Goedemorgen dames Hahah Mar ik zag dat ruitje op b&b en dacht meteen aan jou! en nu heb je hem ook nog Er liggen hier nog twee slabben trouwens! Neem ik de 23e wel mee Verder helemaal geen nieuws hier
Dat is idd veel wat op je afkomt. Goed van je man dat hij je ermee heeft geconfronteerd, kan hard aankomen, maar zo kom je ook weer een stapje verder. Ik kan wel lezen dat je realistisch bent en alles probeert te relativeren. Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit om weer naar de internist te gaan als je te horen krijgt of je wel of niet diabetes hebt. Ik hoop voor je van niet. En ook je angst voor nog een burn out snap ik. Maar jouw voordeel nu is, dat jij heel goed door hebt dat je pas op de plaats moet maken, doe dat dan ook, probeer rust in je omgeving te creeëren en dingen te doen die je leuk vind. En het afvallen... Dat is nou eenmaal niet makkelijk en als je het gezond wil doen, duurt het gewoon ook wat langer. Het is ook niet iets wat je van vandaag op morgen kan gaan veranderen, er vliegt niet inees 5 kilo vanaf ofzo. Maak een plan, iets wat voor jou werkt en probeer jezelf te motiveren. Jouw dipje moet motivatie genoeg zijn om je beter te willen voelen Kom op meid!!! Er tegen aan! Dikke knuffle.... oh mannetje is wakker, must go heb net de gratis collageposter tegen verzendkosten besteld die je kan krijgen uit het VM-magazine als je een account aanmaakt op snapfish.nl leuk leuk leuk
@ Daisy, ik vroeg me van de week af in welke week lieve kleine Merel* is geboren? Het lijkt mij dat dat ook weer ongelovelijk spannende weken zijn? Ik geniet nog met volle teugen van de zwangerschap, maar heb wel veel meer moeite om me aan de "regels" te houden. Ik heb zo een trek in biefstuk en heb erg veel zin in een nachtje doorhalen met een borrel, maar goed dat komt volgend jaar allemaal wel weer. Ik voel me goed lichamelijk en emotioneel en geniet nog elke dag
@ Alieke, leuk zo'n schommel. Wij hebben ook zo een bij het speeltoestel. Over twee weken gaat het eindelijk geplaatst worden! Mijn schoonzuusje had het lumineuze idee om in de balk in de garage ook 2 haken te hangen, kan de schommel 's winters daar aan hangen! @ Toetie, he wat eng met zo'n vlek. Hopen dat hij gauw weg trekt, dan hoef je je ook geen zorgen meer te amekn om te stoten, want ja, ze gaan zich natuurlijk wel steeds meer stoten! @ Juud, wauw, wat een mooie foto's! Maar idd, waarom? Angelo geen zin in een fotoshoot? Wat een mooi meisje is Giulia! Ze gaat inmiddels ook steeds meer op jou lijken vind ik! @ Naat, oh wat leuk! Mooi huis hoor! Welk van het rijtje wordt het dan? (of vergaat het jullie zo goed dat jullie ze allemaal doen.... ) @ Denice, heb je eigenlijk nog iets gehoord van je buurman? Spannend hoor, misschien wel een brusje voor Emy! Silke slaapt ook nog altijd veel hoor! Ze is hooguit twee uur wakker! Misschien moet je eens een verwijzing naar de kinderarts vragen voor Emy ivm dat niet kunnen brood eten. Misschien zit er op 1 of andere manier iets in de weg waardoor brood niet lukt, maar andere dingen wel. @ Rebbel, alvast sterkte met Milan zijn onderzoeken! Spannend meid! Hopelijk is er gauw een brusje onderweg! @ Sjorsje, jeetje wat lastig! Je wilt graag helpen, maar het is nooit goed! sterkte! @ Queen, mooie scraps hoor! daar hou ik me nou helemaal niet mee bezig. Moet nog steeds foto's van Tymen van een jaar inplakken en van Silke alles nog! @ Linka, wat een leuke foto's zeg! Mooie meiden heb je! Silke heeft ook een voorliefde voor Crocs! Wat goed van jeslyn, al proberen d'r zusjes naam te zeggen! @ Chantico, wat grappig dat blazen. het doet mij aan Silke denken. Steeds als ze een