Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik heb vorige week deze bestelt bij Esprit, maar heb ze nog niet binnen:

2. Marleen2109

@ Setteke: Haha, nou sommige dingen klopte eigenlijk wel bij die test, maar dat m'n gezin op de laatste plaats staat....Nou nee! :)

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hallo lieve dames,

ik ga jullie meedelen dat ik straks rond 18:15 uur een aangifte ga doen. Ik heb heel erg lopen te tobben of ik dit wel wil doen. Vanwege dat elke stap die ik kan ondernemen dat, dat ten koste gaat van Bertram. Vandaag heeft hij te horen gekregen dat hij niet meer in Enschede mag werken. Want als hij hier zou blijven werken zou hij met scheve ogen door collega's aangekeken kunnen worden. Terwijl hij NIKS heeft gedaan.

Dit is voor mij de druppel geweest waardoor ik vandaag de keuze heb gemaakt om toch aangifte te doen. Ik gun hem die beveiligingspas niet. En ik wil dat er nu stappen worden ondernomen. Dus straks ga ik aangifte doen. Zie er wel heel erg tegenop. Maar goed het is even niet anders. Ik hoop dat ik me zelf er wel beter door ga voelen.

Ik hoop dat deze bevrijdingsdag een letterlijke bevrijding gaat worden.

Ik laat het jullie weten.

Liefs van mij

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @kimm dikke knuffel en heel vveel sterkte

5. Elfya

Elfya Niet meer actief

@FF: =D> voor Britt! Oeh lekker, vakantie. Wij moeten nog een week of 5 wachten helaas.

@Happy: ook =D> voor Janna uiteraard.

@Denice: kan dat al zo snel voelen? Ik heb geen idee hoor.

@Miranda: haha, alweer je cd-rek.

@Schatje: ik weet niet of zoiets invloed kan hebben op de test. Wellicht even checken bij de HA?

@Binna: jaja, je zal weten dat je zo'n vluggertje hebt. Ze houdt je lekker bezig. :D

@Setteke: Vera heeft nog nooit bietjes op.

@Marleen: wat een superleuke schoentjes.

@Kimm: ontzettend goed van je. Heel veel succes meid!

Zo, de lasagne staat in de oven, jammie.
    Met Vera gaat het wat beter. Ze heeft ontzettend veel geslapen vandaag en het lijkt geholpen te hebben. Ze is eindelijk weer het vrolijk meisje zoals we haar kennen. Als ze straks nou ook nog haar potje leeg eet is mama helemaal happy.

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey,

was erg gezellie vanmiddag maar veelste kort uiteraard,hahaha,volgende week gaan we weer daten ook om een foto van ons saampjes te maken met de dikke buiken :D

@Linka,wat een leuk filmpje,mooie meid die Jeslyn!

@Schatje,misschien toch te vroeg idd???

@Chanti,hier eten ze om 17.00u warm met een toetje na en dan ook nog een fles van 210cc om 19.00/19.30 dus daar ligt het niet aan,vandaar dat ik ipv Nestle gewone yoghurt wilde proberen.Lijkt me wel dat het dan vol is of niet??Ow ik lees dat Ise ook snel achter het warm eten nog en fles krijgt,het leek mij zo snle maarja ze drinken het toch op dus zal zo wel goed zijn.

@Ff,fijn dat het zo goed gaat meid!!

@Miran,dat lijkt me ook wel dat het druk genoeg zal zijn,jij weet er alles van heh ;)

@Binna,ach gossie en dan huilen??Of is het een bikkel?
    Hier stoten ze zich ook wat af hoor,maar nu huilen ze niet meer zo snel,wel fijn,wel kijken ze me dan aan van,mama,help????hahaha..

@Happy,wat goed van Janna zeg!
    Nu gaat ineens erg snel heh!!

@Setteke,hier hebben ze ook wel ns bietjes gegeten met wortel en aardappelen en dat vonden ze heerlijk.En heeft Silke het op,en??

@Marleen,ach wat een stoere schoentjes zeg!

@Kimm,heel veel sterkte meis en ik hoop dat je je hierdoor toch at beter gata voelen.
    Je doet er goed aan hoor!!
    ----------------------------------
    Ben eten!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @daisy als Silver gewoon zich stoot huild ze niet niet. maar als ze zich laat vallen of valt dan meestal op haar hoofd en dan moet ze wel huilen.

