjes helpen. Ahhh tand door de lip, zielig!!! MMM een kiprecept. Die ga ik ook lezen.

Foreverfriend:
    Dat stimulerne, ja het zal vast wel helpen, maar Danique deed precies wat ze zelf wil. Dus als ik dacht nu ga ik met dat speeltje zo zodat ze wel moet rollen, dan keek ze lekker de andere kant op. Misschien haar begeleiden in het rollen zodat ze weer hoe haar arm moet liggen ofzo. Komt vanzelf!

Rebbel:
    Spannend zeg nu de opname dichterbij komt. Knap van Milan dat hij rondkruipt en ook gaat staan. Super!

Arri:
    Al een beetje alle gebeurtenissen van koninginnedag een plekje kunnen geven??

MyAngel:
    Alweer allemaal beter bij jou in huis?

Moniki:
    Hoe is het nu met je moeder? Schoonmoeders, soms kun je beter even niet luisteren naar ze!

Daisy:
    Fijn zeg dat het weer wat beter gaat. En weer aan het werk. Ben benieuwd hoe het gaat, niet teveel doen he en om jezelf denken. Linne dus verlatingsangst, vreselijk. Hoop dat het snel overgaat.

Miranda:
    Moeten jullie woensdag weer naar school? Ik heb heerlijk de hele week nog vakantie. Ik zag een superfoto van Laureen die de hele cd rek uit pakt. Super!!!

Linka:
    Welkom terug, zaf al leuke foto's zeg!!! Je 'klinkt' lekker uitgerust en gelukkig!
    Philly:
    Heb je al gehoord hoe het met het dochtertje van je collega is. Wat vreselijk zeg.

Bumba:
    Gezellig mee blijven lezen hoor! En een badring, volgens mij bij een babypark ofzo wel.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dit was mijn mega reageeractie vanuit de update. Heb wel gezien dat er nog vanalles bij was gekomen na de update, maar dat sla ik maar even over.
    Nog 1 vraagje vanuit mij;
    Als jullie je kinderen op de grond laten spelen zijn jullie dan ook zo bang dat ze met hun hoofd op de grond vallen. Ik durf Danique wel op e buik op de grond te laten rondgaan. Maar ik durf haar dus niet zittend te laten spelen. Ben heel bang dat ze achterover valt. Ze kan wel naar opzij om op haar uik te komen. Zorg dus altijd voor een kussen achter haar ofzo. Is dit overdreven en ben ik de enige doos die dat doet, of doen jullie dat ook??

Vandaag naar Raymonds ouders op de camping. Het was vies weer, bah! Maar ja we zijn er even geweest. Danique heeft zich weer goed gedragen en is zonder huilen in bed nu.
    Heb haa rnog niet gehoord. Hoop dat het een betere nacht is als afgelopen nacht.
    Ze heeft gewoon tussen 1 en 4 liggen keten in bed. Lachen, huilen, gillen, brabbelen, heb vanalles langs horen komen en ben heel vaak bij haar geweest. Ben dus zelf erg moe

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Moet nog op meer dan de helft vd update reageren, maar heb gewoon geen tijd :oops:

Morgen gaan we een dagje naar Ponnypark Slagharen, dus zal ik hier ook niet zijn. Mijn zus heeft daar een huisje. We vertrekken al om 8uur en zijn 's avonds pas laat weer thuis. En dan moet ik dinsdagochtend voor het eerst naar mijn poetsadres :D

Ben er dinsdagavond pas weer, dus niet te veel kletsen hè ;)

Liefs Silvia

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Alieke, ik zit altijd zelf achter Ise als ze op de grond speelt. Ze zit zeg maar tussen mijn benen in. Ik zal ook eens het voedingskussen tevoorschijn halen, dan kan ik ook als ik in m'n eentje met haar ben tegenover haar zitten om de bal over te rollen :D

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    DAmes, wat een verhalen allemaal, ook even geen tijd gehad.
    Hier een drukte van belang. Koninginnedag lekker naar de markt en daarna kids te bed. Daarna drama in Apeldoorn bekeken, wat een imbeciel. Evengoed nog een biertje gedaan in het dorp, veel te laat thuis en volgende dag megakater, eigen schuld!!

Vrijdag mijn moeder naar ziekenhuis, heeft nu een trombosebeen en longembolieen. Evengoed naar huis gestuurd, gelukkig, denk ik. Al hoor ik de meest rare verhalen over longembolie. Morgen eerst maar eens checken bij een arts. Dat was dus even schrikken. Ook de plannen voor het weekend moesten wat verschoven worden.
    Mijn vader was namelijk zaterdag jarig (als hij nog geleefd had), evengoed taartje bij moeders gedaan en we zouden as uitstrooien.. maarja dat doen we nu maar een andere keer, want moeders was niet echt mobiel. wel nog high tea gedaan met moeder en zussen. Wel lekker om op zo'n dag bezig gehouden te worden. Kan maar weer voorbij zijn.

