Lauwie, cb/groeiboekje en andere bronnen die ik heb bekeken adviseren ui, kool en andere gasvormende dingen pas na een jaar. Ik heb het gevoel dat prei daarbij hoort, maar heb het even niet paraat. Eet je vanavond prei?
Hey meiden! Vind het niet zo leuk dat het weer deze kant op gaat met de gesprekken. Iedereen heeft een eigen mening over iets en vind het niet zo prettig dat er dan op zon manier wordt gereageerd op iemand . Snap het van beide kanten het verhaal maar laat nu dan gewoon en laten we gewoon weer gezellig verder kletsen. Arri: Alles goed voor de rest? sjudith: Had het ook al eerder gevraagd maar hoe gaat het nu met het eten geven van giulia? Hoe gaat ie nu met je Oma? vogeltje: Ik vind zelf prei al smerig hihi dus malou heeft het ook nog niet gehad... Rebbel: Idd fijn dat je ons op de hoogte houd! We denken aan je morgen! Hopen dat het allemaal goede uitslag is!!! *dikke Knuffel*! Schatje: Laat je ff weten wat ze hebben gezegd? *knuf* Noura: hier eet malou ook met van alles mee. Probeer alles wel hihi alleen niet dus de dingen die ik zelf al niet lust.... linka: Leuk hoor dat jeslyn op handjes en knieen gaat! daisy: meid trek je het nog een beetje? Heb echt heel veel respect voor je en 2 kleintjes en een op komst! lauwie: [-X foei hihi aan het werk en dan hier kletsen...heb je zelf een idee wat je anders wil gaan doen? Is het zo dat de kdv niet bevalt of ligt het ook otje? Leuk is dat he met de speen. Malou doet dat ook sinds kort. binna: Wat voor opleiding heb je gedaan om op het kdv te werken? Het lijkt mij ook wel leuk zoiets te gaan doen. Leuk dat silver steeds meer kan! vind je het aan de ene kant ook niet af en toe eens jammer dat het allemaal zo snel gaat? Hier vind ik dat wel eens....de ene dag kan ze dit en de volgende dag kan ze weer iets... Beetje rot dag gehad vandaag. Hele dag al hoofdpijn en vanmiddag ben ik er toch ff uit gegaan naar mn schoonzusje. Nu net weer thuis maar hoofdpijn zakt niet echt af. Heb vanochtend alle rekeningen betaald...wordt je niet bepaald blij van.... je hebt van die maanden dat het ff niet gaat....ff volhouden nog gelukkig komt zo het vakantiegeld!!!!! \/ Marleen: wat vervelend dat bedrag bij betalen....ik hoop dat ons dat bespaard blijft...Wij krijgen hem volgende maand...... alieke: wat snel al ja!!! Leuk hoor! all: kruipen jullie kindjes ook door het hele bed heen? Malou krijg ik niet echt onder de dekentjes. Ze kruipt echt alle kanten op. Sochtends ligt ze ook wel eens omgedraaid in bed! Vind het wel een beetje moeilijk want ben wel eens bang dat ze verstrikt raakt in de dekentjes.
@ Miepie, oma is weer thuis! Nog wel aansterken hoor is 16 kg afgevallen En Giulia gaat iets beter qua eten! iig brood eet ze redelijk en crackers! Lief dat je er naar vroeg! @ Linka, ik vind je altijd zo sterk met alles (zomaar tussendoor gezegd ) @ Schatje, gelukkig niks ergs!!
@mieppie ik vindt het heel jammer dat Silver al zo veel kan. ze is ons enige kindje en kan zo wel minder genieten. al geniet ik natuurlijk ook met vollgen tuigen van wat ze nu allemaal doet. maar een echte baby is het nooit geweest.
Juudje, huh, wat ik sterk met alles? Of maak je grapje ! Miepie, balen van hoofdpijn, asprine? Schatje, gelukkig maar! Alieke, geeft niet meis, richt maar lekker op huisje en Danique! Spannende tijd!
