@Schatje, ik wil natuurlijk niet voor valse hoop zorgen, maar ik wist bij Lianna en Yosyp dat ik zwanger was door de schimmelinfectie.
Goeiemorgen dames! Zo ff de update lezen en reageren: @ toetie; achterop de fiets geen tips, heb hem voorop en denk erover om te kijken naar zo'n mamastuur waar iemand het hier laatst over had, want anders zit Tygo met zn hoofd volgens mij tegen mn tieten aan, welk zacht kussentje natuurlijk, maar niet helemaal de bedoelings! Aardbeivlek, heeft Tygo gelukkig niet, ik heb aardbei en wijnvlek, aardbeivlek had ik op mn borst, is idd weggetrokken, je ziet nog altijd wel een beetje littekenvorming daar. Maar goed dat is geen plaats waar je je makkelijk stoot... Ik kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt, maar ik denk ook dat je er vooralsnog weinig aan kunt doen... Sap geef ik Tygo nu al wel soms, weet niet vanaf wanneer ze het moeten/ mogen. Geen ervaring met buggy, ik heb een kinderwagen waar zo'n ding op zit, dus die gebruik ik. @ Kimm; Ik had al een beetje gereageerd op je verhaal, echt vreselijk die situatie en ook erg moeillijk. Ik persoonlijk had wel aangifte bij de politie gedaan als ik vond dat ik aangerand was (tenminste dat lees ik wel uit je verhaal). Ja idd, het is zijn woord tegen de jouwe, maar dat is het toch meestal bij dit soort zaken en bij verkrachting etc.? Dat gaan ze natuurlijk niet in het bijzijn van getuigen doen. Dus hoewel er misschien wel geen fysieke bewijzen zijn, zou ik toch een aanklacht indienen. Ik denk zelf dat mijn vriend niet meer naar het werk zou zijn gegaan als een collega mij dit had aangedaan, ik denk ook dat als je je om deze reden ziek meld met ook het argument dat je werkgever niets met deze klacht doet en het niet serieus neemt, dat dit wel geaccepteerd zou worden bij de arbo arts. Maar nogmaals, moeillijke situatie en ik zit er niet in, dus ik wens jullie veel sterkte de komende tijd! dikke knuffel Tips om Ticho zindelijk te krijgen, geen idee, zover ben ik nog niet Ik weet niet wat het probleem is, maar mijn neefje bijv. die wilde niet poepen, want dat vond hij vies, maar mijn zus is hem gaan belonen daarvoor, als hij poepte op de wc, kreeg hij een verassingsei. @ marleen; Thomas een nieuwe fiets, gaaf! Minder dat hij ziek is geworden.... En dan ook nog zn hoofd zeer gedaan, hij heeft even pech zeg! Jasper eet geen brood? Kan wel denken dat ik tips kan geven, maar weet natuurlijk niet wat je allemaal al geprobeerd hebt @ Duster; jeej voor matthijs, wat goed! De rest volgt vanzelf... Ok ff het mannetje in bed gooien Ja ben ik weer! @ setteke; Alsnog van harte gefeliciteerd!!!! Heb je een leuke dag gehad? Silke ook gefrustreerd dus, Tygo ook, lukt iets niet, jengelen, mag iets niet, jengelen, kan ie er niet bij, jengelen, my god hoop dat die fase snel voorbij is! Ben benieuwd naar je gepimpte huiskamer! Oh en over zuivel, volgens mij stond dat al ergens of niet? Vanwege de bacteriën? Ik heb ff gegoogled en dit heb ik gevonden op een website voor kind & gezin: ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mag ik mijn baby ook gewone koemelk geven? Zeker niet tijdens het eerste levensjaar. Magere, halfvolle en volle koemelk zijn ongeschikt voor je baby. De samenstelling ervan is immers niet afgestemd op een zuigeling: De vertering verloopt moeilijk. Het teveel aan eiwitten belast je baby's nieren en een teveel aan eiwitten kan tot zwaarlijvigheid leiden. Koemelk bevat te weinig koolhydraten, ijzer, vitamines en essentiële vetzuren. Je baby krijgt te weinig energie binnen, waardoor zijn normale groei wordt verstoord. Vanaf 12 à 18 maanden kan volle koemelk wel op voorwaarde dat de voeding voldoende gevarieerd is en er vitamine D suppletie wordt gegeven. Je baby heeft dan elke dag een halve liter melk nodig. Je mag ook andere melkproducten geven: yoghurt, milkshake, kefir, plattekaas, enz. Schakelt je baby na de leeftijd van 12 maanden over op volle koemelk dan is extra