@miepie: we hebben vandaag een goede dag, heel gek gevoel. heb het idee dat er niks aan de hand is ofzo. maar weet dat maandag gaat komen en daar ben ik bang voor. we weten wel wat we willen met de crematie, vandaag nog muziek geregeld. één nummer word in iedergeval het nieuwe nummer van krezip: zweet goodbye en een ander word Broken wings van Mr Mister is oud maar erg mooi. 2 andere zijn onbekend voor velen denk ik. die nummers luisteren is wel gevoelig. oja geen koffie/thee en cake, maar alcohol (+normaal drinken) met zoutjes. heerlijk tegendraads. helemaal goed
@Jenny, ik vind het heel knap dat je zo opgeruimd blijft. Mooie muziek hebben jullie uitgezocht. Geen koffie en thee? maar alcohol! Mijn man wil spacecake op zijn crematie Heel veel sterkte de komende dagen, dikke knuffel!
jenny, heb je nog leuke afleiding gevonden vandaag? moeilijk zeg muziek uitzoeken. is het al gelukt om wat te vinden? ben je thuis gebleven van je werk? (kan me niet voorstellen dat je hoofd naar werken staat en er is natuurlijk veel te regelen) hoe hoorde je het eigenlijk, was je nog thuis of al op je werk? kan me voorstellen dat je tegen maandag opziet. nu is het nog onwerkelijk en maandag kun je er niet omheen. hele dikke knuffel van mij! marleen, dankjewel. jouw beschrijving van deze fase helpt mij! ik weet ook dat het een fase is en dat het weer overgaat. meestal ben ik heel blij dat ze naar het kdv gaat. ik ben bang dat ik te lief en beschermend ben en vind het ook wel goed als ze niet alleen maar zo'n te lieve omgeving met alle aandacht meemaakt en moet leren om de aandacht te delen. dat gaat normaal ook heel goed. alleen als ze dan zoals nu wel extra aandacht nodig heeft, valt het me zwaar. wat jammer dat je de 23e waarschijnlijk niet komt! ik snap dat je baalt van je blubberbuik. ik heb het ook, maar kom er ook niet toe er iets aan te doen.. clautje, ik denk ook dat het eten vanzelf goed komt. hoe zijn de uitslagen van je schoonvader?? duster, heb je nog iets leuks genaaid vandaag? arri, hoe was het vanavond? setteke, marleens stukje helpt idd. ik heb niet het idee dat het verlatingsangst is. ik heb meer het idee dat ze in dat bedje bang is en dat ze door het sprongetje wat extra hulp nodig heeft om in slaap te vallen. wandelend in de wandelwagen valt ze vrij gemakkelijk in slaap. vorige week heeft een van de leidsters haar een keer meegenomen in haar lunchpauze en heeft ze goed geslapen. maar zo'n voorkeursbehandeling kan ze met 8 andere babies natuurlijk niet elke dag krijgen. en zo'n sprongetje kan wel 5 weken duren toch? ik las ergens (oei ik groei?) dat sommigen bang zijn dat de nieuwe wereld weg is als ze wakker worden. ze is altijd vrij gemakkelijk geweest, dus het zal idd wel weer over gaan. dat zijn ook lieve katjes! denice, hier ook een obsessie met afstandsbedieningen en telefoons. philly, eenkennigheid hebben we ook een tijdje gehad en gelukkig gaat dat wel ok. ze huilt meestal niet als een leidster haar vasthoudt als ik wegga. ondanks het niet slapen is ze daar nog best gezellig. nu is het het niet slapen maar wel moe zijn waar ik moeite mee heb. ik heb gemerkt dat ik slaap heel belangrijk vind. door de vermoeidheid is ze ook veel aan het jengelen en gaat het eten slecht. ik ben wel benieuwd hoe renske er nu uit ziet! renske drinkt ook niet uit een flesje toch? hoe doe jij dat nu met voeden onder werktijd? of werk je nog niet door je blessure? hoe gaat het daar eigenlijk mee? rebbel, wat goed milan steeds beter aan het tijgeren! veel plezier morgen. shop alle stress van de afgelopen dagen maar lekker van je af! alieke, hoe gaat het nu met danique? weer opgeknapt? moniki, dank voor de link en je aanbod! ik denk niet dat wij op korte termijn zoiets gaan doen, maar leuk dat je aan ons denkt! vandaar dat je naar de apenheul geweest bent. vervelend van de ontsteking van je moeder. wel fijn dat ze er nu achter zijn en ze medicijnen heeft. nu hopen dat ze snel opknapt! leuke foto's van silvan! sjudith, klinkt alsof het eten van giulia best goed gaat! echt balen van jullie huis te koop. lique, wat een mooi cadeau, een pandora armband en vooral die bedel met wat van je vaders as. djim al bijna 11 kilo! welke maat heeft hij nu dan? fijn dat ie weer goedgekeurd is . hoop dat je een leuk feestje hebt nu! ff tussendoor posten voor alles weg is..
