Shireen: Wat een verschrikkelijk bericht! Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie. *Knuffel* En als je erover wilt praten zijn wij er voor je...
Dacht een avond voor mezelf te hebben, komt mijn schoonmoeder net op de tijd dat Olivier naar bed moet... mijn man moest op dat moment net weg...et.c, etc. Lang verhaal maar Olivier slaapt nu net 5 minuten, pffff! @ Chantal: Zag leuke foto's en een heel mooi filmpje! =D> @ Rebbel: Fijn dat het zo goed gaat met Milan ook al is hij erg wakker Ik duim mee met jullie! @ Alieke: Bah wat naar. Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar niet doen hoor. Slaap maar even goed bij, dan voel je je morgen vast beter... @ Marleen : Goed verwoord! Meiden ik ga zitten! Morgenochtend komt mijn neefje al vroeg daar ga ik op passen en vrijdagochtend ook (Daisy: hij is net 1 geworden, leuk voor Olivier!) dus zal hier niet veel zijn denk ik... Liefs!
Hey meiden, Ik heb niet alles gelezen, maar wil wel ff een reageerpoging wagen. Sorry als ik iemand vergeet. @Rebbel, vandaag het onderzoek van Milan, hopelijk krijg je een mega goede uitslag!!!! @Daisy, wat vervelend dat jij zo slecht slaapt. Of eigenlijk je meiden...... Misschien kan je ze kindival van vsm geven? Dat geeft ik Bart ook wel eens voor het slapen gaan, als hij een beetje onrustig is. 2 tab. voor het slapen, doet echt wonderen. Als ik het niet geef kan ik soms wel 20x m'n bed uit voor een speentje of dat meneer verkeerd ligt. @Arri, gewoon lekker meelezen meid. Bart gaat bijna zelf zitten (vanuit kruipstand), hij blijft met 1 handje op de grond steunen. Van voeding gebruik ik bambix opvolgmelk. eigen merk heb ik niet geprobeerd. Ik mag hier ook geen neuzen boenen, word hij echt pissig van. Meestal zing ik er een lliedje bij, dan gaat het wel. @Chantico, Bart zijn tanden staan ook scheef. Zijn 2 ondertandjes zijn zelfs verschillend van grootte. @Happy, misschien kan je hanne nissykind forte van vsm geven? Helpt goed bij verkoudheid. @Lauwie, volgens mij is prei nog niet zo goed voor de darmpjes. @Alieke, gefeliciteerd met de koop en verkoop van jullie huis. Succes met verhuizen! Das schrikken meid, die kleintjes zijn ook watervlug. @Mieppie, ik leg bart niet meer onder een dekentje. Hij heeft alleen een slaapzak aan. @Schatje, beteschap! @Jennys, oh wat verschrikkelijk meid. Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Hele dikke knuffel. @Chantalchannie, =D> voor Tygo! Leuke foto's. Jeej vandaag is mijn autostoeltje eindelijk gekomen! Bart zit er echt super in, hij lijkt wel de koning op zijn troon hebben jullie al gezien dat je elke dag op baby v/d maand kan stemmen? Slaap lekker allemaal!
Jenny/Shireen, wat afschuwelijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte, ook voor je familie.
