@chantico ik moest om 7 uur beginen alleen (klein kdv) en om 8 uur zou de inval komen die is niet op komen dagen en daar door stond ik alleen met 7 peuters en 6 baby's tot kwart voor 9 toen kwam de twede en toen snel iemand geregeld. @toetje ja heb twee diemblade met foto's voor me ma en schoonma @allieke leuke foto's en fijne stoel he die van de ikea
jaaaaaaaaa het is moederdag!!! jiiiiihoe Ik moet natuurlijk dalijk weer netjes in bed gaan liggen om verrast te worden, maar ben klaarwakker @ Alieke Leppink, wat een superfoto's, echt een lekker snoetje heeft ze. Ik vind die in die schommel ook erg leuk! @ Toetie, hihi je broeken omzoomen met een nietmachine...wat een supergoed idee, had ik wel zelf willen verzinnen. Gelukkig maakt Andy zijn moeder mijn broeken tegenwoordig korter maar vroeger sloeg ik ze gewoon dubbel naar binnen (wat dan weer zakte en dan liep ik de broek kapot) Ik heb eindelijk 2 keer 3 uur geslapen, echt lekker! Het hoesten word dus iets minder maar ik ga zeker aandacht geven aan de bekkenbodem want dit schiet echt niet op.
Goeiemorgen meiden! Hele fijne moederdag vandaag! Thomas heeft een mooie papierentheepot geverfd met chocolaatjes erin, MMM!!! Vanmorgen even langs de oma's en vanmiddag hopelijk in het zonnetje! Liefs, Marleen P.S Wat een leuke foto's zag ik weer voorbij komen!
IEDEREEN EEN FIJNE MOEDERDAG. HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL LEKKER VERWEND WORDEN, JULLIE HEBBEN HET VERDIEND! Dirk is weer werken van 8 tot 20, dus hier helaas geen gezellig dagje met ons gezinnetje Liefs Silvia
Goede morgen allemaal. Hele fijne Moederdag. Ik ga nu de update er opgooien. Met de meetlijst. Dan ga ik lekker douchen. Vanmiddag naar mijn schoonmoeder. En vanavond weer vroeg op bed. Oh ja voor mij geen ontbijt op bed helaas. Of ik moet het zelf klaarmaken. Wel ligt er een cadeautje op me te wachten van Janna, maar die maak ik open als ze weer wakker is. Morgenavond komt mijn man weer thuis. Ze gaan morgen ochtend pas rijden, dus hoop dat ze een beetje optijd thuis zijn. Zo alleen is ook niet echt gezellig vind ik! Fijne dag nog en laat jullie maar lekker verwennen als het kan.
Weekupdate vanaf pagina 1856 vanaf 3 mei Foto's op pag: 1856, 1857, 1859, 1866, 1872, 1879, 1884, 1889, 1893 1896, 1898, 1899, 1904, 1905 Miepie, Ze zijn weer aan de klus voor een brusje voor Malou. Verder is hun auto niet helemaal goed. Nu hebben ze een andere gezien, maar dan moeten ze geld van haar schoonouders lenen. En ze weet niet of ze dat wel wilt. Vraag, draaien jullie kindjes in bed ook alle kanten op? Miepie vind het een beetje eng omdat ze bang is dat Malou hierdoor kan stikken. (lakens enz) Sjorsje, vind het jammer dat ze niet weet wanneer ze iets goed doet of niet bij haar ouders. Haar zus neemt alles over en als zij dan wat over wilt nemen mag het niet. Maar als ze niets doet voor de verjaardag krijgt ze weer te horen dat haar zus alles aaneen moet doen. Heeft zaterdag een pretecho gehad. En het is echt een meid. Nu al super eigenwijs. Wilde zich niet laten fotograferen. Is woendag bij de Vk geweest en baby loopt mooi op schema. Verjaardag van haar vader was erg leuk. Puck, Olivier zit op handen en knietjes, maar kan nog niet vooruit komen. Wel slaapt Olivier slecht 's avonds laat nog wakker en 's ochtends vroeg weer wakker. Het is Puck op dit moment alles een beetje te veel. Ze wilt ook alles perfect doen. Olivier, kan tijgeren! Philli, Op haar werk worden 6 van de 10 teamleiders er uitgegooid. Ook haar teamleider. Ze is bang dat het hele bedrijf binnen 2 jaar gaat sluiten. Renske knarst graag op haar tanden, dit is een vervelend geluid, maar zij vind het geweldig en ligt steeds in een deuk als ze het doet. vraagt hoe duur het is om foto's te laten maken en wat je er dan voor krijgt? Clautje, Op zondag is Vera, uit haar doen. Misschien een tandje? Maandag is Vera nog steeds uit haar doen. Ze wilt ook niet goed eten. Is zonder eten naar bed gegaan heeft de hele nacht geslapen. Ze heeft haar toen toch maar uit bed gehaald. Vera is wel erg suf. Dinsdag heeft Vera goed geslapen en ze voelt zich weer een stuk beter. En ze eet weer goed gelukkig. Haar vader kreeg vrijdag de uitslag van onderzoeken naar kanker helaas is het geen goed nieuws, hij heeft nierkanker. Helaas is nog niet duidelijk hoe erg het is. Rebbel, Woensdag is Milan voor een dag opgenomen geweest. Rebbel laat vanuit het ziekenhuis weten dat het