Lauwie, het lijkt me hartverscheurend om zon huilende dochter op de opvang achter te moeten laten Krijg je van de leidsters te horen of ze nog lang huilt nadat jij weg bent? Dat idee om een gedragen t-shirt bij haar te leggen is wel het proberen waard misschien. Hier niet alleen de afstandsbedieningen en telefoons die populair zijn, maar ook stekkers van de her en der rondslingerende opladers en vooral de babyfoon: die moet steeds even geproefd worden Marleen, knuffel voor jou. Ik probeer mn blubberigere buik nog steeds te zien als het huisje waar Ise zo lang veilig in groeide en dat helpt iets. Maar het blijft balen dat ik niet meer ben zoals vroeger (behalve dan dat ik nog steeds te lui ben om te sporten + nu een kind als excuus heb: ik heb écht geen tijd!) Denice, handig dat Emy gaat slapen als je dat zegt! Waar kan ik die module downloaden voor Ise? Haha, mag ik je quoten de volgende keer dat mn vriend en ik het niet eens zijn ergens over? Fijn dat Hanne zo makkelijk is! Geniet er maar lekker van! Volgens mij is het niet erg als ze maar een half portie eten. Vooral blijven aanbieden. Ik las daarnet nog (in de Wij?) ouders bepalen wanneer en wat het kind eet, het kind zelf bepaalt hoeveel. Ze weten zelf vast het best hoeveel ze nodig hebben. Eet ze sommige hapjes (smaken) wel helemaal op? Misschien kun je een keer proberen haar meer honger te laten hebben rond etenstijd, door in de uren ervoor minder eten (en drinken!) aan te bieden. Maar: geen zorgen om maken, zou ik zeggen. Jenny, fijn om geregeld van je te horen hier. Kun je een beetje slapen? t Zijn vast hectische dagen om alles te regelen en dan is het s nachts opeens zo stil Sjudith, dat fruit to go ken ik niet, maar ik zal het eens halen, klinkt lekker & handig. Wat een prachtige foto zeg! Lique, wat bijzonder, een asbedel. Wist je dat je dat ging krijgen? Lijkt me anders een hele heftige, maar mooie, verrassing. En heerlijk dat Djim (10 kilo Ise is volgens mij nog geen 8 ) het zo goed doet! Setteke, wat raar van dat poesje. Hebben raskatten minder behoefte aan naar buiten gaan? Die houden zeker meer van flaneren door de kamer en zich lekker neervlijen op poefjes Die Silke met haar nee!, daar ben je mooi klaar mee Petra, haha, met een grote vis in bad Chantal, het lijkt me heftig, zon MRI. Slim dat je voor volgende week je vriend mee hebt gevraagd! Puck, hoera voor Olivier! Marleen, ook hoera voor Jasper in zn achteruit! Haha, ik heb vanavond lopen poetsen! Hangt er iets in de lucht ofzo? Over lucht gesproken: ik ruik de hele tijd een vieze sigarettenlucht, terwijl ik niet weet waar vandaan. Hmm, ruik ik eindelijk weer na twee weken verkoudheid, stinkt het... Sorry, de laatste paginas heb ik snel gescand, wil naar bed!
