Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Philly, ben zo moe van al dat werken de laatste tijd! En dan nog die onzekere situatie met dat rothuis wat maar niet verkocht wil worden! En mijn huishouden :'(
    Heb het gehad!

2. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
  3. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    truste voor zo, ik heb gewerkt vandaag, net bijgelezen, maar weer geen puff om te reageren... :(
    morgen zeg ik nog even gedag hoor, voordat we op vakantie gaan, DOEI!

4. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    oh ja nog een vraagje, zou het mogelijk zijn dat er iemand een berichtje aan mij laat wanneer er een update is geweest, eventueel dat iemand het als onderschrift gebruikt. Ik wil alles wel weten maar heb niet de tijd om alles te lezen.

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Aykietje; Hele leuke foto's! Balen van die opdracht. Hopelijk komt er snel een goede klant voor in de plaats

@Daisy; Hoop echt op een goede nachtrust voor jullie [-o< Dikke knuffel

@Buddy; Laat je weekend er niet door verpesten hè! Dikke knuf!

@Chantal; Veel succes morgen

@Setteke; Wat een schatje........

@Philly; Gefeliciteerd met Renske haar 9 maanden

@Puck; Dikke knuffel!

Sorry als ik iemand vergeten ben, maar zit vandaag niet zo lekker in mijn vel (beetje ziekjes/moe)

Liefs Silvia

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Philly, balen dat bij jou moest overkomen maar gelukkig lijd je niet van... en gefeliciteerd met Renske.

Aykietje, fijn om wat van je te horen, Stan lief? Zeker weten! En leuke foto's! Balen dat je manlief een klant kwijt is geraakt en ik hoop dat hij kan redden! Dik knuff.

Daisy, hoe is dan nu met meiden, slapen ze dan nu eindelijk?

Juudje, dik knuff, het is balen idd dat je huisje nog niet is verkocht..... duurt wel lang he..:(

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka, 2 jaar al :cry:

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jenny, dat onwerkelijke dat kan ik me voorstellen. Het is gewoon niet te bevatten dat iemand er opeens niet meer is. Het lijkt me voor ouders ook echt afschuwelijk om hun kind te moeten missen. Oh meis, nog een dikke knuffel… Is Milan een beetje makkelijk deze dagen?

Fijn om te lezen dat bij jullie de fontanel soms ook al dicht is/lijkt. Ik dacht echt dat dat heel verkeerd was… Gelukkig dus niet.

Arri, tips voor neuzen boenen: maak er een spelletje van. Het blijft stom, maar als ik er veel gekke geluiden bij maak en doe alsof ik haar neus kietel en wiebel (weet niet hoe ik het beter moet omschrijven) en als ik er vooral zelf heel erg bij blijf lachen, wil ze zich héél soms nog wel eens vergissen in dat het misschien toch niet zo erg is. :)
    Gelukkig is het met de fontanel weer goed. Je zal het toen ook wel hier verteld hebben, maar blijkbaar heb ik dat niet helemaal onthouden…

MamavLucas, klets gezellig mee!

Puck, gelukkig voel je je fijner nu (gisteren tenminste). Ik ben nu ook echt aan de beterende hand. Van de ha de tip gekregen Otrivin te gebruiken en ik nu lopen m’n holtes eindelijk eens goed leeg. Niet fris, maar wel goed, ik denk dat dat de boosdoener was waar ik elke keer weer ziek van werd. En met werk ga ik het vanaf deze week ook ietsje rustiger krijgen, dat voelt goed zo.

Haha, dat die kleintjes op handen en knietjes zitten en heen en weer wiebelen doet me opeens de ‘weeëndans’ herinneren voor tijdens de bevalling :) Alleen moesten wij van links naar rechts wiebelen en gaan de kleintjes waarschijnlijk van voor naar achter. :D

Daisy, slopend hè, niet slapen. Pfff, hoop dat ze snel hun ritme weer vinden! Nog vijf weken, volgens Oei? Oei! Da’s best lang… Hier ook al twee of drie weken ‘sprongetjesgedrag’ Hoop dat ze snel weer haar vrolijke, makkelijke, goed slapende ( [-o< ) zelf is!

