Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Shireen, ontzettend veel sterkte voor jou en je familie! Hele dikke knuffel meid.

Arri, sterkte vanavond. Wij zijn gisteren langs de plek gereden toen we naar Apenheul gingen... Werd er helemaal naar van...

Heb geen tijd om overal op te reageren (heb niet eens bij kunnen lezen, sorry!), want ga straks weer de huisvrouw bij m'n ouders uithangen. Ik doe het met liefde hoor, maar soms heb ik er gewoon effe helemaal genoeg van.

Mijn moeder had steeds nog ongelooflijke pijn en nu blijkt dat ze een ontsteking aan de luchtwegen had. Dus daar ook weer medicijnen voor gekregen en hopelijk wordt het nu gauw beter. Zou wel fijn zijn als we met z'n allen op vakantie kunnen!

Oh ja, gisteren met m'n gezinnetje naar de Apenheul geweest. Was errug gezellig en Silvan heeft zich keurig gedragen, haha. We konden zo'n dagje er tussen uit wel even goed gebruiken.

Verder niet zo veel nieuws van deze kant....

Oh ja, mocht er nog iemand belangstelling hebben voor korting op diverse dingen (zie http://www.bp.nl/feestje), pb me dan effies. Ik heb nog een paar codes en je kunt t/m morgen nog kaarten bestellen.

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @rebbel: als er echt al iets te zien was op de echo dan zullen ze daar toch geen 2 weken overheen laten gaan lijkt mij?? positief dus, das heel fijn. nog 2 weekjes wachten dus ..volhouden meid, komt goed ;)

@miepie: dank je wel. het staat nu ook in de AD van Utrecht, was vanochten heel raar om te lezen :(

@setteke: ojee dieren kijken op marktplaats, is ook voor mij heel gevaarlijk want wil alles wel ophalen haha

@daisy: hier ook huilen laatste dagen in eigen bed, hij slaapt al 2 nachten tussen ons in de stinkerd. zal wel weer overgaan

@aykietje: oh das balen, zit je ook niet op te wachten

@chantico: mylan lacht overdag en huilt 's avonds, maar meer omdat ons bed lekkerder ligt haha. mijn gevoel is een beetje gezakt zeg, maar ...heel vreemd. denk dat maandag vreselijk gaat worden en zie er tegenop

@marleen: oh das balen van de 23ste !!

@clautje en de rest: wees zuinig met de mensen om je heen ;) geen ruzie maken enzo hoor is het niet waard

zo.. ga vandaag maar iets leuks doen, even afleiding zoeken

toedels

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ah...... tekst weg!! :(
    Had weer keurig op iedereen gereageerd!! :(

Ga het niet weer helemaal overnieuw doen. Een klein beetje dan maar:

Alieke, fijn dat Danique lekker heeft geslapen. hopelijk wordt ze niet ziek. Even aankijken dus.

rebbel: Hanne had meerdere afwijkingen die telkens weer verschilden. dit vond de arts apart en wilde het daarom in de gaten houden. De waardes waren niet zorgwekkend. Hij wil haar dus in juni weer zien om te kijken hoe haar ontwikkeling is en om zijn beeld van haar weer bij te stellen. ik weet niet of er weer geprikt moet worden, maar ik denk het wel :( Ik weet niet meer wat ik meot verwachten. ik verwacht niets ernstig, daar doet ze het te goed voor. Ik denk alleen wel dat we nog een tijdje in het medische circuit blijven :(

Moniki, sjonge het is wat zeg. Ik hoop echt dat ze snel weer opknapt!wanneer is de vakantie gepland?

Setteke wat frappant van die kat zeg. Zo zie je maar dat marktplaats heel leuk kan zijn, maar dat het soms ook mis kan gaan! (spreek helaas uit ervaring...)

Denice, ik zou denk ik gewoon een glaasje drinken. De kans dat je zwanger bent, is, denk ik, vrij klein. En als je het idd niet doet, krijg je missch alleen maar lastige vragen waar je denk ik -nu vooral- niet op zit te wachten. maar het is inderdaad wel lastig!