petra, ook het slapen van roosje gaat dus niet zo goed (ondanks haar naam ). hoe gaat het met hoesten en piesen? bedankt voor de tip! ik had laatst bij de wibra een ideale slab gehaald, een met mouwen voor 2euro. wil ik er ook wel meer van, alleen zit de wibra niet in de buurt.. ik zei laatst al ongeveer hetzelfde over wat iedereen zegt over wat hun kindjes kunnen. en mijn vriend en ik konden vrij snel lopen (allebei met een jaar) en wij zijn nu allebei niet zo goed met sporten. het zegt dus zo weinig! het is volgens mij meer dat het zo leuk is om te zien hoe je kleintje zich ontwikkelt. denice, foliumzuur al 4 weken eerder beginnen te slikken he? clautje, goed bezig zeg! sjorsje, ik was al weer helemaal vergeten dat yosyp die spreidbroek heeft. die kan je afdoen toch? in tegenstelling tot een gipsbroek toch? heeft ie m altijd aan (behalve in bad)? is het lastig met kleertjes en met de buggy enzo? chantal, alle spanningen er ff goed uitgejankt vanochtend? fijn dat je vriend volgende week meegaat. knuffel voor jou! marleen, fijn dat het gelukt is met je veiligheidshaken! heeft jasper last gehad van deze tandjes? wat een leuke blije foto's! heb je al gehoord wat de plannen voor de 23e zijn? arri, wat raar met die journalist. en stom is dat als je eerlijk zegt dat je te weinig betaald hebt, dat ze niet even bedanken dat je zo eerlijk bent. heb ik ook wel eens gehad. ik had ook een mailtje van kleertjes.com. erg hoor voor hen! als otje een half potje eet ben ik blij. meestal eet ze trouwens nauwelijks potjes. stukjes eten gaat wel vrij goed. moeilijk in te schatten hoeveel het is, maar het zal ook wel ongeveer een half potje zijn. queenbee, heeft de oom van je man al gehoord of hij in aanmerking komt voor een nieuwe lever? succes met alle drukte! puck, wat goed van olivier =D> happy, waar is je man heen? sorry, heb ik gemist. zie je er tegenop om alleen voor haar te zorgen? sorry dat we zoveel kletsen en je daardoor zo druk bent met de update setteke, tymen is wel echt blij met de graafmachine, he? leuk! nu is het nog schattig dat silke nee zegt! moniki, ik zei net al leuke foto's, maar wilde nog ff zeggen dat ik het zo leuk vind dat je al zijn tandjes ziet. ook al kiezen las ik. hij is echt supersnel! sjudith, wat een prinsessenfoto! van wie krijg je die kleren? zaten er leuke dingen bij? duster, wat vervelend dat matthijs uitslag heeft van de doekjes. wij hebben ook wel eens pamperdoekjes gehad, maar geen last. meestal hebben we natusandoekjes. tesske, vervelend zeg dat tess ziek is. en goed dat je je niet gek laten maken over haar gewicht! otje drinkt niet uit flesjes, dus wij doen ook eindeloos met een pak melkpoeder. het meeste moeten we na een maand weggooien. zonde he? heb nu friso, dat is in 2 halve pakjes verpakt (en ook daarvan gooi ik straks nog vanalles weg..) succes maandag bij de kinderarts en beterschap voor tess! binna, wat een ochtend! dat was de laatste keer voor die inval of niet? wat goed dat silver zwaait! otje zwaait nu de hele dag. op straat zie ik ook regelmatig mensen naar haar zwaaien. zit zij naar hen te zwaaien in de wagen. echt heel leuk! daisy, succes vannacht en veel plezier morgen! hoop dat jullie wat leuks vinden! waar gaan jullie kijken? miepie, wat een grappig verhaal van jullie bruiloft! toetie, dank voor de tip. dat ga ik zeker doen! ik heb dat boek van derek ogilvie ook. ook wel lastig zeg dat bart kan staan. ik herken dat het opvoeden begonnen is. ik vind nog wel lastig inschatten wanneer het uitproberen is en wanneer het echt verdriet is. merk jij het verschil? chantico, het huilen als ik wegga houdt vrij snel op, meestal al voor ik mijn schoenen aan heb. het is het overstuur huilen als ze moet slapen en het daardoor nauwelijks slapen. ik heb veel meer moeite met weinig slapen dan bijvoorbeeld met weinig eten. nou ja, komende vier dagen weer alle aandacht voor haar van mij en/of mijn vriend. ruikt je vriend de sigarettenlucht ook? en voel je je weer helemaal fit? ------------------------------------------------------------ nou ik geloof dat ik mijn gebrek aan reageren van de laatste tijd wel een beetje goed gemaakt heb otje heeft ook een nieuw kunstje: wijzen met haar wijsvingertje! \/
