chantal: wat een lieverd ja! Wel lekker hoor lekker thuis met het gezinnetje! Wel vervelend hoor dat je zon last hebt van je astma. Hoop dat er voor jou gewoon snel duidelijkheid komt over wat het nu precies is!
@ Denice: Ik heb altijd gezegd dat ik wel 3 kids wilde, maar nu Jasper zo snel achter Thomas aan kwam vind ik het wel ff druk genoeg. Het is alweer even geleden dat Jeroen en ik het erover gehad hebben. Als ik zeg dat ik echt niet meer wil dan gaat ie denk ik wel een afspraak maken. Ik ben gewoon niet in m'n element op het eind van een zwangerschap en ontzwangeren vind ik ook niks ! Dus het lijkt me gewoon beter als er geen kindjes van ons zelf meer bij komen! @ Chantal: Da's ff goed geregeld door je mannetje! En groot gelijk dat je die afspraak vervroegd hebt. Ik zou ook willen weten hoe en wat. Ik heb vanaf vorige week al veel last van m'n astma, om de haverklap heb ik het benauwd. Gisterenavond moest ik na 10 min stoppen met sporten...!
@Chantal,wat rot voor je dat je zo'n last hebt zeg! En wat ontzettend lief van je schatje dat ie naar huis komt vanmiddag!!!
Kan me wel voorstellen hoor dat je gewoon weer daisy wilt zijn. Komt denk ik ook doordat het niet helemaal soepel loopt. Ook moet je niet vergeten dat je natuurlijk ook al 2 hebt lopen!!! Setteke: ja lekker taart....maar ben op dieet en mag dus niks...snif... Heb 2 boterhammen op en heb net een stuk kruidkoek gehad. Dus het gaat wel goed vandaag!
@ Daisy: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor meis. Ik heb van de zwangerschap van Jasper ook niet echt genoten en toen ik zwanger was van Thomas juist echt super! Ik ben er wel klaar mee en wil mezelf weer zijn! Ik vond Jasper al iets te snel achter Thomas aan komen, maar ja was allang dolblij dat het wederom gelukt was. Jij bent gewoon al aan je 3e zwanger bezig achterelkaar. Ik vind het echt knap hoor.
hihi daisy ik zou t je niet nadoen eerst een tweeling op de wereld zette en nu straks weer een klein lief meisje lijkt mij erg zwaar hoor !! miepie ok 40 is mooie leeftijd dan ... nu is voor kenny ook nog vroeg denk hoor hij word dit jaar 26 !! hihi dan doet tie maar een regenjas om hahaha. chantal je mannetje is lief!!!!!!!!!!!!! die van mij heeft 21, 22, 23 en 24 vrij en dan 1 juni en hopelijk dan ook de sleutel en dan pakt hij zich in de middag dan vrij vanaf 1 uur.
@ Miepie: Gemeen he dat stukje over taart eten... Gisterenavond heb ik toch weer een aardige bak chips weg zitten werken toen ik onder de douche vandaan kwam Vandaag maar weer een poging wagen. Ik mocht van Sonja yoghurt en tussendoor een cracker... Pff en ik heb zo'n trek....!
Goh, mijn 2100ste bericht Wat een lulijzer ben ik eigenlijk. Ik zit al de hele morgen achter de laptop..
Ik wil niet nog meer kinderen, Jeroen wilde wel nog eentje maar ik absoluut niet, besloot hij dat hij ook niet meer wilt, hij wil wel laten sterlilistreren, maar dat vond ik hem te jong, is 29 jaar oud.
marleen joh lul nie zo veel hahahaha foei !! doe eens wat !! niet achter de pc blijve zitten moet ik nodig zegge , emy leg bovenop me te slapen hahaha. dus MOET hier blijven erg he .
KOM OP HOOR MARLEEN!!! JE KUNT HET! Ikke hier ook erruge honger...en dan vooral lekkere honger...Scheelt wel dat ik op mn werk zit en niks kan snaaien...
