Jemig, wat een wind hier! Ik heb net op buienradar gekeken en zo te zien komt er behoorlijk wat viezigheid aan....
thanx Setteke! En hopelijk zit er een lief, leuk poekie bij morgen meid! M'n containers waaien ervandoor, 'k ga d'r maar gauw achteraan!
@ moniki, hihi dank je wel. Bij de meeste heb ik wel een beeld bij de naam maar met Silvan had ik dat niet. Wat een heerlijk eigenwijs koppie en wat heeft hij al veel tanden zeg
@ Petra, met dat badzitje kun je best water in het bad doen hoor, je kan alleen niet liggen haaha maar Giulia vind het super zo! Zal eens een foto maken
@ Petra, met dat badzitje kun je best water in het bad doen hoor, je kan alleen niet liggen haaha maar Giulia vind het super zo! Zal eens een foto maken oja en jullie zullen wel gek van me worden Maar vond deze zoooooo schattig, ben helemaal verliefd op mijn schatje! Sorry
hoi meiden, @jennys: ja zo denk ik ook maar idd, ze kijken er altijd wel even overheen en als er iets geks te zien was hadden we dat al wel gehoord neem ik aan! ik hoop dat je wat afleiding hebt kunnen zoeken vandaag meid! knuffel! @arri: ja balen he in dat medische cirquit! ik hoop dat we er allebei snel vanaf zijn! @marleen: mooie foto's! wat een mooi manneke! leuks shirtje ook, van de h&m? hihi, heeft Milan ook! @chanta: wat goed dat je alleen bent gegaan meid, fijn dat je mannetje donderdag met je eme gaat! knuffel! @moniki: geweldige foto's! @juud: super! wat heb je toch een mooi meissie! @puck: hoera voor olivier!! ja we zijn weer een beetje bijgekomen, we proberen het even van ons af te zetten! @setteke: hihi, geweldig op de wagen! ik heb vanmiddag een autostoeltje gekocht, het is de maxi cosi tobi geworden! Milan zat helemaal te glunderen, hij kan nu mooi alles zien! liefs rebbel
@ Setteke: Die zijn ook erg lief! Ga je voor een speciaal of kijk je daar welke het zal worden? Veel plezier in elk geval bij dat kleine spul! @ Moniki: Wow wat heeft Silvan al veel tandjes! Wat een lief en stoer mannetje! @ Chantal: Pff wat een gezeur! Ze maakt zich er makkelijk vanaf. Idd roepen dat het jou niets uitmaakt, laat zij het maar uitzoeken! @ Rebbel: Fijn dat je goed geslaagd bent voor het stoeltje! @ Judith: Wat een lieve foto! Echt schattig! Hier ook net erg harde wind en regen, nu is het weer droog... Olivier zit samen met papa op de laptop filmpjes van Dora te kijken, dat vindt hij ineens heel erg leuk, de begintune, hij zit helemaal heen en weer te wippen en hard te lachen, zo lief! (moeten nu toch echt eens een videocamera aanschaffen, dit is gewoon te leuk!) Ga er vandoor...
Nog even een filmpje van Silke die het er niet mee eens is en hard "nee!" roept. @ Puck, voor 1 van die twee donkere, dat zijn vrouwtjes. Ik vind die op de derde foto wel heel erg mooi. @ juud, *smelt* wat is ze toch een mooi meisje! Ik word echt niet gek van je hoor!