Alieke, vervelend dat ze van het bed gevallen is. Je niet te lang schuldig voelen hoor! En sterkte met de verhuisdrukte!

Chantal, stoer, dat tijgeren! Spannend, die MRI morgen. Succes!

Rebbel, van harte gefeliciteerd met de goede uitslagen!

Linka, mooi bankje zeg! Zeker lief van Myrna dat ze m aan Jeslyn heeft gegeven!

Setteke, echt stom dat ze geen moederdagknutsel op de PSZ hebben gemaakt! (Weet je het inderdaad wel zeker?) Ise had vorige week één hand met blauwe randjes onder de nagels, en één met gele. Ben benieuwd of ik iets krijg zondag! Ik snap helemaal dat je je daar op verheugd had, dat doe ik ook. Ik krijg van Ise hopelijk ook zo’n lekkere hapzoen-met-open-mondje :D En ik zou het superlief vinden als deze mama lekker mag uitslapen! Hihi, dus die Silke van jou hompelt! Knap hoor! (Weet alleen niet precies wat het is ;) ) Wat een lief poesje!

Binna, ik vind Ise ook opeens zo snel groter worden, werd er gister zelfs een beetje weemoedig van om alle fasen die ze voorbij is en die nooit meer terugkomen (bij haar, misschien nog wel bij een evt. broertje of zusje). En Ise kan nog minder dan Silver, dus ik snap helemaal dat het voor jou, ondanks hoe goed Silver het doet, soms ook niet leuk is dat ze zo snel gaat.

Aykietje, hoop dat jullie het financieel snel weer beter krijgen! Heb je echt zorgen? Da’s behoorlijk zwaar. Sterkte meis, en geniet van je mannetje(s).

Sjudith, vervelend dat je het even gehad hebt. Je was ook al minder/anders op het forum. Knuffel meis, hoop dat je je snel weer beter gaat voelen (en je huis verkocht wordt!).

Fijn om zo’n uitleg en geruststelling te lezen! Ik merk dat ik met meer ‘compassie’ met Ise om kan gaan als ik me weer even verplaats in dat het voor haar zo heftig kan zijn allemaal wat ze meemaakt als baby. Vorige week was ze ’s nachts huilend wakker geworden, overstuur, en toen heb ik haar tegen mijn schouder rustig laten worden. Baalde eerst even dat het weer zover was, maar toen ik me bedacht hoe het voor haar was om heel angstig/verdrietig te zijn, opgepakt te worden en dan in warme, veilige armen gekoesterd te worden waardoor de angst/onrust/verdriet kon zakken, toen voelde ik opeens heel veel compassie (gek woord, maar het past het beste). Het is eigenlijk heel bijzonder om een kindje in je armen te kunnen troosten. Alleen al je aanwezigheid en je aanraking is genoeg. Als ze groter zijn, kun je ze niet meer zo gemakkelijk troosten... Het is makkelijk om te vergeten, maar soms realiseer ik het me weer. Dat is fijn.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mooi gezegd Chantico!
    Ik vind het nu zooo super...sinds kort doet Giulia haar armpjes uitstrekken...smelt....dan kruipt ze naar me toe en die armpjes naar me aaaah dan is alles weer goed he :)

Even een spam van mijn kleine meid die al verdomd veel op een peuter lijkt :confused:

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

SuperGiulia!

Zo lief hè, die uitgestrekte armpjes. Ise heeft ze ook ergens deze week ontdekt *smelt*

11. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Sjorsje, fijn dat alles goed was bij de vk. Ik lees net dat yosyp een spreidbroek heeft (wist ik niet :oops: ) hoe lang moet hij die nog?

@Rebbel, gefeliciteerd met de goede bloeduitslagen! Ziet er allemaal zeer positief uit!

