heee Binna hoe is het met jou en Silver?? Ik las dat Silver was gaan staan, whow hee.....wat gaat het hard opeens he, maar ohhh zo leuk! ze ontdekken elke dag weer wat anders
linka hoe lief !!!!!! owh mensen hey.. ik weetniet of t tussen me oren zit maar voel me nu alleen maar zwanger ken dat aleigenlijk? zo raar gevoel in me buik. en kijk constand uit dat emy niet tegen me buik aan rost ofzo met de voeten als ik haar oppak. zo raar gevoel en nu net ook wittig slijm sorry voor vieze detail. en ik blafte kenny gister helemaal af om eigenlijk niks. t zal wel tussen me oren zitten..
Mensen wat gaat het snel hier. Heb gewoon alleen maar tijd om de update bij te houden en verder geen tijd om te reageren sorry hoor. Maar leef wel echt met jullie mee. Dus voor de gene die het nodig hebben een knuffel. @Puck, Probeer uit de negatieve spiraal te komen, Anders zak je er alleen maar verder in. @Rebbel, succes morgen. Leuk je gaat naar mijn toekomstige werkplek. @Daisy, snap heel goed dat je het zwanger zijn zat bent. Je bent ook bijna 3 jaar achter elkaar zwanger he! En als het dan even niet zo lekker gaat, kan het inderdaad tegen zitten. Verder weet ik het even niet meer sorry! Wilde nog wel even vertellen dat Janna ook kan gaan staan in de box, bij de oppas deed ze dat al, maar die heeft een plank onderin waardoor haar voetjes niet tussen de spijltjes kunnen komen. Die hebben wij dus niet. Maar als ik haar op de billen in de box zet, dan staat ze in no time.En ze kan ook een stukje langs de box lopen! Echt zo grappig. Maar het gaat wel snel hoor. Zo dat was het weer even. Ga weer even verder, moet nog formulieren invullen voor mijn aanstellingsbijeenkomst van volgende week. Morgen avonddienst. Donderdag eerst op de koffie bij een collega, daarna nog thuis wat dingen invoeren voor het werk. En dan vrijdag weer werken. Dan gaat vrijdag mijn man een lang weekend weg. En ben ik dus met Moederdag alleen. Zielig he! haha
Vroeg me af hoe nu met puck gaat? Dank jullie wel over filmpje. Ff, het gaat ook helemaal snel hoor! Veel te snel
Ik ben hier hoor Linka! Ik heb even wat gegeten en de was opgevouwen en tegelijk nog even iets op tv gekeken wat ik had opgenomen. Nu doe ik verder niets meer vandaag, behalve voor Olivier zorgen dan hahaha... Wat een leuk filmpje! En wat heeft ze een mooie grote ogen, wow!
@ff ja Silver gaat al staan. pfff z snel voor de rest gaat het prima met ons. @denice ik zou zeggen 1 oplossing teste. maar aan de ander kant zou je nog maar 1 a 2 weken zwanger kunnen zijn. beetje dubbel. en dan nog ik heb me zwangerschap gewoon gewerkt met de kindjes op me werk en er gebeurde soms wel eens wat naar me buik kan geen kwaat @happy jeee wat goed va janna
Hey meiden. Jee wat schrijven jullie veel zeg. Ik kan het even niet bijhouden hoor. Denk dat ik ok maar even terug ga lezen. Shit, het cd rek ligt alweer om door Laureen. Ik ben weg.
Laureen is boefje! Haha! Gaat nog verder goed met je Miranda? Zit je nu lekker in je vel? Puck, groot gelijk, gewoon niks te doen en lekker voor Oliver zorgen! Is ook erg lekker en relaxen. Yep, Jeslyn heeft idd ook grote ogen als haar grote zus.
