Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Setteke, ik heb ooit zoiets gehad met 'n soort windhond. Vlakbij Utrecht hadden ze in een pension een pup zitten. Ik bellen of ik kon komen kijken en of ie al gereserveerd was. Nee geen probleem, ik kon meteen komen. Na bijna 2 uur rijden ben ik daar, heb 'm uitgebreid bekeken en toen zeiden ze pas dat ie al gereserveerd was. Kon ze wel schieten.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, doe maar rustig aan.

3. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Chantal: gelukkig heb je dit vast achter de rug. En je hebt groot gelijk dat je aan je vriend vraagt of hij mee wil gaan donderdag.

Ik hoop dat je het een klein beetje van je af kan zetten en van het weekend kan genieten.

En je hoeft echt je excuses niet aan te bieden hoor. Dat snappen wij heus wel.

Dikke knuffel.

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ben ik even weg kletsen jullie weer pagina's vol!

@ Juud: We gaan naar Amsterdam, dus zal niet pas 's avonds zijn....

@ Setteke: Wat lullig van het poesje! Af en toe klopt er geen zak van op MP!

@ Chantal: Ben benieuwd naar de uitslag!

@ Arri: Het lijkt me een mooie afsluiter inderdaad. Daarna hoop ik dat je alles achter je kunt laten.

Nou ik heb eindelijk m'n veiligheidshaken voor het ramen. Maar ik heb de boel weer eens opgelicht :oops:! Ik had 2 setjes haken en een haak voor op een lade. Ik had ergens boven de 15,- uit moeten komen, maar hoefde maar rond de 10,- te betalen. Ik dacht zal wel een aanbieding zijn ofzo, weet ik veel. Zit ik in de auto en haal ik de bon uit m'n zak heeft ze maar 1 setje haken afgerekend... Ja jammer hoor, ben niet terug gegaan!

Ik heb 2 hele eigenwijze mannen die niet zomaar wilde gaan slapen! Jasper is verdorie echt gewoon een feestbeest want die verbouwd z'n hele bed en als ik de kamer binnen kom dan word ik getrakteerd op een vette big smile! Maar slapen... Maar het is nu zowaar STIL! Oh enne, tandje 5 en 6 zijn door! Bovenin weer 2 puntjes erbij!

5. Marleen2109

FF SPAMMEN:
    Jasper gaat tegenwoordig in zijn stoeltje gewoon rechtop zitten...

Pieletje peenhaar... :rolleyes:

Ik ga nu nog even wat kleding op MP zetten...!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Alieke, het blijft lekker hè dat zwemmen met je kleine. Ik ga nu om de week want vind het erg veel tijd kosten maar het is echt superleuk, word Danique ook al blij als je het zwembad inkomt? Ik hoop voor je dat ze niet ziek word.
    De kleine spek heeft inderdaad van die spekkige armpjes en benen, denk weleens dat het pijn zal doen bij de polsen, maar ze heeft gelukkig nergens last van

@ clautje80, ik ben echt heel erg fanatiek begonnen met zelfgemaakt eten en nu geef ik dat echt nog zelden, ze vind mijn eten een stuk minder lekker dan een potje....en tja gemak dient de mens

@ moniki, wat fijn dat jullie er even een dagje tussenuit zijn geweest? heb jij hier weleens een foto geplaatst van Silvan? want kan hem niet voorstellen hoe hij eruit ziet (niet dat je een foto moet plaatsen hoor)

@ Jenny, ik ben blij dat je een beetje afleiding zoekt en Mylan zal heus wel aanvoelen dat er iets is gebeurd, ook jou verdriet zal echt niet langs hem heen gaan, dus als hij bij jullie wil slapen zou ik het ook even doen

@ Lique, fijn dat alles goed was bij het CB, ik denk dat iedereen hier vooral vrteld over wat haar kindje al goed kan en dan lijkt het of iedereen alles al heel goed kan, maar zelden word er uitsloverig gedaan over wat ze nog niet kunnen.