Vandaag high tea met meiden van puf-club van Djim, ja wat een gevreet zo. Dus ik verwacht niet veel goeds deze week met wegen!! Maar we gaan er weer voor, al is het deze week weer feest. Ok, daarna vol aan de bak dan maar!
    Nou ga jullie weer iets beter volgen en reageren, tot snel!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond dames!

bedankt voor jullie lieve felicitaties, zowel hier als op hyves! Ik heb een supergezellige dag gehad en goed verwend met vooral veel envelopjes met inhoud. Had ik zelf om gevraagd, ik wil mijn huis pimpen. Nou, de buit is meer dan toereikend hahaha! :D

Morgen zal ik hier ook niet zijn. Het is halfjaarmarkt in het dorp van mijn ouders en Hilbrand zijn werk, dus ik ga met de kinders naar mijn ouders en dan nog even gezellig over de markt struinen als het weer mee zit.

Nog even gauw een paar dingetjes die ik in het voorbijgaan zag:

Leuke foto's weer!

@ Marleen, super update! Top!

@ Binna, jeetje, wat een klein doorzettertje die meid van jou. Wat die allemaal doet kan Silke echt nog niet terwijl zij een maand ouder is! Wat lief dat jullie overwegen een pleegkindje te helpen! Zo'n kindje zal bij jullie zeker weten de warmte krijgen die het zo hard nodig heeft!

@ Alieke, ik laat Silke alleen zitten zonder kussens. Ze valt nooit meer om en kan zo 3 kwartier zitten te spelen! Mocht ze een keer omkiepen dan spant ze haar buikspieren zodat haar hoofdje niet op de grond klapt. Ze laat zich ook wel regelmatig voorover vallen, als ze ergens bij wil. Nog niet weer een geschikt auto tegengekomen helaas.

@ Chantico, Silke heeft een voorkeur voor al het speelgoed wat niet van haar is, hahahaha! Dus dat van haar grote broer! :D

Silke heeft weer wat nieuws, ze wil zich steeds aan mij optrekken. Dus die gaat binnenkort vast ook wel staan.

7. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi dames.

Ben weer terug, was gezellig bij mn beste maatje :)

@All: wat een foto's vliegen ervoorbij erg mooi allemaal ;)
    @Linka: 2 prachtige meiden heb je hoor ;) en het huis van je schoonouders mag je ook wel u tegen zeggen :) mooie natuur...heerlijke rust!!

@Binna: wat heb jij ook een wijze meisje zeg! je zou haar zo opgeven voor modeltje bij de kidskleding van H&M ;) Hey maar wat knap van je hoor, dat jullie zo een project in willen,als pleegouders! Succes ermee!

@Happy: hey meis een poos niks ove je gelezen, alles goed met jou? janna ook zo een slechte broodeter? Ayoub is er ook zo een helaas, maar dat komt nog wel!

@Marleen: hahahahaha met je overleden senseo...je bent wel grappig hoor ;)
    Het was idd een oud model, dus in stilte begraven.. ;)
    Gaat het weer met jasper?

@Monike: hoe is het met je moeder meid?? En hopelijk even geen gezeur van je schoonma :evil:

@Clautje: is vera wat rustig geworden?? ze was toch zo uit haar doen. arme meisje.

@Setekke: NOG GEFELICITEERD!!!!! en ben je lekker verwend vandaag???????

@Alikelenpink: Hier gaat gelukkig beter, My heeft nog nu en dan last van zijn oor,maar wel beter!

@duster: veel plezier in Slagharen morgen, en succes dinsdag op je poets adres, hopelijk
    heb je een lieve werkgeefster als Petra ;)

@sjorsje:Ik zou dat zeker met de behandelende arts bespreken, want het is toch niet te doen zo elke keer die infuus, en al die vaten worden naar de )(*&%%$$##@@!! geholpen.
    Meid heb het 20 weken lang gehad, elke week een infuus, vreselijk gewoon!!!!!!
    En wat betreft je zus: vidn het wel oneerlijk tegen over je, maar meid je hebt je best gedaan, dus voel je je niet schuldig!! Denk nu ook even aan je zelf, je hebt je handen vol aan 2 meiden, en de derde op komst, dus spaar je energie en krachten maar daarvoor!