@Marleen, wat een rotnacht, zo rust je nooit goed uit. Hopelijk gaat het vanacht wat beter. Hoe is het met je kerels? zijn ze weer een beetje opgeknapt? Hoe is het met je sollicitatie?

@Duster, hoe was het babyzwemmen?

@Happy, Janna schoor? Zoveel gekletst?

@Denice, zonde dat je de verkeerde luiers hebt gekocht. Hopen dat er snel weer gebruikt gaan worden ;) Gefeliciteerd met de loonsverhoging. Misschien heb je een doorbraakbloeding gehad? Heb ik ook wel eens als ik de pil vergeet.

@Duster, jammer van die sollicitatie...... Ik heb het boekje "zoons" gevraagd voor moederdag. http://www.bol.com/nl/p/boeken/zoons/10 ... 60a1502907 Moest ook zelf wat verzinnen :rolleyes:

@Noura, spannend die verlangens. Nog een baby erbij....

@Vogeltje, dikke knuf meid. Hopelijk slaap toby vanacht weer prinsheerlijk. Sterkte met je teen. Ik wist niet dat je een autostoeltje na een paar jaar moet vervangen, waarom is dat? Wij hebben de Kiddy infinity pro, die kwam het beste uit de test (anwb consumentenbond).

@Puck, Bart heeft ook het ruby shirt van de hm (blauw en oranje) ze zijn zo leuk!

@Daisy, dikke knuffel meid. Hopelijk gaat het slapen snel weer beter! Dentinox voor de doorkomende tandjes, werkt direct!

@Lique Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Linka, mooi bankje! Wat ben jij toch crea bea.

@Setteke, ach wat jammer dat ze op de psz niks voor moederdag hebben gemaakt :(
    Misschien maakt hilbrand nog een mooie kleurplaat voor je :) Wat een schattig poesje, ben helemaal verliefd :)

@Juud, 3 dagen vrij \:D/ Geniet er lekker van meid! O leuk je eerste moederdag knutselwerkje :) Mooie foto, ze lijkt idd al een peuter, leuk die staartjes. Bart strekt ook zijn armpjes naar mij uit. Ook als hij bij m'n schoonmoeder op schoot zit :evil:

@Chantal, succes morgen met de mri!

@Philly, jammer van je teamleider. Wat voor studie ga je doen? Gefeliciteerd met renske haar 9 maanden!

@Akietje, sterkte meid, hoeplijk gaat het snel financieel weer wat beter! Leuke foto's

@FF, fijne vakantie!

Heb ook maar wat spulletjes op mp gezet, heb ook weer op vanalles zitten bieden :oops:
    Kan volgende week de mutsy funseat ophalen, leuk, leuk!

Voor meiden die van Marlies Dekkers houden: http://www.vente-exclusive.com/nl/home.html

Verder niks bijzonders te melden, ga zo lekker naar bed!

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    veelstelaat om hier nog te zijn...

shireen, meis ik denk aan je! dikke knuffel!

chantal, succes morgen!

setteke, zo heet 'mijn' vk! wat een schatje! en niet leuk, geen knutselwerk. begrijp het helemaal, want daar verheug ik me ook op!

sjudith & chantico & toetie, lief zeg!

lique, gefeliciteerd!

aykietje, sterkte! ik wil wel proberen om je een pb te sturen als er een update geplaatst is, maar het kan ff duren als ik ook niet meteen bij lees.

rebbel, die uitslagen klinkt goed. blijf vertrouwen houden in je intuitie!

linka, superleuk geworden je bankje!

mama's van kindjes met sprongetjes: knuffel!
    en ik kan er zelf ook wel een gebruiken, want ik heb het op het moment echt een beetje moeilijk met dat ze zo slecht slaapt op het kdv. tijdens het voeden tussen de middag valt ze bij mij in slaap, maar ze wordt al wakker als ik daar de slaapkamer in loop. hysterisch huilen alsof ze heel bang is voor het bedje daar. heb echt het gevoel dat ze me nodig heeft en dat ik haar in de steek laat :cry:
    ik kan moeilijk de komende 3 weken vrij nemen. en niet meer werken is met onze hypotheek ook geen optie (en mijn vriends baan is nogal onzeker)

