Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, wat een tegenvaller meid, kan het nog over gaan?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lauwie wat ik toen kreeg toen mijn dochter eczeem plekjes had, is lanette creme, kan op recept bij je huisarts. helpt bij haar goed tegen de plekjes. goed vet houden.
    en niet schuldig voelen hoor.

puck lees ik nu wat over diabetes, oei

linka heel leuk bedje, heb dat ook al eens gezien ja.

renske wat knap en leuke fotos zeg

pff ben ook in gedachten bij jenny

duster ik ga voor je duimen, zet hem op woensdag

enne, iedereen niet zo praten over van dat dat zeer doet die ingrepen.... dat maakt me bang... ;)

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ setteke

nou ik heb eerst een melding gemaakt. Dat was goed dat ik dat had gedaan zeggen ze. Maar nu moet ik terug bellen of ik werkelijk ene aangifte wil doen. Mjah ik heb voor mijn gevoel al zo weinig tijd. Dus ik twijfel nog of ik dat wel wil. Maar de kans is erg groot dat ik het wel ga doen. Ik ga morgen in mijn pauze bellen met hun en dan weet ik ook zeker of ik het wil of niet. De kittens heetten Joekel en Kikke (joekel kwam spontaan in mij op en ivy zegt vaak kikke)

Met de kids gaat het goed:) Ticho word al erg goed zindelijk. Af en toe een paar drupjes maar verder eigenlijk niet ja 's nachts nog een luier maar overdag helemaal droog. En verder doet hij alles op de wc:D ewat een grote jongen word het ook zeg!... Ivy gaat ook echt vooruit wil het liefste de hele dag staan. En klimt overal overheen tussendoor onderdoor ed. kruipt flink achter kikke aan... joekel is te snel weg hihi...

Bertram moet helaas weer in ploegen dienst werken. Dus we zullen elkaar weer erg weinig zien. Hij heeft nog de vrije dagen doorgegeven maar helaas die zijn weer neit goed ingerosterd en vrij geplant. Ja 23 mei... maar de rest eigenlijk niet :( baal er best wel van. Het brengt ook te veel frustraties met zich mee. En dat is te merken in huis ook nog. Erg veel gezeur met elkaar om de kleinste en stomste dingen. Maar goed het is even doorzetten totdat alles op de rit is met zijn werk. Ik wou dat alles al goed was.

Ondertussen ben ik hard op zoek naar een auto. Het word allemaal wat makkelijker met een auto

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie ik heb dat op dokters resept maar het is ook te koop. al kanje beter even langs de dokter langs gaan dan is het gratis. en ik vroeg naar de voeding omdat ik ook las dat je al yogurt gaf. geef je ook al ander voedingen dan hoeft ze namelijk niet op de hypoo alergene voeding. want dat betekend dat ze niet alergies is qwa eten

en het kan snel gaan. en wil het liefs alles via mp dus kijk steeds rond. al kan ik het bedje nog niet echt vinden

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Lauwie, die zalf is Cetamacrogol. Je kan dit halen bij de apotheek. Ik heb het ook. Hanne heeft ook bij tijd en wijlen exceem. Bij mijn man zit het enorm in de familie, dus ik ben juist blij dat het nog maar zo weinig is. Af en toe op de beentjes, schoudertjes, halsje. Wel rare plekken overigens. Ik gebruik ook geen wasverzachter, zeep oid. Meer heb je echt niet kunnen doen? Dus niet schuldig voelen hoor!! het schijnt bij heel veel baby's voor te komen. En Hanne heeft er echt geen last van. Alleen het insmeren is niet echt een feestje voor dr.

Puck, he bah, das minder fijn! Hoe voel jij je eronder? Wat zijn nu de volgende stappen?

Philly, nice pictures!! mooie meid. en ze staat echt goed he?

grappig dat je hier zo veel leest over middeltjes tegen het tanden doorkomen. Hanne heeft echt nergens last van gehad. Nu heeft ze af en toe een rode wang, maar verder merk ik niks aan haar. Hebben jullie kindjes echt pijn of smeren jullie bij voorbaat al? Of als jullie de tandjes zien?

