Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Denice: volgens mij werken ze allemaal wel min of meer hetzelfde.
    Bij die van ons moeten we ook eerst de lus onderin flink omhoog trekken. Vervolgens de zijkanten indrukken en laten zakken (eerst de lange zijde en dan de korte, of andersom dat maakt niet uit).

Ik heb de eerste keren ook flink staan klooien, maar als je het eenmaal door hebt valt het wel mee.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje, dik knuff!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Daisy; Wilde gisteren nog zeggen: Ik wil wel een nacht van je overnemen als dat kan. Dan heb ik een beroerde nacht en slapen jullie lekker een nachtje door. Maar dat is natuurlijk de goden verzoeken ;) . Matthijs heeft van 4u30 tot 6u30 liggen huilen en was daarna weer om 7u45 wakker :( Hoop dat jij wel goed hebt geslapen (Dan had ik het er graag voor over :) )

Ik ga weer afsluiten. Mijn moeder komt me zo naailes geven :)

Liefs Silvia

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ik ga even reageren zonder extra vensters, dus ik zal denk ik niet meer op iedereen kunnen reageren!!

Sjudith, meid, dit zijn we niet van jou gewend. maar ondanks dat kan ik het me helemaal voorstellen!! Ik hoop echt voor jullie dat dat huis snel goed verkocht is.
    Ja, Giulia lijkt inderdaad ook echt oud, vooral met dat handje zo omhoog en die haartjes. Haar haar is echt snel gegroeid he? Bij Hanne wil het nog niet echt hard gaan :(

Denice, bij ons campingbedje gaat het wel zo en zelfs bij het campingbedje van mijn ouders (20 jaar oud) werkt het systeem ongeveer zo. Hopelijk kom je eruit!
    Nooit meer snachts de neus snuiten is de les van vannacht! Sjonge zeg, en dan gelijk zo klaarwakker. Wel schattig zeg met dat slapen gaan! Wijsneusje!! :D

Marleen, zet m op vandaag joh!! geniet van het zonnetje (wat hier nog niet zo hard wil schijnen) en maak er het beste van!!

Clautje, sterkte met je vader en z'n ziekte! Dit is niet niks, maar hopelijk valt het mee en kan hij ook nog positief blijven.
    Leuk van je collega zeg!! En gefeliciteerd met je broer. Tja, dat is het leven he? zo dubbel allemaal!!

Philly, leuk lerares Engels. Dus je wilt voor de klas!! Leuk hoor!! Succes met je studie!!

Aykietje, leuk om weer eens wat van jou te horen! Je was toch altijd een vaste schakel hier op het forum. Jammer dat je man die klant kwijt is geraakt... Niet leuk om financieel beperkt te zijn! Ik merk alleen bij ons thuis wel dat het ook wel eens goed is, om na te denken wat je uitgeeft. Wij zijn helemaal niet arm of zo hoor, maar wij moeten ook wel nandenken wat we uitgeven en eigenlijk is dat ook maar goed! alleen soms wel lastig...

Daisy, hoe ging het vannacht??

Linka, leuk bankje!! gezellig!! :D

Moederdag?? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat er gaat gebeuren. Hanne gaat niet naar het KDV dus van haar verwacht ik dan ook niets. maar van mijn man? hij weet dat ik gesteld ben op verrassingen, maar ik heb hem er helemaal nog niet over gehoord of mee bezig gezien. Dus ben benieuwd... toch ook wel weer spannend he? Sjongejonge... zijn wij nou volwassen??
    Maar Setteke, ik kan me wel heel goed voorstellen dat jij het erg leuk zou vinden als Tymen wat had gemaakt... Maar misschien komt er nog een verrassing!!

Sprongetje... hier van de vorige (31 weken of zo) helemaal geen last gehad en nu zie ik ook nog geen sprongetje aankomen. Het is echt een heel makkelijk grietje!!

Tandjes? Doet dat pijn? Ook daar niets van gemerkt! Dus ik zou wachten met allerlei dingetjes gaan smeren of geven, want wie weet valt de pijn heel erg mee. Hier dus wel.