@ sjudith, ik heb ook een badstoeltje maar nog nooi gebruikt eigenlijk, gebruik je die ook als je samen in bad gaat? want het lijkt mij dat er dan zo weinig water in het bad zit en je het zo snel koud krijgt

@ Denice, je hebt gelijk hoor als je niet meer drinkt, ik deed dat alleen vanaf de positieve test, maar weet dat er aangeraden word om gelijk te stoppen zodra je wil.

@ marleen, wat een lekker bekkie

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Zo, hier ook een beetje schoonmaakkriebels; de ramen achter zijn van binnen en buiten weer schoon!! Sta ik daar met m'n zeem op het balkon komt er een man naar me toe. Mag ik u wat vragen? Ik ben van het AD en wil alles weten van Karst Tates. Karst T. schijnt bij ons inde buurt gewoond te hebben (misschien wel in de flat naast ons...) maar verder weet ik er weinig van. Ik bedacht me later pas dat ik had moeten zeggen: "Wie? Karst tates? zegt me niks'!! hihi

Petra, grappig, ik heb het idee dat Hanne mijn eten liever heeft dan een potje. Maar madam eet sowieso niet zo veel.

Vraag: Moet ik mij zorgen maken als ze 's avonds de meeste keren de helft maar op eet? DUs de helft van een potje of van een eigen prak?

Marleen, leuke foto's! en inderdaad grappig dat peenhaar. Hanne wil ook niet meer in de wipstoel. ze gaat ook alle kanten op zitten.
    Ik had dat ook een keer in het babykamerpales. Ik moest 20 euro betalen voor een stoelverkleiner en een speeltje voor op de kinderstoel. maar het kussen was zelf al 18,95 en het speeltje 9,95. Dus dat klopte niet helemaal. Bekeek ik de bon, had ze de gewonen bon wel goed gedaan, maar de pinbon verkeerd overgetypt. Ik ben wel terug gegaan. heel netjes vond ik van mezelf. Maar haar reactie was direct; ow, dan wordt het nog 8 euro. Dus even pinnen...!! Mijn man was helemaal verbouwereerd; zo van: sjongejonge zij maakt een fout, je komt het netjes zeggen en moet dan gewoon betalen! ze moeten blij zijn dat je het even kwam zeggen. ach.. eerlijkheid duurt het langst, maar tis wel balen!

Setteke, dat mag je best vragen hoor! Ik had een keer een studieboek via marktplaats gekocht van een meisje/vrouw. Ik had het geld overgemaakt en ik zou dan het boek krijgen. maar het duurde maar en duurde maar. dus ik gemaild. ze had het echt opgestuurd zei ze. maar nog niks gekregen. dus ik naar het postkantoor. Daar zouden ze het nakijken, maar dan hadden ze wel een verzendbon nodig. Dus ik gevraagd naar die bon, maar die had ze niet meer. Maar ik wilde dus wel mn geld terug, als zij die bon bewaard had, konden we het mooi regelen met het postkantoor, maar tja... dus ik vroeg mij echt af of ze het had verstuurd. Uiteindelijk bood zij aan om de helft van het bedrag maar terug te storten. Ik was het daar nog niet helemaal mee eens; maar de dag erna stond het hele bedrag op mn rekening. Ik nog een bedankmail gestuurd, maar uiteindelijk niets meer van haar gehoord.

ik ga nog even wat kijken of ik iets kan doen, of misschien juist niets...

Groetjes, Arri

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey allemaal!

*zwaai!*

Heb totaal niet teruggelezen, tis weer drukdruk hier.. een oom van manlief ligt in het zkh te wachten op een nieuwe lever... tis nog maar de vraag of hij in aanmerking komt voor een transplantatie, of de artsen het aandurven, aangezien hij te kampen heeft met een overgewicht... Daar krijgen ze vanmiddag uitsluitsel over.. dus spannend weer..

Maar wilde jullie wel ff laten weten dat ik aan jullie denk hoor! Een dikke knuff voor iedereen!

Xx

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    o ja, ik hoorde net op het nieuws dat bij het magazijn van kleertjes.com is ingebroken. de mensen die iets besteld hadden of abbonnee zijn op de nieuwsbrief, kregen bericht.
    zijn er nog veel mensen die daar een bestelling hadden lopen? ik niet.

