De foto van bankje die ik hebt gemaakt, alleen zijkantjes is nog niet klaar met stippen en achterkant ook. Morgen of zaterdag gaan wij halen en ook roze stippen voor klerenkast, ja heb nu veel ideeen voor haar kamer! Ik zoek alleen nog stippen aankleedkussenhoes en hoeslaken, heb wel eentje stippen met snoopy, maar wil ook echte stippen! Binnenkort houten letters bestellen en daar ga ik ook moois van maken!
LIQUE !!! WELGEFELICITEERD WELGEFELICITEERD WELGEFELICIFLAPSTRAAT WELGEFELICITEERD!!!!! HOERA HOERA HOERA!! Linka wat creatief bezig zeg heel leuk bankje ! zal kijken hier en daar of ik misschien stippies kussentjes kan vinden in leuk roze ?? wat een poppetje is t toch op de foto he net alsof ze er echt voor gaat zitten van kom op mama foto maken
@Lique,van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! Veel plezier vandaag en morgen! @Vogeltje,thanks voor je snelle reactie! Dentinox hebben wij al,ik dacht eigenlijk dat het werkt voor als er al tanden doorkomen?? @Denice,i don't know meissie!! Misschien is je lichaam even in de war??? @Linka,wowie wat mooi zeg!!! Das een handig bankje,kan je er ook speelgoed in kwijt??
Noura, wow, nog eentje? Nou ben ik wel benieuwd naar! hihi! Denice, wacht nou rustig af, volgens mij ben je zo zenuwachtig? Setteke, wat een doos zeg, jammer dat het niet mooie kleren bij zitten. Lique, gefeliciteerd met je verjaardag.
@ Daisy als je al een puntje ziet zitten kun je het al smeren want dan is het het pijnlijkst heb ik bij Toby gemerkt. En anders die chamodent proberen dat is preventief en kan ook geen kwaad. Ik ben ook begonnen met chamodent toen de tandjes nog niet door waren en toen het puntje door was ben ik met dentinox begonnen.
Arme Denice vol met zenuwen, hihi! Rustig aan hihi! Ja Daisy, je kan speelgoed in doen, die is van Myrna geweest en ik heb veranderd, ik vroeg aan haar of ze nog wil houden, neej mamma ik hoef hem niet meer en ik ben groot voor! Hihi! Lief hoor van Myrna! Dus ik ga kamer van myrna en jeslyn dit jaar lekker oppimpen!
@Vogeltje,nou das mooi dom van mij dan,ik dacht echt dat het niet meer hielp,ik ga er gelijkweer mee beginnen @Linka,vind m echt heel mooi.Wij zijn ook op zoek naar zo'n opbergbank,waar heb je die vandaan?? ------------------------------------ Ik zit net even in Oei ik Groei te lezen en mn meissies zitten gewoon midden in een sprong,41 weken en het klopt echt allemaal,Fenne en Linne zijn op het moment zo aanhankelijk naar mij toe,Fenne is heel huilerig,mopperig en dan weer vrolijk,blijft bij me in de buurt,is errug ondeugend,slapt slechter ga zo maar door,Linne(staat ook in het boek)is juist wat stiller,zit vaak te staren,zuigt op haar hand,ow als ik dit dan zo lees voel ik me gelijk weer schudig,ik weet goed dat de kids er niks aan kunnen doen..Nog 5 weken en dan gaat het beter!!!
Dank je Daisy! En bankje had ik al, die was zo lelijk, toen vond ik hem mooi, haha! Had bij Gamma gekocht, bij Ikea hebben ze ook opbergbank, de witte als ik goed heb. Je kan ook zoeken naar houten bank en lekker zelf oppimpen. (hint, marktplaats?)
Nou, domper, ze hebben op PSZ niet eens wat gemaakt voor mama! Dus Hilbrand zal iets creatiefs met de kids moeten maken (whahaha) en anders geen moederdag voor mij. Stom dat ik daar nou zo teleurgesteld over ben, maar ik had me zo verheugd op een mooi zelfgemaakt moederdagkado! Silke kan nu echt tijgeren! Hompelt de hele kamer door! @ Denice, je bent aan het ontpillen (en ontspiralen). Die hormonen moeten eerst je lijf uit! Joh meid, neem ff een antistuiterpil, hahahaha! @ Dais, dus een sprongetje. Gelukkig dat je nu weet waarom ze zo zijn. @ Lique, gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je toch nog een fijne dag zult hebben! @ Linka, wauw, wat gaaf! Dat heb je super gedaan! Wilde dat ik zo creabea was.......