ik lees even gauw bij. maar voordat ik dat doe, eerst iets over vanavond: het was erg mooi en indrukwekkend. Ik vind echt dat alles heel mooi gezegd is en alles was goed geregeld. Maar tjongejongejonge zeg, wat een politie zeg. Echt ongelooflijk. Heel veel was afgezet en overal mensen in uniform en met oortjes. Ik was nog wel een aantal keren bang... vooral als er een politieman langs kwam. Ik dacht: wat gaat tie doen, is er iets gebeurd. En het duurde ook even voordat de koninklijke familie Orpheus binnenkwam, nou toen had ik hem echt even gehad: ik dacht echt dat er opnieuw iets was gebeurd. Maar gelukkig is nu alles goed verlopen en het was fijn om er bij te zijn. Fietste ik naar huis, hoor ik brandweer (geen leuk geluid ) ben ik bijna thuis, zie ik tussen de huizen door allemaal vlammen. Staat er een bedrijf in de fik. Echt enorme vlammen. de grote vonken kan ik hier zien. Mijn man is er even heen gefietst, maar tis echt enorm groot. Je ziet heel veel mensen die kant op gaan. Echt ongelooflijk, ook wel weer griezelig. Alvast welterusten. Ik lees nog even bij, maar reageer niet meer! Tot morgen misschien, Arri
@ Lauwie, hier nog een dame die wijst zo schattig he dat ze meer gaan doen...zijn net mensjes @ Arri, zoo een heftige brand zeg! @ All, heb 2 megazakken kleren gehad met veel Mexx, Esprit, Bakkaboe erin! Supernetjes! Was eigenlijk voor jongens maar heb de helft voor Giulia en andere helft is voor Matthijs (Duster)
arri, moest al aan je denken toen ik het net op nu.nl zag. fijn dat het vanavond mooi was. ik vond het op tv al mooi. kan me voorstellen dat de schrik er nog in zit. hoop dat je lekker slaapt zo!
leuk dat er mooie kleertjes in de zakken zaten! en leuk dat het ook voor silvia een meevallertje is truste!
goedemorgen gisteravond naar een bruiloft geweest waar ik helemaal geen zin in had, was natuurlijk ook een tikkie gaar van het wakker liggen van het hoesten, maar het was echt superleuk. Lekker van die hollandse meezingmuziek afgewisselt met rap. Heb zelfs staan dansen. Roos sliep gewoon lekker in haar eigen bedje met de babyfoon bij opa en oma en de hond beneden. @ Lauwie, wauwerdiewauw wat een reactie
Nou, nou, nou, dit zijn we niet meer gewend. Tymen al vanaf 6 uur wakker en Silke vanaf 7 uur. Ze slapen steeds nog wel even, maar ik ben er maar uit gegaan. Moest naar de wc en had honger. Ik ga zo Silke haar fles maar eens klaarmaken. 1 van de dame van de Oktober2006mama's war ik ook meeschrijf is vannacht bevallen van haar tweede kindje, een meisje en ze heet Jaylin. Hmm, heel schattig, mannetje is gisteren voor moederdag aan de gang geweest.... @ Arri, fijn dat het een mooie herdenking was. ik heb er niets van gezien, ik vond het iets te heftig. Wat naar dat er dan ook nog brand uitbreekt! @ Chantal, ik zou ook best ten huwelijk gevraagd willen worden... Maar het zit er niet in, we hebben geen geld voor dat soort feestjes.... @ Jennys, dikke knuffel voor jou meid! Ik vind het een leuk idee om een borrel te schenken ipv koffie. Zou ik ook wel willen als het zover is. @ Lauwie, wat een reageeractie! Wat leuk, wijzen! (Foei mag niet, is niet netjes.... ) @ Chantico, raskatten weten vaak niet beter dan dat ze binnen zijn. En hebben daar ook geen moeite mee, dat zijn idd diva's die mooi lopen te zijn.... (a la Gordon hahahaha!) @ Toetie, leuk he, dat zelf kunnen staan..... Ragdoll's vind ik ook prachtig. Maar die zijn nog duurder! @ Binna, poeh meid, klinkt heftig. Dit weekend maar lekker bijkomen! @ Duster, ik gebruik alle soorten luierdoekjes, het is maar net wat er in de aanbieding is. Tymen had altijd ene gevoelige huid, daar had ik Zwitsal Sensitive voor. Bofkont, mooie gartis kleertjes!
