Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jenny, hele dikke knuffel meis. Ik hoop dat je vandaag (en alle dagen die volgen) veel steun van familie en vrienden hebt.

Pfff, heeft Ise net een hele nacht geslapen, is ze om 9.45 uur weer moe en ze slaapt nog steeds! :confused: Ah, ze is nu nét wakker, na twee uur slapen! Doen jullie kindjes ook zo vroeg op de ochtend zulke lange slaapjes? Op zich wel lekker hoor, ik vermaak me prima, maar ik vind het toch apart dat ze ’s ochtends niet langer wakker is en dan tussen de middag pas weer flink wil slapen…

Ik heb gisteren vuilniszakken op de ramen van Ise’s kamertje geplakt. Het lijkt er op dat vanochtend iets langer sliep (ze werd ook steeds vroeger wakker de laatste weken, 6.00 ipv 7.00/7.30 uur). Nog een paar nachten/ochtenden testen en als het echt uitmaakt ga ik denk ik wel donkerdere gordijnen kopen… 8)

Binna, Toetie en Marleen, dank voor de reactie op het douchen/zwemmen. Fijn dat jullie denken dat ze niet bang voor water hoeft te zijn. Toch moeten we nu echt maar eens gaan zwemmen met z’n drietjes. Lijkt me leuk! (Ik pas alleen niet meer in m’n zwemkleren en heb geen zin om te shoppen. Ik word altijd heel verdrietig als ik weer eens in zo’n pashokje geconfronteerd ben met m’n heupen/dijen en nu ook nog m’n buik… :( )

Denice, thanx voor de uitgebreide reactie op al mijn vragen Die aftelkalender naar Emy’s eerste verjaardag, hoe ga je die maken? Vast niet alleen met de dagen erop, maar ook met foto’s of andere dingen van Emy? Leuk idee! Heftig dat je precies tijdens je verhuizing zoveel moet werken! Maar wel lekker van het extra geld.

Lauwie, ik weet niet of die zakjes ook bestaan voor hypo-allergeen. Ik dacht dat ik wel eens losse zakjes had zien liggen bij de Etos, maar omdat ik ze zelf niet koop, heb ik dat niet heel goed bekeken en onthouden. Moet Otje echt nog steeds hypo-allergeen ergens voor? Als het niet echt nodig meer is, zou je ook kunnen overwegen de gewone nutrilon te geven als daar zakjes van te krijgen zijn. Scheelt toch wel, financieel… Ze eet nu toch ook gewoon hapjes en fruit en yoghurt? Dan krijgt ze die allergenen toch wel binnen, of zie ik dat verkeerd?
    Ik vind het leuk om Ise zelf met eten te laten spelen, maar merk dat ik het minder leuk vind als het eten is dat vlekken geeft die er moeilijk uit gaan (zoals banaan :evil: ) Als ik echt haar volop wil laten experimenteren met zelf eten, moet ik toch even ergens overheen wat betreft vieze kleren… (Ik heb ook veel geleende kleertjes, die wil ik natuurlijk niet allemaal met vlekken teruggeven, vandaar…)

Toetie, gelukkig dat de hartafwijking niet ernstig is. Moet hij uiteindelijk wel iets laten doen aan dat te lange spiertje, of kun je daar gewoon mee leven?

Schatje, je zeurt niet. Gooi het er hier allemaal maar uit. Het is ook niet niks zo alles bij elkaar.

Setteke, wat sneu dat Silke zo verkouden is dat ze de speen steeds verliest en Tymen jou zo mist. Je wou toch dat je al het ongemak en verdriet van je kindjes weg kon toveren…

Marleen, duimen dat de waterpokken wegblijven (in ieder geval voor Jasper, die kan het anders later nog een keertje krijgen, toch?!). Bij Ise op de opvang heeft ook bijna elk kind waterpokken gehad de afgelopen weken. Ik ben benieuwd…

QueenBee/Delilah, echt respect dat jullie naast de augustusmama’s nog tijd over hebben om in een ander topic mee te kletsen. Ik kom tegenwoordig echt bijna nooit meer ergens anders op het forum dan hier… :D

Vogeltje, gefeliciteerd! Toby negen maanden. En voel jij je nu opeens echt ontzwangerd? ;)

Ik heb nou toch iets irritants! Nadat ik zo verkouden was dat ik twee weken niets rook en proefde, is m’n neus nu weer open. Ik ruik alleen nog steeds niet zo goed :( Behalve dan dat ik de hele tijd sigarettenstank ruik die er niet is (en zelfs ‘proef’ prikkelen achter in m’n keel). Heeft iemand hier ook wel eens zoiets gehad? Met een open neus toch weinig kunnen ruiken en/of dingen ruiken die er helemaal niet zijn? En ging dat vanzelf over of moet ik me zorgen gaan maken?

