@ Chantal: Jasper heeft schoenmaat 18............... Ze zijn maar iets van 11 a 12 cm die slofjes. @ FF: Fijne vakantie! @ Jenny: Heerlijk tegendraads meid! Sterkte! @ Lauwie: Je meisje gaat gewoon voor alles merk ik uit je verhalen. Niks mis mee hoor! Haha, wijzen met haar wijsvinger, lekker eigenwijs!!! @ Juud: Weer een mooie vangst dus haha! Heb je een sms gestuurd! ----------------------------------------------------------------------------- Sorry voor mijn matige reacties, maar gisteren kregen we het nieuws dat de zus van 1 van de vrienden van Jeroen zomaar dood is neer gevallen. Ik heb pas geleden op een verjaardag nog zo vreselijk met r zitten lachen, heel bizar! Ik ben echt gewoon ontdaan er van! Ik was op weg naar het tuincentrum en had er gelijk geen behoefte meer aan. Vandaag gaan we maar met z'n 4tjes. Vanmiddag komt de vriendenclub hierheen.
Oja, wat MP frustraties betreft..... Hier ook maar weinig verkoop hoor of van die biedingen waar je niks mee kan. Heb gisteren zelf een campingbedje opgehaald, wat ik nu niet meer inelkaar geklapt krijg GGGRRRR!!!! 1 kant zit muurvast!!!
Billendoekjes: wij hebben meestal Hema sensitive doekjes (waren een keer in de aanbieding en we zijn er bij blijven hangen) Bevalt goed. Lauwie, is het niet goedkoper om van die losse zakjes melkpoeder te gebruiken (voor 200ml melk). Daar kun je ook een klein flesje van maken en de rest bewaren voor een volgende kleine fles. Mn vriend was er niet, dus weet niet of ik de sigarettenlucht nou verzonnen heb of niet. Ik voel me wel beter. Heb nu goede hoop dat ik echt even gezond ga worden/blijven. En jullie doen dus eigenlijk echt Rapley? Hier is het voornemen snel gesneuveld. Nu maken we wel vrijwel altijd zelf hapjes (niet met de pot mee, maar in één keer een pan maken voor een stuk of 6 potjes die de vriezer in gaan). Af en toe geven we stukjes eten op haar plankje terwijl wij eten, maar dat vindt ze niet zo bijzonder. Vooral leuk om in te knijpen, uit te smeren en op de grond te gooien. Ook met brood is ze nog niet zo zelf-eterig. Otje wel? Dat lijkt me zo leuk, als ze stukjes brood gaat proberen te eten. Vraagje: eten en drinken jullie kleintjes al zelf: zelf stukjes brood pakken en in de mond stoppen, zelf de (tuit)beker pakken etc? Ise geeft het tijdens het eten wel soms aan, dat ze dorst heeft (door te gaan grommen en hapjes te gaan weigeren), maar ze rijkt nog niet naar de beker. En ook brood en fruit mogen we zelf in haar mond doen. Banaan eet ze wel zelf (wat glibbert dat!). Zwaaien: Ise zwaait ook, maar niet op commando Ik weet ook niet of mensen op straat het al zouden herkennen als zwaaien, soms lijkt het ook gewoon op armwapperen Nee, maar ze doet vooral als we weglopen of dagdag! zeggen, dus ze heeft wel in de gaten dat het dan een gepaste beweging is. Wijzen: is hier nog niet ontdekt. Wel friemelen met één heel voorzichtig vingertje (al een tijd terug), maar dat vinden we ook al zo lief. Sjudith/Lauwie, wijzen Giulia en Otje echt gericht dingen aan die ze willen hebben? Cool! Arri, die bijeenkomst gisteren bracht dus toch wel weer allerlei gevoelens terug, als je steeds op je hoede was en bang dat er iets gebeurd kon zijn. Dat vind ik soms nog het ergste van zulke dramas (los van de verwoesting van mensenlevens natuurlijk): dat mensen (en kinderen!) echt hun