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje... :oops: Trouwens allemaal bedankt voor de leuke reacties, ben der ook zo wijs mee! Ik maak ze in Paint Shop Pro, en volg lesjes op internet bij een pspforum, werkt erg verslavend, hihi!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Meis heel veel suc6! Erg goed van je! Knuff voor jou!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kimm, succes en sterkte, is Bentram dan ontslagen, is mij nog niet helemaal duidelijk?

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

we zien het allemaal wel..
    ik laat het jullie weten wanneer het zover is en voor de rest zeg ik er niks meer over..

Hier gaat voor de rest alles goed

kusjes

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

@marleen: wat een leuke schoentjes!! :D

ik heb lekker geshopt vanmiddag!
    verder niet bijgelezen, sorry maar kan me er nu even niet toe zetten... heel erg ego, sorry! :oops: maar ik zit alleen maar met mn gedachten bij mn kleine manntje en het zkh.
    hij heeft nu in zijn nog maar korte leventje al zoveel vervelende onderzoeken en prikken gehad, dat breekt echt mijn hart! en nu morgen weer... :cry:

nou meiden, we moeten morgen al heel vroeg met Milan naar het zkh en we komen donderdag of vrijdag weer thuis, dus ben er een paar dagen niet! dank jullie wel voor al het sterkte en succes wensen!

duimen jullie voor ons? dat kunnen we zeker gebruiken...

liefs rebbel

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @ChantalChannie; Had je mijn PB gehad?

@Schatje; Je kan toch idd niet meer doen dan afwachten.. Fijn dat alles goed gaat!

@Rebbel; Mijn duimen draaien hoor! Heel veel suc6 de komende dagen met Milan! Knuff!

14. @ Binna; jaaa.... de 23ste! Hoop dat ik het allemaal rond krijg....

@ marleen en denice; wat betreft brood: hebben jullie al is geprobeerd om gewoon het brood met boter zonder korstje dubbelgevouwen in de hand te geven? Dat ze er zelf aan kunnen sabbelen en je niet hoeft te voeden? Tygo wil soms ook niet gevoed worden en dan geef ik het gewoon het stuk...

@ denice; Tygo kijkt ook altijd naar babychannel vind ie leuk, maar bijv. jetix ofzo interreseert hem niet.... Ligt denk ik aan de kleuren, vormgeving geluiden, muziekjes... Veel babyvriendelijker natuurlijk.

@ juud; nou ik mag ook niet kopen, maar heb ze ook bij mn favorieten gezegd, eind vd maand weer ;) ! Maar je hebt wel slechte invloed op ons!!!
    EN GEFELICITEERD!

@ FF: jij ook al...???

Iedereen is maar an ant swangern an..... :)

@ linka; WAT EEN LEUKE FILMPJE VAN JESLYN!!!!

@ happy; ah met moederdag alleen, dat is idd zielig, snif snif...

@ denice; nou je hebt afgelopen weekend pas pil vergeten toch, dan zou je wel errrrruggg gevoelig zijn als je het meteen al merkt.... Misschien de wens van de gedachte?

@ chantico; oefening voor beiden goed
    En ik ben verder niet bang dat de loopstoel zijn kruipen beïnvloedt. Hij zit en ligt toch voornamelijk in de box en op de vloer, dus als ie wat wil zal ie daar toch echt wat voor moeten gaan doen. Maar heb me er eigenlijk al een beetje bij neergelegd dat het er bij hem niet van komt, omdat wij het geen van allen hebben gedaan en dan is de kans gewoon ook groot, dat je kind het ook niet doet. En ook bij het cb waarschuwde ze me hier al vroeg voor omdat hij al heel vroeg al rechtop wilde zitten. Dit moet ook nadelig werken met het kruipen volgens hun... Ach hij heeft zich vanmiddag wel een kwartier op de vloer van zijn kamertje kunnen vermaken met rondjes draaien :)

@ binna; hihihi arnicia tegen blauwe plekken etc? of niet? je bent er maar druk mee...!