eerste onderzoek al voorbij is en dat ze misschien morgen al van verschillende diengen de uitslag krijgen. Uitslag van oogonderzoek was goed, geen aanwijzing van stofwisselingsziekte gevonden. Ook de waardes in het bloed die eerst licht afwijkend waren zijn nu goed. Dus ze zijn echt helemaal blij. Helaas waren de laatste 2 uitslagen van het bloed niet helemaal goed. Iets te hoge waardes helaas. Maar dat kan komen door de stress bij het prikken. Over 2 weken krijgt ze de uitslag van de andere onderzoeken. Milan, kan nu echt goed tijgeren. Hij komt nu echt goed vooruit. Ze hebben een autostoel gekocht en een nieuwe mamafiets. Binna, Verteld dat ze bezig zijn met een pleegkindje, voor om het weekend of een keer in de 4 weekenden. Zij wilt dit al heel lang. In juni is er een info avond en dan gaan ze het traject in. Werd maandag wakker met een kortslip. Silver kan zwaaien. Chantico, Voelt ze zich na 2 maanden eindelijk wat beter. Vraag, wat ze mee moet nemen op vakantie. Ze had zelf al gedacht aan, en campingbedje een speelkleed , een meeneemkinderstoel en kleertjes, speelgoed en eet/drinkgerei en beddegoed Luiers kopen we daar wel, net als potjes eten (we blijven in NL) en een buggie en/of de babay Björn. Vergeet Ze dan nog dingen? Hebben jullie babys ook een voorkeur voor iets? Ise houd van blauw en rond. Vraag, zijn de melktandjes netjes recht? Die van Ise lijken niet echt recht te zitten. Vraag, voelen jullie nog een fontanel? Bij Ise lijkt hij al dicht te zijn. Vraag, eten jullie kindjes hun eten al zelf? Zelf voelt ze zich na 2 maanden eindelijk wat beter. Kunnen er al kindjes blazen? Nog een vraagje: als ze haar hoofd op Ise borst leg, vind ze dat haar hartje altijd zo snel klopt. Hebben jullie dat ook? Zal wel normaal zijn voor een baby, toch? Aliekeleppink, Heeft haar huis verkocht en een ander huis gekocht. Donderdag gaan ze de hypotheek afsluiten. Het is allemaal erg snel gegaan. 12 juni krijgen ze de sleutel van het nieuwe huis en 1 juli moeten ze uit hun huis. Maandag tekenen ze het voorlopig koopcontract. Dus de komende tijd zal ze minder op het forum zijn. Helaas kan ze ook niet mee naar de meeting. Donique haar 3de tandje is door. Ze is woensdag van bed gevallen, gelukkig was ze snel weer getroost en was er niks te zien. Alieke heeft al een week last van haar keel. Ze is het nu wel zat. Vraag, Als jullie je kinderen op de grond laten spelen zijn jullie dan ook zo bang dat ze met hun hoofd op de grond vallen. Zorg dus altijd voor een kussen achter haar ofzo? Lique, Haar moeder moest naar het ziekenhuis, blijkt dat ze een trombose been en longembolieën heeft. Toch is ze naar huis gestuurd. Gelukkig gaat het aan het eind van de week al weer een stuk beter met haar moeder. Ze heeft zelfs al een paar uurtjes gewerkt. Zaterdag 2 mei was haar vader jarig geweest. Met haar moeder een zussen een fijne dag gehad. Heeft vrijdagavond haar verjaardag gevierd. En is goed verwend. Het was wel heel laat geworden (4.30) Djim heeft zijn 3de tandje. Setteke, Heeft een fijne verjaardag gehad. Met genoeg geld om haar huis te kunnen pimpen. Silke wilt zich nu steeds optrekken aan de handen. En zit op handen en knietjes. Heeft een optie genomen op een poesje. Ze hebben er al twee, maar een daarvan mag niet naar buiten. Dus nu komt er een vriendje bij. Een beetje raar, maar het poesje is waarschijnlijk al verkocht. Zaterdag zijn ze naar een andere poesje wezen kijken en ze zijn helemaal verlieft. En ze hebben een mail gestuurd dat ze hem gaan ze hem nemen, over 3 weken kunnen ze hem ophalen Silke zei op zaterdag mem (mama) tegen setteke. Ook kan ze dit of dat zeggen en zaterdag bij het poesjes kijken zei ze steeds puh. Marleen, Jasper vind het nog niet altijd even fijn om op zijn buik te spelen. Hij probeert te kruipen, maar dat lukt nog niet en raakt enorm gefrustreerd. Hij draait rondjes en schuift achteruit, maar meer niet. Als hij op zijn buik ligt spuugt hij ook nog steeds vreselijk veel. Eh hij brult echt de hele boel bij elkaar. Zijn er meer kindjes die dat hebben? Hij kan zichzelf maar 5 min vermaken op zijn buik, als Thomas rond huppelt vaak wel iets langer. Ik word er eigenlijk heel erg kribbig van dat ie altijd gaat liggen huilen Thomas heeft op maandag veel ontlasting gehad. Is niet helemaal lekker. Ook Jasper is niet helemaal lekker. Al een paar dagen koorts. Marleen zit in een dipje. Het gaat gewoon even niet lekker, baalt van