onschuld / vertrouwen in dat de wereld geen enge plek is kunnen verliezen. Fijn dat je het mooi vond. Setteke, gelukkig toch iets voor moederdag! Zou je wel getrouwd willen zijn of een trouwdag/feest willen hebben? Dat eerste kan vrijwel gratis, dat tweede helaas niet (al kan je het vast ook relatief goedkoop en toch superleuk houden, bv met een feestje in je eigen tuin). Als je een raskater koopt kun je m Gordon noemen Linka, jee wat heftig: je leeft in angst?! Heeft dat met Koninginnedag te maken? En helpen de medicijnen goed? Ik had juist het idee dat het weer beter met je ging, maar dat kan dus ook door de medicijnen komen. Alieke, jullie hebben dus ook zon dochter die haar sterrenbeeld (Leeuw) waar begint te maken . Hier beginnen we ook steeds meer driftkikkergedrag te zien. Rebbel, lekker met hem naar buiten gaan hoor met 37,6! Mijn ha zei dat zelfs als ze echt ziek is, het buiten nog gezonder is dan binnen. Wel passend aankleden natuurlijk. Spannend op het wachtbankje! Marleen, wat heftig van die zus van je vriend! Weten ze wat de doodsoorzaak was? Ja, dat klopt, vaak als ik op iedereen gereageerd heb, heb ik geen zin of tijd meer om over mezelf/Ise te vertellen. Maar ik schrijf vaak dingen over hoe het hier gaat bij mijn reacties op anderen. Ise gaat best oké, al is ze met slapen overdag wat raar aan het doen. Dentinox lijkt haar soms rustig te krijgen, dus ik denk dat er tandjes aan komen boven. Vannacht heb ik doorgebroken puntjes gezien, maar dat bleek vanochtend een droom te zijn geweest. Verder is Ise lekker bezig met rollen en proberen te tijgeren, maar tot nog toe met weinig succes. Ze kan wel weer beter zelf spelen gelukkig. En ik ben eindelijk beter aan het worden na twee maanden verkoudheid. Zo, en nu is het weer tijd om m'n meisje te gaan knuffelen! (En een was ophangen en nieuwe in de machine)
@toetie: haha spacecake mooi verzonnen @lauwie: nee werken doe ik niet, er zaten natuurlijk ook vrije dagen tussen dus heb het werk maar even zo gelaten. @chantico: slapen gaat eigenlijk wel goed, maar wat ik al eerder zei het is een beetje onwerkelijk dus... ik regel elke dag wat en alles is zeg maar klaar. misschien ga ik nog wat typen maar zie nog wel @arri: sorry heb er niet naar gekeken, maar heeft dus wel indruk achtergelaten. triets verhaal ook @binna: ohja kan jij nog nummers herinneren, dat is knap. ja muziek voor een jonger iemand dan een ouder vaak dus kan het weer niet herinneren. maar deze nummers vind ik zo mooi dus die zullen wel blijven hangen 't is allemaal wat, maar ik hoop dat Mylan wat trekjes krijgt van hem zou leuk zijn. ok niet de stoute trekjes dan haha of misschien ook wel @marleen: haha MP kan je blij maken of niet. heb in de jaren in totaal 2 keer iets echt niet gehad, helaas wel van 25 en 30 euro. maar ja als je het niet aangeeft dan gebeurd er ook niks. wat ik wel grappig vind is sommige mensen waar je terrecht komt hahha ik heb vaak in de auto erg dubbel gelegen hoe mensen leven zeg maar @chatico: over het eten: soms wel soms niet eigenlijk. hij wil wel alles zelf maar eet dan gewoon niet genoeg dus moet hem wel helpen Zo ik ga vanmiddag de stad in met vriendinnen, uit eten en X factor vanavond kijken met zn allen. heb er zin fijne dag oja willen sommige kindjes hier ook liever alleen maar staan en zitten dan kruipen?
