Hey meiden @juud je heb die knijpfruit dingen ook bij de ali en wat een super foto @duster wij gebreuken pampers en nu zwitzal maar die vindt ik minder fijn aanvoelen @petra maak je niet te veel voorsteling van die foto's met de weggooi camera. want vaak worden ze niet zo mooi. een een foto van je kindje onder water is erg moeilijk en ziet er heel anders uit. @all emt de foto's wat een moppies nou dat was even mijn inbreng Jee Silver kan zwaaien zo lief. en ze had vandaag een potje en wij spersibonen. maar omdat ze zo moe was dacht ik doe snel een potje kan ze naar bed is ze klaar wakker en wil ze ook spersibonen ech grapig ze at ze gewoon zo op nou een K ochtend gehad. moetst om 7 uur beginen en om 8 uur zou een inval komen en kwart over 8 nog niet. is gewoon niet op komen dagen dus ik was tot kwart voor 9 alleen met 7 peuters en 6 baby's aaahhhhhhh. en toen nog even geregeld dat er nog iemand kwam dus toen zaten we weer goed. met ze 2 bij de baby's en alleen bij de peutrs nou ik was gebroken. pfff en nog
@ MAR!!!! Ik zit ff op de esprit webwinkel te kijken naar die schoentjes die je in maat L hebt gekocht... Je zegt dat L te klein is??? Volgens de maattabel op de webshop is dat schoenmaat 20-21!!! Joh, dan heeft jasper mega flapvoeten!
Oh ja heeft iemand hier nog belang bij nutrilon HA, heb nog een helemaal nieuwe pot en een pas aangebroken pot staan.
dat is idd een zware ochtend, lekker dan zo n inval die gewoon nietop komt dagen oh ik had ook nog een bak.... toen ik vorig jaar in juni met zwangerschapsverlof ging, heb ik nog een week samen met een jongen gewerkt, die was nieuw. zit nu dus bij mij aan het buro samen met nog 2. Jong kereltje, ik had meteen al zoiets van, ok dit is um niet.... Nou toen ik eenmaal terug was, waren mn collegas er ook wel uit dat hij niet echt functioneerde. Is het alleen wel zo dat je in ons bedrijf wel gewoon in het diepe wordt gegooid en je moet zelf het karakter hebben om je er helemaal in vast te bijten en genoeg eigen iniatief tonen om mensen te vragen en te leren. Die eigenschap had deze jongen niet. Nu had ik al gehoord dat zijn contract waarschijnlijk niet verlengd werd, maar ik had wel het idee dat hij de laatste tijd steeds beter zn best deed en wat meer plezier erin krijgt. Hoor ik vandaag dat hij te horen zou krijgen vandaag ook dat hij geen contractverlenging krijgt.... En ik zat alleen met hem, want mijn andere 2 collegas waren er niet. Maar toen hij terug was van het gesprek had mn collega, die het mij ook verteld had, mij al laten weten dat hij nog niet wilde dat andere collegas het wisten en had gevraagd of mijn baas pas maandag een mail erover wilde sturen, dus ik moest ook nog doen alsof ik van niks wist... vond het zo sneu voor hem....
Tygo vind sperzibonen trouwens ook errug lekker, en hij eet eerder alles op wanneer hij met de pot mee eet, dan wanneer hij een potje krijgt...
hee hee zo alles is ingepakt, Britt zo nog voeden en dan gaat Britt naar bed en wij ook! vannacht om 4.00 op schiphol zijn tot over 2 weken groetjes doeidoei
Hoi, @Ff,hele fijne vakantie! Geniet ervan! @Mooie foto's zag ik voorbij komen,wat een knappe Beebjes allemaal @All,iedereen een knuff die het kan gebruiken! Ik heb niet teruggelezen. ---------------------------- Hier een goede nacht gehad,Linne ging gisteravond om 22.00u slapen,pfff.. Vandaag hebben ze in totaal 45min geslapen,ongelovelijk zeg!Om 18.30u hebben ze hun laatste fles gehad en om 19.00u in bed,alleen Fenne was net wakker,speen kwijt hopen dat het vannacht weer zo gaat als eerder Ik ga nog even tv kijken en dan ga ik me lekker douchen en dan naar bed,morgen babykamers kijken!!!! Liefs...
Ben trouwdingen aan het kijken... ZOu het wel leuk vinden om op mn 30ste te trouwen, maar of dit haalbaar is.... Ik wil graag superjurk, superlocatie... Wel in bescheiden kring, want mensen waar ik geen contact mee heb, ookal is het familie ga ik niet uitnodigen, besteed dat geld liever door er een mooier feest van te maken. Dus mn vriend zei laatst al tegen mij dat ik anders is dingen moest gaan uitzoeken, wat alles kost, wat ik zou willen, etc. Hij heeft me nog niet eens gevraagd daar niet van
Moet je gevraagd worden dan haha Ik heb het dat ook altijd gezegd dat ik wel gevraagd wilde worden. Maar uiteindelijk ben ik niet officieel gevraagd maar hebben we besloten te gaan trouwen en kwam manlief met een datum. Daisy, heerlijk zeg een goede nacht. Hoop dat het vannacht ook zo is ja. Maar had je jouw meiden niet van de speen af al? Bedacht ik me opeens. Danique is er ook nog lang niet vanaf volgens mij. FF; heel veel plezier!!!! Tesske, wat vervelend zeg dat Tess nog zo ziek is.
hihi chantal...is je vriend ook zo romantisch dat dat gaat gebeuren? Mijn man is niet romantisch en heb iedere keer nee gezegd als ik het niet leuk genoeg vond...gemeen he! Maar het uiteindelijke ja haha was gewoon vlak voordat we gingen slapen hihi... Onze burgelijke stand ambtenaar vroeg ons ook of we formeel of niet formeel wouden tijdens de ceremonie. Wij wouden het zo informeel mogelijk. Geen poespas. Verhaal verteld van dat mark niet romantisch genoeg was met het vragen....haha dat heeft hij geweten wat in het kerkje wou de ambtenaar dat mark nog een keer voor me op de knieeen ging. Was erg grappig! Net een stukje van herdenking gekeken bah wat grijpt je dat aan zeg....krijg er kippevel van.
hey shireen, Trek je het een beetje? Hoe gaat het met jou en de rest van je familie? Hebben jullie een beetje een idee wat hij graag zou willen voor de crematie? Wel moeilijk he zulke dingen. Nog ff een dikke knuffel meid!