Noura, ai zeg... waar is die eerste laserbehandeling voor als ik vragen mag? En ai, prik in je kont!! :( ;) Gewoon aan leukere dingen denken dan!! Tenminste dat deed ik wel toen ik de stoel van de tandarts lag!! :D

Setteke, ja, ik hield me daarom vanmiddag maar gelijk gedeisd!! :p Nee hoor, af en toe heb ik van die buien dat ik gezellig kom kletsen! Heb vandaag overigens nog wel heel wat gedaan trouwens! dus wat dat betreft... o ja, ik vind Yara een leuke naam!

Duster, oei spannend zeg!! Maar wel leuk. voor wat voor functie is het?
    En 36 uur is inderdaad wel wat veel (32 ook vind ik, maar dat gaat wel lukken denk je?)

Linka, dat vind ik trouwens ook een mooi bedje!! :D

O ja, Hanne heeft hier ook de piano van de kruidvat. ze vindt hem reuze interessant!!
    En: ZE ZIT NU ECHT ZELF!! :D:D:D

Ik ga nog even een was ophangen en dan eten koken. vanavond nog een vergadering :( ben een beetje moe!!

Groetjes, Arri.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wat hebben jullie veeeeeeeeeeeel zitten kletsen :confused:

Heb het eea gelezen maar niks opgeslagen :(

Ik heb een blaasontsteking en voel me beroerd!

Doei doei

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    lauwie, lannette kan ook zonder recept bij de apotheek. maar mijn apotheek adviseerde cetamacrogol omdat deze sneller intrekt. en dat is bij kleintjes natuurlijk wel makkelijk.
    Deze zalf is overigens helemaal niet zo duur hoor, een doktersconsult is duurder!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oeh bah, nog een vergadering straks.. suc6 alvast!

===

Zo heb vanmiddag ff visite gehad, ons oudoverbuurmeisje. Was wel ff gezellig. Jamie was zich zo aan het uitsloven, niet normaal meer, haha!

Straks ff eten maken, Britt heeft inmiddels haar lasagne op!

===

Xx!

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Judith, blaasontsteking? bah. beterschap!! heb je nu ab-kuurtje?

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    een dokters consult kost voor die kinderen niks hoor dus wil niet vervelend wezen maar wat is er dan duurder

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Aqrri ja heb een ab kuur :(

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi, even snel hoor heb weinig tijd...

Voorlopig dus medicijnen gebruiken, afvallen, sporten en goed rekening houden met wat ik eet. Over 3 maanden weer op controle komen.

Nee, ik kom er niet meer vanaf, wel kan het zo zijn dat ik geen medicijnen meer hoef te gebruiken, maar dan moet ik eerst afvallen...

Ja, hoe voel ik me... Kan het nog niet echt bevatten denk ik...

@ Jenny hoe was het vandaag?

@ Judith: Beterschap!

Sorry meiden, morgen heb ik meer tijd.

Ik ga er gauw weer vandoor...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje, beterschap en dik knuff!

Ik moet ook gaan afvallen samen met Myrna, ze weegt 35 kilo, dat is ook niet normaal, hier eet ze heel normaal en niet snoepen maar bij haar vader eet ze meer, dat wil ik juist voorkomen en woensdag moet ik toch naar HA en wil doorgewezen worden naar Dieste voor mij en Myrna zodat wij samen kunnen doen, is juist prettiger voor haar....

Weeg op dit moment ong 85 kilo (in Frankrijk gewogen), baal ik wel ervan, gisteren kon ik me mooie spijkerbroek WEER niet aan :(

Vroeger woog ik 55 kilo en daarna 90 kilo door zwangerschap en daarna 80 kilo en kon niet meer af vanwege medicijnen en gestopt met medicijnen viel ik juist af naar 65 kilo. Dus ik wil ook terug naar 65 kilo. Zal wel moeilijk zijn met medicijnen.

Moet nu ff streng zijn voor mezelf.

Lucht nu ff op..... ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo heb weer even m'n update bijgewerkt.

@ Puck, succes meis! Zal niet meevallen... Hopelijk vliegen de kilo's er straks af!