Aan de mama’s met oudere kindjes (of andere mama's die er iets over willen zeggen natuurlijk ;) ): hoe doen jullie het met die knutsels en werkjes die je krijgt? Je kan ze toch onmogelijk allemaal bewaren, maar weggooien dat kan toch ook echt niet… Alle ‘eerste keer-dingen’ (eerste moederdag, eerste tekening, etc) die ga ik wel bewaren, maar als je jaar in jaar uit theepotten, schilderijlijstjes, gipsafdrukken, kettingen, etc. krijgt, dan wordt het uiteindelijk toch een enorme collectie als je alles bewaart?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Chantico; Ik heb tot nu toe al Jamie zijn werkjes bewaard van school, en zijn eerste beschilderde paaseitjes enzo. Stop alles gewoon straks in zo'n opbergdoos van de Ikea ofzo, daar past zoveel in! Maar ben dan ook echt een bewaarmiep hoor, hihi!

En bedankt voor je respect, haha!

@Denice; Ja, het maakt het natuurlijk wel wat positiever, maar als de lever niet door zijn lichaam geaccepteerd wordt moet er weer een nieuwe lever komen.. die komt dan wel binnen 24u, maar toch.. de kans dat de operatie niet slaagt is vooralsnog groter dan de kans dat de operatie wel slaagt... we kunnen alleen maar afwachten helaas.

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    vogeltje : GEFELICITEERD MET TOBY ZIJN 9 MAANDEN!!

Chantico : Weet nog niet precies hoe ik het ga maken, was zoiezo van plan om van iedere dag een foto te maken. Misschien plak ik die daar wel op. me moeder heeft een printer met fotopapier. kan ik mooi die gaan gebruiken :D Hij word in ieder geval groot a 3 formaat :D leuke kleurtjes. Misschien op schrijven wat ze gezegt heeft aan woordjes. wat we gedaan hebben die dag. mijlpalen enzo. ben ook van plan om een verjaardags hoed te maken. en daar een foto van te maken als ze het kaarsje probeert uit te blazen en die dan als laatste foto erop te plakken. Een een boekje ofzo maken voor de visite die is geweest. met de wensen erop of verhaaltje wat ze gekregen heeft. staat zoiezo. in haar anne geddes eerste 5 jaar boek ook paar dingen die ik moet invullen : waae we het vieren, wie er waren, de mooiste cadeautjes, mijn eerste verjaardagstaart hoe die eruit zag. met plaats voor een foto ervan.
    Moet nog zoveel bedenken misschien mooie tekening nog maken op de achtergrond over het hele vel heen wan de kalender.
    Moet in ieder geval naar de winkel voor paar nieuwe stiften, potloden, pritstift en vel papier. heb wel wat maar geen leuke kleurtjes :p zal foto maken als ik klaar ben.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Meiden dank jullie wel

dag van de waarheid, maar voel nog niks
    straks in de auto denk ik

half 4 is de crematie daarna gaan we uiteten

Mylan: één tandje is bijna door onderin, die ernaast staat ook opspringen hihi

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    queenbee :
    Pff is wel heel wat he zo een operatie. afstoten kan ook nog ja helemaal nog niet bij na gedacht. in ieder geval hoop k dat de operatie goed gaat en dat de lever niet afgestoten word.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, het was allemaal best meegevallen op de PSZ. Hij was nog even verdrietig geweest, maar het was al gauw weer over. Hij heeft zelfs nog een mooie tekening gemaakt!

@ Marleen, dat zei de juf ook al, het hoort erbij. Maar het viel allemaal dus best mee!

@ Chantal, beetje rustig joh! Pas op jezelf!