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Weer een raar nachtje gehad vannacht... Thomas was ineens bij ons in bed gekropen, Jasper was weer 2x wakker en ik heb gedroomd dat m'n vader overleden was... Het was zo'n droom die gewoon hartstikke echt leek, ik moest echt even nadenken toen ik wakker werd.
    Vanmorgen om 6u was Jasper alweer klaarwakker en niet veel later Thomas... De korte nachtjes breken me best een beetje op, ik heb vandaag echt opstart problemen haha.

@ Juud: Die dip vind ik helemaal niks voor jou! Je bent altijd zo lekker positief!

@ Chantico: Ik kon weleens erg geirriteerd raken als ze allebei zo jengelden, maar op 1 of andere manierheb ik een knop omgezet. Ik merk nu dat ze er veel meer aan hebben als ik ze ff troost! Stom want eigenlijk is het gewoon heel logisch, maar ik was me alleen maar aan het irriteren!

@ Lauwie: Balen hoor dat het even zo moeizaam gaat op het KDV. Het hoort echt even bij deze fase en het ene kindje heeft er meer last van dan het andere kindje. De dagen dat je thuis bent maar lekker samen genieten en probeer het op je werk een klein beetje nast je neer te leggen, anders duren de dagen zo vreselijk lang!

-------------------------------------------------------------------

Ik ben bang dat ik Burgers Zoo af moet gaan zeggen meiden...
    11 juni gaan vrienden van ons trouwen en 3x raden wanneer haar vrijgezellenfeestje is...23 mei! En we gaan een dagje naar Amsterdam. Ik denk niet dat ik het kan verschuiven....!

Verder heb ik ff een dipje... Ik baal van m'n lijf! Die dikke blubberbuik zit me zo vreselijk in de weg en ik zie het niet gebeuren dat ie snel (of zelfs ooit nog) verdwijnt. Ik weet wat me te doen staat, maar het lukt maar slecht de laatste dagen! Ik ben aan de pil en had vanmorgen ineens een beetje bloedverlies. Waarschijnlijk omdat ik m toch al 2x later ingenomen heb en ik zi nog maar net over de helft met m'n stripje... :rolleyes:

14. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Setteke: balen zeg. Eigenlijk moet je dus alles altijd controleren voordat je wat koopt. Gelukkig is het broekje wel leuk.
    Wat raar dat ze niets gemaakt hebben op de PSZ, ik dacht dat ze dat standaard wel deden. Vera heeft op het KDV wel wat gemaakt, ben heel benieuwd.
    Ahhhhh, dat poesje....hebben, hebben, hebben!!!!!!

@Noura: wat lees ik nou, beginnen de babykriebels weer te komen?

@Vogeltje: ach arme Toby. Hoe is vannacht gegaan? Wij hebben trouwens ook een Tobi. Ik vind hem super in gebruik, maar hij is wel duur.

@heel veel dames: hihi, de ruitjes zijn populair geloof ik. Ik heb de mijne weer aangepast, hihi.

@Denice: ik vind het een superleuk idee van je, zo'n agenda. Ik denk dat ik dat straks bij een eventuele tweede kindje ook ga doen. En wat raar van je ongesteldheid. Ik zou het gewoon even een paar dagen afwachten denk ik.

@Daisy: Ik hoop dat de afgelopen nacht beter is gegaan en dat je een beetje bij hebt kunnen slapen. Werkse vandaag. En alvast heel veel plezier morgen. Oh ja, ik gebruik chamodent voor Vera haar tandjes en dat helpt wel volgens mij.

@Lique: nog gefeliciteerd :D

@Linka: wat gaaf gemaakt zeg. Ik zou trouwens niet weten waar je een stippenhoes kan kopen. Zal eens even rondneuzen.

@Juud: hoera lekker vrij, ik ook!Wat een schatje is Giulia toch.