Neuzen boenen: dank jullie wel voor jullie reactie. De eerste keren dat ik het deed, maakte ik er ook een spelletje van. Dat leek ook niet echt te helpen, dus ben ik maar overgegaan om het snel even iets naars doen. Gister ging ik een liedje zingen en dat werkte. maar helaas ook maar 1 keer. Ach hopelijk is het gauw over.
    Inmiddels is ze denk ik een week of 2 snotterig. Moet ik nu iets ondernemen? Verder mankeert ze niets, zoals ik het zie. Alleen snotterig, de ene dag erger als de andere dag. Ik geef haar er nu niets voor, moet ik dat nu wel gaan doen??

Zo, dit was mijn berichtje! toch nog langer geworden dan verwacht... schouderklop,schouderklop!! ;)

Groetjes en een fijne dag vandaag!!

Arri

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    o ja,
    Aykietje, wat een heerlijk mannetje hebben jullie toch!! super!!

Chantico, complimenten hoe jij altijd op iedereen reageert!! echt goed!! Je klinkt heel verstandig en wijs!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik heb vandaag de schilder buiten. Vorig jaar september hebben we buitenom alles laten schilderen, alleen dat is niet helemaal goed gegaan en nou komt hij het herstellen. Ik zit nou nog aan mijn bakkie thee en dan gauw wat doen, de kids zijn bij de oppas.

@ Denice, bij mijn campingbedje is het zo dat je eerst die lus omhoog trekt zodat de bodem inklapt. Dan moet je de 4 scharnieren inklappen. Bij ons is dat aan de onderkant van het scharnier een knopje indrukken en dan klikt hij los. Dan kun je de hele handel zo bij elkaar vouwen. Jeetje, wat een nacht. Bijdehandte meid!

@ Clautje, ik hoop dat jullie een goede uitslag gaan krijgen! Alle kindjes gaan uiteindelijk stukjes eten meid. Idd gewoon blijven aanbieden. Hier ging het beter nadat Silke mijn zelfgemaakte eten kreeg, ik prak het namelijk en daar zitten ook stukjes in. Sindsdien gaat het helemaal goed met die potjes.

@ marleen, oh bah wat een nare droom! daar kun je soms zo de hele dag in blijven hangen! Neeee! Je moet wel komen de 23e. Laat die vriendin d'r feessie maar op een andere dag plannen! :D ;)

@ Lauwie, bah, dat het steeds zo moet gaan op het KDV! Niks aan! Maar ik denk dat als je Marleen haar stukje van gisteren leest over verlatingsangst dat het echt een fase is. Dat hoop ik ook echt voor je!

@ Juud, aah wat een moppie, die Giulia. Ik kan niet wachten tot Silke ook haar armpjes naar me uitsrekt. Dus ze is niet meer zo op papa gericht?

@ Arri, wow wat een reactie! =D>

@ Aykietje, ik heb de foto's gezien, helemaal super die kleine man van jou! Altijd lachen!

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    O ja, ik ga vanavond naar de herdenkingsbijeenkomst op het marktplein in Apeldoorn.
    Vind het wel heel spannend. Maar het lijkt me wel heel mooi en ik hoop dat ik het daarmee ook een beetje kan afsluiten.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

ik lag gister om 20.45 in bed en ik geloof niet dat ik het 21.00 heb zien worden! pfff... we waren echt helemaal op!

vinden jullie het goed als ik het vanaf nu weer bij ga houden hier?
    misschien kan iemand me even de belangrijke dingen vertellen die ik gemist heb?

ik heb net nog even op internet gekeken en zoals ik het kan zien is het idd zo dat de lactaat waarde in het bloed automatisch omhoog gaat wanneer de kalium te hoog is, dus dan gelden die hogere waardes niet! :D we wachten nu maar af! ik ga het proberen van me af te zetten, dan is het t snelste 20 mei! ;)

het is nu dan echt zo ver!!
    MILAN KOMT NU ECHT GOED VOORUIT MET TIJGEREN!! :D het waren eerst maar hele kleine stukjes.

het geld van de belasting hebben we binnen!! lekker zeg! :D

straks ga ik een autostoeltje kopen, vanavond een mamafiets uitzoeken en morgen lekker shoppen voor mezelf! ;) en ws ook wel voor mn 2 mannen! ;)

@arri: heeft Hanne alleen bloedonderzoeken gehad of ook meer onderzoeken?

liefs rebbel

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goed dat je dat doet meis!
    lijkt me goed voor de verwerking, het is allemaal heel heftig wat je hebt gezien!
    knuffel!

liefs rebbel

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Rebbel, Hanne heeft urine- en bloedonderzoeken gehad. De arts zag nog geen redenen om haar op te nemen. Dat vond hij te groot en niet nodig. Het laatste onderzoek was wel weer afwijkend en dat vindt hij heel vreemd. Daarom wil hij haar nog wel onder controle houden. Begin juni moeten we daarvoor weer naar het WKZ.

