Ik ga mezelf nu echt achter de laptop vandaan schoppen en douchen...( :^o :^o :^o was een vette leugen want ik zat er nog steeds ) Oh ik hoor nu ook Jasper huilen. Fijne avond en tot morgen! X Hij is alweer stil Miepie: Balen he is dat? Het gaat bij mij of goed of helemaal slecht en eet echt alles wat los en vast zit. Wat voornamelijk los zit is nu m'n vel over m'n buik ben er nu echt vandoor!
Ik was er toch nog even... miepie is het niet een idee om voor een goedkopere auto te gaan dan? Ik vind persoonlijk 13000 euro schuld nogal wat zeg, ookal is het dan bij (schoon)ouders. En nu kruip ik er echt in, daaag!!
De auto is voor mijn man en hij rijd er elke dag 2 uur in om heen en weer naar zn werk te gaan. Dat is ook een beetje het probleem. Ik vind het ook erg veel geld en weet ook nog niet zo goed wat we er mee moeten...Nog eens heel goed met mn man bespreken....
thanks meiden! ik hoop ook dat we goed geklust hebben! maar de vorige keer na mijn mk moest mijn lichaam de eerste cyclus wel herstellen, dus daar hou ik wel rekening mee... @miepie: ik duim ook voor jou meid! @jenny en my angel: nou dat soort enge dingen zet ik maar gelijk uit mn hoofd... liefs rebbel
op de buik slapen: je kunt ook een 'angel care' kopen http://www.angelcare.nl/index1.html dit is een matje in het bed die registreert of de baby nog ademhaalt. wel de babyfoon uitzetten als je de baby uit bed haalt. yoghurt: advies van cb (ook bij mijn volle baby) was volle yoghurt. ik weet het niet meer precies maar juist die vetten waren goed. brood eten: marleen, heb je wel eens geprobeerd om de stukjes gewoon voor hem neer te leggen? gewoon elke dag tussen de middag met zijn allen aan tafel, thomas en jij ook een boterham. eet ie niet, dan niet (hij kan nu best nog zonder) en geef je m nog een flesje. eet ie wel wat, dan zou ik m erg prijzen en ook nog een (klein) flesje geven. ben je voor het spugen bij een arts geweest? zo ja, kun je die niet bellen? voorkeur: voor kleuren of vormen nog niet gemerkt. wel voor haar speelgoed gitaar. tot groot verdriet van papa
@Juud, mooie foto's van de V&D! PB je je adres nog ff? Dan doe ik die testen voor je op de post. @Naat, fijn dat het weer beter gaat met sophie. Spannend hoor een nieuw huis. 2011 duurt nog wel ff, hopelijk kan je je huis goed verkopen. Mooie plaatjes van je nieuwe huis! @Marleen, wat een super up-date!!!! Knap gedaan. Jij dus ook al een hekel aan de badkamer doen? Hopelijk voelt thomas zich snel weer beter! Leuke foto's wat heb je toch 2 knappe kerels! Misschien lust Jasper wel wentelteefjes? Kan je helaas geen antwoord geven op je vraag, Bart ligt constant op z'n buik en vind op z'n rug verschrikkelijk. @Duster, had matthijs zijn aardbei al vanaf zijn geboorte of kwam die later pas? Misschien heeft Matthijs last van een tandje en moest hij daarom huilen? Hoe was ponypark slagharen? @Sjorsje, wat vervelend dat je hulp niet gewaardeerd word. Kan je niet eens met je zus praten, of heeft dat geen zin? @Queenbee, wat heb je die foto leuk bewerkt. Doe je dat in psp? @Clautje, arme Vera, gaat ze ziek worden? Hopelijk is het alleen het tandje waar ze zo'n last van heeft. Dikke knuffel van Bart en mij. @Binna, wat goed dat jullie voor een pleegkindje gaan. Net wat je zegt, wij hebben het zo goed. En ik vind het geweldig dat je dat geluk wildt delen. Leuke foto's van Silver. Vervelend een koortslip. @Denicepino, succes met de