poes zit zegt ze "puh" Stoere meid! @ Schatje, Djayden weer beter? Wanneer ga je weer testen? Ik wachtte altijd juist heel lang, omdat ik gewoon zeker weten een super posi test wilde als ik zwanger zou zijn. Maar meestal wist ik al lang dat ik zwanger was! Leuke foto's! @ Binna, oh ik blijf Silver wel een heel stoer meisje vinden. Gewoon gaan staan en op een loopauto klimmen, helemaal super! Foto van je nieuwe interieur! @ Marleen, wij hebben van die veiligheidshaken op het raam. Daarmee kan ik de ramen extra op slot zetten en op de ventilatiestand kunnen ze dan ook niet makkelijk verder open. Hier zit er zo'n knopje op wat je moet indrukken voor je die haak kunt omdraaien om het raam te openen. No way dat ze dat open krijgen! Arme Thomas! In die buggy's heeft Tymen ook gezeten, maar nog samen met papa. Was als de dood dat hij eruit zou vallen ofzo! Ik heb het ook al eens met Tymen gehad toen hij het Rotavirus had, had hij zichzelf ook helemaal onder gepoept in bed en sliep er gewoon doorheen! Sneu! Hoe is het nu met Thomas? Als Jasper echt last heeft van op zijn buikje liggen dan zou ik dat toch eens bij het cb aankaarten! Anders belemmert het misschien zijn ontwikkeling! Jij een lulijzer? Check mijn berichtensaldo..... @ Chantal, bedankt voor de info over gewone melk. Ik denk dat het evt. de groei zou kunnen belemmeren als ze alleen maar koemlek krijgt, maar niet van die 75 cc per dag. Maar ik ga vandaag nog een keer koude opvolgmelk proberen bij de boterham. Jeetje, wat goed dat je dat schoentje terug hebt! Oh bah, ik haat strings! Balen dat je zo'n last hebt zeg! Komt misschien ook wel mede door dit vage weer en die harde wind! @ Moniki, hoe gaat het nu met je moeder? @ Daisy, ze wisselen elkaar bij jullie ook lekker af zeg! Maar wel sneu dat ze dan zo verdrietig zijn! Zit er nou eigenlijk verschil in de ontwikkeling van Fenne en Linne? Het zijn geen schoentjes, maar de leren slofjes van Roosjes blijven hier heel goed zitten! De taart wil niet in een envelop! @ Puck, Silke had dat zaterdagavond ook! Ik denk dat het wel,bij de leeftijd zal horen. Misschien verlatingsangst ofzo? Gistermorgen bij mijn ouders ging ze ook weer helemala over de rooie toen ze in bed lag! gekke meid! Pas je op jezelf? Zo voelde ik me ook toen ik een burn-out had.... Oh, je hebt het zelf ook al eens gehad. Ik hoop wel voor je dat je geen diabetes hebt! @ Delilah, Silke slaapt ook wel eens op haar buik, vooral overdag. Ik doe er verder niks mee, ik denk dat ze nu wel sterk genoeg is om te zorgen dat ze niet met haa koppie in het matras ligt. Tymen sliep ook vanaf 9 maanden op zijn buik. Hoe is het verder. Gaat het weer helemaal goed tussen jou en hubbie? @ Miepie, balen van de auto. Wij zitten wel een beetje met hetzelfde, al is die van ons niet stuk. Wij krijgen ook bijna niks voor die van ons. Ik heb nu weer een focus gezien die misschien wel geschikt is, HIlbrand gaat vandaag bellen of ze de Alfa ook willen inruilen en anders moet hij maar naar die bevriende monteur van ons. Spannend, ook aan de klus voor een brusje! @ Myangel, nou lekker figuur die collega van jou! Silke is ook niet helemaal fit denk ik. Heb haar op het kleed gelegd en ze ligt waar ze ligt! Terwijl ze nu net het tijgeren doorhad en helemaal niet meer stil lag! Als ik hara zelf op haar buik leg gaat ze er wel vandoor! Ik kan vanavond ook zo'n koekjespot van Fisher Price ophalen (of eigenlijk gaat Hilbrand dat doen). 5 euro op mp! Voor Tymen staat in de garage nog zo'n stoere graafmachine op batterijen, maar ik vond dat Silke dan ook wat moest hebben! Nou, dat is hem dan. De kinderen zijn het ook zat dat mam achter de pc zit!
