Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Duster, heb jij maat 40 bij 62 kilo??
    Toen ik maat 36 had woog ik nog niet zo weinig, hihihi.... Ik woog altijd rond de 64. In febr. woog ik nog 72 kilo en nu zit ik een beetje stabiel op de 69 kilo.
    Maar als jij nu 62 kilo weegt en je nog maat 40 heb, denk ik ook zeker wel dat je hetzelfde probleem hebt als ik met de heupen idd.. Stom is dat he, je hele lichaam komt er anders uit na zo'n bevalling...

2. uh hoe, met fotos of links bedoel je?

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    http://pspmamas.actieforum.com/

Zo, ga nu slapen... heb de hele avond zitten prutsen aan een banner voor hier, maar ik krijg hem niet zoals ik het wil.. grmbl.. ben nu moe..

Iedereen trusten en tot morgen maar weer!

Xx

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie dat zijn nette spullen zeg!
    :)

5. Thanks, nou nog hopen dat ik er vanaf kom voor een leuk prijsje :)

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou meiden ik mag WEER 2 ontzettend drukke dagen werken :cry:
    En kan jullie vertellen...ben op :(

Daarna eindelijk 3 dagen vrij!!!!

Enne oja over maten....ik HAD mt 34/36 en nu 40/42 :confused:
    Maar ik ben 1.81 en weeg 71 kg en voor de zwangerschap 59 kg

7. Succes met werken juud...
    ik morgen ook, ben al moe als ik er aan denk...

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dit klinkt helemaal als otje een paar dagen geleden! gelukkig is het hier weer over! sinds gisteravond gaat ze weer zonder huilen in bed slapen. vandaag 3x een uur. dat is voor haar doen goed.
    hoe slaapt ise in de kinderwagen? als ottilie echt niet gaat slapen, ga ik met haar wandelen en valt ze wel in slaap. of in de auto.
    ik vroeg me af of het bij het sprongetje hoort. las ergens dat ze niet meer willen slapen omdat ze bang zijn dat de nieuwe wereld weg is als ze weer wakker worden. maar onze meiden schelen wel een paar weken, dus vraag me af of het daar aan kan liggen.
    hoe was het vandaag met ise gegaan? weer beter geslapen?
    ben je al 2 maanden ziek? wat heb je dan? vervelend zeg!

rebbel, heel veel succes de komende dagen!

tammie, ik heb je hyves niet, maar veel sterkte voor jullie!

puck, dikke knuffel meis!

daisy, ik kan het me zo goed voorstellen. 3 zwangerschappen achter elkaar en een druk huis met 2 meiden is ook zwaar! gelukkig krijg je er iets moois voor terug!

schatje, ik weet hoe moeilijk het is om een kinderwens van je af te zetten als je het zo graag wilt. je bent nog maar weer net begonnen met proberen. het gaat vast binnenkort lukken. dikke knuffel hoor!

duster, ottilie slaapt juist beter in de kinderwagen. lastig hoor dat matthijs slecht slaapt in de kinderwagen. dat maakt het wel moeilijk om iets buiten huis te gaan doen! hoeveel keer slaapt hij op een dag?
    makkelijk geld verdienen zo, of niet? :D

juud, die site met schoentjes vind ik veel te duur, maar die andere 2... hmmmm

ik wilde nog reageren op een kindje dat iets voor het eerst kon, maar ik weet niet meer wie het was. sorry!

morgen weer werken. bah! geen zin in na 6 dagen vrij. en mijn baas is weer terug van vakantie :( . altijd lekker rustig als ze er niet is :D .
    vandaag wel goed bezig geweest. traphekjes geplaatst! en een kapstokje opgehangen voor al ottilies jasjes.

meiden, ik denk er over om 23 mei ook te komen (als dat mag :D)
    nu ga ik snel slapen! truste!

9. lAUWIE, JIJ BENT GOED BEZIG! :)

10. ok, ik plaats er nog 1 en dan ben ik ff klaar...
    Twijfel nog of ik het besteksetje ga plaatsen en onze muziekmobile.
    Is nieuw gekocht van fisher price met hondjes, tygo kijkt er niet meer naar om en bewaren weet ik nog of dat goed gaat, maar weet niet of ik er afscheid van kan nemen... :(

11. truste dames... of praat ik nu tegen mezelf? ik denk het wel, slaap lekker chantal, dankjewel, welterusten en droom zacht, ja ik ook, ok dankjewel. doei doei...

:-s :) :)

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    arrrrgh..... mijn hele tekst is weg

hoe kan dat nu... ik vind die hele nieuwe zp ook helemaal niets

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hehe ik heb iets raars aanstaan op tv... hoor ineens een vrouw zingen "ik wil een piemel, ik wil een piemel" leuk liedje..... om mee te zingen hahaha

ik had vorige week de nieuwe weeggegevens van anissa doorgestuurd maar nog geen lijst gezien.. vind dat altijd wel leuk, of gebeurd dat nu eens in de zoveel tijd? of moet ik het aan iemand anders doorsturen?

ik ga slapen, probeer morgen wel te reageren, baal nog van die lap tekst

alle zieke kindjes beterschap, rebbel sterkte
    justin sterkte

schatje, blijf maar lekker je verhaal doen hoor, hoop dat je dit weekend een mooie streep gaat zien!

trusten allemaal

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    toch nog maar ff door de tekst gescrollt want ik kan het niet uitstaan dat ik niet meer weet welke baby wat kon! gevonden!
    britt, goed gedaan meis! =D> :thumup:
    wat zielig dat ze schrok van jouw enthousiaste reactie ff! ;)

happy, wat knap dat janna een stukje langs de box kan lopen! =D>

kwam ook nog wat rode dingen tegen:

sjudith & angelo, gefeliciteerd met jullie 4 jaar! wij wonen vandaag 4 jaar samen (officieel dan :))

chantal, ik weet het niet van het wipstoeltje. ik gebruik m alleen nog in de badkamer als ik ga douchen als zij wakker is en ik alleen thuis ben. zo lang kan ze zich er nog wel in vermaken met een speeltje.

linka, leuk filmpje! zo tijgert otje ook! fijn dat jullie zo'n leuke vakantie gehad hebben!

alieke, gefeliciteerd met de koop en verkoop! leuk hoor, maar wel erg druk idd. weet er alles van :) . en weer een tandje erbij voor danique! heeft ze er veel last van gehad?

chantal, jij ook! :) leuke schoentjes! slaap lekker!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet... Oh ja, toch wel :p

Truste!
    (Angelo :p)

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen (nou ja, dat wordt ie vast wel),

ben nog veel te moe om alweer te gaan werken en dat na 6 heerlijke dagen vrij te zijn geweest.

@Alieke gefeliciteerd. Wilden de verkopers nou toch zakken met de prijs?

@Tammie, veel sterkte.

De rest weet ik al niet meer.

Groetjes Joyce

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jaaaaaaaa werkse allemaal die moeten werken :p
    en de rest een hele fijne dag :) geniet van de regen :)

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ook ik moet weer werken maar word echt moe van het hoesten en in mijn broek piesen. Ben de hele nacht in touw. Moet de hele tijd zo hoesten dat ik mezelf al 2 keer vannacht een bloedneus heb gehoest en wel 25 miljoen keer een nieuwe tena lady heb gebruikt, wat een ellende....
    iedereen een fijne dag en tot later

Deel Deze Pagina