schatje wat een opluchting, nu gauw genezen linka ik wist niet dat je al zoveel bloedgeprikt had, en ja dan lijkt het me dat je gelijk hebt het over te slaan, als ze er zo op reageerd judith sterkte met je oma hihi miepie je kan natuurlijk ook de dingen die je zelf niet lust voeren is het toch op (grapje) en hier ook een kruiper die het bed doorgaat. maar daarom adviseren ze ook dekentjes i.p.v. lakentjes, die ventileren beter. ik maak me er niet zo`n zorgen over alieke succes de komende tijd!!! binna, goed genieten hoor, want ja met snelle kindjes is het baby er snel af, maar ook dan geld nog dat het zo snel gaat iedere fase, dat je er echt van moet genieten, voor je het weet is het al weer voorbij. ik vraag me bij de groten van mij wel eens af waar de tijd gebleven is.... eerst zijn ze klein, schattig of peuterpuberend, en zo zijn ze groot, met jeugdpuistjes en baard in de keel haha oooh alieke wat schrikken zeg, ze heeft gelukkig niets. en je bent echt niet de enigste die eens zoiets overkomt. ik heb eens een glas thee omgegooid waardoor we even later in het ziekenhuis zaten met mijn dochter met brandwond...... is gelukkig helemaal goed gekomen kim hoe is het gegaan met de aangifte?? chantalchannie, wow wat een nieuws go go go tygo rebbel knuffel voor je ventje, het is ook niet niets voor hem! jij ook een knuffel want het zal voor jou ook wel heftig zijn allemaal puck veel plezier morgen met de kleintjes toetie foto... en wat goed dat hij al zitten kan en wat lees ik nu??? kunnen we iedere dag op de baby v.d. maand stemmen haha
Lieve meiden dank je wel voor al jullie lieve berichten het is echt verschrikkelijk. hij had wel een geschiedenis van (epeleptische)aanvallen, maar soms 2 of 5 jaar geen ƩƩn. Hij heeft er waarschijnlijk eentje gehad tijdens zijn slaap en misschien dat zijn (kunst) klep in zijn hart is gebroken. door de antistollingsmiddelen is door verwonding een hoop naar buiten gekomen waardoor het er waarschijnlijk helemaal vreselijk uitzag. Heb soms het idee dat er niks aan de hand is heel vaag, onwerkelijk. al heel jong mijn vader verloren en dan nu mijn broer, echt te erg. en dan Mylan die natuurlijk niets begrijpt en maar doorrammeld met die lieve lach op zijn gezicht moet iedereen weer lachen wat een schat maandag is de crematie, wat echt heel zwaar gaat worden. Ik heb mooie sieraden gezien waar je een beetje as in kan doen, dat zou ik heel mooi vinden. @chantal: geweldig filmpje ik lees graag alle nieuwe dingetjes die jullie kindjes weer geleerd hebben trusten
lieve meid, ik ben er stil van en hoop dat je een beetje slapen kan. fijn dat mylan jullie laat lachen, tussen zoveel verdriet door heel veel sterkte in de komende tijd
Shireen meisje, ik ben er stil van! Wat een verbijsterend nieuws! Ik wens jou en je naasten heel veel kracht en sterkte om door deze moeilijk tijd heen te komen. Ik hoop dat maandag ondanks het verdriet een mooie dag wordt in het teken van je broer en al goede herinneringen die jullie aan hem hebben. He may not be here anymore but he will never be forgotten. He will always be in your hearts! Dikke knuffel van mij en mijn kindjes voor jou!
Hallo allemaal, Yosyp lag vanochtend in z'n spreidbroek op z'n buik te "roepen", hij kon natuurlijk niet meer terugdraaien in dat ding. Zag er wel grappig uit. @Rebbel, hopelijk goed nieuws vandaag. @Schatje, van jou gisteren ook goed nieuws, maar het lijkt me idd wel iets waar je al snel aan denkt als je iets voelt zitten. @Binna, het baby gaat er idd veel te snel vanaf. Maar iedere leeftijd heeft z'n eigen charmes. Zelfs met het gekrijs van Lianna af en toe, kan ik nog heel goed van haar genieten (en van de dingen die ze bijleert). Zo ben weer werken. Groetjes Joyce
Oja, gisteren nog naar de vk geweest en ben weer helemaal goedgekeurd. De baby (of m'n baarmoeder in ieder geval) zit precies op 25 weken. Lekker op schema dus.