@ marleen; nou we zijn lekker naar ikea gegaan, nog wat ideetjes op gedaan en naar prenatal, niets gekocht hoor, gewoon gekeken, en toen toch maar naar de mc drive....
    Mn vriend is naar Utrecht en Almere vanavond en had er zin in, nou ja... vooruit. Wilde ik een maaltijd salade nemen en een fruit en yoghurt na, hadden ze ze beiden verdorie neit meer!!! Wil ik gezond doen :s Dus toen een chicken wrap, kleine friet genomen.
    OOOHHHHH, die slofjes, damn it wat leuk!!! Ik ook kijken!
    Heb je de collectie nog bij M&S gezien of vond je het niks?

@ puck; dat tuniekje vond ik ook mooi idd!

@ Kimm; meid sterkte en succes. Ik lees niet over Bertram ivm je aangifte. Staat hij achter je, gaat hij met je mee?

@ schatje; meis het kan heel goed zo zijn dat je het gewoonweg nog niet kunt zien omdat het te vroeg is. Niet druk gaan lopen maken!!!
    Ik heb mijn eerste test gedaan op zaterdag en die was heeeeel onduidelijk, maar niet doorslaggevend en ik was die week dus wel ongesteld geweest, maar niet heel erg veel en iets zei me dat ik zwanger was aan het eind van de week, maandags weer getest en duidelijker kon het niet zijn. Dus geduld en test later nog een keer.... Dikke knuffel!

----------------------------------------------------------------------------

Hier voel ik me mooi weer een slechte moeder....
    Tygo had vanochtend zn flesje op van 150cc ontbijtpap, zijn boterham heeft ie niet helemaal opgegeten. Nou tegen 9 uur weer slapen, sliep tot kwart over 11, heb um dus op de grond van de slaapkamer laten spelen tot half 12, dus eigenlijk was onze dag alweer helemaal verstoord. Ik had nog een half fruithapje van gister omdat hij deze laatste tijd ook niet meer helemaal opeet, dus die heb ik hem gegeven met een halve liga en wat drinken.
    Nou toen douchen aankleden etc. Rond 1 uur broodje met smeerkaas, heeft ie ook niet helemaal opgegeten. Toen naar de Ikea, heeft ie stukje brood gehad, leuk verhaal, leuke foto, komt straks, foto staat op mn vriends telefoon, Nou toen waren we thuis rond half 4, maar hij moest zn fles al hebben, maak ik me laatste tijd niet meer zo druk om want 5 dgn van de 7 in de week drinkt ie er maar 50cc van, ik dacht nou krijgt ie zo dan thuis wel, maar toen we thuis waren sliep hij, dus hup uit de auto en in bed. Om half 5 werd ie brullend wakker. Ik hem troosten (gister ook al zo, dus dacht dat hij ergens last van had), hij liet wat scheetjes enzo en zat zich te strekken, dus ik dacht misschien darmkrampjes want hij had vandaag al 2 keer een keuteltje gehad die nog vastzat in zijn poeperd (ja sorry, hihihi), dus ik dacht hij komt er misschien niet vanaf. Dus ik cinababy gegeven, weer in bed gelegd, weer brullen, brullen brullen. Uiteindelijk uit bed gehaald, nou beneden was ook niets goed, niet tv kijken, niet in de box, niet bij mama zitten die aan het koken was, ik dacht ja, dan ben je echt moe, dus maar weer naar bed. Nou na kwartier nog janken dus om 5 uur toch maar uit bed gehaald, had het eten klaar dus ik dacht nou ja, dan doe ik hem vast eten misschien heeft ie honger. Nou paar happen naar binnen maar ondertussen schreeuwen....
    Toen viel bij mij een kwartje, dat kind heeft gewoon onmeunige honger omdat ie zo weinig heeft gehad en nu krijgt ie wel te eten maar het duurt natuurlijk even voordat het hongergevoel een beetje gestild word en dat ging hem niet snel genoeg. Heb de fles voor hem gemaakt met 210 cc en die heeft ie helemaal opgeschrokt, toen nog wel even wat van het hapje geprobeerd, maar dat wilde hij niet, maar toen hij de fles op had, was ie weer terug en brabbelend! Nou toen nog een beetje dubbelvla samen gegeten en hij was weer helemaal happy.... Nou toen voelde ik me nog kutter want toen wist ik gewoon zeker dat ik hem gewoon een half uur heb laten janken terwijl ie stervendes honger had...
    Laatste 2 dgn zijn we echt helemaal van slag af, van ritme af... Bah...