Ja mijn man kent mij ook al langer dan vandaag en toen zei hij zaterdag wat hij dacht kwamen de tranen gelijk....dat wat het inderdaad! Ik probeer nu ook echt wat rustiger aan te doen, de was kan ik morgen ook wel strijken en dat soort dingen. Als Olivier op bed ligt ga ik lekker even zitten lezen of tv kijken. En dat afvallen... ik houd rekening met wat ik eet, normaal gesproken, de laatste 2 weken iets minder en ik ben gisteren weer begonnen met fietsen op mijn hometrainer. Als ik zo onzeker ben als ik wat draaierig ben etc. ga ik er niet op, dat vind ik eng. Wat een suffie #-o , maar goed dat heb ik gisteren dus weer gedaan en wil ik vanavond ook nog weer even doen. Dank je voor je lieve opbeurende woorden en dat je even heb willen "luisteren"! Je hebt het zelf ook niet makkelijk momenteel dus voor jou ook een hele dikke knuff! Ik ga Olivier gauw zijn boterham geven, die is klaar met oefenen om te gaan kruipen volgens mij...
@ Setteke: Ja volgens mij is het echt iets wat bij deze leeftijd hoort, al hebben wij vannacht heerlijk geslapen! Dus jij weet ook alles van een burn out....zo k*t is dat! Het worden nu tranen, ik ga nu echt aandacht geven aan mijn mannetje, kom straks nog wel weer even...
Als ik het zo lees zit je weer heel dicht in de buurt van een burn out! Laat het gaan meid, krop het niet op. Ik heb hulp gehad van een psycholoog, mij heeft dat goed geholpen de dingen op een rijtje te zetten!
Dat ben ik achteraf ook hoor, maar op het moment zelf zou ik er alles aan gedaan hebben om 'm eruit te krijgen. Ik vind het ook twee verschillende dingen: voor de baby is het beter om zolang mogelijk te blijven zitten, maar voor je lichaam ooit niet. En het mijne was echt op had ik het idee.
meiden ik ben weg, ff tygo fruithapje geven, mannetje komt zo, dan douchen en hij moet iets voor zn moeder retourneren bij ikea, dus gaan we lekker met zn drietjes... damn ik heb zin in MAC DONALDS!!! Voornamelijk eigenlijk in het sundae ijsje met chocola en nootjes....
Hey meiden @mieppie waarom verkopen julie hem niet los en van dat geld en bijelegt geld een ander auto @Marleen wat goed dat je weer wilt gaan soliciteren @Denic oeee spannend @channie oopss wel lekker evenlanger geslapen. vraagje waarom een sokje over ze handje?? En dat het baby er af is is helemaal waar. ik vindt het soms ook wel jamer dat ze zo snel gaat. en dan Stimuleer ik ook helmaal niks. maar ja denk dat ze gewoon hyperactief is @marleen doe je dan iederavond een ander onderbroek aan. pff nou slaap gewoon in me string hoor maakt me niks uit @Daisy dikke knuf. en wat balen dat je je zo voelt. Ik vindt het ook erg knap van je. je bent eigelijk al 2,5 jaar zwanger en dat is natuurlijk erg zwaar @miepie en marleen avallen tja dat gaat de laaste tijd wat minder. heb gewoon al 3 weken niet gesport @puck mischien is het wat voor jou om aan dat spul met ijzer te gaan kom er niet op hoe het heet. marleen weet het wel dikke knuf @sjorsje tja en dan somige mannen kennen duurt het wel lang voor dat de afspraak er is @rebbel niet veel shopen he @setteke die zal ik zondag of maandag plaatsen. nu is het een banken parade hier. nog de grote 6 persoons hoekbank en gewoon de box en eetkamertafel en daar achter staat nog een 2,5 pp bank dus je snapt wel hoe vol het hier is 8) zondag wordt de hoekbank op gehaald en gaan we de love seat bij steve ze werk op halen en alles mooi zetten Jeee de 23 komt al in de buurtttt ZO heb een nutige ochtend achter de rug. eten klaar gezet. gehaktbalen gemaakt voor 3 avonden. keuken gepoets vissen kom gepoets wc gepoets 3 wasje weg ge wassen moet er nog 1 op hangen en 1 wassen.
@ Puck: Ach meis, mijn ogen worden gewoon waterig van je verhaal. Ik vind het erg rot dat je je zo voelt meis. Perfectionistisch zijn is echt een aanslag op jezelf. Zo te horen ligt je lat echt te hoog, maar het is heel moeilijk om die wat lager voor jezelf te leggen... Jeroen heeft ook een burn- out gehad. Het is niet zo leuk om te horen misschien, maar ik vond het een hel om met zo iemand samen te wonen. Ik heb m op alle vlakken gesteund en hij heeft nooit gemerkt dat het me neusgaten uit kwam, maar ik vond het echt zwaar. Erg goed dat je man het aangegeven heeft! Zo te horen is hij voor jou een goede steun! Ik hoop dat het snel beter met je gaat want zo te horen ben je hard op weg naar een 2e burn out. Probeer de lat iets lager te leggen meis, het hoeft niet perfect. Als je wat beter in je vel zit zul je merken dat het afvallen ook beter gaat! Als je eenmaal uit de cirkel gestapt bent waar je nu in zit heb je weer dagen dat het allemaal lekker gaat en daar krijg je ook weer energie van en zie je het vaak weer positiever! Je moet alleen zelf de 1e stap zetten, niemand die dat voor jou kan doen. We kunnen je alleen steunen, dus ik zou zeggen maar daar gebruik van meis!!!