@ Denice, :confused: respect! Het gaat zeker veel te hard met mijn kleine meid! Maar het is ook wel heel erg leuk dat ze nu een echt karaktertje wordt! Als ze net zo kletst als haar ouders dan hou ik mijn hart vast. Mijn bijnaa is "orakel" Ach gut, arme Emy! Tis vaak meer de schrik, maar toch is het sneu! Mooi dat je een extra centje kan verdienen! Wauw, mooi kado zeg! Silke is gelukkig wel vrolijk, allen het snot loopt haar met stralen uit haar neus. Arm kind!

@ Vogeltje, gefeliciteerd met Toby zijn 9 maanden!

@ Chantico, ik hang eerst elke knutsel op of zet het neer. daarna gaat alles wat echt bijznder is in een doos die ik bewaar. de meer gewone dingen doe ik wel weg! Silke slaapt ook zo nog 2 uren na haar eerse fles!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    jenny ik zal aan je denken vandaag.

Mylan oehh spannend bijna twee tandjes !!!!!!!!!!!!!!!!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Jenny; Nogmaals sterkte voor straks! Knuff voor jou!

@Denice; Ja, dat hopen wij ook...

@Vogeltje; Van harte met Toby's 9e vermaanddag! ;) Nog 3 daagjes, dan is Britt aan de beurt... gaat hard!

@Marleen; Dat heeft Jamie ook wel eens hoor, huilen als ik wegga, maar zodra ik weg ben is hij weer stil en speelt hij lief verder, hihi!

Xx

9. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Marleen: hopelijk zetten de waterpokken niet door.

@Setteke: ach arme Silke, hoe gaat het nu met haar? En met Tymen?

@Schatje: lucht je hart maar lekker bij ons hoor, het is ook nogal wat wat je allemaal te verwerken hebt. Het is wel belangrijk dat je met je mannetje blijft praten hoor.
    Wat een superlieve foto van Djayden zeg.

@Alieke: gefeliciteerd met je zus haar zwangerschap.

@Jenny: Ik hoop dat vandaag goed verloopt voor je. Heel veel sterkte in ieder geval.

@Binna: mooie inrichting heb je hoor. En nog gefeliciteerd met de 8 maanden van Silver.

@Chantico: Vera vindt zwemmen wel leuk. En ze vindt het heerlijk om water over haar koppie te krijgen.

@Arri: wat bij jij verwend!

@Channie: veel plezier vanavond, maar denk wel een beetje aan jezelf hoor.

@Denice: wow!!!! wat een reageeractie. =D>

@Vogeltje: gefeliciteerd met Toby zijn 9 maanden.

Zo ga nu weer snel werken. Pauze is voorbij.

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Chantico: Ik heb van Thomas alles wat hij voor het eerst gemaakt heeft, zoals de eerste keer kleuren, verven, etc. bewaard. De rest hang ik even op en gaat weg. De dingetjes die hij nu maakt op de psz bewaar ik, nadat ze eerst in de huiskamer opgehangen hebben. Ik heb een doos en een map waar de tekeningen in gaan. Ik denk dat het straks alleen de moederdag en verjaardagsdingen enzo worden.

@ Setteke: Zie je wel ;)
    Thomas moest vandaag voor het eerst weer na vakantie, maar het was al gelijk weer vertrouwd. Zijn vriendje Tobi hing aan mama, die had er niet zoveel zin in, tot hij Thomas zag. Ook het dochtertje van een vriendin, die gaat nog maar pas, liep een beetje doelloos op het schoolpleintje in d'r eentje. Het kan best zijn dat Thomas donderdag ineens weer een beetje moeite heeft, je weet het nooit!

@ Denice: Mijn hemel....daar kan ik niet tegenop hoor :)

Jasper ligt in bed, maar ik hoorde m huilen en ik had al een vermoeden dat ie gepoept zou kunnen hebben. En jawel... ligt ie op het waskussen helemaal verliefd naar me te kijken. Helemaal vermoeid, maar toch lachen, zo lief! Was even een smeltmomentje hoor. Heb ook nog even lekker staan kroelen en hij lag met z'n ogen ducht, maar nog met een bigsmile in m'n armen... ***SMELT***!!!