vitamine D nodig tot de leeftijd van 2 jaar. Gebruik tot de leeftijd van 4 jaar altijd volle melkproducten. Je baby heeft de vetten nodig voor zijn groei en ontwikkeling. Geef je te veel melkproducten, dan heeft je kind geen zin meer in andere voedingsmiddelen. Zo ontstaat bijvoorbeeld ijzertekort. Geef je kind evenwichtige en gevarieerde maaltijden. Beperk gesuikerde desserten. ------------------------------------------------------------------------------------------------- @ petra; nou meerdere hebben het al gezegd, maar ben blij dat het zo lekker met je gaat en dat je bijna alleen maar goede berichten te melden hebt. Lekker geshopt lees ik, heerlijk! Over traphekjes kan ik je niet adviseren, heb ik zelf ook nog niet naar gekeken... @binna; je hebt gefeest lees ik? Hihihi.... Op Silvers staan had ik al gereageerd, dus alles loopt wel lekker bij je volgens mij! @ miepie; malou ook zo'n last? Ik zie overal in Tygo's mond wittigge vlekken ook aan de binnenzijde van de verstandskiezen, dus niet eens de voortandjes, volgens mij komt de 1 na de ander nu, ben benieuwd. Arme Malou...! En jij een ongeluk gehad? Alles verder goed gegaan? Blij dat vastgesteld is wat je hebt, nu gaan ze de schildklier behandelen? Nou tv kijken heb ik al gereageerd en over voogdij, hier is nog niets geregeld. @ noura; ja wat kan ik zeggen, voel me compleet verwaarloosd Anissa maakt ook mooie vooruitgangen lees ik en jij zit ook lekker in een medische mallemolen, bleh... Waarom de longfunctie test? @ chantico; Ik heb ook nog erg last van zwangerschapsdementie... Een week bij mij: De net gevulde suikerpot in de kast zetten en het suikerpak op het aanrecht bij de koffiepot, brood in de koelkast willen leggen, en zeggen op ZP dat je 28 bent, terwijl je 27 bent @ tesske; Vervelend dat Tess zo last heeft van het hoesten en benauwdheid en dergelijke. Kan heel goed door de vloerbedekking komen, maar goed dat hoef ik jou als astma patient niet te vertellen. Weet niet of opa en oma het ervoor over hebben, maar misschien als ze weten dat je komt dat ze even goed met de stofzuiger er door gaan? Ik heb trouwens een hypo allergeen stofzuiger. Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan met dit dieet, is toch super dan! Is het misschien voor haar trouwens ook een optie om hypo allergeen beddegoed te nemen, als ze dat hebben voor baby's? Want als ze last heeft van de vloerbedekking, kan ze ook wel last hebben van het beddegoed, heb ik ook. Dat van mij werd ook volledig vergoed door de verzekering. Fiets fietsproof; heb een zitje en een scherm en mn moeder was iets van 96 euro kwijt Ik heb fietsziten van bobike, maar nog niet echt met Tygo uitgeprobeerd, want vind het wel eng. @ lauwie; Heb je lekker genoten? Wij gaan met de vakantie met de auto naar Italie. Tygo is niet persé dol op liedjes op de radio ofzo, maar als ik voor hem zing, merk ik wel dat ie een beetje lallend mee brabbelt soms, volgens mij is dat zijn manier van meezingen, hihihi Eten dat laxeert, geen idee @ Alieke; hoop dat het met het huis allemaal doorgaat, lekker toch, helemaal in deze tijd, super hoor! Hoop dat Danique ook snel weer is opgeknapt!! Leuk zo'n schommel, ik heb ook een leuke gezien, maar ja... Hij krijgt steeds al zoveel, dat er straks niets voor zn verjaardag over blijft, dus ik wacht nog even @ jenny; phantasialand is een pretpark? Ik ken het niet. En veel werken en dan een keelontsteking, ja boontje komt om zn loontje Even lekker uitrusten dan maar... @ juud; beterschap met je oma!!! @ mik; super toch dat je kerel het zo naar zn zin heeft gehad met de kleine, kun je met een gerust hart de deur achter je dicht trekken.... @ delilah; arme wesley, het zit hem ook niet mee... Je zult er zelf ook wel flink vermoeid van zijn... En heeft ie je bril kapot gemaakt ofzo? Ik ben ook erg kippig zonder bril, hihihi... Als iemand me wat wil laten zien, zeg ik altijd, ff dichterbij komen want ik heb mn bril niet op. Draag um