@ binna; tygo krabt al vanaf zn geboorte aan zn wangen en voorhoofd. Is een tik die hij heeft als hij moe is of wanneer hij in slaap valt. Dus soms had ie gewoon zn wangen helemaal kapot of krassen op zn voorhoofd, of je nou nagels vijlt/ knipt of niet, binnen no time zat er weer een scherp hoekje, randje aan waar hij zich mee open haalde. Hij doet het nu minder, maar nog steeds. Zodra ik hem in bed leg gaat ene hand naar zn wang en andere naar zn voorhoofd. Wel schattig. Alleen hij weet nu hoe ze afmoeten en volgens mij heb ik bij de prenatal handschoentjes hiervoor met klitteband gezien, dus die moet ik dan maar echt even gaan halen. Ik had trouwens nog een vraagje, zag laats op de beschrijving van tygo's wipstoel dat deze tot 6 mnd en 9 kilo is, dus eigenlijk mag hij er nu niet meer in zitten. Hebben jullie iets anders gehaald, of zijn wipstoeltjes er in verschillende leeftijds/gewichtscatogorieËn?
@ Chantal: Die wij hebben kunnen ze tot 2,5 jaar in. Het is een stoeltje van fisher price. @ Binna: Floradix bedoel je? @ Sjorsje: Gek he dat de ene zwangerschap zo anders is dan de andere... Ga je deze wel gewoon netjes in augustus geboren laten worden? @ All: Ik ga vanmiddag shoppen met m'n moeder Ik heb haar voor haar verjaardag een bon van M&S gegeven en die wil ze nu eindelijk eens gaan besteden! @ Setteke: Die koekjes pot is leuk! Juud heeft m ook. @ Juud: Toch wat vergeten Hoekan het ook anders Ik ga nu even m'n kleine dweil van de vloer rapen want het is weer krijsen!
@ marleen; dus eigenlijk moet ik wel shoppen voor een nieuwe? en een bon van M&S mode, goh als je moeder um niet kwijt kan..... Heb daar leuke mode gezien van die troela vriendin van patrick kluivert (of vrouw) dus daar wil ik eind vd maand ook naar kijken Heb je CB al gebeld voor Jasper?
snap het ergens wel, maar door wat ik met de vroeggeboorte heb meegemaakt zou ik het prima vinden al ging ik over tijd! ben nu echt weg!
@ Chantal: Ik heb geen idee hoe sterk die dingen zijn. Ik had een wippertje wat ik nooit gebruikte en verkocht heb want ik vond dit stoeltje makkelijker Ik las toevallig in kinderen dat die Rosanna Lima (toch?) een collectie had bij M&S ! Ik kom er alleen met m'n moeder en dat is denk ik 2 a 3x per jaar Ik moet de 28e naar het CB. Vandaag speelt hij aardig op de vloer en hij is minder jengelig heb ik het idee. Dus misschien is het toch wel frustratie, ik weet het gewoon niet meer eigenlijk @ Sjorsje: Ik was het bij beide zwangerschappen rond de 32 weken meer dan zat. Allebei de keren kreeg ik al heel vroeg voorweeen en wilde ik zo graag dat ze eruit kwamen ookal wist ik dat het beter was van niet. Thomas lag in een stuit en klem onder mijn ribben dus die kon er niet uit en Jasper lag in aangezichtshouding en kon dus niet zo makkelijk indalen en daardoor liep ik weken met een voorweeen. Ik ben gewoon niet geschikt voor een vlekkeloze zwangerschap Oh Jasper ligt klem onder de stoel... Buikschuiver!
@ marleen; haha ok, dus even aankijken nog.. Idd Rosanna Lima, die was het! Echt leuk spul! Ik goat ervandoor!
Zo, de kinderen zijn weer gevoederd en die liggen in bed. En nou staat er een enorme was mand naar me te roepen. Ik moet wel vouwen, want boven zit de wasmand voor vuile was ook alweer vol, maar dan wil ik eerst de schone was aan de kant hebben. Aan de arbeid dan maar!