Grr, m'n tekest verspringt weer steeds als ik terug wil lezen!!! Zo irritant!!!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Wij gaan vanaf 9 junie dat proses in en dan zal ik hooren hoe lang het gemideld duur.
    en ik denk dat ik hetook wel moeilijk zal vinden maar voor plegopvangen voor lange tijd moet het kindje een eigen kamer en dat kan niet bij ons.

en tja een koortslip als je dat virus hebt dan krijg je er eens een in de zoveel tijd. meestal als je slecht in je vel zit of zo nou en nu had ik een nachtje door gehaald (dus een soort klap voor je lichaam)en bingo

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik voel me eigenlijk nog wel even verplicht om op alle vragen een antwoord te geven. Dus pak even de updat erbij!

Miepie: Hanne draait ook alle kanten op. Overdag vooral. Dan draai ik haar niet meer terug. Ze valt daarom nu vaak op haar buik in slaap. Bij niet zulke hoge temperaturen krijgt ze een dekentje op haar heen. Snachts blijft ze 9 van de 10 keer goed liggen. zo niet, dan leg ik haar wel weer goed.

Philly, qua prijzen voor een fotosessie weet ik niet niet precies. Het is wel prijzig. Ik denk dat hoe duurder hoe leuker de foto's zijn> ik heb 1 keer een sessie gedaan bij de c1000. De sessie zelf was 2,50 en zou je sowieso een gratis foto krijgen. De gratis foto was de minst mooie! En de foto's zelf waren erg duur! maar wel genomen. maar achteraf gezien, vielen ze me een beetje tegen.

Binna, huh ik heb er gewoon over heen gelezen dat jullie bezig zijn voor een pleegkindje. Leuk zeg!! wel intensief, maar wel gaaf!! lijkt mij ook geweldig om te doen!!

Chantico, over je vraag op vakantie gaan: dekentjes voor het bedje? zwemspullen, babyfoon?
    volgende vraag van jou: over tandjes: heb ik al beantwoord. Hie rook een beetje scheef.
    Fontanel voel je nog heel goed.
    Hanne eet zelf haar brood. verder niet.
    Hanne blaast ook heel veel! Als ik zelf blaas, vind ze het ook geweldig.
    Het hartje van Hanne klopt ook redelijk snel. Volgens mij gaat tie langzamer naarmate ze groter worden. net zoals in de baarmoeder: daar klopte het hartje ook snel.

Alieke, ik laat hanne gewoon lekker spelen op de grond zonder kussen. Het groter worden gaat echt met vallen en opstaan is mijn mening. Met zitten blijf ik nog wel in de buurt, omdat ze dat nog niet heel stabiel leg of ik leg het voedingskussen om haar heen.

Marleen, het op de buik liggen herken ik niet. Hanne vindt dat namelijk prima.

daisy, ik heb gehoord dat je beter magere yoghurt kan geven. Deze geef ik dan: vanuit een pak of vanuit een een beker: biogarde of zo. En dat meng ik dan met fruit van smorgens.

ik ga dit eerst even plaatsen. het scherm verspringt weer. dus ik ga zo nog even opnieuw doen.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantico

Silver kan dat ook wel eens doen de hele ochtend slapen en dan smidag;s niet meer

en over de knutsels. we doen bij ons op het werk hebben we een knutsel map en daar plaken we alles in. En als ze dan 4 jaar worden krijgen ze het mee. Thuis heb ik ook zo'n map al denk ik dat er nog wel een komt want ze knutselen bij Silver op het kdv heel veel. ik heb ook een schrifjtje waar ik van alles in schrijf met foto's en wat ook naar het kdv en me moeder gaat. en zo wil ik straks een prietpraat schriftje waar ik dus alle dingen is zet die ze zegt. zoals laast marleen vertelende met thomas en ze mamaliefje(madeliefje)

Van morgen op het zwemmen was er een foto graaf volgende week het resultaat ben erg benieuwt
    heb ook een tweelingwagen gekocht mooi ding rijd lekker en dat voor 75 euro.
    nou meiden ga even me was op centrufigeren zetten.