@jenny: meid, ik heb er geen woorden voor! heel veel sterkte... dikke knuffel voor jou en je familie! liefs rebbel
goedemorgen lieve meiden! super lief dat jullie allemaal zo met ons meeleven! ik vroeg vanmorgen of er toevallig al bloedwaardes binnen waren! ik dacht ik probeer het gewoon! nou die waren dus al binnen van gister en vanmorgen! dezelfde dus als die bij ons in het zkh afwijkend waren... ze zijn nu goed!! ik ben zoooo blij! ze moeten minder dan 2,2 zijn en ze waren 1,8 1,9 en 1,3! er wordt nu nog 2x geprikt dus we zijn er nog niet natuurlijk en we krijgen nog de uitslag van hart en spieren, maar dit is wel een heel goed begin want doordat deze waardes licht afwijkend waren zijn we doorgestuurd! vanmorgen weer een verpleegkundige die vroeg wat zijn klacht was en die zich niet voor kan stellen dat er wat met hem is! poeh dit is echt een opluchting! nog even duimen meiden! liefs rebbel
Goeiemorgen meiden, Jasper was vandaag al om 6.15u uitgeslapen! Gisterenavond was ik net in slaap gevallen toen Jasper ging huilen, daarna lag ik net weer te slapen en toen werd Thomas wakker, lag ik net weer een beetje in te dommelen, hoor ik Jasper weer! Inmiddels half 2 en ik was doodmoe. Om 5u weer Jasper en om 6.15u was ie dus echt wakker. Pff, wat een rotnacht! @ Chantico: Slechte moeder?! Ben je gek, ze mogen echt wel zitten hoor als ze dat zelf kunnen, maar geen uren haha. Jasper komt nu bijna in zit stand uit zichzelf, maar blijft daarna niet zitten, dus ik kan m wel neerzetten maar dan valt ie toch al snel weer om. Ik laat het hem gewoon zelf ontdekken en uitvinden, alles op zijn eigen tijd. @ Happy: Zo die Janna heeft er echt zin in! Het is wel leuk om te zien, maar tegelijkertijd besef je dan dat het wel erg hard gaat! @ Arri: Neusjes schoonmaken...zijn er kinderen die dat wel leuk vinden dan? Haha, ik heb er ook 2 die het geen pretje vinden, dus geen tips helaas. @ Binna: Thanx voor je reactie! Als ik ze bovenin het raam plaats waar hij er niet bij kan dan is het toch veilig? Oja vergeet ik helemaal: MamavanLucas: Welkom! Wie vroeg het nou ookal weer over de fontanel? Bij Jasper zit hij bijna dicht. Jeroen voelt daar altijd naar haha! @ Vogeltje: Er zijn een heleboel kindjes die last hebben van hun oortjes momenteel. Ik hoop dat de druppels helpen! Ach meid, ze gaan nog zoveel blauwe plekken, bloedlippen en weet ik veel wat krijgen. Vaak voel je je zelf hartstikke rot terwijl ze zelf al weer aan het spelen zijn. Ik heb ook nog steeds dat ik er van baal als er zoiets gebeurt. Op dat moment zelf voel ik me zo dom, maar het gebeurt bij de beste moeders... @ Puck: Succes met oppassen! Lekker druk met 2 haha @ Lauwie: Ach ze mist mama gewoon een beetje. Het is ook de leeftijd. Ik snap dat het niet leuk werken is zo! Prei mag vanaf 1 jaar toch? @ Rebbel: YES, dat is vast 1goede uitslag! @ Schatje: He bah keelontsteking, bleh! @ Daisy: Nu is Fenne degene die aanhankelijk is! Arme jij, je kan je rust zo goed gebruiken. Wij betalen ergens rond de 250,- per maand aan Eneco en nu willen ze dat bedrag verlagen naar 200,-. Ik ga m denk ik ophogen naar 225,-. @ Linka: Hopelijk geen allergische reacties voor Jeslyn, even afwachten maar...Jeslyn heeft er zin in zo te lezen! Go Jeslyn! @ Miepie: He bah, je gaat toch niet ziek worden?! Rekeningen betalen is ook niet mijn hobby. Tot nu moet iedereen die ik gesproken heb bijbetalen... Gelukkig gaan de prijzen weer omlaag! Jasper draait ook alle kanten op en die gaat pas stil liggen als hij echt moe is. Ik maak het bedje heel strak op en verder ga ik wat vaker kijken. Ze zijn nu al aardig sterk dus ik dnek niet dat er zo heel snel wat zal gebeuren zonder dat je het merkt, maar het blijft geen prettig idee. @ Juud: Je oma was tochal niet zo'n dikkerdje? 16kg is wel heel veel! @ Binna: Silver heeft vanaf haar geboorte gelijk al boven het gemiddelde gezeten met alles he? Ik snap best dat het jammer is hoor meis. Maar ze doet het hartstikke goed en dat is ook wel erg fijn toch! @ Duster: Ik heb nu ook de voeding van het KV en vind m zelf echt smerig, maar Jasper drinkt z'n flessen nog steeds leeg, dus het zal wel goed zijn! @ Channie: Hier nog eentje die alles wat eetbaar is uit je handen graait haha! Filmpje is leuk! @ Sjorsje: Ach die arme Yosyp haha! En fijn dat je weer door de keuring heen bent @ Rebbel: Meis, dat ziet er allemaal goed uit! Ik ben nog steeds aan het duimen hoor! @ Jenny: Ik kon je gisteren niet uit m'n hoofd krijgen! Je broer...en dan ook nog eens zo jong! Ik vind het echt afschuwelijk. Het lijkt me zo onwerkelijk. Heel veel sterkte!!!