alleen voor de tv, pc en in de auto, heb er nog steeds een hekel aan. Hoop ooit wat geld te kunnen sparen voor een operatie of nachtlenzen. Gewone lenzen werken niet voor mij ivm lui oog. Wat werkt goed bij rode billen, geen idee, maar denk dat je hier ook genoeg tips over hebt gekregen.. Godsamme, ben ik er nog neit zeg?! @ queenbee; ieh vissekoppen in vriezer, jakkiebah... @ schatje; beterschap! @ denice; heb je de sleutel alllll????? @ sjorsje; wat fijn dat je andere namen hebt gevonden, toch wel vervelend zo he. En sterkte met je ouders... @puck; hij doet een konijntje na? dat wil ik zien Hoe is het met zijn kamer, al verder ingericht? Mensen kunnen altijd zo zeiken of kinderen van een ander he. Het is toch nooit goed, heb er schijt aan hoor als iemand wat zegt. @naat; wat vervelend nieuws van je schoonvader. Ik las het van de week al, maar volgens mij heb ik er ook niet op gereageerd, komt eerlijk gezegd ook wel een beetje omdat het me doet denken aan.... En daar heb ik soms nog wel heel veel moeite mee. In ieder geval blij dat het beter met hem gaat! Beterschat met sophie en hoeraaaaa voor de hypotheek Ik wil ook zo graag een groter huis.... snif snif... Ach wie weet als mijn rechtszaak een beetje goed uitpakt, gaan er alweer wat deuren open voor ons. Maar heel fijn voor jullie!!! @ brechtje; bij mij is alles sinds febr zo goed als op orde tot zover je dat kan noemen. Afgelopen week vloeide ik al een beetje steeds, uiteindelijk 2 dagen te laat ongesteld geworden (had zelfs al een z- test gedaan, just to be sure) en nu voel ik het lekker weer rijkelijk vloeien, gadverdamme, dus echt helemaal in orde is het bij mij ook nog niet... @ clautje; ik smeer zelf dentinox moet ik zeggen, maar de druppeltjes van vsm zijn volgens mij ook tegen hoesten en dergelijke en is homeopatisch toch? Dus als je het vermoed, zal het wel niet zo'n kwaad kunnen denk ik om wat te geven, als er minder van krijst weet je toch genoeg? @ Vogeltje; nog gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan Oh arme toby, tandje door de lip.... Ik ken het gevoel.. Overal in de box kussen tegen de tralies aan leggen, maar bij het omvallen toch nog net een plekje vinden waar het kussen net niet ligt... En gister wilden we van de glijbaan en stoot ik zo zn hoofd tegen de bovenkant van het huisje aan, het viel op zich mee, maar het glijden vond ie natuurlijk niets meer aan @ FF; omrollen; ik doe wel is een kleed op de grond en dan een paar keer van links naar rechts en omgekeerd omrollen een paar keer achterelkaar, beetje spelletje van maken, of het stimuleert weet ik niet, maar hoopte dat ie zo in ieder geval er aan gewend raakt en niet schrikt als ie dus omrolt... @ rebbel; ik dacht dat je had besloten om niet verder te gaan met de onderzoeken? Het prikken is heel vervelend idd, ikb egrijp dat je helemaal nerveus bent, sterkte aankomende week. En verder lekker goed bezig die Milan, super! @ my angel, beterschap met je kindje! @ moniki, dikke knuffel! @ daisy; Tygo heeft het nu ook! Laatst ging ik hem ophalen bij mn moeder en hij begon spontaan te huilen...... Nou ja doet me dan aan de ene kant ook wel weer goed, ja ik ben geliefd, jippieeee! Blij dat het beter gaat en doe wel rustig aan he! @miranda; vol huis! Succes en laureen ook goed bezig of zag ik geen foto van het staan in de box voorbij komen? @linka; blij dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!!! Lekker uitgerust en ontspannen nu? @ marleen; het is idd ook erg intenstief, je kan het beste gewoon elke dag ff een half uurtje proberen uit te treken en het bijhouden, dat is het minst intensief.... Ik had de vorige keer uiteindelijk helemaal geen tijd om het te doen en heb dus alles in 1 keer gedaan, my god wat een werk. Maar ik vind het wel een geweldige uitkomst die update en iedereen heeft er heel veel profijt van! Dus marleen, super update van je, geweldig gedaan!!! Ik hoop dat mn reageeractie nog op 1 pagina past!!!!