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Binna aha dus dat krijg je nog te horen hoe lang het gaat duren.
    Nu snap ik hem pas waaromhet tijdelijk is en niet voor altijd. omdat je niet genoeg ruimte heb. maar zelf tijdelijk is het super leuk natuurlijk ! Heb je zelf een keuze erin. om te zeggen het word een kind van een bepaalde leeftijd of zeggen hun van je krijgt een bevoorbeeld een puber van 12? en het word een jongen of een meisje. of heb je daar zelf ooknog iets in te zeggen het moet onder een bepaalde leeftijd zitten of een jongen of een meisje ? hihi ben niet nieuwschierig ofzo. wil wel alles graag weten vind het leuk als mensen een pleegkind hebben. of een adoptie gedaan hebben. Vind ik zo iets moois. dat je je eigen gezinnetje zegt maar tijdelijk uitbreid. of gewoon ruimte maakt voor nog een kindje.

15. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    en ik ga weer vrolijk verder!!

Tesske, ik heb geen loopfietsje. NOg niet, dat lijkt me wel heel leuk. Een loopstoel heb ik niet, want ik hoor daar teveel negatieve dingen over. dus vandaar.

Tammie, meestal slaapt hanne wel in de wagen. ik merk wel dat het nu moelijker gaat en ze moet echt moet zijn. pas sliep ze niet, maar was ze meer aan het hangen. dit ging ook prima.
    Ik gebruikte tot heel lang de doekjes van pampers. Super doekjes vind ik! daarna 4 keer ongeveer de doekjes van de Aldi gebruikt. ook deze waren fijn. ook prima. Alleen nu waren die van de pampers in de aanbieding, dus liggen er nu weer 12 van. ik vind zwitsal bijv niet fijn omdat die doekjes zo droog voelen.

Vogeltje, ik heb nog geen autostoel. heb me er ook nog niet in verdiept. moet ik eigenlijk ook maar eens gaan doen.

Jenny, Hanne vindt het spelen op de buik/liggend nog prima. ze vindt het alleen niet zo leuk om weer te gaan liggen als ze net heeft gestaan of gezeten en ik haar weer neer leg, maar daarna is ze ook weer gauw tevreden.

ZO, dit waren reacties op de update.
    nu nog even gauw kijken of ik gekleurde vragen tegenkom na zondag.

Chantico, Hanne vindt haar eigen badje en douche prima. wij hebben ook geen groot bad. Ik wil ook heel graag een keer gaan zwemmen, maar tis er ook nog niet van gekomen., Helaas!! water over haar hoofd vindt ze helemaal geweldig. gaat dankeihard spetteren. wil binnekort gauw een keer gaan zewemmen.

grrrr... weer verspringende tekst!! echt vervelend. dus ga het nog een keer opnieuw proberen!

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    hihih, weer voor Chantico een antwoord!! duidelijk die kleurtjes van jou.
    Hanne gaat smorgens meestal om half 9, 9 uur weer naar bed. Ze heeft dan om half 8, 8 uur gegeten. om half 9 geef ik borstvoeding en daarna dus slapen.
    Tot een week geleden sliep ze dan ook 2 uurtjes, wat jij zegt. Maar sinds vorige week is dat slaapje weer wat minder lang: een uur tot anderhalf uur.
    Ik heb trouwens heel vaak het idee als jij het over Ise hebt, dat Hanne ook zo is. heel grappig. niet altijd hoor, maar met bepaalde dingen wel.

KNustelwerkjes. deze van moederdag ga ik zeker bewaren. ik weet nog niet voor hoe lang, maar wel de bijzondere denk ik.

zo dit waren de vragen van afgelopen week en afgelopen dagen.

Groetjes, Arri

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    binna, mag ik vragen waarom je een tweelingwagen hebt gekocht?

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, ik ben een beetje laat, maar veel sterkte vandaag. Ik denk aan je.

@Denice, ja moeders heeft eigen zaak, dus ze moest het van haar zelf echt alweer proberen. Ze heeft namelijk niet veel personeel die het op kan vangen.
    Jeetje wat een werkvooruitzicht, maarja inderdaad lekker geld verdienen!! Al komt het nu natuurlijk wel allemaal tegelijk.
    En wat de tijd op mijn verjaardag betreft, ik ga altijd optijd naar bed, maar met een feestje ben ik niet te stoppen, haha!! Met Koninginnedag was het ook half 5.