Britt wil ook alleen maar staan... kruipen? Ho maar! Zitten? Ja, totdat ik haar handjes vastpak en ze zichzelf omhoog trekt om te gaan staan...Ze tijgert wel, maar alleen achteruit... Las nog snel iets over luierdoekjes, wij hebben altijd Zwitsal. Heb wel eens anderen gehad, maar blijf toch steken bij Zwitsal.. === Zo, ff ego hoor. We zijn gister met de hele familie naar het zkh geweest. Onze oom heeft gister een gesprek gehad dat de artsen hem wel willen opereren, dus dat is goed. Hij staat nu bovenaan de wachtlijst in NL voor een nieuwe lever. Nu maar hopen dat er snel een lever voor hem is, hij staat natuurlijk niet zomaar bovenaan de wachtlijst... Dus gister wilde hij graag iedereen nog even zien, want om iedereen op te trommelen als hij te horen heeft gekregen dat hij binnen 6u geopereerd wordt is ook zo iets. Dan gaan we met z'n allen als een kudde olifanten naar het zkh, en dat is ook niet de bedoeling. Dus het was wel even mooi zo gister, wel heel zwaar, maar mooi. Je zag ook aan hem dat hij het fijn vond dat bijna iedereen gekomen was, gaf hem wel moed. Hij moet toch knokken als een gek als hij onder het mes ligt, en ik denk dat dit hem wel extra motiveerde.. === Zo, dat is eruit. Nu Britt maar uit bed plukken, die ligt alweer lekker te teuten, hihi! Straks ff de zon in, tis heerlijk weer! Xx
hallo meiden, Wat een reageeracties zeg =D> =D> =D> Ik doe het jullie niet na, want er moet er weer eentje uit bed en de ander krijgt lekker pap. @Marleen: ja dat zijn nare dingen en moeilijk te bevatten. @zelf eten: renske eet wel graag zelf stukje en pak ook haar drinken als ze drinken wil (uitkijken dus, want ze drinkt uit een oefenbeker) @drinken (ik weet niet meer wie het gister vroeg, sorry) Renske krijgt 2 a 3 x bv (1 x 's morgens en dan 's avonds nog) en ' middags ongeveer 90 cc kv uit een oefenbeker van difrax. Gaat best goed. @zitten/staan renske wil alleen maar staan, als ik haar neer wil zetten dan strekt ze haar benen en houdt ze zich stijf als een plank (eigenwijsje hoor) kruipen heeft ze echt geen zin in en rollen ook niet. Liggen ook niet trouwens, veel te beperkt ha ha @doekjes: ik had altijd zwitsal, maar nu heb ik etos gekocht en die bevallen ook wel en dat scheelt me weer 4 euro op 6 pakken (in de aanbieding dan) O ja, wat Renske ook graag doet is tandenknarsen, echt een naar geluid, maar zelf ligt ze in een deuk. Meiden ik ga even verder. fijne dag liefs Philly
Hoi allemaal, mijn schoonvader heeft gisteren de uitslag van zijn onderzoeken gekregen, maar eigenlijk zijn we nog niet heel veel wijzer. Wel is duidelijk dat hij een ander soort kanker erbij heeft gekregen op zijn nieren. Maar hoe ernstig dit is kunnen ze nog niet zeggen. Woensdag volgen nieuwe onderzoeken. @Setteke: wat een mooie poes hebben jullie zeg. heb je inmiddels al een nieuwe gevonden? @Puck: hoera voor het tijgeren. \/ @Happy: sterkte zo zonder je mannetje. Heb je nog leuke plannen voor het weekend? @Chantal: wat belachelijk zeg van dat schoonzusje. Weet je al wat je gaat doen? @Moniki: wat een schatje is Silvan @Juud: wat een superlieve foto van Giulia **smelt** @Duster: ik gebruik het liefst zwitsal-doekjes. @Tesske: succes maandag bij de KA. @Binna: wat belachelijk zeg, dat de invalkracht niet op kwam dagen. @FF: doei....fijne vakantie @Jenny: dat nummer van krezip vind ik ook zo mooi. @Lauwie: haha, kan Otje wijzen? Wat lief! @Arri: goed hoor dat je gegaan bent. Ik kan me voorstellen dat de schrik er nog wel goed inzit. Ik heb op tv mee zitten kijken en vond het wel heftig af en toe. @Rebbel: volgens mij is het geen enkel probleem om hem mee naar buiten te nemen hoor. En duimen weer. **duim**duim**duim** @Binna: is Silver nu al fan van het koningshuis @marleen: jeetje meid, wat een verhaal. Weten ze de oorzaak wel? Sterkte. @Chantico: Vera eet nog niet zelf. Ze zwaait wel de hele dag naar iedereen, superlief. @Queenbee: wat een goed nieuws. Nu maar afwachten... Zo, ik ga er weer vandoor. Even shoppen met moeders.
Hallo meiden, Zoals gewoonlijk heb ik het weer lekker druk. Heb net braaf alles gelezen. Ik zag wel dat er een aantal meiden super goed aan het reageren geweest zijn. Even een paar belangrijke dingen: @ Jenny, nogmaals een dikke knuffel voor jou. Toch veel plezier vandaag en alvast sterkte voor maandag. @ Arri, erg goed van je dat je naar de herdenkingsdienst bent geweest. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven. @ FF, fijne vakantie. @ Alle kindjes die wer iets geleerd hebben: HEEL GOED VAN JULLIE!! =D> @ Iedeeen die een knuffel nodig heeft ivm slaapgebrek, drukte op het werk of zomaar: DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ********************************************************************************************************* Hier alles goed. Laureen heeft nog steeds geen tandjes en lust nog steeds geen brood. Laureen wil wel de hele dag staan en zitten, begint een beetje te kruipen en kan ook zwaaien. Verder is ze nog steeds super lief, en mijn andere meiden ook hoor. ha ha Moest afgelopen week weer extra werken en helaas volgende week ook weer. We hebben het op het moment zo ongelovelijk druk op het werk. Dusssssss volgende week zal ik hier ook niet zo vaak zijn. Oja Laureen moet eindelijk as maandag ook weer eens naar het CB. Ben benieuwd. Oja nog iets, Joëlle haar goudvis ligt op sterven. Heel zielig hoor. Hij is helemaal krom en drijft nog een beetje rond. Zal wel niet zo lang meer duren denk ik.