@ miepie; trouwens leuk dat jullie voor een tweede gaan! @ binna; wat mooi dat jullie het gezin willen open stellen voor een pleegkindje @ linka; leuke fotos en dat petje bij jesslyn, wat schattig! @ chantico en marleen; wij nemen een bus mee dus ik kan ook mega veel meenemen, maar als je in NL blijft zou ik ook de basis meenemen en de rest kan je wel daar in de winkel kopen qua voeding enzo, zou gewoon zorgen dat ze kan zitten, slapen, spelen Tygo heeft niet echt voorkeuren voor speelgoed, wel soms een paar dagen dat ie iets helemaal inspecteerd en dan gaat ie daarna verder naar het volgende speeltje @ naat; in de ziekenboeg gaat het al beter Mn vriend is er boven op. Ik zit natuurlijk met andere klachten die nu door het stoppen van de painkillers gewoon weer lekker boven komen. De pijn van de verstandskies is heel veel minder, voel het nog wel iets, vooral einde van de dag he. Tygo nog steeds ontzettend verkouden en hoesten, maar ja, doej niks an! Dankje voor het vragen! @ marleen; hoe is het nu met de kerels? @ schatje; kan heel goed dat hijhet overslaat hoor, ik heb ook nooit gekropen, mijn vriend ook niet en zijn andere kinderen ook niet, dus kans is bij ons ook groot... Tygo die wil alleen maar staan en lopen als je hem aan de hand hebt, wil ie zich zo los rukken of omdraaien en de andere kant opgaan, met zitten precies hetzelfde, wil alle kanten opklauteren, denkt zekere dat ie zo weg kan stappen, gek kind... Zo gedraag ie zich in ieder geval wel.... Hij is het zat, hij wil op ontdekking uit... Leuke fotos en i wish you luck @binna; whahaha, wat een leuke fotos van silver, vooral die dat ze over het autotje heen ligt, geweldig! @ alieke; de linkerhoektand en de nog een ondertand zijn door, maar ik heb het idee dat er meer aan komen, die meerdere vlekken nu en gister mocht ik ook absoluut niet in zijn mondje kijken.... En op de grond zitten, zit ik erachter, laat hem niet alleen zitten. Ik heb een houten vloer, dus als ie valt komt dat knetterhard aan... In de box doe ik het wel, als ie daar met zn koppie op de grond valt, schrikt ie alleen of is ie boos dat ie is omgevallen. Ik heb het zelfs met op de buik liggen hoor, omdat hij zn hoofd niet zachtjes op de grond legt, dus dat gaat ook nogal hardhandig, dus dan heb ik ook nog wel de neiging om er snel naar toe te lopen en mn hand onder zn hoofdje te houden. @ marleen; leuke fotos meis! Nou dit is alweer heel wat en ik hoor tygo wakker worden... gelukkig kan hij zich in bed ook altijd goed vermaken, dus als ik het nog iets te vroeg vind, kan ik hem altijd nog even laten liggen en dan valt ie of weer in slaap of gaat lekker liggen spelen, ideaal @ schatjel ik denk maar zo, gewoon testen en als ie nog niet positief is, test je toch volgende week weer! Gewoon in je achterhoofd houden dat het misschien nog te vroeg is en daarom realistisch blijven en niet in zak en as gaan zitten. Ik ben gewoon de ongeduld zelve dus ik zou ook niet kunnen wachtend @ denice; tygo slaapt van half 7 tot 7 volgende ochtend en om half 9 gaat ie weer naar bed, dus volgens mij is dat helemaal niet vreemd van emy hoor... Zo ik ga piesen en ik ga ff de fysiotherapeuten bellen voor mijn chronische hyperventilatie, gaat al een week erg slecht, continue het gevoel dat ik een marathon loop. Krijg ook steeds minder lucht, dus ff kijken waar ik terecht kan...