Jenny, ik vind zo verschrikkelijk! Nogmaals sterkte en big hug van mij en 2 meiden! Marleen, dank je! Deken? Jeslyn gebruikt alleen slaapzak, vind ik veiliger......
@Jenny; Nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke tijd We gaan weer babyzwemmen (als papa tenminste zo thuiskomt van zijn nachtdienst ) Liefs Silvia
JENNY, heel veel sterkte in deze tijd. Ook voor je familie. Een hele dikke knuffel. Janna is schoor, zo lief. haha. Moet nu echt verder. Moet al weer om 10 uur ergens zijn en moet mezelf en Janna nog klaar maken. Heb wel even over de update gedaan helaas.
Goedemorgen dames! Ben druk met allemaal kleertjes van de kids op MP te zetten. Ik weet niet meer wie het was die om kleertjes voor haar broer vroeg, maar er staat ook vanalles van Tymen op van 56 tot en met 86. Ik ben nu bij maat 80 aan het plaatsen, zo gauw het erop staat laat ik het weten. Je kunt in ieder geval zoeken op postcode 8491. Akkrum en ik sta erop als Lisette. Voor de rest hier alles ok. Tymen heeft gisteren zijn graafmachine gekregen, en is er helemaal blij mee. Silke heeft een koekjespot gekregen.
Jenny jeetje wat een verhaal.. ik vind het verschrikkelijk.. Ik vind het heel mooi idee om een sieraad te laten maken. STERKTE MEID !!! DIKKE KNUFFEL !! Hm.. ehm Heb een beetje hier en daar gelezen zag een nieuwe moeder ! WELKOM! zag ook dat er hier en daar NOGSTEEDS over vorige week gepraat werd. dat er sommige dingen niet gezien werd door mensen en niet op gereageerd is. Jammer vind ik het wel. Maar nu begin ik er weer over dus sssstt. lekker kletsen over het weer en kindjes die stoel die van de ikea heb ik gekocht trouwens he nu is bij prenatal die andere stoel die ik gezien had die je zo klein op kan vouwen in een tas in de reclame 39 euro !! hihi nou ja die van ikea was 29 euro. scheelt weer 10 euro he. Emy heeft lekker geslapen van gisteravond kwart over 7 tot vanmorgen 7 uur super meisje dus. Hebben jullie kindjes ook dat als je ze pap geeft in de ochtend. ik heb bambix licht volkoren vanaf 8 maand. En dan is het een half uur later feest in de luier. HELE LUIER VAN VOOR TOT ACHTER VOL! Heb ik gister de verkeerde luiers gehaald bij de kruidvat. ik een paar bij me moeder achter gelaten en bij de oma's en nou kwam ik thuis achter na 2 pies luiers al te hebben gehad dat ik de verkeerde luiers heb eigenlijk want dat de poep er aan de zijkanten uit komt hellaas kan ik dit pak niet meer in ruilen. Maar ja dan maar bewaren voor de volgende JAAAHHH hihi. Ik moet nodig eens de tijd nemen om te reageren want dit kan echt niet meer hoor.
@ Jenny: wat een vreselijk bericht meid. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Ongelovelijk. Heb alles wel gelezen maar schrok zo van dit bericht dat ik niks meer weet. Sorry dames.