Miranda, arme vis, arme Joelle! Geef dr maar knuff van mij. Chantico, neej, ik had last van oorsuizen en daarvan kreeg ik angsten door oververmoeiendheid, noem maar op die veel op postnale depressie lijkt, oorsuizen is nog niet over maar ik heb nu wat vaker me gehoorapparaat aan anders heb je zo last van oorsuizen. En angsten is nu veel minder en ik moet niet in stress raken en niet overspannen zijn, toen we in Frankrijk waren ging langzamerhand veel beter en nu voel ik me prima en Myrna komt vanmiddag thuis. Ik moet leren ontspannen. Vanmorgen even snel naar de dorp geweest en boodschappen gedaan en me moeder en haar man kwam even langs met hun cabrio of ze willen kopen of niet, proefrijden. Ben benieuwd. Me zusje heeft dat ook een cabrio.
Nou, wij zijn vanmorgen bij die poesjes wezen kijken. Er waren 6 poesjes, drie al verkocht. Wat een scheetjes! *smelt* Als we het doen gaan we toch voor het donkerste poesjes, die heeft een hele mooie tekening. Ik heb vanmorgen die mensen van het andere poesje nog een mailtje gestuurd of het poesje nou wel verkocht was, want ik heb niks gehoord en het poesje staat op MP met optie erachter, terwijl achter de rest verkocht staat. Maar nog niks gehoord. Ze zullen me wel niet meer leuk vinden omdat ik had gemaild dat ik teleurgesteld ben. Nog even afwachten dus. Mijn verkopem op MP lopen goed. Ik krijg geen grote bedragen, maar dat hoeft ook niet, het is tweedehands en geen merk ofzo. Al met al voor 20 euro verkocht inmiddels! Silke heeft weer haar dag niet zo. gezellig hoor, zo'n mopperbaby!
@ Setteke balen van dat andere poesje dat was wel een scheetje zeg, al is die donkeren ook erg leuk. @ FF fijne vakantie @ Duster ik gebruik zwitsal doekjes en die bevallen me erg goed. @ Chantico Toby eet ook nog niet zelf hij wil niet eens iets zelf in zijn mond stoppen, maar hij stopt dan ook echt niets in zijn mond ook geen speelgoed. @ Binna Wat schattig dat ze zo stil gaat zitten bij het volkslied. Wat lief dat er al baby's zwaaien Toby probeert het volgens mij ook door met zijn duim zijn wijsvinger aan te raken. En dan nu groot nieuws: Toby kan ZITTEN Ben zo trots op hem.
Hi meissies JAAAAAAAA,we zijn geslaagd voor een kamer,en wordt de 2e week van Juni geleverd dus werk aan de winkel hier!Gelukkig krijgen we hulp,behangen,schilderen Ik zit te denken aan voortaan maar 1 slaapje te doen bij de meiden en dat zou dan na de boterham worden,het heft totaal geen zin om ze s'morgens op bed te leggen,we zullen zien..Meerdere kids die maar 1 slaapje hebben? @Jenny,ik hoop dat je vandaag je gedachte kan verzetten meis.Ik vind je echt heel sterk overkomen,ik wil je alvast heel erg veel sterkte wensen voor aankomende Maandag,ik zal aan jullie denken.... @Rebbel,leuk is dat in een autostoel,ze vinden het heerlijk om rond te kunnen kijken.En je kan dus gaan fietsen met Milan,hoe leuk is dat!Ik weet het iig niet,hier nog niet gefietst met de meiden,misschien morgen even als het mooi weer is..Hoe is het nu met Milan? @Arri,knap dat je gegaan bent meis,het was van wat ik gezien heb ook een hele mooie emotionele dienst. @Binna,hahah die Silver,nu al fan?? @Marleen,heh jakkie at een rotnieuws.. @Wijzen,Fenne friemelt erg graag met 1 vingertje maar ook wijst ze wel ns,leuk!! @Zwaaien,Fenne(weer,haha)zwaait echt naar iedereen,als we op straat lopen en ze ziet iemand zwaait ze al,ook als we weggaan of iemand anders zwaait ze ook,Linne alleen als ze zin heeft,hahahah... @Eten en drinken,drinken pakken ze hier zelf en dat lukt echt goed,eten heel af en toe,een stukje brood naar de mond brengen,bij Fenne gaat dat steeds goed,Linne houdt het