@Chantico, Djim slaapt de hele ochtend niet. Tenzij hij heeeeel vroeg wakker is. Meestal trekt hij de ochtend nu door van 7 tot 12.30. Dan naar bed tot 16.00 en om 19.30 weer naar bed.
    Ik heb voor mijn kids nu een hobbyboek, waar ik wat tekeningen enz. in plak. Sam is nu bijna 2 en ik denk dat ik daar 4 dingen in heb geplakt. Dat wil ik straks ook wel doen, maar dan ga ik wel kijken wat het leukste is natuurlijk…. Ken ook mensen die gewoon een doos per kind hebben, daar alles ingooien en eens in de zoveel tijd, de mindere dingen weggooien..

@Vogeltje, gefeliciteerd, 9 maanden.

Verders weinig te melden, tot laterssssss

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    owh trouwens... Ik ben zaterdag dus ongesteld geworden :( pffff..
    en nu nogsteeds dus nu is mijn cyslus de 9e mei dan begonnen he. of hoe moet ik dat zien ??
    ikheb dat nooit helemaal gesnapt. maar ja dan ga ik er dus vanuit dat het de 9e is.
    maar nu is de vraag nog of ik zo lang nog kan wachten toch minimaal nog een maandje even kijken hoe lang mijn cylcus is. en dan de maand daarna gaan klussen. :D ben super blij dat we vroeger gaan beginnen. eigenlijk hadden we afgesproken om pas NA emy der verjaardag te proberen. of zelfs einde dit jaar.

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @chantalchannie

Wat romantisch van je vriend zeg. Hihi.. zeggen zoek maar eens uit zonder je eerst te vragen hihi…

@miepie28

Nee hoor helemaal niet gemeen… hihi het moet toch wel op een romantische manier zijn? Hihi…

@duster2000

Wij gebruiken eigenmerk van de etos. Ze ruiken lekker en maken goed schoon. Sterker nog we gebruiken het ook voor het poetsen in huis. De tafel ed. erg fijne doekjes. En vaak hebben ze van die aanbiedingen ik meende doos van 6 pakken voor 6 euro ofzoiets… dus dan halen wij altijd 6 dozen op ofzo :oops:

Vervelend he da tje man aan het werk is met Moederdag. Dan maar een gezellige dag met de kid(s)

@sjudith

Van die dagen dat je je verveelt maar van alles te doen hebt.. die ken ik dan ben ik gewoon lui:p geen zin om eigenlijk wat te doen haha… heb ze eigenlijk vaak genoeg :oops:

@chantico

Ivy geeft aan met haar brabbelen dat ze nog een hap wilt. En ze pakt zelf een beker vast tijdens het drinken. De fles houd ze verder ook zelf vast. En als we korstjes neerleggen op het plaatje van haar stoel dan pakt ze die ook op om te eten. Ik bewaar tot nu toe ALLE werkjes die ik krijg van de kids. Stop ze in een doos en die bewaar ik ook weer :oops: Kan zo moeilijk wat weggooien :oops:

@ setteke

Wat leuk zeg over 3 weken ene nieuw poesje erbij? En wat lief dat je een voederbakje hebt gekregen.
    Wij hebben vrijdag 2 kittens opgehaald. mannetje en vrouwtje. (foto’s vanavond op hyves hoop ik) echt 2 schatjes

@ miranda

Hopen dat het snel weer rustig word op het werk. En is de goudvis nog in leven? Wel zielig als ze dood gaan ?

@vogeltje

Wat goed zeg dat Toby al kan zitten!

@My angel

Wat vervelend joh werken met Moederdag ?

@lique80

Wat ben jij heerlijk verwend zeg!! Heerlijk joh

@toetieL8

Er bestaan tegenwoordig ook hooikoorts tabletten ;) op aanvraag bij de huisarts;) en als je de grond goed schoonhoud en de kattenbak en wat vaker stoft en zuigt dan merk je er ook wat minder van ;)

@schatje1

Je mag rustig klagen hoor. Wat vervelend dat je, je zo voelt. Hopelijk voel je, je later wat beter?

@allikelepink
    Wat leuk dat je zus zwanger is joh:D Gefeliciteerd

@chantico

Ivy zit altijd beetje raar te kijken als er water over haar hoofdje komt. Ik doe het altijd erg snel en dan gaat ze ook niet huilen

Ik heb ook wat foot's voorbij zien komen echt leuk joh!!!
    En wat gaat het hard met de kinderen:D
    Ik ga proberen vanavond weer even terug te komen

fijne dag verder:) doei doei

Deel Deze Pagina