@All: ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben.. Heb wel elke keer pijn aan de buik maar word niet ongesteld ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt.. we wachten wel af misschien zaterdag nog een testje wagen kusjes
Ik krijg het niet bijgelezen meiden, jullie gaan te hard vandaag! Het regent zeker Daisy, ik weet niet hoe ze bij jou de avondfles drinken, maar mijn cb adviseerde de yoghurt in de loop van de middag te doen, omdat Ise na avondeten + yoghurt niet genoeg melk meer dronk. Nu doen we de yoghurt om 15/16.00 uur, 18.00 uur groentehap en 19.00 uur fles (met pap). Dat gaat goed zo. Geen toetje voor Ise dus. De yoghurt (AH biologisch extra mild, met volle yoghurt en magere melkpoeder is dat dan vol of niet?) eet ze zonder iets er in, dat vindt ze lekkerder Eerst deden we er diksap door. Ik snap wel dat je het zwanger-zijn een beetje zat bent, je hebt er al heel wat maanden op zitten de laatste jaren! Na de geboorte gewoon even heerlijk genieten en dan op termijn nog maar eens zien of het echt genoeg is geweest of dat er toch weer wat gaat kriebelen, of niet? Wel jammer dat je minder van je dikke buik geniet dat je misschien zou willen. Marleen, Ise heeft bij vlagen ook gespuugd, maar al tijden niet meer als ze op haar buik ligt. Als jij er een vervelend gevoel bij hebt, zou ik er zeker weer eens iemand over raadplegen. Ik zou denk ik ook een beer zien in dit geval. Hier verspringt de tekst ook. Zwaar irri! Las dat er al melding van gemaakt is, hoop dat ze het kunnen verhelpen! Hmmm, dus het kan ook zonder. Zou het dan toch aan instellingen liggen? Ik heb het de ene keer ook meer dan de andere Schatje, hou de moed er in, het kan te vroeg zijn geweest voor een streepje! Clautje, ja, een breedbekkikker Ise trekt haar mondhoeken meer naar beneden ofzo, sinds er tandjes in het spel zijn (al iets voor het doorkomen begon dat) Haha, ik voel me geen doos hoor, dat ik Ise nog niet zonder stootkussen laat zitten spelen Ze gooit zichzelf soms opeens naar achteren dus dan is zacht vallen wel lekker. Of zou het leerzamer zijn als ze wat harder viel? Nee toch, dat lijkt me geen goede leermethode in dit geval. Iedere mama kent haar eigen kindje het beste, en de ene heeft nog kussentjes nodig en de andere niet meer, toch?! Naat, dat lachen met opgetrokken neus en oogjes in spleetjes herken ik Ise zegt alleen geen hihihi @ Emo-eters: ik kan mezelf iets lekkers gunnen als ik me rot voel (om te troosten) maar net zo goed als ik me goed voel (om dat te vieren) Schiet niet echt op dus Goeie tip, die chamodent. Zal het eens bekijken in de drogist. En wat een rokkenjager is die Bart: nú al niet weg te slaan van alles wat roze is! Dat belooft wat voor de toekomst! MyAngel, wat een ongelofelijke l*l! Uit welke eeuw is die vent? En waar haalt hij het lef vandaan om überhaupt jou aan te spreken terwijl hij niet eens je leidinggevende is? Ik snap heel goed dat je er nog om kan janken als je er aan terug denkt. Dat is het allerergste, dat die 6 maanden bv nu overschaduwd worden door hoe het afliep. Kun je wel af en toe nog met voldoening terugdenken aan al die maanden die je Ayoub wél zo hebt kunnen voeden als jij wilde? Los van dat het kl*te is hoe het afliep, heb je die 6 maanden toch gegeven! En misschien kun je, voor je eigen verwerking (want al die woede en dat verdriet is toch ook niet lekker) hem er nog wel een keer op aanspreken. Of hem om 12.00 uur zeggen ga je nu al weer eten, je hebt vanochtend toch ook al gegeten?' En dan uitleggen dat dat voor babies (en bijbehorend voor de borsten) dus ook zo is Over zon loopstoeltje: las ook dat je erg moet oppassen voor ongelukjes: niet alleen kantelen enzo, maar ook dat ze opeens groter zijn en bij dingen kunnen (op het aanrecht, snoeren, planten) waar ze eerst niet bij konden en waar jij nog niet alert op bent misschien. Hier moet het huis echt nog ge-baby-proofd worden! Lauwie, Ise heeft gisteren maar één slaapje gedaan Van 11.00 tot 19.00 uur was ze wakker En ook echt klaarwakker! Natuurlijk een aantal pogingen gedaan om haar te laten slapen, maar in bed was het brullen en uit bed had ze ook gewoon energie voor tien. Onbegrijpelijk. Ze bleef maar spelen en rollen en spartelen en trappelen en lachen. Hopelijk is ze vandaag weer in haar normale doen. Hoe gaat het nu met Ottilie? QueenBee, sfeervolle fotobewerking zeg! Coole effecten en mooie tekst en letters. Waar maak je die mee? Het kan zó op het canvas en aan de muur! Rebbel, heel veel sterkte voor jou en je mannetje met de testen! Gelukkig is ie lekker aangekomen, hij is er klaar voor! Denice, wat sneu hè, die dichte smurrie-oogjes. Beterschap voor je meisje! Zo, dat wordt even spannend met die pil-perikelen. Niet de condooms vergeten de komende weken! Is dit een oefening tegen bekkeninstabiliteit of voor als je last van urineverlies hebt? Of helpt het in beide gevallen? Ook goed voor je evenwicht, of niet?! Chantal, nog een reden waarom ik blij ben dat ik Ise nooit in zon loopstoeltje heb gezet: ik neem het haar niet af dat ze nog niet mobiel is, want dat is ze nooit geweest. Ze weet niet beter dan dat ze niet kan racen Ben je niet bang dat Tygo juist minder snel zal leren kruipen, omdat de noodzaak minder is en de beloning ook, want hij weet nu dat hij veel harder kan in dat stoeltje dan met zn onbeholpen eerste kruippogingen? Maar ja, ik snap ook wel dat je hem er nu in zet, omdat hij er zoveel plezier van heeft.