@ Arri, ik ben begonnen met dentinox omdat ik zag dat Wesley echt last had van z'n tandjes. Zit soms heel gefrustreerd met z'n handjes te slaan en dan stopt hij ze weer in z'n mond en is heel verdrietig.

@ Linka, wat goed dat je gaat afvallen met Myrna! Als ik jou op de foto zie denk ik dat dat helemaal niet nodig is hoor! En Myrna is ook een scheet! Maar als jij zegt dat het beter is en jij je er beter voor voelt vind ik het knap dat je naar een dietiste gaat en doorzet! Knuffel voor jou!

@ Judit, beterschap!

Zo... Zal niet veel meekletsen. Heb m'n handen vol aan mijn kleine handenbinder en de update.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh en zp werkt ook helemaal niet mee :( is heel traag... Krijg er de kriebels van...

Nou, even spammen. Wesley's nieuwste vermaak :D

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hier komt dan alsnog mijn reageeractie.......

@Happy; Super Update :thumup:

@Binna; IS de woonkamer weer mooi? Ik zie het al, ziet er goed uit :thumup: Nog gefeliciteerd met Silver haar 8 maanden

@Linka; Goed bezig in jullie huis :thumup:

@Vogeltje; Hoe gaat het met Toby zijn huidje?

@Chantal; Hoe was de bbq? Veel plezier vanavond

@Setteke; Goed voorstel van je werk :thumup: Hoe is het gegaan op het KDV?

@Schatje; Een hele dikke knuffel voor jou. Kan het niet zo zijn dat Djayden aanvoelt dat het met jou niet zo lekker gaat? Schrijf het hier maar lekker van je af. Daar zijn we ook voor. Je hebt een PB!

@Rebbel; Kan me voorstellen dat deze weken extra lang lijken te duren. Dikke knuffel!

@Alieke; Gefeliciteerd met je zus :baby:

@Arri; Leuk hè als je niks verwacht en je wordt zo verrast :D

@Chantico; Matthijs eet niet zelf (alleen een banaan. Brood daar slaat hij met zijn handjes in en een lepeltje stopt hij op zijn kant in zijn mond :(

@Denice; Ik heb de dvd Paul de Leeuw een kwart eeuw en een voorleesboek Ik vind je lief mama gekregen. Zo'n schattig boekje.... Er komt een drukke periode voor je aan. Wel fijn dat je zo wat extra kan verdienen.

@Vogeltje; Gefeliciteerd met Toby zijn 9 maanden :whistle:

@Binna; Volgende week de foto's wel showen hè?

@Puck; Wat vervelend, diabetes. Succes met afvallen

@Delilah; Fijn dat de aerosleep zo goed bevalt

@Noura; Die onderzoeken zijn vast niet vervelend ;) Alvast een dikke knuffel!

@Arri; succes vanavond. Het is een functie als administratief logistiek medewerkster. Dirk werkt onregelmatig, dus hij is overdag meestal thuis. Dus als Matthijs naar de oppas (mijn moeder) moet is het meestal maar voor een paar uurtjes (van 15 tot 17u30) Anders zou ik ook niet zo veel gaan werken. Ik wil eigenlijk maar 24uur, maar we kunnen het geld gewoon heel goed gebruiken en de banen liggen niet voor het oprapen. Dirk zal wel veel meer moeten gaan doen in het huishouden, dus ik denk dat het voor hem erger is dan voor mij :)

@Sjudith; Hè bah, blaasontsteking. Beterschap!

@Linka; Is vervelend dat Myrna bij haar vader juist meer eet. JAmmer dat je aangekomen bent van de medicijnen. Erg knap dat jullie er samen iets aan willen gaan doen. Heel veel succes voor jou en voor Myrna. Dikke knuffel!

@Marleen; Hoe voel je je nu na het nare bericht. Hoop dat je het een plaatsje kan geven. Knuffel!