Groeten, Arri.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, wat flauw zeg, snap het niet waarom ze niet eerder had gezegd....wees nou eerlijk!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Giulia heefte en kwart boterham op, en een heel zakje appel fruit to go!!! [-o< =D>

Dat fruit to go is van AH en ze vindt het zo lekker!! Is zonder suiker :D De andere smaken helaas wel met suiker dus die krijgt ze dan van Zonnatura.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @All, bedankt voor de felicitaties!! Het was gezellig gisteren, maar vanavond is het echt feest!
    Heb wel al mooie kado's gekregen. 2 boeken, een pandora-armband met in totaal 3 hangers. 1 ervan is een asbedel en gevuld met wat van mijn vaders as. En ook nog een wc-bril met kinderbril in een, echt ideaal denk ik. Dus ben benieuwd wat ik vanavond nog krijg!

@CB, Vandaag ben ik met Djim naar het CB geweest. Hij is weer super gegroeid, 75 cm en 10850 gram, pff wat een poepzak he, haha! Ze vond dat hij al veel kon? Hij kan echt niet zoveel als anderen hier. Gewoon zitten, alle kanten op rollen en komt opzich overal op de grond. Maar dat was toch boven gemiddeld. Ook het 2 dingentjes oppakken enz. was heel goed, nou het zal allemaal wel.

Tot snel dames!!

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben al weer aan het rondkijken voor een ander poesje. Het punt is dat we graag een (halve) raskat willen, want die hou je makkelijk binnen. Maar we hebben gewoon geen geld om er honderden euro's aan uit te geven.

@ Arri, ben ik te nieuwsgierig als ik vraag wat er mis is gegaan op MP?

@ Alieke, nou meid, hopen dat ze alleen wat last heeft van tanden dan. Silke is ook al een paar dagen hangerig, en ik zag vanmorgen dat er een tandje bijna door is. Misschien was ze daarom zo uit haar hum.

@ Moniki, sterkte met je moeder!

@ Jennys, jeetje meis, wat moet het allemaal dubbel zijn voor je! Dikke knuffel voor jou!

@ Arri, ik ben benieuwd of de herdenking vanavond je kan helpen alles een plekje te geven. Ik moet steeds maar denken aan die arme kindjes die het zagen gebeuren. Hoe leg je dat nou uit als je kind vraagt waarom iemand zoiets doet? Dat zijn toch dingen waar je ze nou nog niet mee wilt confronteren. Zo'n arm kind is gewoon zijn onbevangenheid kwijt! :(

@ Denice, doe even een regendans meid! ;)

@ Juud, =D> voor Giulia!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ denice, je bent pas toch nog ongesteld geweest? ik stopte met alcohol zodra ik een positieve test had (en stopte dan ook met biefstuk, filet americain mmmmmm)

@ sjudith, fijn dat het eten een beetje beter gaat

Ik ben net lekker met de kleine spek in bad geweest, ze wordt steeds drukker in bad, het lijkt wel of ik een supergrote vis in bedwang probeer te houden.
    slapen gaat trouwens nog steeds slecht

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lique, nog van harte meid!!!

ooo gaaf die wcbril! ben benieuwd of dat werkt!

@ Petra, ik heb een badstoeltje zodat mevrouw heerlijk in bad zit en lekker speelt. We hebben een miljoen dingen voor in bad :)

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wow Lique, de eerste hier die boven de 10 kilo zit (volgens mij) Ik weet zeker dat Silke dat ook zal zijn, ik moet maandag weer heen!

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En ik ben bang dat Danique ook boven de 10 kilo uit zal komen. Wij moeten volgende week vrijdag weer heen. Ben erg benieuwd!

Setteke, hoop dat je snel een andere kat vindt wat aan jullie 'eisen' voldoet. En ja hoop dat het gewoon nog van haar tandjes is. 1 is er door sinds dinsdag, misschien dat ze daar nog last van heeft. Echt roodgloeiende wangetjes.

Lique, fijn dat Djim het zo goed doet zeg! Wel even lekker die bevestiging (al zegt het niet altijd wat, ieder kind neemt zijn eigen tempo)

Petra, moet altijd zo lachen als jij het hebt over de kleine spek. Ik zie dan ook echt van die spekkige armpjes en beentjes voor me haha. Balen dat het slapen nog niet beter gaat!

