Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Zo dat was even lekker zeg!!Al kan ik me amper bewegen in bad :)

@Sjorsje,denk je dat het gaat lukken met Yosyp in een peuterbed?Wij hebben er ook over nagedacht maar toch maar besloten er nog even mee te wachten.Ook hier valt het vies tegen met de centjes allemaal,ook al zovel pech met de auto's gehad,balen is dat heh,fijn dat je van je ouders mag en kan lenen.Ik kan ook niet wachten op onze belastingcentjes...

@Puck,het zal idd wel aan de leeftijd liggen,hebben we met linne ook zo gehad,pfff is erg vermoeiend zeg en zeker als je het niet gewend bent.
    Ja het gaat zeker hard,zo hard dat ik me nu pas druk begin te maken over de babykamer..

@Linka,bedoel je niet Jeslyn???Of ik snap het niet :oops:

@Delilah,Fenne slaapt ook wel ns op de buik,maar eigenlijk alleen s'middags,net wat Binna zegt misschien een idee om zo'n aerosleep te kopen?
    Ja ongelovelijk is dat heh,het is heel cliche maar het is ook echt zo,iedereen zei tegen ons,geniet er maar van want voor je het weet zijn ze groot,wij dachten nog,ow nee heh :rolleyes: ,hahah maar het is dus wel zo..
    Kan je je bril niet aan zo'n touwtje vastmaken???

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Chantal,nou maat 40 vind ik ook nog wel kunnen hoor,heb ik ook sinds mn zwangerschappen,eerst altijd 38 maar ach,na Fenne en Linne had ik 42,ik wil straks toch echt terug naar 40 en dat is prima.
    Fenne doet precies zo,ze kruipt naar het wijnrek en kijkt dan al 10x om,ik zeg pas iets als er daadwerkelijk aan zit en dan kijkt ze om en lacht,soms denk ik zou ze denken dat het ene spelletje is :)
    Enne Puma schoen,volgens mij heb ik iets gemist???

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    yeaaaaaaaaaaaah 1 hele dag vrij :)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoera Puma terug, hihi! Fijn hoor!

Daisy, ik liet Jeslyn foto van Myrna zien en zei ik Myyyrrrnaa en probeerde ze NA NA zeggen, haha!

5. @ daisy; ik ben een paar weken geleden toen ik in het centrum liep gewoon binnen een paar meter ene puma schoen van tygo verloren, nergens weer te vinden, meerdere keren heen en weer gelopen, was alleen bij de hema geweest, dus die winkel 3 keer doorgezocht en mn telefoonnummer achtergelaten....
    waren de enigste schoenen die hij aanliet, tot die dag... sindsdien heeft ie weer alleen sokjes aan.... Maar nu is ie gevonden!

6. @ juud, jippieeee!

@ Linka; ja ben wel blij mee :)

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Juud,Geniet ervan meid!!!!

@Linka,ach zo,wat lief zeg....

@Chantal,nou dan heb je ook mazzel gehad zeg!Jippie heeft Tygo eindelijk weer schoenen :)
    HIer hebebn ze ook nauwelijks schoenen aan,schoppen ze steeds uit,sokken trekken ze ook steeds uit.Ik wil nu een paar goeie schoenen gaan kopen(net als jij,en dan hopen dat ik ze niet verlies ;) )

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hallo allemaal,

wat hebben jullie weer veel gekletst.:D
    ik kan het echt ff niet bijhouden hoor! :oops:

en nu moet ik weer weg, we gaan bij mijn ouders eten, asperges! mmmm.... =P~

@chantal: ik zag je vraag over de onderzoeken, we hebben toch besloten om ze door te laten gaan omdat ze voor milan niet echt belastend zijn, het enige vervelende is het prikje.. ik ben bang dat ik het anders toch niet los kan laten!

liefs rebbel

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat me nu pas opvalt is de 2e naam van Tygo,finn,grappig deze naam hadden wij in gedachte voor een jongen vorige keer.
    Jullie zullen vast denken,Daisy heeft zeker niks beters te doen,jawel!maar totaal geen zin,hihi..

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebbel,smakelijk!!!Lekker hoor...

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Chantal, fijn dat de schoen terug is! Past ie nog? Ise is bijna uit haar eerst paar 'schoentjes' (leren slofjes) gegroeid.