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    rebbel :
    GO MILAN GO MILAN GO MILAN !!!! shopze he straks voor autostoeltje ! EN EEN MAMA FIETS zo hey doe maar duur HIHI!!!
    Belastinggeld? kreeg je zoveel terug?? :D WOUW doe mij ook hahahah

arri succes vanavond bij de herdenking, is wel schokkend om dat zo van dichtbij mee te maken.
    wat een gedoe he om steeds naar t ziekenhuis te moeten en dan eigenlijk nog niks te horen krijgen. pfff. en nu weer afwachten tot juni.

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, heel veel succes vanavond en denk aan je!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja, geweldig van Milan! Kom op! Hihi!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @arri: oke, ja dat heeft Milan dus ook gehad, bloed en urine, maar omdat er bij hem ook 2x lichtafwijkende waardes zijn gevonden wilde zij toch die andere onderzoeken laten doen, is ook net welke arts je treft denk ik.. welke waardes had Hanne? of weet je dat niet?
    hopelijk is in Juni alles goed, moet ze dan weer bloed laten prikken?

@denice: ja het was weleen leuk bedrag! ;)

@linka: dank je voor de aanmoedigingen! haha!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben erg teleurgesteld. Het poesje is waarschijnlijk al verkocht. Ik heb om 16.39 uur een mailtje gehad dat het poesje beschikbaar was en tien minuten later gemaild met de vraag of ze het voor me vast wilden houden en of we zaterdag konden komen kijken. Krijg ik vanmorgen een mailtje dat het poesje gistermiddag door mensen die belden in optie is genomen. Het zal toch niet zo zijn dat het in die tien minuten is gebeurd. Enfin, deze mensen komen vanavond kijken en als ze haar niet nemen mogen wij komen kijken. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen haar niet nemen, dus helaas voor ons. Maar ik blijf het erg raar vinden. Je zou bijna denken dat die mensen meer geld hebben geboden dan die 100 euro ofzo.....

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ah wat jammer setteke!
    is idd wel heel raar, ws hebben ze jou mail pas later gezien ofzo..
    ik zal voor je duimen dat jullie alsnog kunnen gaan kijken en anders snel een ander mooi poesje vinden!

liefs rebbel

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal :)

Wij hebben heerlijk tot 10.30 uur uitgeslapen! :)

Dank voor alle lieve woorden!

@ Arri, sterkte met de herdenkingsdienst!

@ Mar, wel komen hoor! Dat feestje is toch pas in de avond?

@ Toetie en Clau, binnenkort weer afspreken?

@ Buddy, ik heb al half jaar een naaimachine staan...snap er geen drol van :rolleyes: en niemand in de buurt die het kan :p

Ik ga even schoonmaken! :) en kijk af en toe voor de nieuwtjes!

Sorry voor de mensen waarop ik nu niet reageer, dit deed ik ff uit mijn hoofd!

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    zo nou emy leg alweer een half uur op bed. slaapt dus lekker. Heb inmiddels huisje weer schoon voor het weekend en beddengoed leg te luchten zodat het vanavond lekker fris is :p

Nu dacht ik dat ik vanmiddag nog eventjes gezellig naar de babydump kon gaan om het reisbedje wat ik besteld heb eerder op te halen. Maar Kenny moest zijn vader helpen in de tuin nou eerlijk gezegt hoop ik dat het straks kan gieten en dat ze niks kunnen gaan doen in de tuin. Het ziet er wel naar uit dat het straks gaat gieten. :D hoe gemeen van mij.
    kunnen we ook meteen de boodschappen doen hoeven we morgen helemaal niks te doen. Ok alleen in de avond met de familie van kenny uit eten gaan bij de griek waren uitgenodigt heb nu al zin in de tzatziki (of hoe je dat ook schrijft )en lamskotteletjes. ALLEEN nu is de vraag. is mijn cyclus op zn reet, ben ik zwanger of hoe? want ik drink normaal een wijntje als ik uit eten gaat. ( niet toen ik zwanger was en borstvoeding gaf hoor :) ) en ook als ik op visite bent bij me schoonouders drink ik glaasje. dus als ik nu niks neem gaat iedereen me aan lopen gapen en vragen stellen. zal ik nu gewoon een wijntje nemen of niks drinken en netjes met een glaasje jus zitten?