Silke heeft de fles op en slaapt weer en Tymen slaapt ook nog steeds! Wat ee rust! mama is gewoon rond half 9 al aangekleed en heeft haar ontbijt op.....
Arri, mijn compliment dat je toe bent gegaan terwijl je bang was, ken dat gevoel, ik zou niet gauw naar toe, tsja, ik leef in angst op dit moment gelukkig heb ik medicijnen voor. Maar wat naar, de brand Petra, gelukkig heb je toch leuk gehad. Jeroen kreeg 2 vrienden op visite op late uurtjes, het was toch wel gezellig, 2 jaar lang niet gezien, ene vriend.
Zo weer bij gelezen en bijgewerkt. Zag dat er een paar vroegen waar mijn man heen is. Hij is naar een race evenement met auto's in Engeland. Gisteravond kreeg ik nog een sms dat ze de boot gemist hadden en dat ze pas maandag naar huis zouden komen. Zie er niet tegenop om alleen met Janna te zijn. Heb zo een makkelijk kind, mag echt niet klagen hoor. En gewoon lekker vroeg naar bed, is ook wel eens lekker toch! lat iets over luierdoekjes, ik had altijd die van de zwitzal, maar heb nu die van Hugies. En die vind ik wel erg fijn. Vind die van Pempers echt niks.
@Sjudith; Je bent een SCHAT @FF; Fijne vakantie! @Tesske; Beterschap voor Tess. Alvast succes bij de KA @Chantal; Balen dat er op MP bijna niet gereageerd wordt. Dat is ook niet fijn werken als je moet doen alsof er niks aan de hand is.... @Binna; Wat lief en knap dat Silver al zwaait =D> Ben je al weer een beetje opgeknapt van je zware werkdag? @Daisy; Dan heb ik toch niet voor niks zo'n beroerde nacht achter de rug Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Veel plezier met babykamers kijken @Chantal; Spannend; Trouwdingetjes kijken. Gelukkig hebben jullie nog even de tijd @Toetie; Ik wil om te beginnen leren mijn kleren te vermaken (alle broeken zijn te lang ) Maar misschien ga ik er nog lol inkrijgen ook en wil ik nog meer leren. Is Bart nog lekker gaan slapen? @Lauwie; Zoals je hierboven hebt kunnen lezen begin ik met het leren vermaken van mijn kleding..... Wat knap dat Otje kan wijzen @Arri; Fijn dat het voor jullie zo'n mooie avond was. Logisch dat de schrik er nog steeds in zit. Hopelijk kan je het nu een beetje beter gaan verwerken. En dan na afloop nog zo'n heftige brand. Heb je een beetje kunnen slapen? @Petra; Fijn dat de bruiloft toch een succes was @Setteke; Je bent goed bezig . Ik ben al vanaf 6u45 wakker (met dank aan Dirk die weer eens iets niet kon vinden. Wat overigens gewoon lag waar ik zei dat het lag.......), maar zit nog steeds in mijn badjas achter de pc Maar Matthijs wordt een beetje lastig, dus ga hem zo toch maar proberen op bed te leggen Dirk is weer naar zijn werk, dus Matthijs en ik hebben de hele dag voor ons saampjes (Dirk werkt tot 20uur vanavond ) Wel balen dat ik dus ook de hele dag geen auto heb (en een fiets heb ik ook niet) Hopelijk blijft het droog, want we moeten nog wel wat boodschappen halen Iedereen een fijn weekend! Liefs Silvia