Marleen, denk je dat ie het niet leuk vindt omdat ie niet kan wat ie wil, of omdat ie last heeft van dat spugen? En rolt ie zelf van en naar z'n buik? Nu Ise dat beter kan, speelt ze ook meer op haar buik. Wie weet heeft ie opeens door hoe ie vooruit moet schuiven en gaat er een wereld voor hem open! Irritant hè, dat huilen als ze zichzelf niet meer willen vermaken...

12. @ rebbel; ah vandaar, dat heb ik niet meegekregen. Nou dan lijkt me dat een verstandige keuze. succes en eet smakelijk!

@ daisy; ja nadat hij die puma verloor, (niet de eerste schoen die hij verliest!) dacht ik echt, bekijk het maar, je krijgt wel weer schoenen als je ze aanhoudt...
    En ja, tweede naam Finn idd, leuke naam he ;)
    En ik denk niet of je wel wat beters te doen hebt hoor :) zal zelf zo ook is eten gaan koken...
    Heb ook geen zin.

13. Dais, is dat trouwens je eigen buik op de foto?

@ chantico, geen idee eigenlijk, straks maar ff kijken!
    De pumas waren geen klein maatje, de zootjes en andere schoentjes is ie al wel uitgegroeid, deze waren toen niet kleiner, is maat (ff spieken) 18...

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Chanta,nee das niet mijn buik.Zal binnenkort weer ns een foto plaatsen.

@All,VRAAGJE!!!!
    Wie geeft er Yoghurt ne het warm eten?Moet het dan volle of halfvolle zijn en wat doen jullie erdoorheen?

Ben nu echt weg,eten en mn schatties halen!!

Doeiii.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Daisy, ik heb eens gelezen dat je beter volle producten kan geven ivm de vitaminen. Daarnaast heb ik ook gelezen dat je volle kindjes halfvol moet geven en halfvolle kindjes volle. En ik doe er altijd iets van diksap doorheen.
    En over het peuterbedje: Lianna hebben we vorig jaar eind juli ook in het peuterbedje laten slapen, zodat ze alvast kon wennen voordat Yosyp in haar oude bedje moest. Ze is er wel 'n keer uitgevallen, maar toen hadden we nog kussens erlangs liggen. Ik hoop dat het bij Yosyp net zo goed zal gaan.

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Chantico: Ik begin steeds vaker te denken dat het niet alleen maar frustratie is, maar dat hij het toch niet echt fijn vindt. Ik heb er in het begin eigenlijk geen aandacht aan besteed zodat hij misschien zelf wat zou gaan ondernemen, want ik dacht echt dat het alleen maar frustratie was/is. Maar nu begin ik zo langzamerhand te twijfelen. Na het eten leg ik m zoiezo al niet plat, vaak na zijn slaapje laat ik m pas op de grond of in de box spelen en dan nog spuugt hij. Hij is zoiezo altijd al een super geweest, maar dat was 1 van de dingen die bij KISS hoorde. Ik heb ook een tijdje nutriton en nutrilon A.R. gebruikt. Vanaf een maand of 6, toen ik over ging naar de opvolgmelk ben ik overgestapt naar weer de standaard voeding en dat gaat eigenlijk gewoon goed. Behalve als hij plat ligt... Ik vroeg me af wat jullie daar nu van denken? Soms ga je gewoon zelf twijfelen en zie je al leeuwen en beren terwijl het misschien wel niks is... Maar meestal klopt het moederinstinct wel...

Pff, Jeroen en Thomas zitten en bad en Jeroen zit naar me te bleren...Thomas zal er wel uit moeten... Ik ga straks eerst even sporten en daarna even netjes reageren :D!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @daisy ik geef Silver half volle of magere maar dat komt omdat ik merk dat als ik volle koemelk producte geef ze er toch wel last van heeft en geef eht ook niet altijd. en dan bannaan of rosivisee er door. en soms niks

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

nou heb jullie reacties allemaal gelezen nadat ik heb getest haha.. ik kon mezelf niet meer bedwingen maar ook omdat ik de hele dag al zo misselijk ben :(

Maar de test was helaas nog helemaal negatief dus we wachten maar weer af

kusjes

19. Elfya

Elfya Niet meer actief

Zo, daar ben ik weer en volgens mij moet ik heel veel teruglezen.