te ver in haar handen waardoor ze het niet helemaal in haar mond kan krijgen. @Billendoekjes,hier ook nog steeds Zwitsal,bevalt erg goed! @QueenBee,jee heftig zeg van jullie oom,hopelijk is er snel een lever voor hem,we duimen mee!! @HOeraaa!!!Voor alle kindjes die weer wat geleerd hebben!! @Clautje,jee ook al zo'n rotnieuws!Sterkte! @Alieke,klopt,we hadden de speen afgeleerd maar toen ze weer zoveel huilde hebebn we m toch weer gepakt,nu hebben ze alleen een speen als ze gaan slapen. Jullie krijgen het druk zeg,SUCCES!!!! @Vogeltje,HOeraa voor Toby!!! @Setteke,nou ben benieuwd of jullie nog wat horen maar ben er bang voor. ----------------------- Sorry als ik iemand vergeten ben maar ben zo moe,Lars is shoppen met de meiden en met zn broer,ben benieuwd,hihi..Ik ga zo ff lekker liggen denk ik. De meiden hebben het supergoed gedaan vannacht,2x wakker geweest voor de speen,om half 3 voor de 2e keer en toen heeft deze mama heel lang wakker gelegen,ik lag niet meer lekker op mn zij,op mn rug ,op mn andere zij,begint nu al!
slaapjes Roos gaat altijd na de fles van 7 uur 's ochtends gelijk terug naar bed en slaapt dan tot ongeveer 8.30 uur. Om 13 uur gaat ze weer naar bed en slaapt dan tot 15.00 uur , werkt hier al een tijdje erg goed billendoekjes Roos heeft nog weleens luieruitslag en alleen de pampers sensitive prikken niet bij haar, die heb ik dan ook
@ Jenny, jeetje wat kom jij onwijs sterk over zeg... heb echt zwaar bewondering voor je. Ik wil jou en je familie alvast heel veel sterkte wensen maandag. @ Arri, de herdekking was op televisie al heel indrukwekkend en kan me voorstellen hoe indrukwekkend en emotioneel het was als je er bij bent. Dikke knuf meis. @ Alle kindjes die wat (nieuws) kunnen: super goed hoor!! @ iedereen die ik vergeten ben..sorry ik zal proberen vanaf morgen weer wat actiever mee te doen. Vanacht gelukkig geen wakkere Tess gehad dus heerlijk kunnen slapen. Ze is niet meer zo benauwd ( nog wel aan het rochelen maar haar laten hoesten helpt gelukkig) temp. schommelt nog wel maar dat vind ik het minst erge en het belangrijkst is dat ze weer kan lachen en praatjes voor 10 heeft. Ooh ja ze kan ondertussen al papa, mama, hap hap en bla bla bla zeggen. ( mama en papa niet in de juiste situatie, hap hap wel alleen als ze aan het eten is) Mark vond dat ik aan het zeuren was vanmorgen en zei bla bla bla, waarop Tess hem na ging doen en dat nog een aantal keer herhaalde vandaag haha. Zwaaien doet ze ook, en ze doet haar armpjes in de lucht als ze opgepakt wil worden. Luierdoekjes : Heb hier altijd de zwitsal sensitive..andere merken veroorzaken een rode kont. Slaapjes: Tess gaat 's ochtends altijd even een half uurtje/3 kwartier slapen en 's middags ongeveer 2 uur.
heey meiden ik zag superlieve foto's voor bij komen! @juud: mooie vangst dus @setteke: aah super lief! @daisy: wat leuk dat jullie een kamertje gevonden hebben dus aan de klus? ff ego: Hier gaat het wel goed heb deze week 5 dagen gewerkt dus ben heel moe.. ben inmiddels ongi geworden.. moet dan eigenlijk maandag weer beginnen met hormonen maar ik wil toch even de uitslag dinsdag afwachten en dan pas beginnen kusjes
Hi meiden, Is de rust weer terug gekeerd in de tent??? de sfeer hier op de forum was na de Apeldoorn drama even om te snijden! Vond het niet leuk, heb dus even niet gereageerd Ik heb gewerkt, heb even geen energie terug te lezen en om te reageren! Morgen gaat het niet lukken denk ik, moet ook werken, en daar achteraan ook nog eens dienst tot maandag ochtend! Baal als een stekker, daar gaat mijn MOEDERDAG dan Wens jullie een fijne moederdag morgen! Groeten My Angel