haar lichaam. Heeft hakjes voor op de ramen gekocht omdat Thomas steeds gaat klimmen. Ze had geluk, want ze hebben maar een zakje afgerekend i.p.v. twee. Een zus van een vrien van Jeroen is zomaar dood neergevallen. Marleen heeft er een paar weken geleden nog gezellig mee gelachen. Daisy, Vind dat het nu wel hard gaat. Haar meiden kunnen zitten en kruipen. Ook kunnen ze van zit naar kruip en andersom. Linne kan ook al stevig staan aan de bank ofzo. En ze roepen de hele dag mama en papa. Ook kunnen ze al hap en mmmm zeggen. Vraag, wie geeft er yoghurt na het eten en welke geven jullie dan? Volle of halfvolle? En wat er doorheen? Daisy is het zwanger zijn een beetje zat. Dit is sinds dat ze door haar rug is gegaan. Daisy is erg moe, de meiden (vooral Fenne) slapen slecht. Dus dat kost veel energie. Ze is er achter gekomen dat de meiden in een sprong zitten. Zaterdag zijn ze babykamers wezen kijken. En ze hebben er een uitgekozen. Vanaf nu gaan ze proberen de meiden op 1 slaapje te doen. Zijn er meer kindjes die maar een slaapje doen? Linka, Als zij Myrna zegt zegt, Jeslyn Na Na. Jeslyn stond woensdag op handjes en knietjes. Verder laten ze nog even geen bloedprikken. Omdat ze eerst even af willen wachten of Jeslyn wel allergische reacties krijgt. Delilah, Vraagt of er meer kindjes op de buik slapen. Wesley slaapt op de buik en ze heeft er geen gerust gevoel bij. Heeft hem een keer geprobeerd elke keer om te draaien, maar dat was geen succes. Wesley's ondertandjes zijn bijna door. Hij heeft er wel veel last van. ChantalChannie, Denkt dat Tygo haar nu goed begrijpt als ze nee zegt. Hij kijkt dan of om en lacht en schud nee of hij gaat jengelen omdat hij het niet mag. Tygo tijgert. En ja hoor ze heeft de verloren Puma schoen terug. De wereldwinkel had hem in de etalage staan. Heeft veel last van haar astma. Heeft woensdag een afspraak met de fysiotherapeut. En volgende week een afspraak met de cardioloog Vraag, op de beschrijving van tygo's wipstoel staat dat deze tot 6 mnd en 9 kilo is, dus eigenlijk mag hij er nu niet meer in zitten. Hebben jullie iets anders gehaald, of zijn wipstoeltjes er in verschillende leeftijds/gewichtscategorieën? Heeft vrijdag een MRI scan gehad. Duurde gelukkig maar 20 min. Donderdag krijgt ze de uitslag. Schatje, Heeft maandag getest. Deze was negatief. Wel is ze misselijk. Woensdag is ze naar de dokter geweest omdat ze het gevoel had dat er iets in haar keel zat. Haar oma is gestorven aan slokdarmkanker, dus ze was wel wat angstig. Gelukkig is het alleen een keelonsteking. Helaas is ze weer ongesteld geworden. Tesske, Vraagt wie er wel of geen loopfietsje heeft. En waarom wel of niet? Tess was op dinsdag goed benauwd. Ze raakt dan helemaal in paniek. Tess is eind van de week niet lekker. Hoge temp afgewisseld met lage temp. Ook eet ze minder. Verder is ze weer erg benauwd. Maandag heeft Tesske overleg met de KA. Zaterdag gaat het gelukkig weer een stuk beter met tess. Verder kan tess al mama en papa zeggen. Ook bla bla bla en hap hap. Toetie, Haar man heeft een nieuwe baan. Bart kan al bijna tot zit komen. En ze hebben de nieuwe kinderstoel binnen. Bart zit er in al een koning op zijn troon. MyAngel, Verhaal van die collega die er voor gezorgd heeft dat ze geen borstvoeding meer kon geven staat op pagina 1866 Petra, Is naar de Counting Crows geweest. Helaas was het voorprogramma niks, dus viel ze al bijna in slaap toen het hoofdprogramma begon. Gelukkig zag Andy het en zijn ze voortijdig naar huis gegaan. Vraagt of iemand bekkenbodemspieroefeningen kent. Ze heeft last van incontinentie tijdens het hoesten en niezen. TIP, bij de Wibra hebben ze weggooi onderwatercamera's in de aanbieding. Iets van 2 euro 99 per stuk. Heeft een bruiloft gehad, waar ze tegenop zag, maar het was mega gezellig. En Roos sliep lekker in haar eigen bed, met de babyfoon bij opa en oma en de hond beneden. Denicepino, Is vanaf vrijdag de pil vergeten. Ze heeft het daarna nog wel erg gezellig gehad met haar vriend. Huisarts gebeld. Kans bestaat dat ze zwanger is. 24 mei mag ze testen. Donderdag is ze ongesteld geworden. Ze stopt nu definitief met de pil. Kenny heeft toch loonsverhoging gekregen dus financieel is een tweede haalbaar. Ongesteldheid duurde maar een dag. Dus ze vind het allemaal maar een beetje vaag. Foreverfriend, Britt kan van rug naar buik rollen! En ze eet goed. Gaat vrijdag op vakantie. Voor de vakantie wilt FF