Jenny, Heel heel heel veel sterkte morgen, meid!!! Hoop dat het een 'mooi' afscheid wordt toetie, leuk he een cadeautje van je kleine man? Ik was ook zo blij met dat van mijn dochter
- 23 mei 1 vol en 1 kind Jennys 2 vol en 2 kind Setteke .. vol en 1 kind Delilah 2 vol en 1 kind binna .. vol en 1 kind Naat80 2 vol en 1 kind Sjudith & Chieffie, .. vol en 1 kind Vogeltje, 2 vol en 2 kind Joyce 2 vol en 3 kind Miranda, 1 vol en 1 kind Duster ..vol en 1 kind miepie28, ..vol en 1 kind channie 2 vol en 1 kind Mieppie 2 vol en 1 kind Clauwtje 2vol en 2 kind kimm ..vol en 1 kind Toetie ============= 21 kinds en 24 vol Oke dus dan gaan we naar Burger zoo. Zullen we daar om 11 uur afspreken : : : : : : : : klopt het dat deze mensen allemaal mee gaan. willen jullie het echt even goed door geven. niet dat we daar staan te wachten op mensen die niet komen. pb me ander even.
Onze nieuw inrichting en bank en lover seat nu alleen nog leuke kusentjes ik wil die kofer open Kijk mij ik ben vandaag 8 maanden jeee
Jenny, heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat het een afscheid zal zijn waar jij en je familie een goed gevoel aan overhouden. Toetie, dat lijkt me wel eng ja, weten dat je kleintje een kleine hartafwijking heeft. Is het iets waar hij over heen kan groeien? (Ik weet niet wat het betekent, de twee dingen die je opschreef) Alieke, ik kan het nooit zo goed benoemen waarom, maar ik vind dat Danique echt op jou lijkt op die foto boven die met die blauwe olifant! En wat leuk van je zus! Binna, jee wat een drukte zoveel kindjes in je eentje! Ik zou echt zó boos zijn op zon invalkracht! Die komt er vast niet meer in?! Gefeli met de 8 maanden van Silver! Daisy, hier nog twee slaapjes, al gaat het af en toe zo moeizaam, dat ik van de week overwoog om het eens met één slaapje te proberen. Prompt ging het weer beter, dus laat het nog even bij twee. Maar je kan het altijd proberen, toch?! Je merkt het vanzelf als het niet werkt Lauwie, haha, een inhaalslag dus! De hele dag slapen wat een vrijheid! (Maar wel ongezellig.) Schatje, vervelend dat het allemaal niet lekker gaat. Dikke knuffel (Het is wel een knapperd zeg, die dondersteen van je!) Over dat het een lastige leeftijd is: ik hoor regelmatig om me heen dat de leeftijd van 8/9 maanden totdat ze gaan lopen als zwaar wordt ervaren. Twee collegas zeiden dat (en hier ook iemand?). Ik merk het wel een beetje: Ise krijgt steeds meer een eigen willetje, maar heeft nog niet de motoriek om alles te doen wat ze zou willen of achter ons aan te gaan als we weglopen. Moeilijk hoor, baby zijn. Happy, fijne update! Tjee, ik heb echt veel vragen gesteld deze week En ik heb er nóg één : Hoe reageren jullie kindjes als ze water over hun koppie krijgen onder de douche of onder water gaan in het zwembad? Is dat vergelijkbaar? Wij zijn nog steeds niet met Ise wezen zwemmen en we hebben ook geen groot bad. Ze gaat wel mee onder de douche en moet altijd lachen nadat ik haar hoofd onder de straal heb gehouden. Zou ze het in het zwembad dan ook niet heel eng/vervelend vinden? Ik ben bang dat het niet vergelijkbaar is en ze straks waterangst ofzo krijgt, omdat we nog steeds niet zijn wezen zwemmen met haar
@chantico nee die inval die komt er zekker niet meer in. is toch te erg voor worden. je zit gewoon met een groot probleem door zo iemand en als ze de douch goed vindt zal het zwemmen ook wel goed gaan. maar je kan haar niet zo maar onder water doen. dat moet je rustig aan doen. en dat is best wel wennen voor die kindjes @linak jaa gaat zekker hard.
alieke, ik wijs wel vaak dingen aan. heb nu het idee dat ze het ook doet omdat ze nog steeds haar handjes aan het ontdekken is. ben me er ook wel van bewust dat het opletten wordt omdat ze dingen na gaan doen. rebbel, ik duim mee dat je deze maand zwanger bent! succes met wachten op de uitslagen. alle uitslagen en opmerkingen tot nu toe waren goed of verklaarbaar toch? blijf het positief inzien! binna, die dienbladen had ik bij de xenos gezien (of bedoel jij dat ook?). vonden ze het leuk? marleen, wat een naar nieuws van die zus van een vriend van jeroen. hoe gaat het nu met je? dat voor alles gaan heeft ottilie dan van papa! die wil ook altijd alles. waarom denk je dat uit mijn verhalen? Zakjes voor 1 voeding zou ideaal zijn! Bestaat dat ook voor hypo allergeen? Waar koop je dat? Eten hier lijkt wel op Rapley ja. Maar gepureerd spuugt ze meteen weer uit. En hoe moeier ze is, hoe bozer ze wordt als ze het niet zelf mag doen. Ze stopt alles in haar mond, dus eten ook. Maar er wordt ook gesmeerd, geknepen en gegooid. Als we stukjes brood in haar mond stoppen, haalt ze ze er vaak uit en stopt ze er zelf weer in. Ik kan ook wel echt genieten van hoe ze zit te ontdekken en smullen. En heerlijk dat we ondertussen zelf ook kunnen eten. En het wijzen was geloof ik meer een toevalstreffer. Ze had vrijdag een paar keer echt met een wijsvingertje naar me gewezen. Gister en vandaag niet meer gezien. Ze gebruikt het dus ook niet om duidelijk te maken wat ze wil. De tuitbeker pakt ze wel eens zelf, maar vooral om in de tuit te bijten. Het principe van de beker omhoog houden om het water eruit te kunnen krijgen heeft ze nog niet door. Sowieso gaat drinken nog niet zo goed. Uit een bekertje gaat het nog het beste, maar ook dan laat ze vaak veel uit haar mond lopen. Wat lief dat friemelen met één vingertje! Schattig zeg. En fijn dat je je weer wat beter gaat voelen. Ben moe dus ga slapen, reageer andere keer verder. Truste!