Go Giulia Go! Mooi dat ze heeft gegeten. Danique vindt de knijpfruit van Zonnatura ook erg lekker. Misschien lust Giulia die ook wel (als je die nog niet had geprobeerd natuurlijk)

Arri, ik heb dat de laatste tijd ook sinds de nieuwe zp. Dat alles verspringt en ineens weg is. Heel vervelend. Hoop ook niet dat Danique ziek wordt. Ze is net weer beter. Maar even afwachten. Geef het nu nog gewoon op de tandjes in combi met moe zijn. (duim je voor me ;) )

Moniki, succes, kan me voorstellen dat het wel zwaar is hoor! En wat balen dat het nog niet heel veel bter gaat zeg!

Shireen, heftige week voor je meid! En dat zal nog wel even zo blijven. Je kleine mannetje geeft je overdag vast veel afleiding, maar de werkelijkheid blijft, helaas :(

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ alieke, ja die hebben we ook regelmatig maar die is zo duur :rolleyes:

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke ik dans me eigen rot maar nu komt er een zonnetje ... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vind ik niet leuk. maar het waait wel hard misschien komen er een paar donkere wolken aangewaait ofzo hahah gaat het nog regenen.

Petra
    23e is mirena verwijders.Ik ben de 26e ongesteld geweest. was maar kleinbeetje misschien een half dagje ongesteld geweest heel weinig ( weet niet eens of je dat dan wel mag rekenen als ongesteld zijn want normaal ben ik veel erger ongesteld)
    vanaf vrijdag geen pil meer ingenomen.
    en nu dan gister een veeg bloed ( sorry detail) was twee keer met naar wc gaan in de tijd van minder als 3 uur. dus weet ook niet of je dat kan rekenen als ongesteld zijn.

ik heb bij emy gelijk van de laatste pil af meteen geen rauw vlees gegeten geen alchohol gedronken. ik dacht ja moet er toch aan wennen om het niet te eten en te drinken kan ik net zo goed meteen goed beginnen. :D en direct folium slikken en vitamine enzo. dus eigenlijk zoals in een boekje zou staan hihi. dus mocht het niet zo zijn dat ik nu zwanger ben dan ga ik meteen weer aan de vitamine en alles doen volgens het boekje.

14. Elfya

Elfya Niet meer actief

Zo, ik ben echt ontzettend goed bezig, schoonmaak-technisch gezien. :D
    Ga snel verder nu ik de smaak te pakken heb......

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Voorlopig nog tot 9 juli, dan moet ie weer terug voor controle. Volgens mij heeft hij 'm dan ongeveer 5 maanden gehad.

@Lique, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Clautje, nu je dat schoonmaakgevoel hebt he...zullen we NU afspreken :)

17. Elfya

Elfya Niet meer actief

Haha, ik sta al klaar met mijn spons en zeem.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, vanmorgen strijkwas gedaan, poeh! Alleen nog even vouwen en dan is klaar. En afwasmachine ook klaar. Keuke heb ik gistermiddag al gedaan, blijf je maar bezig, bah! Haha! Als je kriebel hebt dan heb je goed gevoel.

19. Hé dames wilde ff laten weten vanochtend de MRI te hebben gehad, zit je toch wel met je zenuwen hoor...
    Mocht een cd meenemen en daar zeiden ze al dat het maar 20 min. duurde ipv half uur tot een uur, dus zo lang duur het ook niet. Uitslag krijg ik pas vlgnde week donderdag. Heb sochtends afspraak bij neuroloog en smiddags bij cardioloog en heb toch maar aan mn vriend gevraagd of hij vrij wilde vragen om met me mee te gaan, omdat ik toch wel merk dat ik veel spanningen heb en te janken zit in de auto als ik terug ga...

Nu zo lekker weekend.... Hoop op mooi weer, want daar heb ik echt behoefte aan, even ontspannen en genieten, of niet dames?

In ieder geval mijn excuus dat ik even niet op jullie reageer, maar ik ben echt nog steeds zo uitgeput en het is zoveel en ik zit op werk....
    Maar wilde graag even kijken wat jullie bezig hield vandaag, vind ik toch altijd leuk om te lezen...

Dikke knuffel !

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Knap dat je nu wel alleen bent gegaan Channie!! En nu genieten van je weekend ;)

Deel Deze Pagina