nog even testen. Happy, Janna kan zelf gaan staan in de box, ook kan ze een klein stukje lopen aan de rand van de box. Inmiddels loopt ze al 3 kwart van de box rond. (box van 1m bij 1m) Kimm, Gaat toch aangifte doen van de aanranding van een collega van Bertram. Hij kreeg nu op het werk te horen dat hij niet meer in Enschede mag werken. Dus dat was de druppel. Tammie, Is met Justin naar het ziekenhuis geweest. En helaas geen goed nieuws gekregen. Justin moet geopereerd worden. Dit gaat zo snel mogelijk gebeuren. Zie haar blog op hyves. Duster, Vraagt, slapen jullie kindjes ook niet in de buggy. En hoe doen jullie dat dan als jullie een dagje weg gaan? Is dinsdag begonnen bij haar poetsadres. Ze heeft het gevoel dat ze er meer is voor de sociale contacten dan voor het poetsen zelf. Heeft helaas al weer een afwijzing van een sollicitatie gekregen. Vraagt, welke luierdoekjes jullie gebruiken. Ze heeft normaal die van de lidl, maar nu van de pampers en nu heeft Matthijs meteen uitslag Arri, Geeft aan minder op het forum te komen. Neemt er ook minder de tijd voor. Wel blijft ze mee lezen en af en toe reageren. Vraag, Kunnen jullie kindjes al los recht opzitten? Hanne kan dat nog niet, moet ze nu gaan stimuleren? Vraag, wie heeft er ook gewoon huismerk flesvoeding? Hebben jullie kindjes hierdoor dunnere ontlasting? Iemand tips voor het verwijderen van snottebellen, zonder dat de kindjes het erg vinden? Arri was vrijdag naar de herdenking van de slachtoffers in Apeldoorn. Ze hoopt daarmee het een beetje te kunnen afsluiten. Hest was erg mooi, maar er was wel heel veel politie wat haar wel een beetje bang maakte. Maar gelukkig is alles goed gegaan. Wel stond er toen ze terug kwam een fabriek in brand. Erg grote brand was het. Vraagt of ze zich zorgen moet maken als Hanne haar warme maaltijd maar voor de helft opeet? Moeder v lucas, Nieuwe mama. Stelt zich voor op pagina 1880 en pag 1881 Noura, Anissa kan op handjes en knietjes zitten, gaat dan helaas achteruit en dan wordt ze boos. Vogeltje, Toby slaapt heel slecht de laatste dagen. Waardoor zij ook slecht slapen en moe zijn. Met Toby naar de dokter geweest en hij heeft een verstopte neus. Nu heeft hij neusdruppels. Werkt dit niet, dan moet hij naar de KNO arts. Welke auto stoel hebben jullie en is die handig? Vogeltje twijfelt tussen de Römer of de Tobi. Jawel Toby kan zitten. Lauwie, Ottilie slaapt op het KDV erg slecht. Gaat steeds gillen als ze de slaapkamer binnen komt. Lauwie voelt zich daar erg slecht onder. Ook omdat ze tijdens het voeden op het KDV in slaap valt, maar zodra ze de slaapkamer binnen loopt, begint ze meteen te huilen. Otje kan wijzen met haar wijsvinger. Jenny, Haar broer is dinsdag nacht overleden was pas 34 jaar. Waarschijnlijk is hij overleden door een epileptische aanval in zijn slaap. En is daarbij zijn kunst hartklep kapot gegaan. Iedereen leeft ontzettend met haar mee. Maandag wordt haar broer gecremeerd. Vraag, zijn er meer baby's die liever staan/zitten dan kruipen? Aykietje, Laat even iets van zich horen. Haar man heeft een belangrijke klant verloren, waardoor het financieel erg moeilijk is nu. Met Stan gaat het gelukkig wel goed. Foto's van Stan: http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 63fa0f5790 Vraagt of iemand haar op de hoogte wilt brengen wanneer de update wordt geplaatst. Dan kan ze even bij lezen. (via PM) Monkie, Haar moeder bleef maar pijn houden, nu heeft ze een ontsteking aan haar luchtweg. Donderdag zijn ze naar de apenheul geweest. Dit was erg gezellig. Queen, Een oom van haar man ligt in het ziekenhuis, ligt te wachten op een nieuwe lever (levercirrose) , maar ze weten nog niet op hij wel getransplanteerd kan worden. Daar krijgen ze vrijdag de uitslag over. Uitslag is dat hij wel geopereerd kan worden. Hij staat nu op de eerste plaats van Nederland op de lijst voor een nieuwe lever. Miranda, Laureen heeft nog steeds geen tanden, ook lust ze nog steeds geen brood. Wel wil ze de hele dag staan en zitten. Begint te kruipen en kan zwaaien. Joëlle haar goudvis ligt op sterven. Miranda heeft extra uren moeten werken en deze week is het ook weer druk op het werk. Dus zal ze er ook weer weinig zijn. De volgende update wordt gedaan door. Delilah van 10 mei tot 17 mei Miepie van 17 mei tot 24 mei Binna van 24 mei tot 31 mei Chantal 31 mei tot 6 juni Setteke 6 juni tot 13 juni Ik heb mijn best gedaan. Hopelijk ben ik niks vergeten.