10. Marleen2109

Ik kreeg gisteren een mailtje van kleertjes.com erover. Het ging om een georganiseerde inbraak en er stond een lijstje met de merken die voorlopig minder goed leverbaar zijn. Ik had gelukkig niks in bestelling staan. Na de Eneco afrekening ben ik even uitgeshopt...

Oja ik had van die leuke slofjes besteld bij Esprit in maat L, de grootste, zijn ze al te klein voor Jasper, zo jammer!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Queenbee, hopelijk voor je man's oom dat ze het wel aandurven, hij zal toch niet voor niks een nieuwe moeten.

@Marleen, leuke foto's en vervelend van die slofjes. Kun je ze wel terugsturen?

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Sjorsje; Hij heeft levercirrose. Ik overdrijf niet als ik zeg dat hij er zo geel uitziet als een kanarie. Hij zei van de week al dat zijn tanden nu wel erg wit leken, hihi! Hij houdt zijn humor er wel in! ;)

13. Marleen2109

@ Sjorsje: Ja heb ze al weer teruggestuurd hoor. Ze waren van Esprit en die zijn niet zo moeilijk haha!

@ Queenbee: He bah, wat naar allemaal weer!!!

Nu ik eenmaal ben gaan zitten komt er weinig meer uit m'n handen... haha!

14. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Marleen: wat jammer van die slofjes. Ze waren net zo leuk.
    Hoera, nog meer tandjes. Het wordt al een heel gebitje inmiddels. En wat een schattige foto's!

@Petra: ik begon ook met verse groente, maar dat wilde ze echt niet. Potjes gaat wel goed, zolang er maar geen stukjes inzitten.

@Arri: Vera laat ook meestal wat staan. Ik denk dat ze gemiddeld iets meer dan de helft eet. Ik maak me er niet zo druk om. Wel geef ik meestal nog een toetje na, en die gaat er vaak wel helemaal in.

@Queenbee: ik hoop dat je de oom van je man toch nog willen/kunnen helpen.

Ik heb mijn bestelling van kleertjes.com begin deze week ontvangen gelukkig.

Veraatje ligt nog steeds te slapen. Vanochtend al ruim twee uurtjes. En nu ligt ze er ook al vanalf half 12 in. Lekker hoor!

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En uit die handen van mij al helemaal niet.
    Zit hier met mijn laptop tussen een halfleeggepakt dressoir.
    Echt een bende hier, maar ik moest gewoon even hier kijken

Petra, ja dat zwemmen vind ik heerlijk met Danique.
    Normaal vindt Danique het geweldig, maar vanmorge niet zoveel zin schijnbaar.
    Ze lachtte wel, maar daarna ineens mopperen. Ze ligt nu ook alweer in bed.
    Zal wel niet helemaal lekker zijn. Dat het veel werk is dat is zeker waar. Ben altijd zelf net zo moe na het zwemmen als Danique. Voor een half uurtje zwemmen. Ben je gewoon anderhalf uur druk bezig. Maar het is wel heel gezellig!!
    En die spekkies, die ken ik ook ;)

Arri, dus de journalisten zijn nog op zoek naar meer info over die man. Ik snap aan de ene kant wel dat ze veel te weten willen komen, maar ja wat maakt het nu uit wat een ander over die man zegt. Het verandert niets aan wat er is gebeurd en niemand kan vertellen waarom hij dat heeft gedaan.Dus vindt het niet zo zinvol, maar ja ieder zijn baan he ;)

QueenBee, spannend hoor. Wel goed dat hij zelf de humor er een beetje in houdt. Hoop dat hij in aanmerking komt.

Marleen, wat een leuke foto's zeg!!! Past Jasper nog in de Bumbo? Danique krijgt haar dikke spekbenen er niet meer in :D

Ik had ook geen bestelling bij kleertjes.com. Ik moet mijn geld een stuk beter besteden op het moment dan aan kleren. Het is de komende maanden echt eve heel zuinig doen met alle verhuiskosten die eraan komen.

