Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Wat leuk om te lezen dat we allemaal zo verwend zijn! Het theepotje maken is blijkbaar een landelijk succes :)! Ik heb een tuin vol met mooie plantenbakken (zelf uitgezcht :D) en vanmorgen een heerlijk ontbijtje gekregen! Tussen de middag ook nog eens een lekkere lunch, terwijl de kids sliepen, heerlijk relaxt!

@ Happy: Jeetje wat een update! Goed hoor!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Bij het vriendje van Thomas zijn de waterpokken gisteren doorgebroken! Thomas is hangerig en Jasper heeft vanaf gisterenmiddag 16u tot vanmorgen 6u geslapen! Om 21u hebben we zo'n avondpapje gegeven en hij is gewoon gelijk weer gaan slapen en hij heeft rode vlekjes in zijn gezicht... Dus ik ben bang dat Jasper ze ook heeft, of het is van de zon, ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen...!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier een meisje wat haarzelf in de weg zit. Vreselijk verkouden. Het snot loopt haar uit de neus en de tranen uit de ogen. Ik had al even neusspray geprobeerd, maar het helpt niet. Ik heb ook een ui onder haar bed staan. Ze was vanmorgen al niet erg vrolijk, maar nog wel een krentenbol gegeten en flesje melk gedronken. Om 15 uur was ze weer wakker, wilde geen fruit en ik heb haar nou net maar weer in bed gelegd, want ze weet niet wat ze moet. Hopen dat ze opknapt van het slapen.

Tymen en ik zijn ook heel erg verkouden, maar wij hebben er verder weinig last van.

@ Marleen, oei, dat hoop ik niet voor je, de waterpokken.

@ Vogeltje, wat vreemd he, dat je zelfs allergisch kunt zijn voor 1 specifieke vleessoort....

@ Chantico, Silke kan ook blazen. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer het "hoort"

@ Lauwie, jeetje, bijna de hele dag geslapen? Had z ehet zo druk gehad, of komt het door het niet willen/kunnen slapen op het KDV?

@ Chantal, lekker dan, mannen! :rolleyes: Gelukkig is het na een valse start weer goed gekomen!

@ Daisy, begrijp ik goed dat je iets van pilletjes voor de meiden hebt om goed te kunnen slapen? wat is dat dan?

@ Petra, fijne dag!

@ Juud, wat nou, ziek meid? Nu weer beter? Wat had Giulia nou geknutsled?

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Vergeet ik steeds, het voorstel van mijn werk is binnen en ik ga het woensdag ondertekenen. Het komt hierop neer:
    - Per 1 augustus wordt mijn contract ontbonden.
    - Mijn werkgever betaalt mijn opleiding tot doktersassistente.
    - Tot 1 augustus word ik vrijgesteld van werk.
    - Ik krijg de helft van mijn vakantie-uren uitbetaald, de andere helft gebruiken ze om een deel van mijn salaris te betalen.

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

@binna: 20 mei krijgen we de uitslagen! thankd voor je antwoord over zijn temp.

@Happy: super update!

maar heb even geen puf! reageer er later op! ik ben vandaag lekker in het zonnetje gezet door mijn 2 mannen, Milan heeft heel mooi voor me geverfd! :D maar nu zit ik ineens in een dipje... maak me toch best wel zorgen en vind de tijd tot de uitslagen van Milan zo lang duren, normaal vliegen 2 weken, maar nu niet.. :cry:

ik duik er vanavond maar op tijd in, morgen weer werken, dus tot morgen avond denk ik!

liefs rebbel

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @All; even ego hoor... :oops: ... Er staat een heel leuk filmpje op mijn hyves van Britt.. ze is gek op haar spiegelbeeld, haha!

Iedereen een fijne zondagavond verder!

Xx

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hiihi wat grappig te lezen, wij hebben ook een papieren theepotje dat beschilderd is door safouane, met een theeglas erin, met een theezakje met 2 hartjes waar ze met verf de voetafdrukjes van anissa op gemaakt hebben, heel leuk

heb gewerkt en ben net thuis. ga nu even met mijn kindjes knuffelen

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

mag ik alsjeblieft ff ego doen :(

ik heb een super k.. dag gehad en eigenlijk nog steeds..