De lijst volgens de leeftijd de groeilijst Milan 27-06-08 2600gr/47cm.............09-03-09 36wkn 8890gr/71cm (mama Rebbel) Laureen 14-07-08 3000gr/48cm.........09-02-09 30wkn 7750gr/66cm (mama Miranda) Fenne 16-07-08 2780gr/xxcm............14-04-09 39wkn 9600r/72,5cm (mama Daisy) Linne 16-07-08 2850gr/xxcm...........14-04-09 39wkn 9700gr/72,5cm (mama Daisy) Djayden 21-07-08 3220gr/48cm.........10-03-09 33wkn 9070gr/69cm (mama schatje1) Anissa 22-07-08 3020gr/49cm..........27-04-09 40wkn 8150gr/70,5cm (mama Noura) Olivier 22-07-08 4040gr/53cm...........12-03-08 33wkn 9260gr/70,5cm (mama Puck2008) Donique 25-07-08 3010gr/48cm...........28-01-09 27wkn 7120gr/67cm (mama Mik) Roos 26-07-08 3160gr/49cm...............10-03-09 32wkn 8250gr/68cm (mama Petra) Jurre 28-07-08 3610gr/53cm..............20-03-09 34wkn 8510gr/70,5cm (mama TJB) Emy 31-07-08 3410gr/51cm .............25-03-09 34wkn 8700gr/74cm (mama Denicepino) Stan 31-07-08 3730gr/53cm.............07-05-09 40wkn 8360gr/72 cm (mama Aykietje) Giulia 01-08-08 3765gr/50cm............06-03-09 31wkn 8030gr/71cm (mama Judith) Malou 01-08-2008 3505gr/51cm.........21-04-09 38wkn 8420gr/72,9cm (mama miepie28) Hanne 03-08-08 3650gr/51 cm..........24-03-09 33wkn 7270gr/66,5cm (mama Arri) Djim 04-08-08 4220gr/52cm.............08-05-09 40wkn 10850gr/75cm (mama Lique80) Wesley 05-08-08 3560gr/52cm.........18-03-09 32wkn 9580gr/72,5cm (mama Delilah) Melanie 06-08-08 4090gr/50cm ........17-03-09 32wkn 7380gr/67,5cm (mama Esprit) Renske 07-08-08 3290gr/xxcm..........23-03-09 33wkn 6825gr/68cm (mama Philly) Silvan 07-08-08 3180gr/51cm............17-03-09 32wkn 9400gr/76cm (mama Moniki) Silke 09-08-08 4460gr/54,5cm..........09-03-09 30wkn 9640gr/71,5cm (mama Setteke) Toby 11-08-08 2545gr/45cm..............02-04-09 33wkn 7700gr/68cm (mama Vogeltje) Matthijs 13-08-08 3870/51cm............26-03-09 32wkn 8185gr/70cm (mama Duster2000) Britt 14-08-08 3645gr/50cm..............09-03-09 30wkn 7375gr/68,6cm (mama Queenbee) Danique 16-08-08 3580gr/51,5cm......03-04-09 33wkn 9770gr/70cm (mama Aliekeppink) Patrick 16-08-08 3250gr/xxcm...........03-04-09 33wkn 9580gr/71cm (mama Pruts27) Sophie 16-08-08 2790gr/48 cm.........24-04-09 36wkn 8775gr/72,5cm (mama Naat80) Tygo 17-08-08 4260gr/53cm..............14-04-09 34wkn 8670gr/72cm (mama Chantalchannie) Vera 20-08-08 3135gr/50cm..............24-03-09 31wkn 7680gr/70cm (mama Clautje80) Mylan 21-08-08 3300gr/52,5cm.........03-04-09 32wkn 8940gr/69cm (mama JennyS) Sven 21-08-08 3470gr/xxcm.............24-03-09 31wkn 8360gr/70,7cm (mama BoBam) Ottilie 22-08-08 3660gr/51cm............23-03-09 30wkn 8120gr/68cm (mama Lauwie) Jasper 22-08-08 3930gr/54cm............02-04-09 32wkn 9375gr/71,4cm (mama Marleen2109) Janna 25-08-08 3140gr/48cm............20-04-09 34wkn 8445gr/67,5cm (mama Happy 1980) Jeslyn 26-08-08 4400gr/51cm............18-02-09 25wkn 7880gr/70cm (mama Linka) Britt 26-08-08 2755gr/49cm..............14-04-09 33wkn 6350gr/66cm (mama Foreverfriend) Bart 27-08-08 4280gr/54cm................23-03-09 30wkn 9880gr/70,5cm (mama Toetie) Tess 30-08-08 2559gr/46cm..............23-03-2009 29wkn 6780gr/64cm (mama Tesske) Yosyp 02-09-08 