Jenny, Heel veel sterkte voor morgen! Ik ga aan je denken. Hoop dat het een mooi afscheid wordt, zoals jullie het willen. Dikke knuffel!
@Binna. mooie love seat! Gefeliciteerd met Silver haar 8 maanden. Leuke foto's. @Chantico, gelukkig is zijn afwijking niet zo heel ernstig. VSD is een gaatje in het hart en een chordae is een soort van hartklepspiertje (1 is er te lang). Dat gaatje kan weer dicht groeien, maar dat te lange spiertje blijft. Ik zou als je gaat zwemmen gewoon rustig aan doen en Ise niet kopje onder doen. Lekker spelen met het water, je zal zien hoe leuk ze het vind.
Goedemorgen, Waar is de tijd gebleven dat Matthijs tot 8u30 in zijn bedje lag???????? Helaas vanochtend weer 6u15. Ik ben gebroken....... Ga nu proberen terug te lezen. Kijken wat jullie allemaal voor moois hebben gehad. Ik heb de DVD Paul de Leeuw een kwart eeuw gehad. En een heel schattig voorleesboek: Ik vind je lief, mama. Door Dirk zelf verzonnen Liefs Silvia
Voordat ik terug ga lezen wil ik eerst Jenny heel veel sterkte wensen vandaag. Hopelijk wordt het een mooie herdenking. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal Liefs Silvia
Matthijs is jaloers, hij vindt het niet leuk dat ik aandacht aan jullie besteed Ga hem dus maar lekker knuffelen Tot straks!
Jenny, heel veel sterkte en succes vandaag! Dik knuff! Vervelend Duster dat Matthijs zo vroeg wakker was.... Dik knuf!
goedemorgen meiden! @jenny: heeel veel sterkte vandaag meid... dikke knuffel! ik ga werken, tot vanavond! liefs rebbel
heey meiden voordat ik verder reageer wil ik eerst even jenny vandaag heel veel sterkte wensen.. wil jullie allemaal bedanken voor de lieve woorden die jullie hebben geschreven het is gewoon een hele moeilijke tijd.. Ben momenteel alleen als leidinggevenden op mijn werk dus moet de boel runnen.. dit is op zich geen probleem maar het breekt me een beetje op dat ik in plaats eind van de week nu begin van de week weekend heb(dan heb ik het nog niet eens nodig!) ik werkte eerst: Ma/Woe/Don/Vrij Nu: Ma/Don/Vrij/Zat en dit breekt mij gewoon op Dan hebben we nog twee familie leden die ernstig ziek zijn (kanker ) Daar maak ik me ook zorgen om.. Dan heb ik dus ook nog een mannetje die niet mee wilt werken(djayden) En ontzettend eigenwijs is.. Daardoor word ik boos en ga ik af en toe weleens schreeuwen waar ik later weer spijt van heb Dan heb je af en toe ook nog een man die alleen aan je hoofd zit te zeuren.. En dan hebben we natuurlijk het probleem van een tweede kindje krijgen dat zit ook allemaal niet mee ik weet het gewoon allemaal even niet meer en het breekt me nu allemaal gewoon op.. Sorry dat ik zo zeur maar moet het gewoon even kwijt. kusjes
Vandaag aan het werk dus heb niet zoveel tijd. Wil Jenny ff heel veel sterkte wensen vandaag! IK heb met moederdag een handafdruk in brooddeeg gekregen! Zie dat iedereen gisteren goed verwend is! Als ik vandaag nog ff tijd heb kom ik ff verder reageren!
emy heeft lekker geslapen vannacht. Eigenlijk al vanaf gister 7 uur geslapen. tot vanmorgen half 8 en toen heeft ze nog een half uur tegen der knuffels leggen praten voor ze zich melde van "hey kom je me nog halen of hoe zit het ik ben wakker " woensdag naar consultatie bureau dus dan hebben we weer cijfertjes over emy. kijken hoeveel spekkie aangekomen is. ze groeit nu alweer uit haar kleren. en ik had zo leuk jurkje gehaald. en t zit nu alweer een beetje strak. zooooooooooooo zonde hihihi. meiden ik wist dat ik heel snel kon verbranden maar dit is wel heel erg. Gister een half uurtje gewandeld, en toen ik thuis kwam ik was helemaal verbrand van boven tot beneden voel me beroerd niet normaal. Hoofdpijn pffff .. en nu nog eens verkouden erbij ook. en het regent hier niet normaal dus ik kan nog niet eens de deur open zetten ook van het balkon dan regent het binnen er staat precies wind op de deur. in ieder geval uit eten gaan zaterdag was super ! lekker grieks op lamskotteletjes,frietjes,salade en ztaziki saus met brood en een lekker glaasje samos. mmmmmmmm.. owh krijg er weer trek op. ik ga nu ZEKER WETEN de update bekijken. en dan even reageren erop. moet alleen eventjes emy eten geven eerst en aankleden en dan ben ik terug.