Shireen, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Heb er gewoon geen woorden voor dat iemand zo jong het leven moet laten.
Shireen: Meis wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jou en je familie alle kracht toe in deze ontzettend moeilijke tijd. Hopelijk vinden jullie allen weer de kracht om het leven na dit grote verlies weer op te pakken. Pff krijg er kippenvel vel. Hele dikke knuffel!
Lieve dames, ik kwam even online bij mijn ouders om ongelooflijk ego te doen want ik heb groot nieuws. Jammer genoeg zie ik ook meteen weer een bericht waarin een nare ondertoon zit. Ik zal hier verder niet op ingaan, denk dat mijn mening wel bekend is, maar mooi dat Marleen het nog wel even doet. Ik wilde dus nog even lekker spammen met mijn ventje Ik was laatst aan het wandelen en hij was het zitten IN de kinderwagen zat, dus dan maar er boven op! Zo dronk hij laatst zn flesje, hij laat even weten hoe hij erover denkt! Verhaal hoort hier bij. We waren dus gister bij Ikea en ik had hem op de eup en hotdog in de andere hand, was met mijn vriend aan het praten over de sausjes en hij grijpt zo in mn broodje, stuk brood eraf en begint te eten Later dus ook maar een stukje worst gegeven En hierbij het grote grote ego nieuws: Zo loop je nog te vertellen dat je zoon geen zin heeft om te tijgeren en zo tijgert ie!!!!
Ik heb er geen woorden voor, wat ene groot verdriet voor jullie. Meid ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht. *knuffel*
@all: ik heb net 23 blz bij gelezen en heb even geen puf mee. ben ook onder de indruk van het bericht van JennyS. ga even op de bank zitten.. liefs van mij
@Shireen,ach meis toch wat oneerlijk! Gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterke gewenst voor jullie en jullie familie. Dikke knuff..
Milan zou nu thuis al lekker in bed liggen, maar hij gewoon helemaal hyper! vanmiddag 1 uur geslapen en thats it! we gingen even wat eten in de hoop dat hij zou gaan slapen, maar hij gilde alles bij elkaar, toen hebben de zusters hem bij hun gezet en dat vond hij wel gezellig! ik zit nu even achter de pc en mannetje loopt hier nu met Milan rond in de wagen in de hoop dat hij in slaap valt! Milan doet het verder super, alleen zijn het heel veel indrukken en is echt super actief! hij zal morgen wel uit zijn doen zijn ben ik bang. hopelijk kan ik morgen weer goed nieuws brengen! liefs rebbel
shireen, wat een verschrikkelijk nieuws! wat is er gebeurd? zo jong nog! ik ben zelf ouder dan hij. ik wens jou en je familie heel veel sterkte! chantal, hoera voor tygo =D> rebbel, hoop dat ie snel gaat slapen en dat jullie morgen al goede uitslagen krijgen! succes vannacht! ik kom later nog wel even verder gezellig reageren. ben even niet in de stemming door het nieuws van shireen.
@ Linka, ik meen het dat je sterk bent hoor! Knap hoe je alles met de kids regelt! Ook met Myrna en je ex
@ juud en sjorsje: THANK YOU!!! @ rebbel; ach arme kerel, drukk dag achter de rug he... Slaapt straks als een os
Shireen, meid wat een bericht zeg!! Ontzettend veel sterkte gewenst in de komende tijd en eigenlijk voor altijd. Want dit verlies is zo groot!! Ik hoop dat jullie kracht krijgen om deze dagen door te komen. Je kan hier altijd terecht hè? We leven echt met je mee. Liefs, Arri
Shireen heel veel sterkte met dit verlies.. ook voor je ouders en andere familie. Rebbel wat fijn dat de onderzoeken goed gaan en dat ze aardig positief zijn in het ziekenhuis. De rest, sorry dat ik niet op je gereageerd heb
@rebbel meis ik duim zo voor jullie @chatal wat een moppie op dat filmpje. en zo'n heup drager is het wat. ik zit er ook aan te denken.
@ Jenny, wat vreselijk voor jou en je familie, 34 is echt nog veel en veel te jong. Ik heb er geen woorden voor maar wil je veel kracht toewensen in deze verschrikkelijke tijd en ik hoop dat je weet dat we allemaal met je meeleven