@Binna: wat goed dat jullie een pleegkindje willen nemen. Hoe oud zou dat kindje dan zijn? En wat een leuke foto's van Silver op dat karretje.
    He bah een koortslip. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad (afkloppen).

@Marleen: hoe is het met Thomas' oortje? Wat een leuke foto's, zo te zien is Jasper blij met zijn nieuwe speeltjes.
    Vera kan ook niet heel lang op haar buik spelen. En wat je zegt..Vera spuugt dan ook heel vaak (een klein beetje gelukkig). Ik blijf het gewoon maar proberen, maar laat haar zeker niet op haar buik liggen als ze aangeeft dat ze dat niet wil hoor.

@Chantico: Vera heeft inderdaad een andere gezichtsuitdrukking gekregen met haar tandjes. Maar in de tandjestijd lijkt ze meer op een breedbek-kikker. Ik hoop niet dat dat zo blijft, hihi.

@Denice: bedankt voor het vermelden van je ervaring met de ikea kinderstoel. Ik ga er ook een halen binnenkort. Vera heeft trouwens ook perioden dat ze opeens heel veel wil slapen. Ik laat haar dan ook maar gewoon, ze geeft het zelf aan tenslotten. En werkse deze week.

@Linka: Zoooo, dat waren veel foto's. Maar wel leuk om te zien hoor. :D

@Myangel: Vera is wel wat rustiger vandaag, maar ze is nog steeds behoorlijk van slag. Wat een vreselijk verhaal van je collega. Kan je er wel met iemand over praten?

@Rebbel: heel veel succes woensdag.

@Chantico: wat grappig dat Ise dol is op blauw. Ik heb bij Vera nog geen voorkeur ontdekt.

@Tesske: Ze heeft twee keer alles onder gespuugd. 's Avonds zijn we nog wel naar mijn ouders geweest, maar Vera bleef maar piepen. Uiteindelijk na het eten heel snel naar huis gegaan en haar met een zetpilletje op bed gelegd. Ze heeft toen heerlijk geslapen tot vanochtend 7 uur.

@Schatje: Fijn dat het goed gaat met Djayden. En wat een leuke foto's. Ik zou me denk ik niet in kunnen houden met testen. Je kan het altijd over een paar dagen nog een keer doen.
    O je hebt al getest lees ik. Balen dat jhij negatief was, maar misschien is het gewoon nog te vroeg.

@Alieke: ik ben inderdaad maar gewoon druppeltjes gaan geven. Het kan toch geen kwaad.
    Ik laat Vera ook nog steeds spelen op een zachte ondergrond en kussens om haar heen (dus ik ben ook zo'n doos!).

@Duster: ik hoop dat je het leuk hebt gehad in Slagharen.

@Lique: ik kan me voorstellen dat dat moeilijke dagen voor jullie zijn.

@Setteke: ga je nog foto's showen als je gepimpte huis klaar is. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.

@Chantalchannie: zozo, dat was een flinke reageeractie van je vanmorgen =D> Heel veel succes met het lijnen. En wat goed dat je je schoen terug hebt!!!

@Juud: hoe was je les? Geniet lekker van je vrije dag (ik heb er ook een!)

@Queenbee: iewwww, glazige vissenogen? Ik moet er niet aan denken. Sterkte zo zonder je mannetje.

@Daisy: ik ga zo ook even lekker badderen. Ik geef Vera soms halfvolle yoghurt met wat Roosvicee er doorheen. Vindt ze heerlijk.

@Delilah: kan je niet helpen, Vera slaapt nog altijd op haar rug.

Vera is nog steeds van slag. Ze was vandaag naar het KDV en heeft de hele dag niet geslapen. Ook het eten ging niet geweldig. 's Ochtends was ze nog wel vrolijk, maar 's middags begon ze weer een beetje te jammer.
    Eenmaal thuis wilde ze helemaal niets eten en ook een flesje hoefde ze niet.

Nu ligt ze dus zonder eten op bed. Ze viel meteen in slaap. Ik ben benieuwd of ze doorslaapt of pas morgenochtend weer komt.

Inmiddels zit ik al weer veel te lang achter de pc. Ik ga even lekker in bad en daarna in mijn bedje televisie kijken.

Tot morgen en nog een fijne avond allemaal

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Clautje, veel he, hihi! Moest toch eens gebeuren.

ik geef Jeslyn liever magere yorhurt met roosservicee. Met 0% vet.

Deel Deze Pagina