Goedemorgen!!! Vannacht weer heerlijk geslapen. Danique doet het gelukkig de nachten weer heel goed (de afgelopen paar nachten dan). Ze is alleen overdag wel ontzettend veel aan het gillen en aandacht vragen hoor. Er komt een geluid uit haar en niet eens omdat ze verdrietig is. Gewoon echt gillen omdat iets niet zo goed wil zoals zij het wil. Driftkikker. Ze heeft van de week al 2 keer een driftbui gehad. 1 keer in haar loopstoel omdat ze ergens niet bij mocht zitten en wij haar daar dus weghaalden. Begon ze toch te gillen, helemaal rood en gooide haar hoofd helemaal achterover. En 1 keer bij mijn oudes. Toen ze ook ergens bij zat wat ze niet mocht en ik het weglegde. Weer rood, krijsen, achterover gooien. Krijgen we nog wat mee te doen met die dame denk ik. Ach beetje actie in huis Judith, weet niet of ik eht al had gezegd, maar wat een gave foto zeg van Giulia. En ze ziet er altijd zo leuk uit zeg!!! Echt al een wijze peuter. En nu weer leuke kleertjes, gaaf hoor! Duster, voor jou dus ook een meevaller met kleertejs voor Matthijs. Leuk leuk! En vandaag alleen thuis, ik ken het. Ben ook altijd alleen op zaterdag, vind dat wel eens jammer. Ga dan ook geregeld naar mijn ouders, beetje gezellig winkelen ofzo. Anders hang je ook de hele dag alleen in huis rond. Hoop voor je dat het droog blijft. Arri, wat naar zeg die brand. Fijn dat de herdenking zo mooi was! Lauwie, Otje dus een nieuw kunstje haha. Van wie heeft ze dat wijzen met haar vinger? Ik betrap mezelf er ook wel eens op als ik zeg dat ze iets niet mag dat ik dan mijn vinger omhoog doe. Zal het maar niet te vaak doen haha Setteke, lekker vroeg uit je bed dus. En wat leuk dat Hilbrand wat geknutseld heeft met de kids. Ben beneiuwd of ik wat krijg van Danqiue. Heb niets gezien van het kdv. maar het zou kunnen dat Raymond dat 'morgens al had meegenomen, want ik mocht niet in zijn auto komen zei hij. Ben benieuwd Nou ik ga Danique nog even terug in bed stoppen denk ik. Ze is nu toch wel echt aan het mopperen. Kijken of ze nog even een half uurtje gaat slapen. Dan is ze iets vrolijker!
@setteke: wat een geweldig filmpje! @jennys: dikke knuffel voor jou! @binna: pfff... dat klinkt idd als een zware ochtend! @chantal: de driewieler van intertoys? die je dubbel geleverd hebt gekregen? wij willen er zo een gaan kopen, hoeveel wil je er voor hebben? @ff:fijne vakantie meid!! @tesske: aah wat sneu voor tess! ik ben benieuwd wat de ka zegt! mega dikke knuffel voor je meisje en jullie! @daisy: veel plezier met babykamers kijken! @toetie: wauw wat een reageeractie! owjee, nu begint het idd he overal een spelletje van maken! ik heb de fiets batavus mambo deluxe 2009 uitgezocht! @jenny: goed dat jullie alles mooi uit hebben kunnen zoeken! knap hoor! @lauwie: wauw! jij ook al zo'n goede reageeractie! dank je ik ga idd lekker shoppen! leuk he dat wijzen! hir ook eentje! @arri: kan me voorstellen dat je angstig was meid! goed dat je bent gegaan! wat naar van die brand... @petra: fijn dat je het toch gezellig hebt gehad! Milan was gister echt uit zijn doen met slapen, werd steeds wakker, ik denk toch door alle indrukken van het zkh. hij had ook 37,6 vanmorgen en ik zou vanmiddag gaan shoppen met mn moeder en Milan! ik denk dat het door zijn tandjes komt, maar met 37,6 kan hij toch wel naar buiten? gister een autostoel gekocht, de maxi cosi tobi, hij vind het egweldig in die stoel, zat met een big smile rond te kijken! en 's avonds een mamafiets uitgezocht, de batavus mambo deluxe 2009! dus ik is blij! ow en ik heb mijn ei gehad, zit nu ook op het wachtbankje, maar volgens ff heb ik m op woensdag gehad en zelf dacht ik dinsdag! als ik hem op woensdag heb gehad hebben we niet heel goed geklust door de zkh opname van milan, dan hebben we 2 dagen voor ei geklust, maar ja dat was de vorige keer ook en toch zwanger, dus we wachten maar af! liefs rebbel