Zo ik hoop dat ik de verwaarlozing hier weer een beetje mee goed gemaakt heb ;) Ga nu maar weer aandacht aan mijn kleine schat geven

Liefs Silvia

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej :)

Zijn jullie kids ook ineens zo aanhankelijk? Giulia kroelt zich rot :) ook op het kdv met de leidsters! Wel lief hoor :p

18. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Marleen: ahh, kreeg je een lieve lach van Jasper. Voor dat soort momentjes weet je weer waarom je het allemaal doet he.

@Binna: echt super dat je daar zo vol hartstocht mee bezig bent.

@Puck: jeetje meid, das geen goed nieuws. Sterkte.

@Noura: ik krijg al een beetje de kriebels als ik er aan denk, hihi. :oops:

@Lauwie: wat naar van die eczeem. Maar je moet je niet schuldig voelen hoor.

@Denice: hoera, nieuwe tandjes!

@Philly: wat een lieve wijze meid om te zien.

@Duster: super, ik ga voor je duimen woensdag.

@Kimm: je bent nu al zo ver gekomen, ik zou die aangifte ook doen hoor. Dan kan je het tenminste achter je laten en weten dat jij er alles aan gedaan hebt.Maar het is natuurlijk je eigen beslissing en je moet doen waar je je goed bij voelt. Fijn dat het met de kids zo goed gaat.

@Juud: sterkte met je blaasontsteking.

@Linka: heel veel succes met afvallen.

@delilah: leuke foto.

Nou, ik heb geen tijd meer voor ego. Morgen weer want dan ben ik vrij \:D/

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi allemaal,

Morgen mag ik weer lekker naar de verloskundige nadat ik gewerkt heb. Ik heb er weer zin in! Het hoesten is een heel stuk minder dus het droge ondergoed is in zicht.

Met Roos gaat het echt super, ze gaat zelf staan en kan dus ineens overal bij ons hondenvoer staat op een ophoging maar daar heeft Roos dus ook van meegenoten (en stinken dat ze deed)

Na een tijdje ging ik weer even kijken waar ze was et voila, op de w.c.
    Waar ze heerlijk met een doosje tampons aan het spelen was (die een beetje werkloos achter de pot staan

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hahaha die Roos! Geweldig zeg!!! En wat kijkt ze er ook blij bij zeg. Nu dus je handen vol aan haar achterna lopen Petra!

Linka, wat goed zeg dat je gaat afvallen samen met Myrna. Hopelijk kunnen jullie snel naar de dietiste en kan ze jullie goed begeleiden.

Puck, wat vervelend dat je diabtes hebt. Hopelijk knap je snel een beetje op en val je zoveel af dat je zonder medicijnen mag!

Kimm, als ik jou was zou ik nu toch ook aangifte gaan doen hoor! Je bent al een eind onderweg

Duster, gaaf weer een sollicitatie. Waarvoor is het?

Marleen, Fijn dat je Jasper je weet te vinden als hij het zelf niet kan> Danique roept inderdaad ook mama als ze in de ellende zit :D Die kinderen van ons weten nu al waar ze mama's voor hebben.

Setteke, gelukkig dat het met Thymen toch nog goed is gegaan op de psz.

Denice, lekker veel werken dus. Maar midden inde verhuizing is niet handig nee.
    En ik heb nog helemaal geen zin om in te pakken. Wat een rotwerk dat verhuizen. Bah, zie er nu al tegenop. Krijg er wel van alle moois voor terug hoor, maar elk vrij momentje inpakken, uitpakken, schoonmaken, brrrr krijg nu al een benauwend gevoel. Al zullende komende 2 maanden er echt zo uit gaan zien

QueenBee, al nieuws van je oom?

Jenny, hopelijk hebben jullie een goed afscheid gehad vanmiddag en nu ook nog een fijn etentje samen.

Dames, ik weet het verder niet meer.
    Heb zelf ook weinig nieuws. Vanmorgen voorlopig koopcontract getekend. Danique was ook mee en heeft zich daar meer dan een uur uitstekend gedragen. Wat heb ik toch een voorbeeldig kind.
    Toen ik om half 6 htuis kwam van het werk was ze alweer moe. Dus nadat ze nog bij ons aan tafel heeft gezeten en een rijstwafeltje heeft gegeten lag ze al voor 7-en in bed.

Deel Deze Pagina