verhuizing! @Linka, goeie spam-actie! Leuke foto's! Zo te zien hebben jullie een super vakantie gehad. @Chantico, het kan zijn dat Ise last heeft van haar oortje door haar tandje. De druk/pijn in het tandvlees kan uitstralen naar de oren. Chamodent van VSM werkt daar heel goed tegen. Kan je gewoon in combinatie met dentinox gebruiken. Bart heeft een voorkeur voor roze Als ik bij mijn vriendin ben (die heeft een meid) pakt hij alleen roze speelgoed. @Schatje, wat is djayden toch een schatje! Mooie foto's! Leuk boxkleed heb je. Ik zou nog ff wachten met testen, straks test je te vroeg..... Moederdag is toch wel speciaal om te testen? Bijna voorbestemd zou je zeggen. Oooooh toch al getest, jammer dat hij nega was. @Alieke, vandaag zijn we op pad geweest met de buggy, en hij rijd echt super. Ben er heel erg blij mee. Ik ben ook bang dat Bart z'n koppie stoot (we hebben plavuizen), meestal leg ik er een kussen achter. Of ik leg het boxkleed op de grond. @Lique, das ff schrikken van je moeder. Hopelijk gaat het snel weer beter met haar. Volgens mij verwar je mij met iemand anders. Bart mag voorop de fiets, heb trouwens wel een mamastuur gekocht. Scheelt echt enorm, kan nu normaal opstappen. Hopleijk kan je snel terecht bij de fysio! Wat goed dat je tygo z'n schoen weer terug heb. Ik had ook puma's voor Bart gekocht, maar hij past ze niet Nu staan ze hier voor de sier. @Lauwie, vervelend dat Otje niet zo lekker slaapt. Heeft ze er ook 's nachts last van? Misschien is zo'n trillend wipstoeltje wat? Bart heeft het ook een tijdje gehad, geen idee waarom, nu slaapt hij weer goed gelukkig. @Puck, vervelend dat je mannetje slecht slaapt. Hopelijk gaat het vanacht weer goed. Bart had ook een tijdje dat hij slecht sliep. Gelukkig gaat het nu weer goed. Al is hij wel steeds om 6 uur wakker. @Delilah, eng he dat buikslapen? Bart doet het ook sinds kort. Hij begint op zijn zij en als ik naar bed ga ligt hij op zijn buik. Soms met zijn kontje omhoog, zo schattig, maar doodeng. Ik ga vaak ook nog en x extra kijken. Misschien is een aerosleep dekmatras een idee? Dan kan jij ook weer lekker slapen. @Daisy, Bart krijgt na het warme eten magere yoghurt. Soms met diksap/roosvice of een theelepeltje jam. Bart krijgt magere yoghurt omdat hij al dik zat is. @Tesske, ik heb geen loopstoeltje voor Bart, omdat het zo verschrikkelijk slecht is voor de heupjes. Google maar een loopstoeltje + fysio. Ik denk wel dat hij het prachtig zou vinden... @Rebbel, wat goed dat je eitje springt, nu weet je wat je moet doen vanavond @Mieppie, wat vervelend dat jullie auto stuk is. Helemaal vervelend dat ze niet weten wat er stuks is. Kan je die auto niet ergens inruilen? Ik heb ooit eens een auto waarvan de motor steeds kookte ongezien ingeruild bij de fiatdealer. Nooit meer wat van gehoord, had er nog flink wat geld voor gekregen ook. Spannend, een broertje of zusje voor Malou. Hopelijk ben je snel zwanger. Morgen weer een dagje werken en Bart gaat naar mijn moeder. Daar blijft hij ook lekker slapen en dan gaan m'n man en ik lekker uit eten. Hij heeft een nieuwe baan dus dat moeten we even vieren Vandaag weer geshopt, gelukkig niet zoveel gekocht. Op de een of andere vage manier verdwijnen mijn hydrofiele washandjes allemaal. Dus maar 12 nieuwe gekocht en een paar zootjes voor Bart. Hij had al donkerblauwe en heb nu lichtblauwe gekocht. Nu wil ik nog de witte en de lime groene. Slaap lekker allemaal.