Djayden was ontzettend huilerig en daardoor liep de spanning hier hoog op :( ben op een gegeven moment in tranen uitgebarsten..
    Het zit me allemaal zo hoog.. ik weet niet wat het de laatste tijd met me is..
    Ik heb soms het gevoel dat het allemaal aan mij ligt dat djayden zo ontzettend eigenwijs is.. hij is elke keer aan het vechten tegen de slaap en dan is er echt niks meer met hem te beginnen..

Ook vriendlief heeft niet eens de moeite genomen om een mooi knutselwerkje of wat dan ook met djayden te maken..
    ik kreeg alleen een soort lantaarn(wat ik natuurlijk wel leuk vind) maar had ik niet verwacht..

sorry voor het klagen :(

kusjes

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, Silke is echt niet fit. Ze kan hooguit een uurtje wakker zijn en dan valt ze om van de slaap. vanavond had ze voor het douchen een beetje verhoging, 38,2. Ze heeft wel haar bordje leeg gegeten.

@ Rebbel, kan ik me voorstellen dat twee weken dan heel erg lang is. Maar ik denk dat het wel heel gek moet lopen als Milan zijn uitslagen net goed zouden zijn als ik zo lees over zijn ontwikkeling en wat artsen/verpleegkundigen over hem zeggen!

@ Queen, ik ga zo even kijken!

@ Schatje, he bah, het is ook wat! Ik snap best dat het je soms allemaal even te veel wordt! Het is ook heel lastig als je kleintje niet wil slapen en niet te genieten is. En als de moederdagcreativiteit van manlief dan ook nog tegenvalt..... Kun jij die spanning helemaal bij niemand kwijt? Een vriendin ofzo? Want Djayden voelt die spanning en wordt daardoor juist vaak extra vervelend. En dan kom je in zo'n negatieve spiraal terecht. Dus ik denk dat jij eerst je spanningen moet aanpakken, door er bijv. met iemand over te praten. Dan zal Djayden waarschijnlijk ook iets makkelijker worden. Maar goed, dat is natuurlijk psychologie van de koude grond, daar schiet je nou weinig mee op. Gooi het er hier allemaal maar lekker uit!

9. schatje1

ik kan het bij niemand kwijt nee..
    Mijn moeder en vriend hebben van de week ook een gesprek gehad over dat ze niet hoopten dat ik depressief zou worden.. ik hoop dit natuurlijk ook niet maar er is zoveel meer wat er nu speelt..

pff weet het allemaal even niet meer
    sorry meiden

10. schatje1

1 foto van onze kleine dondersteen

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Is het een idee om eens een goede psycholoog te zoeken? Ik heb ook bij een psycholoog gelopen en dat heeft mij heel erg geholpen, ik ben o.a. van mijn rij-angst af gekomen. Klinkt als een grote stap, maar echt, je kan er zoveel aan hebben! Ik snap wel dat je zoiets niet wilt misschien, maar neem maar van mij aan dat je niet in een depressie wilt raken! Hoe dan ook, van mij krijg ik je een dikke knuffel!

12. schatje1

ik ben al eens eerder bij een psycholoog geweest dus weet hoe het is om met zo iemand te praten..
    Ik had er toen niet echt veel baat bij..
    Hoop dat het allemaal snel voorbij is en dat we gewoon lekker kunnen genieten van alles en iedereen om ons heen..
    bedankt voor je knuffel!

kusjes

13. Marleen2109

@ Schatje: Het is ook allemaal soms niet niks hoor meis! Ze zijn nu op een best lastige leeftijd. Jasper lag vanmiddag ook zeker een uur te vechten tegen z'n slaap en jengelt de hele boel bijelkaar. Daarnaast zijn ze hier allebei moe en hangerig en dan is het af en toe best pittig. Ook Jeroen en ik kunnen dan wat feller op elkaar reageren. Daarnaast willen jullie dolgraag een 2e en volgens mij spookt dat ook de hele dag door je hoofd.
    Ik weet van mezelf dat ik op een gegeven moment alles goed wilde doen en het werd een vreselijke chaos in m'n hoofd. Nu gaat het langzameraan wat rustiger worden. Ik voelde me moe, boos, geirriteerd, emotioneel en soms zelfs even wat verward, alleen maar omdat ik alles tegelijk en ook nog eens perfect wilde doen. Zo af en toe steken die buien nog de kop op, maar het gaat steeds beter.
    Je mag trouwens best tegen je vent zeggen dat je het jammer vind dat je niks gekregen hebt van Djayden. Sommige mannen moet je een beetje opvoeden wat dat soort dingen betreft ;)
    En krop het aub niet op, maar gooi het eruit meis. Soms kan iemand iets heel verhelderends tegen je zeggen waardoor je even opknapt en voor je gevoel de hele wereld weer aan kan.