@Rebbel: volgens mij gaat het helemaal goed komen. Sterkte nog even deze twee weekjes.

@Duster: ik vind het ook nooit leuk om zelf een cadeautje te verzinnen. Maar ja, zo zijn mannen he!

@Chantal: heel veel succes vandaag.

@Aykietje: joh, sterkte met het werk van je man. Ik hoop dat hij snel weer een andere klant vindt. Wat een leuke foto's van Stan.

@Philly: bij jullie ook al last van de crisis! Bij ons worden er ook geen contracten meer verlengd, maar er zijn nog geen gedwongen ontslagen gelukkig. Heb je al een beetje zin in je studie? (want je bent nog niet begonnen toch, of wel?) En nog gefeliciteerd met de 9 maanden van Renske.

@Toetie: goede link, ik ga even uitgebreid kijken straks.

@Marleen: wat jammer dat je niet mee gaat de 23e. Maar een vrijgezellendag is natuurlijk ook leuk. Enne kop op hoor, die blubberbuik valt vast wel mee. Ik vind het altijd makkelijker om te lijnen als het buiten lekker weer is. Dan eet ik meer salades en drink meer water e.d. Dus duimen voor mooi weer allemaal.

Zo, ik ga nu eerst even douchen en dan ego doen.

15. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik snap het wel hoor, het is lastig te genieten als je het zo druk hebt en dan ook nog geldzorgen. *dikke knuffel*
    Ik hoop dat jullie huis snel is verkocht, dat geeft weer een beetje lucht!

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    zoooo goeie morgen meiden !!!!!!!!!!!!!

vannacht hier onweer . emy werd er niet wakker van wat doet kenny die snuit zijn neus keihard net een olifant ik zeg sssst nou emy wakker worden. dus hij haar halen niet willen slapen ook niet bij ons. nou ja misschien even wat drinken wilde niet water. wel een flesje fv 180 ml !! :confused: agh ja ik denk als ze dan slaapt. Maar nee hoor niet slapen nog 1,5 uur leggen schoppen en geluiden maken en aan de neus en oren trekken. en lachen en met der tong uit de mond spetteren en proesten. ik zeg opeens "emy slapen".... ( ik dacht ze ging niet luisteren) maar ze deed der hoofd naar beneden alsof ze sliep. vervolgens 1 minuut later hoofd naar boven .... "emy slapen" hup hoofd naar beneden.. dus ik zeg tegen kenny doe haar maar in bed leggen. Ging ze daar leggen praten enzo en trappelen met de beentjes en armpjes heen en weer. Ik zeg "slapen" hup hoofd naar beneden diepe zucht en ze sliep. hahahaha :p ze weet dus wat slapen is als ik dat zeg!!

ze is helemaal hyper vanmorgen overal echt overal op en tegenaan klimmen en aan hangen. en aan zitten. kom ogen te kort heeft iemand voor mij nog ogen ?? reserver misschien ??

Hebben jullie kindjes dat ook dat ze/hij altijd een afstandbediening of telefoon moet pakken dat dat gewoon erg trekt. waar het ook legt ze komt er altijd aan op 1 of andere manier.
    en ze word boos als ik het haar afpakt.
    een dvd speler , videorecorder en de wii + wii fit zit ze ook hele tijd aan. steeds aan en uit zetten. vreselijk.

Nou ik ga me beker leegdrinken met koffie. en dan kom ik nog even terug als ik emy eten gegeven heb.

(nog steeds niet ongesteld :rolleyes: )

17. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @Juudje: wat een lekker moppie heb je toch en ze lijkt inderdaad al zo groot. Renske lijkt echt nog een baby vergeleken met veel kindjes hier.

@toetie: ik ga de lerarenopleiding Engels doen (of eigenlijk afmaken, ik heb er al 1 jaar opzitten toen ik zwanger was van Jelle)

@lauwie: de eenkennigheid is inderdaad een lastige fase, ze leert nu dat jij weg gaat, maar ze leert ook wel dat je weer terug komt. Vraag eens aan de leidster hoe het gaat als jij weg bent, waarschijnlijk is het al binnen 5 minuten vergeten. Als je dat weet dan is het makkelijker voor je denk ik.

