Als het goed is wel, omdat het de vorige keer ook in de folder stond, moet je ff naar de website gaan...
@Rebbel, heel veel succes de komende dagen. @Kimm, ben benieuwd of de politie iets doet met je aangifte (je hoort altijd van die rare verhalen). Hoop wel dat je snel hier verteld hoe het verlopen is.
En jij hebt al antwoord Ik zit weer achter de laptop te hangen.... Eigenlijk wilde ik een sollicitatiebrief gaan schrijven, maar ben eigenlijk gewoon moe!
@ rebbel, sterkte morgen meid... @ marleen; soll brief moet je schrijven als je er energie voor hebt, anders kom je niet goed over in je brief!
meiden, ik weet dat jullie me willen beschermen en dat vind ik ook fijn hoor.. het is gewoon allemaal heel moeilijk en we weten gewoon niet hoe dit allemaal af gaat lopen.. dit omdat mijn vriend ook niet zo ver wilt gaan zoals ivf enz.. Het zit me allemaal gewoon niet lekker en jullie zijn de enige met wie ik het er een beetje over kan hebben.. ik wil jullie niet tot last zijn en hopen dat jullie het wel begrijpen.. Het is heel moeilijk.. Groetjes
uhm oeps... bloos bloos... Ik wil net een bestekset op marktplaats zetten wat ik van een vriendin heb gekregen, twijfelde een beetje of ik het weg wilde doen of wilde houden, krijg nl. van mn zus ook een zilveren set ingegraveerd.... Nu kijk ik op internet voor de zekerheid of het een merk is aangezien zij en haar man aardig verdienen, zie ik gewoon op internet dat zo'n set 14,25 kost.... Toch maar houden dan denk ik...
@ schatje; geen probleem hoor meid, je bent absoluut niet tot last en begrijpen doe ik het ook!!! Niet druk maken!
@ Marleen: Je hebt weer lekker geshopt! En wat een leuke schoentjes! Wat raar dat ze de collectie niet hadden bij M&S. Het staat wel online maar kan het niet kopieren hier naartoe. Hetgeen ik bedoel is zowel in een jurkje als in een tuniek te krijgen met een soort blokjes (weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar dat zie je wel als je het ziet.... ) @ Chantal: Je moet je niet een ontaarde moeder voelen hoor, je biedt het hem toch aan en dan wil hij het niet. Snap je volkomen daarentegen, Olivier laat de laatste tijd ook weleens wat staan... @ Schatje:: Je moet je niet aangevallen voelen hoor, we bedoelen het allemaal goed! Het is ook heel spannend voor jullie, dikke knuffel! @ Rebbel: Veel sterkte, zal aan jullie denken! Dikke knuffel! @ Setteke: Bietjes lekker? Werd het ook een smeerboel of viel dat mee? Ik ga bankhangen... Fijne avond!
Hoera, het lijkt alsof we het ergste hebben gehad met Vera. Ze heeft goed gegeten, is weer vrolijk en ligt nu lief in haar bedje. Me happy. Ik weet alleen nog niet wat het geweest is. Sprongetje, griepje of toch tandjes? De tandjes zijn nog niet door in ieder geval. Maar wat niet is, kan nog komen. Ik ga morgen en overmorgen weer werken, maar probeer en beetje bij te blijven met lezen. Groetjes!