3260gr/49cm............20-04-09 33wkn 7430gr/68cm (mama Sjorsje) Silver 10-09-08 4600gr/55cm............23-03-09 28wkn 8510gr/71cm (mama Binnabinna) Gemiddeld woog de augustus baby 3464,48gr en meette 50,51 cm agenda 11-05-2009 Silke cb 14-05-2009 Patrick cb 15-05-2009 Giulia cb 18-05-2009 Britt cb (Queenbee) 19-05-2009 Vera cb 02-06-2009 Janna cb Stan 4630 gr bijgekomen en 19 cm gegroeid op 40 weken Stan is gemiddeld 115,75 gr per week bijgekomen en 0,48 cm per week gegroeid Vorige meting 06-02-09 27wkn 7330gr/68,5 cm Djim 6630 gr bijgekomen en 23 cm gegroeid op 40 weken Djim is gemiddeld 167,55 gr per week bijgekomen en 0,58 cm per week gegroeid Vorige meting 20-03-09 33wkn 9640gr/72,4cm De huidige gemiddelde augustus baby weegt 8462,75 gr en meet 70,07 cm Is jouw schatje gewogen en gemeten, stuur dan ook een PB-tje naar Aykietje of Happy1980, dan past een van ons de lijst even aan
Goeimorgen meiden nouuuu ik heb een thee kopje gehad met daar voor een theepot geknutseld en aan het zakje zit ook een hartje geknutseld. en van steve merci en een cadeaubon en dat was het ontbijdje zat er niet in. Silver werd om 7 uur wakker ik heb getracht te blijven liggen maar steve ging haar gewoon niet halen. dus ben ik er zelf maar uit gegaan. om kwart over 7 Gelukkig ook nog een leuke dag want als het goed is wordt de bank opgehaald. en dan kan ik de lover seat op halen en me woon kamer weer mooi maken.
Goedemorgen!!! Happy, super update. Ik zie dat ik veel al heb gereageerd op iedereen deze week. Valt me niets tegen. Maar ja nu had ik dan ook vakantie en meer tijd. Volgende week zal het weer moeilijer worden. Hele fijne moederdag allemaal!!!! Vanmorgen is Raymond met Danique uit bed gegaan toen ze wakker was. Om kwart over 8 kwamen ze me uit bed halen. De tafel gedekt, met lekkere broodjes, eitje, sinaasappelsap. En een leuk cadeautje van Danique op mijn bord. Een geverfde mok! SUPERLEUK!!! Heerlijk samen ontbeten. En nu schijnt lekker het zonnetje en gaan we straks nog maar eve in de tuin vissen op de foto zetten ofzo. Danique ligt even terug in bed. Vond het erg gezellig! En ben heel blij met mijn mokje van Danique. Binna, leuk zeg jij dus ook al mooie dingen gekregen. Wel jammer dat je zelf Silver uit bed moest halen
Goedemorgen dames! Jullie zijn allemaal lekker verwend vandaag. Ik ook hoor! Van Hilbrand kreeg ik een voerbakje voor ons nieuwe poesje (hihi). Van de kinderen drie fotolijstjes met foto's van mijn schatjes erin (voor mijn fotowand) en een beeld van zo'n Boedha-achtig iets. Ik weet niet hoe het heet, maar wel heel mooi! Verder zijn de kinderen en ik vreselijk snotterig. Silke was gisteravond ook veel wakker. De speen kwijt, maar als ze hem dan had kon ze hem eigenlijk niet inhouden doordat ze dan geen lucht kreeg. Sneu hoor! Wij gaan zo op visite bij vrienden. Deze mensen waren vrienden van Hilbrand zijn moeder en zodoende komen we wel eens bij eklaar op bezoek. Heb eigenlijk weinig zin, maar het zal ook wel weer gezellig worden. Als het goed is krijg ik binnenkort foto's gemaild van ons kleine poesje, dan zal ik ze wel even spammen. Voor de rest iedereen een fijne moederdag vandaag! Oh ja, Happy, top-update!