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    TIP VAN DE DAG!!!
    bij de Wibra hebben ze weggooi onderwatercamera's te koop voor 2 euro 99 (geloof ik)
    mijn lieve moeder heeft er gelijk 2 voor mij gekocht, dank je mam
    lijkt me echt superleuk om een foo te hebben van Roos onderwater en aangezien we over 6 weken heerlijk naar Griekenland gaan, kan ik daar mooie foto's maken

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chantal, gelukkig viel het wel mee! Geniet van je weekend meid!

@ Sjorsje, nou dat is ook lekker dan!

@ Marleen, foei toch! De boel oplichten! Jemig, 6 tanden! Arme vent! Het is toch zonde dat je Jasper al uitgehuwelijkt hebt....... Mooie vent! Maar Silke is heel gelukkig met Djim! Balen van die slofjes!

@ Arri, tja dan ga je je idd afvragen of ze je oplichten.... Je hoeft je geen zorgen te maken als Hanne niet alles opeet. Volgens mijn cb-arts weten die kleintjes heel goed wanneer ze vol zijn en als ze niet meer willen moet je ook gewoon stoppen. Ik had die mail ook van kleertjes.com. Vind het zo sneu voor die mensen!

@ Queen, bah levercirrose, ziet er niet best uit. Ik hoop dat ze hem durven te transplanteren en dat hij snel aan de beurt is!

Ik wil jullie nog even mijn mooie meisje Shiva laten zien (officieel heet ze Hjiva Les petons Blancs)

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, wat heeeeerlijk op vakantie zeg!!

19. Marleen2109

@ Alieke: Jasper past er nog net in haha. Ik denk dat Jasper ook wel over de 10kg heen zit trouwens :oops:. Ik moet de 28e weer, dus ben benieuwd!

@ Petra: Mooie omschrijving haha, we vertellen inderdaad alleen maar wat ze wel kunnen :D

Jasper is niet zo ondernemend hoor. Hij tijgert achteruit en rondjes, maar zijn vooruit heeft ie nog niet gevonden. Hij kan inmiddels bijna zelf overeind komen om te zitten, maar valt dan bijna direct weer om. Gaan staan is hij nog helemaal niet mee bezig! Het enige waar hij wel vlot mee is zijn z'n tandjes haha! Met 9 mnd horen dit soort dingen pas te gaan beginnen, dus ik maak me nog niet druk! Thomas was wat ondernemender op deze leeftijd, maar het komt allemaal vanzelf goed. Wil niet zeggen dat het gewoon onwijs gaaf blijft als je kindje weer een mijlpaal bereikt heeft overigens! Elke mama is dan gewoon super trots! Bij Thomas kon het me niet snel geneog gaan, maar nu....

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo, ben weer klaar met oppassen! Jullie hebben veel gekletst dus maak reageer niet op iedereen sorry...

Eerst ego: Olivier heeft vanmorgen voor het eerst getijgerd!!! =D>

@ Toetie: Olivier krijgt het oranje shirt! Volgens mij heb ik ook al een foto van Bart gezien met het shirt aan klopt dat? En hij krijgt de geruite korte broek met blauw en rose, misschien ken je die ook?

@ Setteke: Bah wat flauw als het poesje straks al weg blijkt te zijn! :( Thirza is een leuke naam voor haar. Hopelijk vind je snel een ander poesje!

@ Arri: Veel sterkte vanavond, ik denk dat het heel goed is oor de verwerking! Kende je eigenlijk een van de mensen die slachtoffer geworden is?

@ Rebbel: Milan tijgert dus ook al goed, super! :thumup: Beetje bijgekomen van alle spanningen door weer lekker in je eigen bedje te slapen?

@ Judith: Dikke knuffel! Probeer lekker van je weekend te genieten! Wat een leuke en stoere foto van Giulia!

@ Lique: Komende week moeten wij weer naar het CB, denk dat Olivier ook over de 10 kilo heen is... Veel plezier vanavond!

@Chantal: Goed van je dat je alleen gegaan bent! Lekker genieten straks van je weekend...

@ Marleen: Wat een stoere foto's van Jasper! Heerlijk bekkie!

Deel Deze Pagina