@Marleen: komt vast goed meid met je lijf. geef het de tijd!

fijne dag meiden

liefs

Philly

18. Elfya

Elfya Niet meer actief

Zo, ben weer lekker schoon.

Met Vera gaat het de laatste paar dgaen gelukkig een stuk beter. Gisteren is ze de hele dag bij mijn moeder geweest en ze was helemaal happy.
    Alleen het eten gaat lastig. Potjes van 6 maaden gaan er redelijk makkelijk in. Maar die van 8 maanden weigert ze te eten. Ik blijf het maar gewoon proberen, het zal vast wel een keer goedkomen toch?

Verder krijgt mijn schoonvader vandaag de uitslagen van zijn onderzoeken. Ongeveer een jaar geleden is kanker bij hem geconstateerd. Hij is toen meteen geopereerd en het zag er allemaal redelijk goed uit. Een paar weken geleden had hij een routine-onderzoek en toen ontdekten ze toch wat op zijn lever. Vervolgens natuurlijk weer allerlei onderzoeken gehad waar hij vandaag dus de uitslag van krijgt.
    Ik hoop dat het allemaal meevalt vandaag. Hij is een persoon die heel snel in de put gaat zitten en dat maakt het er niet makkelijker op. Begrijp me niet verkeerd, het is logisch dat hij er helemaal ondersteboven van is, maar ik ben altijd van mening dat je meer bereikt als je strijdlustig blijft, in plaats van opgeven.

Maar ook nog goed nieuws. Gisteren heeft mijn collega verteld dat zijn meisje zwanger is. Ik ben zo blij voor ze. Ze waren al een jaartje bezig, en nu is het ze gelukkig ook gegund.

Oh ja, gisteren was mijn broer jarig. Ik had echt een beetje moeite om hem te bellen door het verhaal van Jenny. Het is zo oneerlijk allemaal.
    Jenny -> nogmaals heel veel sterkte in deze tijd.

Mijn meisje ligt nu op bed, dus ik ga deze tijd even nuttig gebruiken door boven alvast schoon te maken.

Tot later.

19. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Clautje: Hopelijk goed nieuws vandaag wat betreft je schoonvader. Mijn vader is ook zo'n doemdenker, vreselijk. Toen hij kanker bleek te hebben op zijn stembanden dachten wij allemaal dat hij het op zou geven, maar hij is er helemaal voor gegaan. Net voordat hij de uitslag kreeg kwamen wij met het nieuws dat we zwanger waren van Thomas. Heel dubbel toen allemaal.

Ik heb de was opgevouwen, maar moet nu nog ff strijken, maar heb echt helemaal geen energie, bah! Thomas is ook een beetje dwars en dat maakt mijn humeur er niet beter op... Maar....de zon schijnt buiten, hopelijk blijft die regen en bewolking weg want dan word ik vast wel weer wat vrolijker! Nou toch maar aan de strijk beginnen.................

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    meiden ik heb een probleempje mijn schoonouders hebben een reisbedje van winnie the pooh ( volgens mij van chico?). van 5 jaar geleden. Van kenny zn nichtje gekregen. nu is alleen het probleem gebruiksaanwijzing zit er niet bij. nou heb ik een gebruiksaanwijzing gevonden maar van een ander bedje weer op internet. zijn alle systemen ongeveer hetzelfde? dat je bodem moet optrekken aan de lus en dan de zijkanten moet in drukken ? en dat je hem dan in kan klappen of meot je nog iets indrukken? vandaag ga ik het namelijk proberen om hem in te klappen ze hadden hem uit gezet maar krijgen die niet meer ingeklapt :p handig of niet.. hahah en het nichtje weet het ook niet meer hihi ze zegt is al weer zo lang geleden.

Deel Deze Pagina