@Setteke; Silke op handen en knietjes =D> @Rebbel; Hopelijk krijgen jullie morgen de uitslag [-o< @Daisy; Hi9j slaapt idd erg weinig. Vanochtend heeft hij 25min geslapen en vanmiddag 50min. Maar hij is hardstikke vrolijk Hopelijk hebben jullie vannacht een goede nachtrust [-o< @Arri; Matthijs is in Slagharen in best veel dingen geweest. De olifantjes en de auto die je op de foto's zag, maar ook nog een klein reuzenradje, paardjes die over een rails rijden/hobbelen en een soort van onderwaterwereld. Hij heeft zijn ogen uitgekeken Matthijs gaat ook niet zelf zitten. Wij laten hem eerlijk gezegd ook niet zo vaak zitten. Wel in het winkelwagentje, maar thuis echt nauwelijks Ik heb altijd AH melk gebruikt. Sinds 'n week heb ik KV eigen merk en die is wat dikker, maar bevalt ook goed. Zijn ontlasting is niet veranderd. @Mamavan Lucas; Welkom terug! @Marleen; Dat is nooit leuk, zulke bedragen @Lauwie; Ik snap precies wat je bedoelt. Matthijs zit ook op handjes en knietjes en maar schudden Volgens mij mogen ze prei pas vanaf 1 jaar @Schatje; Hoe was het bij de HA. Lees net dat het 'n keelontsteking is. Gelukkig niks ergs @Sjudith; Was benieuwd naar je oma, maar heb 't net gelezen. @Binna; Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat het bij Silver zo snel gaat. Zeker als jullie maar 1 kind willen. Maar je kan het moeilijk tegenhouden hè @Miepie; Matthijs beweegt heel zijn bed door. Daarom ligt hij al lang niet meer onder dekentjes, maar alleen in een slaapzak @Alieke; Jammer dat jullie niet kunnen komen. Heel veel succes met alles de komende drukke tijd Liefs Silvia
Vanavond is het dan gebeurd, Danique is van bed gerold. Ik had samen met haar gedouched en liep zelf even naar de douche om mijn vest aan te trekken en ze lag midden op het bed en ineens hoor ik boem direct gevolgd door een huilend meisje. Voelde me schuldig, maar Danique was met een halve minuut getroost en lachte alweer. Kon ook niets ontdekken. Ze lag op haar buik naast het bed. Bah wat schrikken. Dat krijg je he als je te moe bent en te druk. Ik ga over een uurtje mijn bed in. Moeten nog even eten, manlief gaat weg vanavond en ik kruip heel snel mijn bedje in. Ben zoooooo moe en duizelig en keelpijn. Zit er helemaal even door. Na een goede nachtrust is het vast snel over
hey lieve meiden ik lees even niet/vaak mee. heb slecht nieuws mijn broer van 34 is gisternacht overleden en ben er helemaal kapot van. zo niet eerlijk dikke tranen, Shireen
Ik heb bijgelezen, maar heb niks opgeslagen want ik ben eigenlijk een beetje geirriteerd... Weet je van beide kanten is er wat voor te zeggen; Ik zou namelijk ook erg geirriteerd zijn als mijn ventje gaat staan en niemand zegt er iets over. Het gaat over je kindje en dan wordt het genegeerd. Mij zou het persoonlijk ook heel erg kwetsen. Maar aan de andere kant was het ook een bizarre dag en waren we er allemaal heel erg vol van. Ik denk dat de meeste gewoon niet goed gelezen hebben of weg waren of wat dan ook. Reageren op degene met wie je het meeste hebt...ik denk dat Petra het anders bedoelde als dat het nu opgevat wordt. Het is niet zo dat er bewust mensen genegeerd worden omdat je daar minder mee hebt toch? En alleen maar over de baby's gaat het al vanaf het begin af aan niet toch haha. Ik denk dat Juud ook niet bedoelde dat we over niks anders mogen praten dan over baby's, maar als je baby een mijlpaal bereikt dan meld je dat graag ff hier en dan is het gewoon niet zo leuk dat iedereen aandacht heeft voor iets anders. Je kan simpelweg niet op alles reageren, hoe attent je ook wil zijn, daarvoor wordt er gewoon teveel gekletst. Zeker voor de werkende mama's en ook met meerdere kids is het gewoon niet te doen. We kunnen daar een heel drama overmaken, maar dat lijkt me niet nodig. Ik heb al vaker gezegd, gebruik die kleuren, lettergroottes en de lettertypes maar als het belangrijk is. Morgen ga ik netjes reageren op alles wat jullie schrijven, maar de zin om dat nu nog te doen is ff weg!
@Shireen; Wat verschrikkelijk. Hier zijn geen woorden voor, ook ik zit met kippenvel. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Een hele dikke knuffel. Liefs Silvia
Jeetje, Shireen, de tranen staan in m'n ogen! Ach meid, gecondoleerd en heel erg veel sterkte! ***mega dikke knuffel***
@Marleen; Precies wat ik denk Ik had er maar niet op gereageerd, want ik wist niet zo goed wat te zeggen, maar jij verwoord het echt goed! @Alieke; Vervelend dat ze is gevallen, maar neem het jezelf niet kwalijk hè! Duik zo maar lekker onder de wol. Knuffel! Liefs Silvia
@ Alieke: Het is mij pas ook overkomen meid. Ik voelde me echt zo dom! Je doet het maar 1x en daarna nooit meer. Danique heeft er zo te lezen niks aan over gehouden! Voel je maar niet schuldig want het kan de beste moeder overkomen. Toen het bij mij net gebeurt was dacht ik heel wat anders trouwens hoor...
Shireen, heel veel sterkte en gecondoleerd! Dik knuff! Het is heel verdrietig..... Marleen, je hebt idd mooi gezegd meis
@shireen gecondoleerd en dikke knuff @mieppie. spw 3 heb ik daar voor gevolg 3 jaar. maar weet niet wat voor voor opleiding je hebt. want andes kan het ook langer of korter mischien
@Shireen/Jenny: Gecondoleerd meid! Woorden schieten gewoon tekort!!! Wens jou, je ouders en familie ontzettend veel sterkte en kracht toe Ben er wel even stil van, dat ik even niet reageer....