Graag gedaan hoor! Heb af en toe wel een foto van Silvan geplaatst, maar met veel plezier heb ik deze nog even voor je geplaatst hoor En meneertje had als snel 8 tanden en is nu volop bezig met z'n kiezen (wat 'n drama!). Hoe gaat het met Roos? En heeft ze ook al tandjes? Dank je Rebbel! Super dat je een autostoel voor je mannetje hebt! @Puck Hij kan ook heel goed bijten met die tandjes, haha. Ik heb 4 konijnen, maar Silvan is het grootste knaagdier (er zitten her en der wat tandafdrukjes op m'n dressoir en tafel). Hier is Dora ook favoriet (bij Diego gaat ie huilen, gek kind) @Setteke ben wel benieuwd naar het nee zeggen van Silke, maar heb helaas geen geluid op m'n pc
@petra: ja we laten het ook lekker toe hoor, wij hebben een bed 180x200 dus past makkelijk die camera's zijn wel een beetje flut, maar de foto's zijn wel grappig haha jij dus ook lekker met vakantie bijna, wij gaat 27 mei heerlijk. 2 weken strand en hangen @sjudith: ja dat gevoel ken ik. lekker gaan douchen, pyama aan en een borrel erbij (oh tis pas half 6 haha maar ik heb al rosé haha ) ik zou me ook wel willen vervelen, maar helaas moet de muziek uitzoeken voor de crematie BBBRRR heb mijn broers MP3speler en ben het aan het doorworstelen. best gek want dat ding ruikt naar hem
Ik weet dat het al eerder gevraagd is, maar wat voor soort luierdoekjes gebruiken jullie. Ik heb altijd de doekjes vd Lidl en die bevallen goed. Nu was er 'n erg goede aanbieding van de pamperdoekjes, dus heb ik die maar gekocht.......... en nou zit Matthijs helemaal onder de uitslag
@Puck; =D> voor Olivier @Setteke; Deze zijn ook schattig..... Hopelijk gaat het deze keer wel lukken @Marleen; Wat goed van Jasper =D> . En ik was volgens mij helemaal vergeten te zeggen dat ik het jammer vind dat jullie er de 23e niet bij zullen zijn Liefs Silvia
@ Chantal: Lekker uit laten zoeken die doos haha! @ Moniki:Wow wat een gebitje al! En wat eel lolbroek haha! @ Setteke: Oh, ik vind die van de 3e foto zo leuk!!!
Ik moet vanavodn nog even bellen over dat vrijgezellenfeestje, dus ik ben benieuwd wat nu precies de plannen zijn. Ik weet dat we naar Amsterdam gaan en waarschijnlijk overdag al.... Jasper zit me toch te pingelen op die babypiano...lalala pingping
Ik heb gewoon een hele pagina overgeslagen, nou ja! Ik zie dus net dat Setteke zelf ook het 3e poesje het leukste vind haha! Zeg...heeft Silke ook zo'n lekkere harde stem of lijkt dat zo op de filmpjes? Ik bedoel het niet rot hoor trouwens, maar Jasper is echt een schreeuwlelijk en af en toe dan gaat dat door merg en been
@ Duster, wij gebruiken altijd wat in de aanbieding is Maar Giulia heeft een soort olifantenhuid, die kan overal tegen
Hallo Allemaal, heb niet helemaal goed bij kunnen lezen want er word hier veelste veel gekletst Kan het niet meer bijhouden, ben druk met werk ( nu eindelijk 2 dagen vrij) en met Tess gaat het nog steeds niet lekker.. blijft benauwd en heeft sinds gisteravond afwisselend hoge (40.9) en lage temp (35.3) erg jengelig/krijsen en ze slaapt slecht en wij dus ook. Ze eet weer een stuk minder en gister moesten we weer wegen en ze was niet voldoende aangekomen, hoewel ik zelf wel tevreden was. Ze is nu 7.4 kg. (en past nog met gemak in haar bumbo ) Maandagmorgen overleg met de KA dus maar kijken wat die zegt. Excuses voor mijn ego berichtje
hey dames, hoe is het hier? @ setteke; lees dat jij misschien morgen een peosje mee naar huis neemt? @ tesske; tess nog steeds ziek, arme meid... Ben benieuwd wat KA zegt... @ all: valt me nog tegen de reactie op MP of heb gewoon geen goede timing gehad kan ook. Heb alleen nog maar reactie op 1 pyamatje, 1 compleet pakje en iemand belde voor de flessenwarmer of ik terug wilde bellen, nou 3 keer gedaan maar niemand nam op... Hopenlijk krijg ik dit weekend reacties.... Heb nu de driewieler er ook maar op gezet... Ben vanavond lekker alleen, ben toch in een kuthumeur... Ben bezig corelpaintpro te downloaden, maar duurt ook een eeuwigheid... zit nog maar op 62 procent en ben al 3 dgn bezig, hij download natuurlijk alleen als pc aanstaat... Tygo ligt in bed, was jengelig... erg moe, was al tijd wakker.... Heeft slecht gegeten maar zn toetjes willie altijd wel hoor.... Boef... Hij geeft me al steeds vaker kusjes, zo lief.. En ik had een kadotje meegekrijgt! Ben heel nieuwsgierig, maar ja, mama mag pas zondag kijken.... Ik ga lekke rom half 9 naar boven in bed net 5 crime series kijken...