Hey Meiden, Vandaag voor de uitslag met Justin in het Sophia kinderziekenhuis geweest. Dat viel vies tegen Hij moet geopereerd worden. Lees mijn blog op mijn hyves! Liefs Tamara
Hallo!!! Ik kom erg ego doen. Heb wel gelezen, maar mijn hoofd is even erg vol. Ons huis is vandaag verkocht en het andere huis gekocht!!!!! We weten nog niet wanneer de overdracht zal zijn, maar donderdagavond sluiten wij onze hypotheek af. Vandaag zijn we in elk geval overeengekomen over prijs. De rest komt wel!! Het is allemaal heel snel gegaan en ik moet het nog even laten bezinken. Vind het wel gaaf hoor, al zullen we de komende tijd heel druk worden!!!! En dan nog een nieuwtje, Danique's 3e tandje is er sinds vandaag door. Een heel piep klein, maar heel scherp puntje linksboven. Ik wil wel reageren, maar weet het eccht niet meer. Alleen heel veel sterkte voor Rebbel en Milan in het ziekenhuis vanaf morgen! Duim dat het allemaal voorspoeding verloopt!!! Ik kom snel (hopelijk) beter reageren
@ Schatje, natuurlijk meisje, ik snap je heel goed en ook dat het heel onzeker is allemaal. Maar ik weet zeker dat dat brusje er gewoon gaat komen. Ik denk dat het goed is als je het een beetje los kunt laten, ook gezien het feit dat er teveel mee bezig zijn het zwanger worden ook in de weg kan staan. Dat bedoelde ik met het verhaal van mijn schoonzusje. Hoe moeilijk het ook is, laat het niet je hele leven beheersen. Je hebt goede hulp vanuit het ziekenhuis en Djayden is het bewijs dat jullie het kunnen! Geniet van je mannetje, klus op de juiste dagen en dan ben je straks ineens zwanger! En kom ondertussen lekker je onzekerheden hier delen. En als ik jou was zou ik ophouden met te vroeg testen, je bezorgt jezelf alleen maar meer teleurstellingen, want al zou je zwanger zijn, de kans is klein dat je voor je nod al posi test. Kortom, probeer wat meer van je man en je zoon te genieten! Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou! @ Juud, Duster was druk en zou zich vanavond weer komen melden! Jeetje, die dochter van jou, zomaar bietjes eten! @ Marleen, klopt helemaal hoor! @ Kimm, goed zo meisje! Ik hoop dat de politie je kan helpen! @ Puck, nee, hier een vakkundige papa die het moeiteloos naar binnen lepelt! @ Clautje, gelukkig maar! @ Tamara, ik heb het gelezen, wat ontzettend sneu voor je mannetje! Sterkte! @ Alieke, van harte gefeliciteerd joh! Supernieuws!
@ Alieke; Wat supernieuws zeg! Wat spannend en geweldig dat dat in deze tijd allemaal zo snel rond komt met je huis verkopen... !
Daar ben ik dan eindelijk weer Gisteren dus een dagje Slagharen. Het was erg gezellig alleen wil Matthijs dus echt niet slapen in de buggy. Hij was 's ochtends om 6u15 wakker. In de auto heeft hij 30 min geslapen en daarna pas weer (20min )toen we om 19uur naar huis reden. Zijn er meer kindjes die niet in de buggy slapen? Hoe doen jullie dat als jullie een dagje weg gaan? Matthijs is gelukkig niet lastig, maar je merkt wel dat hij moe is en tegen zijn slaap aan het vechten is Vanochtend bij mijn poetsadres begonnen. Volgens mij vragen ze meer hulp voor de soc. contacten dan voor het werk. Ze vraagt echt constant of ik thee wil. In 3uur tijd hebben we (met zijn 2-en) alleen de woonkamer gestoft en gezogen en ik heb 4 deuren gesopt, meer niet Liefs Silvia
Ik ga zo proberen te lezen.. Tess is weer slecht te pas vandaag. Vanmiddag al benauwd en een half uur geleden werd ze helemaal in paniek wakker, weer benauwd en dan raakt ze in paniek..het arme kind. Ze zit nu lekker op schoot uit te puffen en bij te komen, benauwdheid is over maar ze is nog wel kortademig. Denk dat het van het vochtige weer komt, was zelf ook al flink benauwd na het eten Nouja ga even bij lezen
@ duster; nou dat zou kunnen, maar wat maakt het uit? Als haar er een plezier mee doet om zo af en toe een kopje thee te drinken. Tygo wil ook niet in de buggy slapen in principe, heel af en toe komt het voor, maar dat is echt zelden. Met koninginnedag en ook vandaag bij de Ikea begon ie er op een gegeven moment wat af te jengelen, maar ik laat het een beetje, vind dat ie er aan moet wennen, anders moet ik altijd stipt op tijd thuis zijn voor zijn slaapjes om hem in bed leggen en daar ben ik niet zo blij mee. Dus ik houd stug vol en hoop dat hij eraan went... @ tesske; ah arm kind. Misschien idd vant weer, marleen en ik hadden het er ook al over dat we ze benauwd waren afgelopen dagen...