hey meiden ben zo druk dat ik de update zelfs alleen maar gescand heb. wil wel ff zeggen dat ik het ontzettend waardeer dat jullie die updates maken. ik vind het heel fijn om te weten dat de update zondag komt en zelfs als ik wel goed meegelezen heb, blijkt nog dat ik over dingen heen gelezen heb. ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te helpen bij de updates, maar daardoor besef ik me des te meer hoeveel energie jullie steken in de updates. super bedankt dus! ik begrijp dat het niet leuk is dat ik op een heleboel belangrijke dingen niet reageer. sorry! ik lees blijkbaar toch over veel dingen heen en soms lees ik even bij, wil ik op dingen reageren maar heb ik daar geen tijd meer voor en lees ik de keer erna weer verder waar ik gebleven was. ik ga nog mijn best doen om de tijd te vinden om bij te lezen van de afgelopen dagen en te reageren! hier een druk weekend met mijn neefje van bijna 4 te logeren. 2 kids is toch een stuk drukker! en word een klein beetje gek van het slaapgedrag van onze smurf, namelijk nauwelijks! wel moe, maar in bed overstuur huilen. eindelijk slapen om na 15 min weer huilend wakker te worden. de enige manier waarop ze gaat slapen is met haar wandelen maar daar heb ik echt niet 3 a 4 keer per dag zin in. dan heb ik thuis geen tijd als ze slaapt en als ze wakker is, moet ik haar ook in de gaten houden. en ik heb ook nog de pieper, bah! het is stil dus ik ga snel ff wat doen. setteke, nog gefeliciteerd met je verjaardag! toen ik laatst over je cadeautjes had, bedoelde ik je kussenhoezen
Owh echt pff dat heb ik weer hoor echt zo'n actie van mij. ik zie net het woordje pil staan hier op forum.. JAH die heb ik dus vergeten.
ben op mijn werk! heb het stervensdruk! heb zo een opname en dan een klinische les! tot later meiden! xxx
Lesze Juud! Mogguh allemaal! Nou, gelukkig geen glazige vissenogen die me kunnen aanstaren vanuit de vriezer, want mannetjelief heeft ze in Denemarken al keurig gefileerd en verpakt en daar ingevroren, dus het kon gistermiddag zo bevroren de vriezer in! Maarja, vanmorgen tegen 5u moest hij voor zijn werk alweer weg, en nu komt hij pas donderdagavond weer terug.. ach, is niet anders. Overdag ben ik toch met de kids bezig, en 's avonds heb ik dan gelukkig altijd nog mijn lappie! Trouwens bedankt voor de leuke reactie op mijn geknutselde foto! Was echt heel leuk om te maken ook! Zo, eens ff bedenken wat we vandaag nog gaan doen. Moet eigenlijk nog naar het postkantoor een pakketje opsturen, maar ik weet zo niet of die vandaag open is... zal zo wel ff kijken. Iedereen een fijne dag vandaag, geniet van het zonnetje (als die tenminste ook bij jullie schijnt ) ! Tot snel! Xx
Duster en Tesske, dank voor jullie reactie op mijn vakantievraag. Iedereen die gereageerd heeft op mijn fietsstoeltjesvraag ook bedank! Ik ga lekker een tweedehands stoeltje scoren! Lique, wat een heftige dagen weer afgelopen weekend. Heeft het veel emoties opgeroepen, de verjaardag van je vader? En hoe is het nu met je moeder? MyAngel, jee wat een rottige manier om de bv af te sluiten! Ik zou het zon man ook heel lang kwalijk nemen! Weet hij wat hij heeft aangericht? En wat is zijn reactie daarop? Hoe reageerde Ayoub toen er opeens geen bv meer was? Grrr. ik kan er nu zelfs kwaad om worden, wat een l*l! Marleen, pfff je moet continu alert blijven met zon peuter! Ik zou het ook niet vertrouwen als ik vanalles zou horen of juist als het opeens heel stil was, net terwijl jij ergens mee bezig bent waardoor je niet kan gaan kijken wat er uitgevroten wordt Ben je al weer een beetje over je schrik van de hoofdwond van Thomas heen? Het blijft een lekker knulletje hoor! Binna, bah, een koortslip. Beterschap! Denice, wanneer ga je precies verhuizen? Moet je nog lang in de dozen zitten? Schatje, spannend! Tja, ik zou niet weten of je nu wel of niet op moederdag moet testen Chantal, Laten we hopen dat het nog wat bijtrekt, die zw.dementie Lauwie, sterkte met je veeleisende smurfje!