Hey meiden, Even om te beginnen, mijn Ayoub is vandaag 9 maanden alweer!!! =D> =D> Het is gewoon zoooooo een heerlijke ventje, met zijn prachtige BIG SMILE @Clautje en Chantico: weetje meiden de BV-tijd krijg ik er nooit meer mee terug, ik heb wel met mijn leidingevende over gepraat, maar die had zoiets je moet schijt aan hem hebben, en doe wat het beste voor jou en kindje is gewoon gaan kolven want daar heb je gewoon ercht op!! maar toch is het nooit meer goedgekomen!! Het ging als volgt: Hij vond het voeden en kolven BULSHIT!!!! Toen ik zei ik moet weg om te kolven,kreeg als antwoord: je moet een overuur opnemen!!!!!!Ik zei pardon??? ik heb kolfrecht weet je dat?? En weetje wat hij toen antwoorde?? " God verdomme, je hebt toch vanochtend al gekolfd!! dus om 10:00 had ik volgens hem gekolfd dus wat zeur ik dat ik om 15:00 weer moest kolven?? En achteraan voegde hij toe: "en ga je dan ook nog eens daarna pauzeren???? Nou zegtie jij hebt veel over voor je baas!!! Nou ik werd woest, woest woest en ben zo van de afdeling weggelopen!! Ik dacht klootzak dat je bent, zak maar door de stront!!! Tot de dag van vandaag, nooit een excuus van hem, of dat hij erop terug kwam om te praten, nee niks!!! Sinds dien een paar dagen later, was het klaar met de BV kan er nog steeds om janken als ik er weer aan denk!! @schatje: jammerd dat de test nagatief is meid @Noura: meid mijn Senseo Apparaat is vorige week in beslotenkring begraven... @Tesske:Ik heb toevallig vandaag zo een loopstoeltje bij duimeland voor Ayoub gekocht! Ik hoor er verschillende verhalen over wel en niet, maar toch heb ik het wel gedaan. MY heeft er ook veel ingezeten, en heeft gelukkig nergens last van. Zit jij in de verpleging? ZH of VH??die verschillende diensten zij idd slopend hoor!! Nou ik ga mijn bed opzoeken, ben moe de laatse tijd!!! Moet er vroeg uit, Kids naar KDV brengen en dan werken! MY Angel
loopstoeltjes: wij hebben er geen. het valt me op dat ze nu altijd al op haar tenen staat. een van de nadelen van een loopstoeltje is dat ze dat gaan/blijven doen. chantico en toetie, dank voor jullie reactie op het slechte slaapgedrag van otje. vandaag met wat moeite (1x wandelwagen, 1x auto) toch 3 x geslapen en vanavond zonder huilen weer zelf in bed in slaap gevallen! ik voel me nu een beetje schuldig dat ik weer op niemand reageer. mijn vriend is al geirriteerd omdat ik vanavond al een uur met schoonzus en zwager gebeld heb. we zouden boven gaan opruimen en ik zit nu nog in het donker beneden, dus ga maar snel naar boven! ps ik word gek van zp. ik zie heel veel foto's niet. hij start raar op (half of zwart scherm) en dat gespring in de tekst als je zit te typen (wie schreef dat ook al weer?) heel irritant idd!
@My angel, gefeliciteerd met Ayoup zijn 9 maanden! Wat vervelend dat je de bv-periode zo moest afsluiten. Wat een verschrikkelijk baas heb jij, vast een man? Ik ben ook eerder gestopt met bv door m'n werk vind het nog steeds heel erg jammer.....
Weer een nieuwe! Zo, nu ga ik slapen hoor... moe! Moet morgen ook weer aan het werk, zit ik nog een beetje te PSPen om half 1... Xx
goedemorgen meiden! @myangel: gefeliciteerd met de 9 maanden van ayoub! wat gata het snel he! @queenbee: mooi hoor! Milan gister ook weer gewogen en hij is na het afvallen van het ziek zijn nu weer mooi aangekomen! 9300 gram! hier mijn kaartje, ik denk dat ik het gister goed gevoeld heb! ow enne... die piek op dag 14 kwam door iets teveel alcohol de avond van te voren! spannend hoor! nu maar weer op het wachtbankje! Milan slaapt nog! maar ik kon niet blihven liggen, heb al de hele nacht gedroomd over echos en bloed prikken! bah! ik zal blij zijn als het allemaal voorbij is! vanmiddag ga ik de stad in met mn schoonmoeder, dus dan vliegt de tijd vandaag wel weer hoop ik! liefs rebbel
Goedemorgen, @Miepie,pff lastig probleem zeg,en wat een geld toch voor een auto. Hopelijk komen jullie er samen uit. @All,thanks voor jullie reacties op de Yoghurt,ik denk dat ik toch voor de volle ga,heb het ook ns ergens gelezen namelijk. @Naat(volgens mij)ze krijgen hier nu ook de toetjes van Nestle maar wilde ns wat anders proberen. Mooi huis! @Rebbel,duim*duim*duim*. Alvast heel veel succes met de onderzoeken meis! @Loopstoel,ik heb ook getwijfeld maar uiteindelijk er toch voor gekozen om het niet te doen,idd omdat het slecht voor de heupjes is. @Toetie,goede reageeractie zeg!!! Veel plezier vanavond saampjes!! @MyAngel,wat een eikel van een baas zeg! Triest dat het zo afgelopen is. HIep Hiep Hoera voor Ayoup!!!! @Lauwie,is het nog allemaal gelukt met opruimen? @Juud,lekker geslapen? @QueenBee,mooi hoor die foto! ------------------------------------------ Fenne was dus bij Opa en Oma bijna ieder uur wakker geworden,gisteravond thuis heeft ze 3x flink gehuild,even getroost en het was weer goed,vannacht maar 1 x eruit gehoeven,dus de rollen zijn nu omgedraaid,nu heeft Fenne last van huilbuien in haar slaap.. Vanmiddag krijg ik bezoek van mn collega/vriendin,ze is over 3 weken uitgerekend,wij weten al wat het wordt en zelfs de naam al,leuk leuk!!! Ik ga mn schatjes halen,ze liggen zo gezellig te kletsen..