Goeimorgen meiden @arri ik moest gisteren wel aan je denken toen ik een klein stukje zat te kijken.lijkt me erg heftig @linka meis wat naar dat je in angst lees. @marleen WAT LEES IK NOU GA JE NIET MEEEEEEEEEE : : : @juud en duster. hoe doen jullie dat toch steeds. gratis kleertjes. ik ken die mensen niet hoor. @Setteke en hebben jullie het poesje @lauwie wow wat en reachties. en wat toetie zei over dat shirt wij raden dat ook wel eens aan. en wat leuk he dat ze steeds zwaait. @alieke volgens mijn heb ik je nog genees gefelicteerd dus bij deze @jenny wat een mooi nummers hebben jullie uitgekozen. voor mijn is muziek echt heel belangrijk en op een begravenis of crematie zekker. van alle begravenise/crematie's waar ik ben geweest kan ik nog altijd minimaal 1 nummer herineren. en super van de borrel ik plaats de cake. dat wil ik zelf ook. @toetie supper gezegd nu begind inderdaat het echte werk aan het opvoeden en druk krijgen @chantal ik heb dat ook hoor. ene moment veel verkocht via mp en soms helmaal niks en het is zo'n werk om het er op te zetten. @duster nou lag er gisteren vroeg is was bek af. maar vandaag er weer fris tegen aan @happy ik heb dat ook hoor in de week van me update ben ik al weer vergeten waar ik op wilde reageren omdat je het eerst aan het opschrijven ben @petra grapig is dat he dat je geen zin in iets heb. en achteraf is het een top avond @clauwtje hoe is het met je schoonvader @qeeun jeetje dat is schrikken hopen dat er snel een nieuw lever komt @teske hoe met je meisje @daisy veel plezier met uitzoeken @puck gaaf he dat ze het dan in ene kunnen @miranda hoe is het met jou?? @noura willen jullie er echt nog een kleinte bij begrijp ik dat goed. @denice en hoest met jou en je meisje. heeft ze weer een beetje geluisterd @sjosje hoe gaat het eigelijk met je moeder @monkie en hoest met jou moeder en wat een kanjer is je mannetje @Philly wat leuk dat je een opleiding aan het doen bent. en wat naar dat ze zoveel mensen ontslagen hebben op je werk @rebbel waneer krijg je de presies uitslag of weten jullie dat niet. met koorts naar buiten is juist niet erg. en zekker met 37,6 eigelijk is dat niks. als het 38 is spreken we over verhoging en 38.5 daar boven spreken we pas van koorts. @Lique jeetje wat een super mooi cadeautje. krijg er helemaal kout van zo mooi gebaar @mieppie meis hoe is het met je?? @chantico hoe is het met jou. jij reageerd altijd wel maar vergeet je zelf Nou meiden het spijt me echt als ik wat of iemand vergeten ben. vanmorgen lag Silver bij ons in bed en we hadden de tv aan en toen kwam er nieuws en daar ging het over gisteren en toen lieten ze het wilhemus horen. ze zat gewoon helemaal stil en echt gefocust te kijken en luiseren. kreeg er gewoon traane van dat ze deed. Zo even naar de exonxs twee diembladen halen waar je foto;s in kan doen voor me moeder en schoonmoeder en dan vanmidag naar me schoonouders en morgen zie ik me moeder want we gaan uit eten met me opa,oma oom,tante neefje ouders broertje schoonzus en wij wel erg leuk ben benieuwt hoe Silver het vindt. leifs sabrina