Goedemorgen meiden! Na een nacht van een relatie met de wc... lig ik nog in bed! Heb wel een het boek opperdepop gehad en een supermooieknutselwerkje van Giulia.... jammer dat er niks over ons in de update staat... Nou wij gaan thuis moederdag vieren!
ik ben echt hartstikke verwend door Andy en Roos, heb een prachtig papieren bord gehad met de handafdrukken van Roos erop. En een bon voor het Elysium (beauty farm hier in de buurt) We gaan zo brunchen bij van der Valk met de moeder van Andy (en de rest van het gezin) en daarna gourmetten bij mijn ouders, al met al word het een heerlijke dag
Goedemorgen, HIer ook superverwend. Lars heeft de kids ontbijt gegeven(na een helse nacht,pfff) en daarna heeft ie ze bij mi op bed gezet met een cadeautje,lekker geurtje van Diesel,mmmm,daarna ook og ontbijt op bed,jammie jammie,intussen heeft Lars de meiden in bad gedaan Lees dat jullie allemaal goed verwend zijn!!! @Happy,super up-date!!! Iedereen nog een hele fijne dag! Ow en Toetie,ik heb ze geen pilletje gegeven maar vanaf vandaag ga ik dat echt doen,vannacht was het weer raak,vanaf 2u tot 4u en daarna om 6u weer,dus ik hoop dat ze gaan werken(vannacht sowieso rustige nacht want de girls slapen bij opa en oma)
Allemaal een hele fijne ( eerste) moederdag gewenst! Heb vanmorgen een heerlijk ontbijtje gehad en Tess had op het kdv een wereldbol gemaakt met haar handjes en voetjes erop en de tekst 'lieve mama jij bent de wereld voor mij! ' Zooooo lief!! Ga nu Tess uit bed halen en op naar mijn schoonouders. Zag dat de update er staat, zal 't vanavond even lezen als ik er aan toe kom. Nogmaals fijne dag mama's!!
Ik ben ook verwend, ze kwamen allemaal op bed, mij lief wakker gemaakt en kreeg ik van Myrna 2 kadootjes, zelf gemaakt op Scouting en School, een lijst met macaroni opgeplakt met een gedicht en andere hout prik om in plant te prikken met hartje en beer, heel blij mee en van Jeroen en Jeslyn al gisteren een Brikenstock slippens, ik blij. Gistermiddag was ik al begonnen met kozijnen schilderen in woonkamer, gisteren grondverf en vandaag alles afgemaakt, ziet heel mooi uit, was eerst groen, gedverderrie, oudgroen, die was allang toen Jeroen hier kwam wonen, echt nieuw bouw en eerste bewoner. Straks gaan wij naar mijn vader en zijn vrouw en as woensdag ga ik weer naar me vader die is jarig, ga ik nu maar lekker douchen! Fijne moederdag meiden! Happy, super update. Alieke, mooie foto's, had ik al gezien op hyves! Wat een bolle! Duster, knuff voor jou. Juudje, update over jullie, je had foto's nog geplaatst, Giulia is kanjer. Nou have fun! xxx
Bedankt iedereen voor de complimentjes over Toby wordt er helemaal verlegen van @ Chantico Toby doet juist heel veel met zijn handjes ernaar kijken maar ook heel veel dingen vastpakken, hij doet dus alleen niets in zijn mond Ik ben vandaag ook hele leuke dingen gekergen een set van boursois en een lijstje met daarin de kand en voet afdrukken van Toby heeft Brian samen met Toby gemaakt was zo lief en ik mocht uitslapen. Ook wel heerlijk. We hebben gemerkt dat Toby allergies is voor alles waar varken in zit, als hij het eet wordt hij ontzettend ziek en nu had hij speciale creme tegen jeuk met schijnbaar varkensvet erin en nu ligt zijn hele huidje open en heeft hij dus nog meer jeuk Gelukkig eten we nooit varkensvlees.