Goedemorgen dames! @ Daisy, vervelend van Fenne dat ze elke uur wakker is geweest. @ Miepie, dat is veel geld ja, kan je dan niet goedkopere auto nemen, leg maar goed over met je man @ My Angel, wat een lulhummel zeg die je baas, vervelend, dik knuff en gefeliciteerd met Ayoub zijn 9 maanden! @ toetie, gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan en geniet het maar van om te vieren!
@daisy:dank je meid! ah wat vervelend dat fenne nu de huilbuien heeft, hopelijk is het gauw over! leuk hoor dat jullie het al weten van je zwangere vriendin! @toetie: gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man!
goedemorgen NAAT EN LINKA: ONWIJS BEDANKT VOOR DE STREEPJESCODES!!! ECHT SUPERAARDIG gsiteravond met Andy naar het concert geweest van de counting crows (die ook met Bluf zingen) was echt erg leuk zo saampjes weg maar het voorprogramma vond ik 100 x niks dus tegen de tijd dat het begon had ik een persoonlijk gevecht tegen de slaap, heb het dus niet volgehouden tot het eind. Andy zei op een gegeven moment: "we gaan naar huis", was erg blij dat hij het zag. Over het piesen, ik ben heel erg aan het hoesten en niesen en daarbij pies ik de hele tijd in mn broek, moet ook echt aan de tena lady en dan nog supervaak verversen. Wie weet er bekkenbodemspieroefeningen (=3x de woordwaarde). @ miepie, is repareren niet een stuk goedkoper?
Goeiemorgen! Jullie heb dat verspringen van de tekst dus ook... Ik dacht al dat het aan mij lag Ik heb weer bijgelezen, maar weet eigenlijk niks te melden. Waarschijnlijk is er gewoon weer teveel langs me heen gegaan De mannen hebben goed geslapen vannacht. Vanmorgen om 7u wakker, maar Jasper liep al vanaf half 6 steeds te piepen. Het is hier echt deprimerend weer buiten, bah! Ik genoot zo van het zonnetje! Ik ga de administratie van de zaak maar eens bijwerken, daar is het nooi weer voor. En Jasper even van de grond afrapen want die dwarrelt door zijn eigen smeerboeltje...
@Naat: wat een mooi huis zeg. Nogmaals gefeliciteerd. @Schatje: geniet van je vrije dagen. @Tesske: Vera heeft ook een loopstoeltje en ze vind het superleuk. Volgens mij kan het geen kwaad als je je kindje er af en toe in zet. @Marleen: ik wilde dat pianootje ook kopen. Maar Gerard wilde er een met meer toetsen. Dus daar ga ik maar eens naar op zoek. Ik heb trouwens geen last van verspringende teksten. Ahhh, arme Thomas @Lique: heel veel sterkte met je moeder. @Miepie: wat balen zeg van jullie auto. Kunnen jullie niet een wat goedkopere auto kopen, zodat je minder schuld bij je ouders hebt? Wij hebben ook nog een schuld bij mijn ouders staan. Die hoop ik ook snel af te kunnen lossen, want ik voel me toch wel wat bezwaard. Oh, ik lees nu dat Marleen dat ook al gezegd had. Ik zal voor je duimen dat er snel een brusje komt. @Rebbel: voor jou duimen we natuurlijk ook. (en voor de andere klussers) @Toetie: Vera geeft een hele dikke knuffel terug. Werkse vandaag en veel plezier vanavond. @Myangel: gefeliciteerd met Ayoub zijn 9 maanden. En wat een vreselijke collega zeg. Dat er serieus nog mensen zijn die zo reageren, ongelofelijk. @Queenbee: alweer zo'n leuke! @Daisy: veel plezier vanmiddag met je vriendin. @Petra: fijn dat het zo leuk was (ondanks de slaap) Vera is gisteren dus zonder eten naar bed gegaan. Eigenlijk wordt ze iedere ochtend zo rond half 7/7 uur wakker. Maar vandaag bleef ze slapen. Op een gegeven moment gingen haar oogjes een beetje open, maar ze bleef wel duf kijken. Uiteindelijk toch maar uit bed gehaald en pap gegeven. Dat heeft ze maar voor de helft op. Gelukkig wilde ze nog wel een beetje sap drinken daarna. Maar de hele tijd heeft ze geen geluid gemaakt. Terwijl ze altijd meteen begint te kletsen 's ochtends. Ik heb ook nog even getemperatuurd, maar dat was 36,7. Ik heb haar na de fles meteen weer op bed gelegd en ze ging meteen weer slapen. Ik twijfel nu toch wel een beetje of dit door haar tandjes komt.