@Judith: gat het allemaal wel oke met jou meisje??? vind je wel stilletjes hoor, of zit ik er naast??? Weet wel dat je 4 dagen moest werken, hoop dat het dat is ;)

@Chantico: heel herkenbaar...die voorkeuren..Ayoub heeft dat heel erg met de Mickey mouse knuffel van MY...hahahahaha.
    Over de BV, helaas is dat heel snel terug gaan lopen,na een akelige aanvaring met een mannelijke collega op mijn werk, ik ben daar zo vreselijk van overstuur geraakt, dat iets in mij is geknakt, en over was het!!!! Doet me nog altijd veel pijn, en praat tot de dag vandaag niet meer met hem, al moet ik met hem samen werken!!!!!!!!!!

@Rebbel: ik lees dat je vraag door tesske is beantwoord, dat is nl ook mijn ervaring!

@denice: fijn dat het zo goed gaat met Emy ;)
    Maar wel vermoeiend hoor die job van je, van de ene naar de ander..pfffffffffffff.
    Maar idd je moet brood op tafel hebben he!

@Noura: alles goed daar schat???

@Lique:Longembolien, en trombose been, en dan gewoon naar huis?????????? :confused: :confused:
    wat bezielt ze, hoe voelt ze zich nu dan???

Nou meiden, genoeg volgens mij.

MY Angel

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen dames,

Wat een tijd, om 6uur ging de wekker......... Je moet toch een hoop doen voordat je kan vertrekken. (ik moet echt alles 10x nalopen, omdat ik altijd wel iets vergeet :oops: ) Ga snel de route uitprinten en er dan nog maar een paar uit bed halen :)

Iedereen een prettige dag!

@Judith; Werk ze, hierna nog maar 1 dagje :D Ben je dan wel iets langer vrij?

Liefs Silvia

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Naat, alvast onwijs bedankt voor het sparen!!!
    @ schatje, wat een lekker koppie heeft Djayden zeg, ik vind hem erg knap
    @ Binna, ook al zo'n knap kind om te zien

Ik ga werken, doeidoei

ps met het piesen gaat het bijzonder slecht

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, lieve foto's en ze is ownijs sterk!

Schatje, wat is Djayden zo lief!

Nou ga nu Jeslyn aankleden en ik zelfs ook straks als ze gaat slapen, om half 11 krijgen we visite.

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Schijnt bij jullie ook heerlijk de zon? Ik krijg er helemaal energie van!

Ik ga vandaag even opzoek naar haakjes voor op het raam. Thomas klimt momenteel echt overal op. Hij mag boven weleens in het raamkozijn staan om te zwaaien naar Jeroen als hij weggaat of als we boven zijn als de containers geleegd worden. Maar meneer wil nu ook in het raamkozijn klimmen als ik bijv Jasper aan het verschonen ben. Ik krijg helemaal de zenuwen als ik m niet zie en m van alles hoor doen. Ik ben als de dood dat hij naar beneden valt. Dus ik wil nu bovenin het raam van die speciale haakjes plaatsen. Leuk hoor zo'n ondernemende peuter. Hij is precies hetzelfde als Jeroen, mijn broer en mijn neefje (zoon van m'n zus), die deden vroeger ook allemaal van dit soort dingen...

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Nog even een spamactie:

Jasper met zijn nieuwe aanwinsten van de vrijmarkt:

Thomas achter het stuur ;)

Dit is dus de attractie waarin hij zijn hoofdje zo bezeerd heeft:

De foto is wat wazig en er zit arnikind gel op de bult vandaar al dat wit:

Zelf kon hij al snel weer lachen, maar ik was echt geschrokken:

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

ooo ben zo blij. de hoekbank wordt volgende week zondag opgehaald. en kunnen vanaf de ander bank op halen dus wel een week beetje krap zitten. omdat er dan twee banken in huis staan. maar supperrrr.

ook minder blij want werd vamorge met ee joekel van een koortslip

@schatje wat een moppie. en wat grapig dat we bijna tegelijk aan het spamen waren

@alieke tja Silver kan al zelf gaan zitten dus ik ben er niet altijd bij als ze zit.

@Lique jeetje dat is schrikken van je moeder hoest er nu mee

@Setteke super dus jou woon kamer wordt straks ook weer als nieuw

@marleen wat een moppies heb je toch

@linka veel plezier met de visite

@duster werk ze vandaag

@petra jeetje dat is wel minder je moet nog zo lang.

Liefs sabrina

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen!

meiden ik zit heel erg te twijfelen! ik wilde op moederdag gaan testen maar kan me eigenlijk bijna niet meer inhouden.. :)
    Heb op dag 19 wat bloed verloren misschien innesteling?
    Zou ik dan nu al kunnen testen? zit op dag 25 vandaag..
    Vanmorgen toen ik wakker werd was ik heel erg misselijk en voel me de hele week een beetje vreemd :(
    Pff zou me lichaam me voor de gek houden en heb ik weer geen ei gehad of zou het dan toch gelukt zijn?