Hallo meiden Wilde ook ff jullie een hele fijne moederdag wensen, Duster en Happy extra knuffel voor jullie! Ik was vanochtend om kwart voor 6 al wakker omdat Tygo lag te brabbelen en doen. Om 5 over half 7 werd het luid gehuil, heb um weer ingestopt, speen gegeven etc. Nou tegen die tijd werd mn vriend net wakker, of ie um de fles moest doen... Ik zo nee, het is veelste vroeg! Nou toen wel weer in slaap gevallen tot kwart over 7 en toen ben ik maar uit gegaan, moest plassen, had zin in koffie en normaal ben ik er ook echt om 7 uur uit. Twijfelde nog of ik nog even moest blijven liggen, maar mijn vriend snurkte het uit en ik snakte naar koffie, dus ik dacht bekijk het lekker... Eenmaal beneden en alles klaargemaakt (koffie, flesje en boterham) zit ik op de bank, hoor ik het stampend de trap afkomen... Waarom heb je me nou niet even wakker gemaakt?! Well excuse you??? Als je het had willen regelen vanochtend, had je de wekker moeten zetten, bekijk jij het lekker.... Nou ja, hij was zelf eigenlijk gewoon erg teleurgesteld want hij had wat anders voor ogen en nu kon hij dat niet meer doen omdat ik beneden zat en dat reageerde hij op mij af, hij zei later wel dat ik gelijk had met de wekker en had me graag willen verassen. Ja sorry hoor, maar ik ga hem echt niet om 7 uur aantikken, schat wil jij Tygo de fles doen en een broodje geven? Daaaggggg! Maar dat vond ik ook eigenlijk niet zo erg, want ik vind het gezellig dat momentje sochtends, want dat is het enigste moment vaak dat ie nog echt lekker tegen me aan wil zitten... Nou mijn vriend heeft vervolgens het tweede bakkie koffie gemaakt, croissantjes gerold en in de oven gedaan, het was alleen niet zijn dag, want hij was de aardbeien vergeten en de croissantjes waren erg bruin maar het liet wel weer zien, dat hij goed naar me luistert en onthoudt wat ik zeg, want laatst hadden we het over croissantjes en ik zei dat ik die wat je zelf moet rollen en bakken, lekkerder vind dan die kant en klare en ik doe er nooit iets op, tenzij ik aardbeien heb, dat vind ik het lekkerst, dus het idee was er Toen hebben ze me samen een kadotje van het KDV gegeven. Een bloempot van schuim met zijn voetjes erop en hebben ze me het gedichtje erbij voorgelezen (wat een lang verhaal maak ik er alweer van zeg!) en ik heb van Tygo een rode roos met een rode hartjesballon gekregen met I love you erop en later nog een roos van mijn vriend met dikk smakkerds erbij. Dus ik ben helemaap happy!!! Het is heerlijk weer, ik ga nog ff rusten op de bank, vanochtend al bij de ene oma geweest en vanmiddag naar de andere, gaan we barbeknoeien... Meiden geniet ervan!!!
hey meiden, gister heeft ottilie bijna de hele dag geslapen! vandaag heb ik echt een heerlijke moederdag! lekker uitgeslapen, na het voeden vanochtend. van otje kreeg ik een mooi knutselwerk en van mijn vriend een heerlijk ontbijtje en 2 slabben met lange mouwen voor ot (had gezegd dat ik die wilde, maar dat er geen wibra in de stad was, heeft ie ze na zijn cursus vrijdag daar gehaald, lief he). kom later wel reageren, ga nu lekker een stukje fietsen met otje! wat een heerlijk weer ook! o ja, happy, dank voor de update
@Miranda: Fijn om te horen dat alles goed gaat. En zielig hoor voor die goudvis @Linka: een cabrio is wel lekker met dit weer @Setteke: leuk dat jullie het poesje nemen. En wat kan Silke al veel zeggen! @Vogeltje: =D> voor Toby. En wat is het een schatje om te zien zeg. Ahh, zielig die allergie. Maar wel fijn dat je weet wat het is, zodat je er rekening mee kan houden. @Daisy: wat leuk dat jullie een kamertje hebben gevonden. Heb je foto's? Vera heeft nog twee slaapjes en die heeft ze ook wel hard nodig allebei. @Tesske: wat schattig dat Tess al een beetje begint te praten. @Alieke: veel plezier morgen bij het tekenen van het koopcontract. Leuke foto's van Danique. @Puck: beterschap allebei! @Philly: lekker gedanst? @Sjorsje: leuk dat jullie weer een echo hebben gehad. Blijft toch bijzonder he? @Lique: zo, jij bent verwend. Klinkt goed hoor. En fijn dat het beter gaat met je moeder. @Chantico: Vera blaast ook best vaak. Maar wel heel zachtjes hoor. Het is meer fffff, snappie? @Marleen/Binna: Huh, das toevallig. Ik heb ook een papieren theepot met daarin een theekopje met chocolaatjes gekregen !!! @Happy: Wow, wat een megaupdate. Die bewaar ik even voor later. Maaar super gedaan hoor @Juud: beterschap. @de verwende moeders: ik zie dat veel moeders verwend zijn met cadeaus en knutselwerken. Leuk he! Wij zijn gisteren op visite geweest bij vrienden die hier een klein uurtje vandaan wonen. Rond middernacht gingen we weer naar huis. En Vera heeft het hele eind naar huis naar buiten zitten kijken vanuit haar autostoel. Dat vind ze echt helemaal geweldig. Ook zwaait ze nu de hele dag naar alles wat ze tegenkomt. Soms word je er zelfs een beetje moe van, hihi. Vanochtend naar mijn schoonouders geweest. Vanmiddag naar mijn ouders. En het zonnetje schijnt lekker, dus ik ben wel happy. Fijne moederdag nog.