@ marleen Nou idd, wat ben jij een lulijzer, zit ff op een andere website en er is een hele pagina bij geluld! En wat leuk je banner met die ruitjes!! Viel me meteen op... Jij ook al zo last van astma dus? Dan zal het ook wel gedeeltelijk aan het weer liggen... @ daisy; jammer dat je dat nu zo voelt, heel vervelend. Het is al zwaar en je bent er niet zo 1, 2, 3 vanaf. Hopenlijk zal dit gevoel nog minder worden. Kan me voorstellen dat je weer daisy zonder buik wilt zijn. Mijn lichaam heeft ook een mega opdonder gehad van de zwangerschap en bevalling en dat is ook een grote reden waarom ik het niet zo snel achter elkaar wil. Ik wil eerst weer mezelf worden en even van mezelf genieten voor ik dat weer helemaal aanga. Ik wil ook liever geen pil, maar een spiraal vind ik ook niet echt een optie en ik heb al is een nuvaring geprobeerd, maar die voelde ik, mijn lichaam stootte het een beetje af en ook mijn vriend voelde het tijdens de sex. We willen sowieso nog een tweede en ik eigenlijk misschien nog wel een derde als dit financieel en ook qua ruimte van het huis te doen is, maar dit wordt pas een gesprek (discussie?) na de tweede. Daar zijn we het in ieder geval beide over eens. Hij heeft er natuurlijk al 3, waarvan 1 overleden. Dus hij zou dan wel errug veel kinderen hebben. We zien wel.
Goedemorgen, Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen, lagen ook al om 21.30 uur in bed... Maar ik blijf moe Voel me draaierig, afwezig en heb soms het gevoel dat ik op wolkjes loop...Heb echt even rust nodig geloof ik... Volgende week weer naar de internist, daar zie ik ook wel tegenop en zo zijn er meer dingen de laatste tijd waar ik me druk over maak en dan wil ik ook nog eens alles perfect doen wat ons mannetje betreft...Het is allemaal iets teveel... Heb wel alles gelezen maar even geen puf om te reageren dus blijft het even bij dit ego- bericht, sorry... @ Marleen & Clautje : Wat een leuke banners! Helemaal mijn ding ruitjes!
Ik zou graag nog 'n vierde willen, is eigenlijjk altijd mijn "droom" geweest. Tijdens de zwangerschap van Yosyp riep ik ook dat ik nooit meer zwanger wilde zijn. Wat was dat een helzwangerschap. Vanaf week 17 had ik het gevoel dat m'n bekken er ieder moment tussenuit konden klappen en vanaf week 32 bad ik iedere avond of ie er aub uit wilde komen. En toen liet ie me nog extra lang wachten ook. Maar deze zwangerschap gaat weer helemaal super, nergens last van. Ik vergeet zelfs wel eens dat ik zwanger ben. Ard wilde er eigenlijk maar twee, en ging pas vlak voordat ik weer zwanger werd overstag. 'n Vierde krijg ik bij hem echt niet voor elkaar. Dus heb ik gezegd dat hij zich dan maar moet laten steriliseren, ik ga in ieder geval niet meer aan de pil of condooms. Nou nog afwachten wanneer hij 'n afspraak gaat maken.
@chantal: wat vervelend dat je zo'n last hebt van je astma! lief hoor dat je mannetje naar huis komt! @dais: ik kan het me helemaal voorstellen hoor! wat zitten wij vrouwen toch gek in elkaar eigenlijk... haha! als we niet meer zwanger zijn missen we onze dikke buik en als we zwanger zijn willen we maar weer gewoon! ik vind het allemaal knap van je hoor! @denice: vanaf vrijdag vergeten! nou spannend dus! @marleen: hihi, gezellig toch! ik ga shoppen meiden, even mn gedachten verzetten! liefs rebbel
@ puck; whats up girlie? Waar zie je tegen op? Ik herken het gevoel in ieder geval wel hier. Voelde me gister zo nutteloos en gefrustreerd. Ook ivm werk, dat ik die niet goed kan uitvoeren, me er volledig op kan storten. Voel me voortduren gestresst en gehaast. But enough about me. Gooi het eruit, lucht op! Wat moet je bij de internist doen?
Ik heb gewoon emotioneel gezien een erg drukke tijd achter de rug, daarnaast ben ik nogal perfectionistisch in bepaalde zaken en wil ik het allemaal goed doen. En dat kan niet altijd natuurlijk en dat zie ik nu eindelijk ook zelf wel in (mijn man is heel blij want die zag het ook al aan mij en heeft mij in het weekend ermee geconfronteerd). Loop al een tijdje op mijn tenen en dat komt er nu uit. Maandag moet ik voor controle bij de internist terugkomen i.v.m. zwangerschapssuiker, er is een kans dat ik diabetes heb, dat vind ik heel eng. Verder ben ik nog niet zoveel afgevallen als dat ik (en de internist) wil, eigenlijk niets, en daar baal ik ook ontzettend van. Ik heb een aantal jaren terug een burn out gehad met paniekaanvallen, etc. Dus als ik me nu niet zo lekker voel zit ik meteen in de rats. Ik probeer alles wel te relativeren en dat lukt me ook goed, maar baal er dan weer van dat ik me weer zo voel en dat wil ik niet. Bah!