@ Schatje: Ik zou nog even wachten met testen meis. Waarschijnlijk heb je nog niet genoeg hormonen en is het straks een vette tegenvaller. Bloedverlies, blaastonsteking en een schimmelinfectie kunnen duiden op een hormoonschommeling dus het kan best eens raak zijn. Als je het geduld op kunt brengen is moederdag wel een leuke dag om te testen. Ik heb bij Jasper 2 dgn voordat ik eigenlijk kon testen getest en hij knalde eruit, maar bij Thomas duurde het zeker een min of 5 voordat de streep kwam en dat was op de dag dat ik ongi moest worden... Ik zou het sneu vinden als er nog geen streepje verschijnt en daarom denk ik dat je beter nog even kunt wachten meis. @ Binna: Volle bak in de huiskamer haha, maar wel fijn dat het allemaal gaat lukken!(zo toch best moeilijk om volle te typen..pff eerst stond er voole, toen stond er volele en nu is het dan toch gelukkt )! @ Denice: Onze schoonmaak- goeroe in verhuizing... Niks voor jou al die rommel @ Chantal: Mijn hemel wat een reageeractie WOW! Wat het brood eten van Jasper betreft...of beter gezegd niet eten... Hij vertikt het gewoon om zijn mondje open te doen. En als hij wel zijn mond opendoet dan is dat 3 happen en hij weigert verder gewoon! Hij doet zijn mond echt niet meer open! Ik heb gisteren een hele boterham bij m naar binnen gewerkt, maar je wil niet weten hoe. Als hij zijn mondje opendoet dan steek ik snel m'n vinger erin en prop er dan een hapje in, ja het is echt belachelijk en vervolgens eet hij het netjes op zonder vies te kijken, maar die mond gaat gewoon niet open voor het volgende hapje. Hou een fles boven z'n neus en dan gaat eerst zijn mond open voordat hij de fles aanpakt. Het is echt alleen met brood een drama! Oja en potjes met stukjes lukt ook niet... @ Lauwie: Ik lees ook heel slecht bij hoor. Ik lees over van alles heen en zie vaak aan de reacties van iemand anders dat ik weer wat vergeten ben ! @ Sjorsje: Thomas pakt gewoon iets waarvan hij denkt daar kan ik op staan en gaat klimmen. Het is echt hartstikke gevaarlijk. Ik heb ook horren voor de ramen, maar die krijgt meneer ook open, want ze zitten aan de binnenkant en de ramen gaan naar buiten open. Die raamsluiters moeten ook echt helemaal bovenin, want anders denk ik dat hij zo weet hoe het werkt...
chantico ik kan waarschijnlijk ( echt die woningbouw die geeft me nu nog steeds geen precieze datum wanneer ik nu kan verhuizen grrrrrr ) Einde deze maand verhuizen en dan zeker weten 1 juni de sleutel. maar ja of dat ook echt gebeurt. Ik heb zoiets van ik pak al paar dingen in die ik toch niet nodig heb. Anders meot ik alles in ene keer doen. Dus straks is het wel makkelijker met laatste dingen inpakken. is niet zo heel veel. Kan ik me meer concentreren op emy ook. Geeft ook stress mee he voor emy zo opeens een verandering zo verhuizing. alles ruikt toch zoiezo anders en alles ziet anders uit en ja andere geluiden ook. ze is de herrie van de buren denk nu wel gewent. en daar is het al een stuk stiller. Marleen word echt knetter gek van die dozen. Het ziet er niet netjes opgeruimt en schoon uit zo alles verhuisdozen en troep en zooi bah bah..