@ Toetie: Laureen heeft ook een aardbeienvlek op haar hoofdje. Zij heeft hem precies midden achter op zitten. Een erg lastige plek vind ik, gelukkig is hij niet zo groot. @ Rebbel: mooi dat Milan weer aangekomen is. Veel succes op het wachtbankje, ik zal voor je duimen hoor. Alvast veel succes met de onderzoeken van Milan. @ Daisy: vervelend zeg dan nu Fenne last van de huilbuien heeft. Veel plezier met je bezoek vanmiddag meid. Ik snap je gevoel van "niet meer zwanger zijn" helemaal hoor. Je bent ook al zo lang achter elkaar zwanger, nu wil je gewoon jezelf weer zijn. Ik denk ook wel dat je de eerste jaren je handen vol hebt aan je drie meiden hoor. ha ha @ Petra: super dat jullie even een avondje samen hadden. Beetje moeite met wakker blijven ha ha. De enige oefening die ik weet is: billen samen knijpen en dit héél vaak doen. @ Miepie: balen jullie autoprobleem zeg. Maar ik zou niet nog meer geld gaan lenen eerlijk gezegd, word wel een flink bedrag dan. Succes met het nemen van een beslissing. @ Marleen: hoe gaat het met de mannen? Veel succes met het schrijven van je sollicitatiebrief. Klinkt allemaal wel goed. @ Chantal: wat leif dat je mannetje vrij heeft genomen vanmiddag. Kan jij lekker even rustig aan doen. Ik heb ook zin in Mc Donalds, is al erg lang geleden dat wij zijn geweest trouwens. Laureen zit al een tijdje niet meer in de wipstoel, ze ging helemaal voorover hangen. Erg eng. Ze zit nu gewoon in de kinderstoel. @ Puck: dikke knuffel voor jou meid. Zet alles even voor jezelf op een rijtje. Eerst de belangrijke dingen, de rest komt later wel. @ Binna: jij bent flink geweest vandaag. Goed hoor. Ik heb maar een klein beetje in huis gedaan. ha ha @ Setteke: ben je door je bult wasgoed heengekomen? Hier soms ook van die enorme bergen. Vaak laat ik de schone was in een wasmand liggen maar die ben ik dan weer voor de volgende lading nodig, dus dan maar eerst weer vouwen en opruimen. Niet mijn hobby hoor die was. @ Sjudith: gefeliciteerd met jullie 4 jarig samenzijn. Gerard en ik zijn al 12,5 jaar samen waarvan bijna 7 jaar getrouwd. @ Clautje: ik was weer zwanger toen Jöëlle 1,5 jaar was. Ik heb naderhand wel direct gezegd dat ik niet weer zo snel zwanger wilde zijn van de derde. Achteraf vond ik het toch allemaal wel zwaar. Nu zit er natuurlijk wel veel leeftijdsverschil tussen Laureen en de andere twee maar dat is niet anders. @ FF: wat goed van Britt zeg!! @ Linka: leuk filmpje van Jeslyn. Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben trouwens. Ik voel me super op het moment. Hoe gaat het nu met jou dan meid? @ Happy: zo hee Janna gaat ook snel. Goed hoor. Je bent niet allen met moederdag, Janna is er ook nog. @ Schatje: erg verwarrend wat je lichaam op het moment allemaal doet. Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt meid.
meiden misschien een stomme vraag maar weten jullie of de testen negatief uit kunnen slaan door antibiotica? of door de ontstekingen en infecties? groetjes
Nou meiden leuk hoor zo'n meisje wat kan gaan staan. ik ren en vlieg wat heen en weer. staat ze weer aan een kasje dan weer aan de tafel. alleen niet zelf kunnen gaan zitten dus hup laat ze zich valen. ga morgen maar arnicia halen.
@Schatje, ik testte bij Lianna en Yosyp gewoon positief vlak na en tijdens de schimmelinfectie. Maar misschien ben je gewoon te vroeg.