Groetjes

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Hey meiden,

ik heb het zo druk constant he dat ik gewoon niet kan bijlezen :(
    vind wel jammer vind het altijd zo leuk om mee te kletsen hihi.. is niet te zien ofzo hahaha :D:p maar ben zo bezig hier met het huis. Schoon en opgeruimt te krijgen. word gek van die dozen overal.. en dingen die je gewoon niet goed opgeruimt krijgt als je in een verhuizing zit. word ik een beetje kriebelig van eerlijk gezegt overal dozen.en rotzooi..pff vreselijk een verhuizing. na deze verhuizing voorlopig 10 jaar minstends geen verhuizing meer voor mij !!!!!

alles goed hier met emy heeft ze al van 7 uur gisteravond tot 9 uur geslapen werd ze wakker voor laatste fles heb ik die gegeven valt ze weer in slaap :confused: dus ik in bed gelegt. vanmorgen 7 uur wakker heeft ze een uur overal op geklommen.. op de bank geklommen .. tegen de box op langs ieder kastje. met speelkleed gespeeld onder alles door kruipen. konijntje gepest ( aan de oren getrokken en schreeuwen naar hem). heel druk dus. en heb ik haar de pap gegeven. hele gezicht ondergesmeerd en der haren ook omdat ze zo moe was. sliep ze met der armen gevouwen op het tafeltje van de kinderstoel met der hoofd erop. ik denk agh gosh dan maar weer het bedje in. nu alweer een kwartiertje dat ze slaapt. slaapt ze nu zoveel of leg dat aan mij?

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    schatje ik zou eigenlijk niet meer weten wanneer je nu zou kunnen testen eerlijk gezegt kan je niet zo met de eerste dag van de laatste keer dat je ongesteld ben zo met de calculator berekenen wanneer je kan testen?? 4 dagen voor die datum kan je al denk wel gaan testen want dat had ik ook gedaan en dat was een dikke vette streep toen hihi. ( Met emy toen he nu niet hahahahaha )
    moet je even kijken zou best je innestelling kunnen zijn.. super als dat zo is !!!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @schatje tja vindt het erg moeilijk te zegen of je al kan testen. aan de ene kant denk ik ja waarom niet maar aan de ander kant volgens mij moet je nog even langer wachten wil je het goed kunen zien

@denic silver ligt smorgens ook al snel weer in bed hoor. half 8 wakker en net er in gelegd.
    maar dan smidags minder slaapen

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik hbe ff de calculator gebruikt en die geeft aan op 28 dg dat op 29 april mijn innesteling dan zou geweest moeten zijn en dat kan wel kloppen eigenlijk want die dag heb ik wel wat bloed verloren..

hij gaf aan testen op 8 mei ..

ik weet het even niet meer want wil graag op moederdag testen maar straks is het negatief en dan is misschien mijn dag verpest.. :(

groetjes

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    schatje je kan ook wachten op de dag VOOR moederdag en het je mannetje met moederdag vertellen.. als hij dan negatief is dan heb je de dag erna misschien een leuke dag omdat je mannetje een ontbijtje maakt voor je :D ofzoiets.. en als je misschien zwanger ben dan kan je het je mannetje vertellen tijdens ontbijt en is je ontbijt NOG lekkerder hahaha :D

Binna ok, dan weet ik dat het gewoon kan dat ze nu al moe is. vond het al raar maar zijn dus meer kindjes :D

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Alieke, dat hou je toch dat ze af en toe vallen met d'r hoofd op de grond. Lianna kon al goed lopen en dan had ze nog ineens dat ze hard achterover viel, daar zijn geen kussens tegen op te leggen in huis. En als ze nu boos is, gaat ze op de grond liggen en bonkt dan met d'r hoofd tegen de grond.

@Marleen, hier nog zo'n klimmerd, banken en stoelen zijn niet veilig meer. Gelukkig zitten er boven bij ons horren voor de ramen dan kan ze er zoiezo niet uit, maar op de vensterbank komt ze gelukkig nog even niet.

@Petra, bedoel je dat haast niet kan? Misschien als je wat anders gaat zitten?

@Lique, je hoort idd de engste dingen met trombose en longembolieen. Mijn vader heeft sinds de diagnose ook longembolieen, maar met bloedverdunners schijnen ze niet zoveel kwaad te kunnen (zeggen ze).

@Marleen en Schatje, leuke foto's

Deel Deze Pagina