@ marleen; whahahaha, zn mond gewoon openkrikken met een vinger... Dan lijkt het me in ieder geval niet dat hij het vies vind, maar hij wil het gewoon niet... Nou zit je maar mooi mee... Ook al zoet beleg geprobeerd of wil je dat niet?
Nou ik hoor het mannetje weer een beetje kreunen en dan is ie weer stil. Volgens mij is hij uitgeput, drukke dagen achter de rug. Zaterdag brunch met mn vriendinnen, dus 7 meiden die hem aanstaren en hem vast willen houden noem maar op, gister verjaardag van René's zoon, dus ook wat mensen over de vloer... Ik zal zo is om de hoek gluren of hij zn ogen al open heeft... Hij is ook steeds om 6 uur wakker laatste dagen, maakt ie mij wakker en gaat vervolgens om 7 uur weer lkker verder slapen...! Half 8 heb ik hem uit bed gehaald anders is zn ritme helemaal zo naar de kloten, maar goed is het nu alsnog, maar ja als ie moe is is ie moe. Lijnen: Goed begin vrijdag, zaterdag had ik de brunch dus ja, moet je toch wat eten, niet overdreven verder hoor en savonds veel spinazie, weinig aardapples en stukje vlees. Gister de verjaardag, dus ontbijt en lunch mager gedaan (beschuitjes en crakcers met bouillon) en bij de verjaardag halve kersenflap en een paar toastjes en stokbrood. Alleen er is nog genoeg over....! En ik ben wel zo dat ik het zonde vind om weg te gooien, dus hoewel ik nu alleen nog maar 2 crackers op heb, zal er nog wel wat gezondigd worden vandaag, het is niet anders.... Maar kan wel melden, dat ik gister 69,5 kilo (halve kilo minder als vorige week) woog en ik nu net mn riem een gaatje strakker kon dichtdoen. Kon ik misschien al wel langer, maar vanochtend viel het me pas op, dus misschien net het kleine beetje wat er af moest. Verder ben ik onmeunig ongesteld, onmeuning sjachereinig en onmeunige trek in chocola... BleH! Ja manneke is wakker of gewoon aan het sjachereinen omdat ie vast ligt, kan ook, dus ik ga ff kieken...
hij pakt m gewoon mn knackebrood met kaas ui t de handen n begint t knabbelen..... nu d kaas eraf en daarop sabbelen....
chantal goed bezig dus met de lijn!! SUPER!! ga zo door HAHAHA lekker ook zo'n kaas eter dus ! "mam ik wil ook een stukkie kaas joh geef hier "" hihi
God dat slapen heeft um goed gedaan, net zo vrolijk en lachen naar me! Zit te denken om zo is voor het eerst op de fiets naar de winkel te gaan... Maar ik zie allerlei horrorbeelden dan voor me dat we met zn tweeën op de bek gaan ofzo .... brrr...
@ Chantal: Beleg maakt niet uit. Voor zijn slaapje, na zij slaapje... Nu net heb ik het geprobeerd en hij wilde weer niet, hij ging gewoon huilen als ik er toch een stukje in kreeg. Maar na 3 hapjes kwam alles er weer uit... Ik weet eigenlijk niet wanneer dat ik naar CB moet, want ik weet het toch echt niet meer.
@Chantal; Ik weet nog best toen ik voor het eerst met Jamie op de fiets ging dat ik het ook doodeng vond, en elke bocht heel ruim nam omdat ik bang was uit te glijden.. maar het was toen zo superleuk! En met Britt had ik helemaal geen angst meer, omdat ik Jamie al gewend was.. Maar als je straks wel gaat fietsen, heel veel plezier en geniet ervan! @Marleen; Erg vervelend dat Jasper zo slecht eet.. Ik geef Britt nu meestal smeerkaas op haar broodje, vindt ze heerlijk! Maar met alleen boter is ze ook al tevreden. Hoop dat hij snel lekker gaat eten!