Even een vraagje: wie van jullie heeft de kleine al eens rode bietjes gegeven? Wij eten vanavond rode bietjes en dat wilde ik Silke ook eens laten proeven. Vonden jullie kids het lekker? Nou, de bult was is gevouwen, morgenochtend maar even opruimen. verder heb ik op marktplaats nog wat biedingen gedaan op kleertjes en speelgoed. Goed bestede dag al zeg ik het zelf, hihi! @ Schatje, pas je wel op dat je er niet teveel mee bezig bent? Je zult niet de eerste zijn die juist daardoor niet zwanger wordt. Mijn schoonzus had het ook. Kon heel moeilijk zwanger worden, had maar twee keer per jaar een kans. Was altijd bezig met tempen enzo, maar ze werd niet zwanger. En als ze al zwanger werd kreeg ze een miskraam of bbz. Op een gegeven moment was het zover dat IVF ter sprake kwam. Dat wilden ze eigenlijk niet en ze hadden zoiets van, dan laten we het zo. En toen was ze zwanger! Met de tweede net zo, weer het hele verhaal. Ik werd zwanger van Tymen en toen we het vertelden zij mijn schoonzus, oh wat jammer, ik heb net alle babyspullen weg gedaan, want bij ons komt geen tweede, het lukt niet. 9 weken na Tymen geboren werd (en die was ook nog 4 weken te vroeg, tussen onze uitgerekende datums zaten 5 weken) is zijn neefje geboren. Spontaan ontstaan! Ik bedoel het niet lullig hoor, maar ik wil je alleen maar waarschuwen dat het geen obsessie moet gaan worden! Probeer het een beetje los te laten. Daar wordt het waarschijnlijk ook een stuk leuker van om een brusje te maken. Want dat brusje komt er wel, Djayden is er ook gekomen! Succes meid en een dikke knuffel! @ Juud, hou es op met al die leuke linken te plaatsen! Gefeliciteerd meid! @ Linka, leuk filmpje van Jeslyn! @ Chantal, Silke zit in de kinderstoel ipv de wipstoel. @ Happy, applaus voor Janna! Grote meid! @ Daisy, nou meid, dan voorlopig niet meer zwanger worden. FF tot rust komen! @ Denice, spannend!
@settek Silver krijgt wel eens bietjes. en ze vindt het redelijk. wel meer aardapels als bietjes. anders vindt Silver het niet lekker
@ Setteke: Zo zijn de manden zo goed als leeg en zo staat de wasmachine weer aan en moet al dat spul weer gevouwen worden Ik heb me zondag de pestpleuris aan de was gewerkt! @ Denice: Dat je dan ook netjes blijft liggen als ze bovenop je in slaap valt... Daar heb ik echt het geduld niet voor ! Ze heeft de vrijheid geroken en denkt ja dag met die loopstoel haha! @ Juud: Gefeliciteerd!!! Ik ben al koopziek en dan plaats jij nog even zulke links... [-X @ Puck: Nu ben ik nieuwsgierig wat voor jurkje je bedoelt... Wij hebben in juni ook een bruiloft namelijk ! Had net bij M&S een leuk linnenpak aan maar ik vond het bij mezelf niet zo leuk staan. @ Clautje: Wij wilden ook dolgraag een 2e en we hadden afgesproken dat we er afgelopen voorjaar/zomer weer voor zouden gaan, maar toen was ik al zwanger en dat was begin dec! Thomas was 16 mnd toen ik erachter kwam. @ FF: Klinkt allemaal goed meis! @ Linka: Ach wat een leuk filmpje! @ Happy: Wow, wat gaat Janna hard!!! Ik had ok amper tijd om te reageren als ik de update bijgewerkt had hoor @ Miranda: Oh, Laureen is dus echt ondeugend @ Binna: Die Silver van jou is me een ondernemende tante zeg... Ik heb ook arnikindin huis hoor, maar meer voot Thomas ! Het is af en toe net of ik m mishandel met al die blauwe plekken, vooral op z'n schenen! ----------------------------------------------------------------------------------------- Zo weer uitgeshopt en gelijk een slot op m'n portemonnee gedaan Ik heb voor Jasper een slaapzak en een broekje met shirtje uit het foldertje van Prenatal wat ik vandaag binnen kreeg. En bij de Hema een poloshirtje en een zwembroekje. Zelf heb ik zowaar een rokje gekocht bij Miss Etam. Als ik met m'n moeder ga shoppen kom ik winkels waar ik zelf eigenlijk nooit kom He gatsie, Jeroen zou thuis zijn vanavond, maar moet nu toch repeteren met de band. Ze hebben zondag een soort huiskamer optreden met allemaal van die hollandse ouwe lullen nummers Ze hebben dit pas geleden 1x gedaan als vriendendienst voor de toetsenist en nu wilde iemand die daar op visite het was het ook zo graag. Jeroen heeft er helemaal geen zin in, maar die mevrouw wilde het zoooooooo graag dat ze toch maar overstag gegaan zijn.