@Lawie, vervelend dat Otje zo overstuur raakt als ze moet slapen op het kdv. Ik zat net in het boek derek ogilvie te lezen dat je een slaapknuffel kan maken van een gedragen t-shirt van jou. Zo heeft ze jou geur toch een beetje bij zich en kan ze daarmee lekker knuffelen. Hopelijk gaat het slapen snel weer beter. @Marleen, pfff Jasper ook al zo vroeg wakker? Hier begond de dag om kwart voor 6 Jammer dat je niet naar Burgers zoo komt. Leuke foto's'!!!! Wat een pretletter is die Jasper toch. @Philly, leuke opleiding. Je bent dus al halverwege, dat scheelt weer. Succes! @Clautje, fijn dat het weer beter gaat met Vera. Over eten, gewoon aan blijven bieden en niet dwingen. Ze gaan vanzelf meer eten. Spannend van je schoonvader, hopelijk is de uitslag goed. Gefeliciteerd met de zwangerschap van je collega, kunnen jullie lekker over meidedingen kletsen. wat kan jij goed schoonmaken, kan niet eens bij mij komen? @Duster, hoe was je naailes? Lijkt me leuk om zelf lekker te fruebelen op de naaimachine. @Arri, ben benieuwd wat je voor moederdag krijgt. Bart gaat ook niet naar het kdv, dus krijg geen knutselwerkje Heb wel een paar x tegen m'n man gezegd dat ik het leuk zou vinden als hij mij zou verrassen. Bart heeft ook geen last van zijn tandjes, elk tandje is een verrassing voor mij. Sterkte vanavond met de herdenkingsbijeenkomst. @Rebbel, spannend meid, ik ga duimen voor een goede uitslag de 20e. =D> Milan kan tijgeren!!! Welke mamafiets heb je gekocht? Leuk he die vervolgstoeltjes Bart zit nu als de koning in de auto. @Setteke, wat een klotestreek met dat poesje. Mijn ouders hebben een Ragdoll, zo'n schatje ideaal met kinderen, maar erg prijzig helaas. Mooie foto van je poes Leuke link, welke gaat het worden? @Juud, heerlijk uitgeslapen? wat is dat ookal weer? Lijkt me gezellig om wat af te spreken. Goed gegeten Giulia =D> Kan je je niet op geven voor de tv makelaar ofzo? Misschien dat je huisje dan wat sneller verkoopt. Dikke knuf. Oja leuke profielfoto heb je, echt een ondeugd! Ooooch zie hem nu ook groot, was een meisje he? heb je al gezien dat je elke dag kan stemmen op baby van de maand? @Moniki, je moeder een onsteking aan haar luchtwegen? Hopelijk is ze daar snel vanaf. Succes met schoonmaken, heel lief van je dat je zoveel voor je ouders doet! Snap wel dat je daar af en toe wel genoeg van hebt. Sterkte en een dikke knuf. Leuke foto, lekker veel tandjes! @Lique, fijn dat alles goed was op het cb. Djim is zeker een lekker dikkertje. Denk dat Bart ook wel over de 10 kg zit. Leuke cadeautjes heb je gekregen, wat mooi een asbedel wist niet dat dat bestond. @Linka, jij ook al zo goed aan het schoonmaken @Chantal, dikke knuffel! Nog geen rekening van de driewieler gehad? Ik heb ook vanalles op mp staan, krijg alleen maar lullige bedragen geboden @Puck, die geruite korte broek is ook leuk! Ga ik binnenkort maar bestellen Hoe ging het oppassen? =D> voor Olivier!!!! Dora, vind ik echt verschrikkelijk, Bart vind haar geweldig @Duster, heb je de sensitive of normale luierdoekjes van pampers? Ik heb altijd sensitive en Bart heeft nog nooit uitslag gehad. Ik heb net een pak bij de lidl gekocht omdat ik pampers erg duur vind, ben benieuwd hoe die bevallen. @Tesske, wat vervelend dat Tess nog steeds niet helemaal fit is. Hopelijk gaat het snel weer beter. Dikke knuf. @Binnabinna, wat knap van Silver dat ze kan zwaaien!!!! =D> Druk ochtendje heb je gehad! @FF, fijne vakantiie! @Daisy, heerlijk geslapen dus! Hopelijk vanacht weer. Hielpen die druppels nog een beetje? Oooo leuk babykamers kijken, shopze! Bleh, Bart was zo vervelend met naar bed brengen. Nog voordat ik zijn kamertje uit ben staat hij alweer met een big smile in zijn bedje. Heb hem nog een paar keer neergelegd, maar hij maakt er gewoon een spelletje van. Gelijk weer staan Ben toen maar naar beneden gegaan. Ik hoorde hem eerst lekker murmelen door de babyfoon, dat werd zeuren en daarna huilen. Dus hem weer neergelegd, dat werd krijsen. Even getroost en zo zijn we een uur bezig geweest. Pffffffff, het opvoeden is begonnen...... Ik zag allemaal mooie ruitjes banners voorbij komen erg leuk!