volgens mij heb ik te vroeg gejuigt .. emy is wakker

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames,

Even snel, want Danique ligt in bed, dus heb even mijn handen vrij. Al is er veel te doen hier, toch even relaxen ;)

Rebbel, ben heel blij dat het er redelijk positief uitziet met de uitslagen van Milan (tenmints voor zover je nu kan zien) Nu maar hopen dat de arts dat de 20e ook gaat zeggen en dat jullie uit de medische molen kunnen met hem.

Arri, goed zeg dat je naar de herdenking gaat, dat geeft lijtk me een mooie afsluiting voor een vreselijke gebeurtenis waar je bij bent geweest! Sterkte!

Marleen, wat een nare droom zeg! En die mannen van jou dus vroeg wakker 's morgens bah! Danique maakt het wat later de laatste ochtenden en vannacht ben ik er helemaal niet uigeweest voor haar! JIPPIE!

Setteke, wat stom zeg dat ze dat poesje nu al verkocht hebben. Het blijft raar soms op marktplaats. Je kunt vreemde dingen treffen. (net als die kleren die je hebt gekocht, belahcelijk!)

Duster en Denice, wat balen zeg dat jullie kidz zo wakker waren vannacht. Danique heeft het van de week ook een paar nachten gehad. Gewoon een paar uur achter elkaar keten in bed!
    Nou ik zag er de lol echt niet van in ;)

Sjudith, je zit er een beetje door lees is! Meid heel veel sterkte. En wat balen zeg dat julie huis nog niet verkocht is. Oneerlijk verdeeld eigenlijk he. Ons huis binnen 3 dagen verkocht en jullie huis 2 jaar te koop. Hopelijk komt er toch snel een koper! En wat een gave foto van Giulia zeg! Ze lijkt echt wel heel wijs

Linka, je bent leuk creatief bezig geweest zeg! Heel mooi bankje geworden voor Jeslyn. En wat is Myrna toch een schat dat ze het bankje wel aan haar gaf. Heeft ze vast van haar moeder ;)

En nu moet ik toch bekennen dat ik de rest niet meer weet. Sorry!

Vanmorgen met Danique heen zwemmen geweest. Ze was niet zo blij. Beetje mopperig. Ze kreeg in het zwembad ook hele rode gloeiende wangen. Voor we weggingen had ik haar nog getemperatuurd en had ze 36.8. Toen ik haar net in bed legde n og een keer gedaan en ook gewoon 37.1 Niet heel raar dus. Maar schijnbaar toch niet helemaal lekker. Of toch meer tanden op komst. Geen idee, we wachten wel af!
    Ik ga zo beginnen met wat kasten uitzoeken en inpakken. Maandag voorlopig koopcontract tekenen. Gisteren vloeren, behang, rolgordijnen enzo uitgezocht en ook de hypotheek defenitief bepaald.

Dames, dikke knuffel voor jullie en speciaal 1 voor Shireen! Nogmaals heel veel sterkte meid! Het leven is niet eerlijk! Mooi gebaar dat je wat as in een sieraad wilt hebben. Is je broer altijd heel dicht bij je! Hopelijk kunnen jullie er maandag voor jullie zelf en ter ere van je broer een heel mooi afscheid van maken. Een afscheid waar je later met een goed gevoel op terug kunt kijken!

20. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Setteke: ik geef Vera niet zo vaak zelfgemaakt eten :oops: . Toch maar eens mee beginnen dan.
    Wat???? Is het poesje al verkocht? Wat balen zeg. Het zit er dik in dat iemand anders meer heeft geboden. Dat vind ik altijd zo flauw, wees dan gewoon eerlijk.

@Arri: heel veel sterkte vanavond.

@Rebbel: knap zeg dat Milan al kan tijgeren. En lekker shoppen...veel plezier! :D Ik hoop dat ons belastinggeld ook snel komt.

@Juud: lekker uitgeslapen meid, voel je je nu beter? En natuurlijk spreken we nog een keer af. Ik vond het erg gezellig de vorige keer.

Deel Deze Pagina