Zo weer een dag voorbij, bloemen enzo geregeld Het gaat vandaag wel redelijk ook met mijn moeder Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden, doet me heel erg goed. daisy: fijn dat zo'n hanger toch een goed gevoel geeft, dan weet ik nu zeker dat ik die wil setteke: verkoopse haha
@ Vogeltje: Ik snap echt niet waar die fabel vandaan komt over het loswurmen. Dat is gewoon echt onmogelijk. Je moet m zo vreselijk strak aantrekken voordat hij op groen staat. Het is Thomas in ieder geval nog nooit gelukt en dat zeg al heel wat haha! Die weet zo hoe alles werkt. Jasper zit ook hartstikke stevig en vast. @ Denice: Zoals ik net al schreef; je lijf is echt even ontregeld door al die hormonen! @ Daisy: Meid, wat heb je het toch pittig met die meiden en er komt er nog eentje bij ook haha! Denk vooral ook aan jezelf en het komt echt allemaal goed meis. Ooit komt er een nacht dat je wakker schrikt en denkt shit, ik heb niks gehoord?!!! Ik was aan het reageren en ben ineens heel wat anders gaan doen haha....doos! @ Puck: Daar zijn oma's voor @ Lique: Gefeliciteerd en maak er een super feestje van! @ Linka: Wat gaaf gedaan zeg! Heel erg leuk! @ Setteke: Nou ja niks gemaakt op de PSZ? Nou dat is zeker een domper! Hier staat al 2 weken een knutselwerkje ingepakt op de kast en ik ben zoooooooooooo nieuwsgierig! Haha, die Hilbrand, die is vast wel zo attent dat het wel goed komt denk ik? @ Jenny: Pff, kippenvel! Alles moet voor het weekend geregeld worden natuurlijk... Ik vind het een heel mooi gebaar om zijn as in een sieraad te bewaren! Sterkte voor jullie allemaal!
Myrna heeft wel gemaakt op school dus ze heeft goed verstopt, ik weet niet eens waar! Stom he! Haha! Jeroen begrijpt helemaal niks van moederdag, nou ja beetje, maar hij vindt niks bijzonders......, dus zal niks van Jeslyn krijgen...... Sorry ik schaam wel eigenlijk.... Alhoewel hoef ik niets vieren maar vind altijd leuk om wat creatiefs te krijgen!
hey meiden @linka wat een leuk bankje ik wil er ook een. maar vraagje hoe heb je die stipjes gemaakt??? @setteke ik snap wel dat je een beetje teleur gesteld bent. vindt het ook wel een beetje gek van de psz. @jenny dikke knuf enne ik gaat ook maar eens kijken voor die leuke ruitjes banner.
Hoi Allemaal! Heb niks bijgelezen! Was zoveel gekletst ! @ Linka, heb wel je leuke bankje gezien Meiden ik heb 3 dagen vrij
@Sjudith; 3 dagen vrij Klus ze ! @Lique; Gefeliciteerd @Linka; Gave bank Dirk vraagt constant wat ik wil hebben voor moederdag. Zeg ik verzin maar iets, vraagt hij Wat dan?
Leuke ring of zo Duster? En binna, je kan gewoon die etikketten (ronde) kopen en dan opplakken, je kan bij kantoorhandel halen (bij Bruna hadden ze niet maar winkel met kantoorspullen enzovoort) Leuke banner heb je meis Past goed met foto!
@Linka; Ik heb 1x een horloge gevraagd en toen kwam hij meteen met een hele dure aanzetten. Dat hoeft voor mij dus ook niet. Een kleinigheidje vind ik genoeg, maar ik vind het leuker wanneer hij zelf iets verzint (of ligt dat nou aan mij....... ) @Sjudith; Spannend............