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje, zeg meid, je voelt je nou toch niet aangevallen, want zo is het niet bedoeld. Het is juist goed bedoeld. Door te vertellen wat mijn zwager en schoonzus hebben meegemaakt hoop ik je te kunnen helpen. Dus niet boos zijn, hoor, het is geen kritiek! Van mij mag je altijd vertellen hoe het gaat, kun jij ook je verhaal kwijt! Dat is juist zo belangrijk, zorgen moet je delen en niet alleen mee om moeten gaan! Het is duidelijk iets wat je erg veel bezig houdt en dan is het juist fijn om het hier te kunnen delen. Ik zou het gewoon heel erg voor jullie vinden als het niet lukt juist omdat je er zo mee bezig bent!

En ik ben overigens de enige die iets heeft gezegd, dus dan zou je alleen mij niets meer moeten vertellen, niet de andere dames, want ze leven allemaal ontzettend met je mee!

Ik vind het erg jammer dat je mijn verhaaltje als kritiek ziet, want zo was het niet bedoeld. Het was bedoeld om je te helpen!

@ All, ze heeft gesmuld van de bietjes! :D

16. Marleen2109

@ Rebbel: Meis, je mag altijd wel ff ego zijn hier hoor ;)! En zeker nu in jou geval. Ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende 2 weken want de onderzoeken zijn niet leuk, maar het wachten op de uitslag zal ook best spannend voor jullie zijn. ***dikke knuffel voor jullie***!!!

@ Kimm: Ik vond het zo erg toen je schreef dat je je vies voelde en dat je niet makkelijk intiem kunt zijn met Bertram. Die vent heeft totaal geen idee wat hij aangericht heeft, het zal hem waarschijnlijk ook erg weinig kunnen schelen. Ik hoop dat ze wat met je aangifte gaan doen.

@ Schatje: Iedereen hier gunt je gewoon heel erg een volgende zwangerschap en we zijn allemaal gewoon erg bang dat je vreselijk teleurgesteld zult zijn als je niet zwanger blijkt te zijn. Ik geloof dat we je allemaal een beetje willen beschermen, dus vandaar dat een aantal van ons het afraden om zo vroeg te testen. Ik weet van mezelf dat ik het beide keren gewoon echt al wist voordat ik ging testen. Op een of andere manier voelde ik gewoon dat het echt zover was. Succes meis en op naar de posi test z.s.m.!!!

@ Clautje: Go Vera!!! Eten maar!!!

@ Daisy: Fijn dat het zo gezellig was, jammer dat het dan zo snel voorbij is he? Ik ben eigenlijk wel beniwud naar je buikje :oops:

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden :D
    We zijn ff in de Oosterhof geweest (winkelcentrum) en ja hoor WEER geshopt in de Primark :) deze keer voor mezelf! En alleen 2 paar schoentjes voor Giulia, waren samen 6 euro :confused:

We hebben nog een zak ballen gekocht en in de wasmand gegooid :), ze vind het zooooo leuk!

@ Channie, gaat het alweer beter met je?

@ Linka, wat een moppie is die kleine meid! En kruipt al goed :D

@ Bina, hahaa Giulia valt ook steeds maar ze wil alleen maar staan zonder houvast :(

@ Setteke wij hebben gisteren bietjes op en ze vond het zowaar lekker!!!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Weet iemand waar Duster is??

19. Marleen2109

@ Juud: Heeft Giulia bietjes op?! JJJJAAAA!!!!!!!!! Dat wordt dus veel bietjes eten :)

@ Channie: Jasper gooit zijn ritme de laatste 2 dagen ook ineens om. Normaal was hij hooguit 1,5u wakker na zijn papfles 's morgens, maar nu blijft hij ineens veel langer wakker. Hij doet nu 2 langere slaapjes ipv van 1 lange en 2 hazeslaapjes. Op zich wel beter, maar ff afwachten of het zo blijft. Hij ligt tegenwoordig vaak al om half 7 's avonds in coma!

@ Setteke: Ik was ook wat voorzichtig ten opzichte van Schatje, maar heb het net al een beetje uitgelegd zoals wij het bedoelen. Klopt wel toch?

20. Marleen2109

@ Juud: Ze wasin thuis bezig toch?

@ Channie: Ik heb heel d'r collectie niet gezien! Baalde eigenlijk wel, want ik was er wel benieuwd naar! Is het online te bekijken?

Deel Deze Pagina