@ Setteke: Ach arme Silke! Roept ze nu de hele dag NNNEEE!!! Haha, sorry, flauw grapje :oops:! Ik heb 2 jankerdjes in huis en ben blij dat ze slapen :oops:

14. Marleen2109

Oja Maaike, je dondersteentje is toevallig wel een heel mooi dondersteentje! Echt een lekker ventje, dondersteentje of niet...!

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Je kunt wel zien dat het moederdat is, wat een rust zeg!
    Iedereen heerlijk aan het genieten???

Ik ben vanmiddag bij mijn ouders geweest. Danique heeft weer heerlijk zitten sjansen met zus en zwager en opa en oma. En mijn zus kwam ook nog met het superlueke nieuws dat ze zwanger is!! Nu 7 weken, dus nog wel heel pril, maar ben wel heel blij voor ze. Ze heeft reuma en moest dus eerst medicijnen afbouwen enzo. En nu dus (volgens mij tenminste) heel snel zwanger! En al 2 weken pijnvrij wat betreft haar reuma. Hoop dat ze een mooie pijnloze zwangerschap heeft en ook snel van een kleine mag genieten!

Schatje, knuffel voor jou meid! Je kleine dondersteen maakt het je niet makkelijk, maar je zit natuurlijk zelf ook niet lekker in je vel. Jammer dat je niet wat zelfgemaakt hebt gekregen van Djayden.

Setteke, Arme Silke, dus niet helemaal lekker. Vandaar vast ook dat mopperen. Al is dat vogens mij ook frustratie. Bij Danique tenminste wel

Marleen, oh nee de waterpokken. Dan zijn ze er wel allebei tegelijk van af. Maar vervelend zeg!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Jeeeee
    ik zit op me nieuw love seat. de ander bank is verkocht.
    hij zit heerlijkkk

we zijn ook net terug van het uiteten. Silver heeft zich super gedragen ze vondt het gewelig al die aandacht. en er waren balonen dus dat ging helemaal goed. ze heeft van alles gegeten. zoals zalm pofertjes meloen allemaal dingen die ze nog nooit had gegeten

liefs sabrina

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @schatje: heb niet alles van je mee gekregen maar kan aan je laatste teksten wel merken dat het niet zo lekker bij je loopt. koppie op hè meid, je hebt zoveel om van te genieten laat je niet meesleuren met negatieve dingen. alle kleintjes zijn geloof ik wat lastiger deze maanden. bij mylan komen 2 tandjes tegelijkertijd door is ook heel lastig. hoop dat je steun krijgt van je man en moeder en als ze dat niet doen dan gewoon vragen. dikke knuffel

@binna: way goed zeg dat ze lekker mee uiteten is geweest, is wel zo gezellig hè

ik vroeg mijn bed in, morgen klote dag waar je je niet op voor kan bereiden dus dan in iedergeval maar uitgeslapen. moet wat hè
    ik zal morgen of overmorgen nog even weten hoe het is gegaan

liefs

oja heb zin in de 23ste, met zn hoevelen gaan we ongeveer???

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja sorry reageer even niet op alles, maar heb wel al jullie nieuws gelezen hoor ;)

19. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Hey meiden,

Even snel ego......
    Heb een leuke moederdag gehad. Heb van Bart een boekje en een fotolijstje + foto gekregen. Echt superlief.

Happy, wat een super update!!! Helemaal top.

Jenny, heel veel sterkte morgen. Hele dikke knuffel!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jenny heeeleee dikke knuffel en heeel veel sterkte morgen. ik krijg er zelfs een knoop van in me buik.

@schatje jij ook een dikke knuff

Deel Deze Pagina