@Setteke: ach, arme kindjes. Wat een mooie poes zeg. @Marleen: ik zou het ook wel gezellig vinden als je komt hoor. Ik moet eigenlijk ook de ramen zemen vandaag. Strijken heb ik net even tussendoor gedaan, dus daar ben ik gelukkig vanaf. @Schatje: ik ben al aan het duimen hoor. @Miepie: ik heb geen idee of je dat kan voelen, maar ik ga in ieder geval voor je duimen. Ik ga maar weer een bakkie thee pakken.
goedemorgen meiden, pfff 3 bladzijdes erbij gekletst weer. heb vanmorgen even de vogels en konijn schoongemaakt en me huisje weer gepoetst. dus alles weer lekker schoon hier. Morgen met emy naar het Consultatiebureau ben benieuwd wat ze weegt en de lengte is. ze is erg ondeugend vanmorgen zeg. kom ogen tekort om haar in de gate te houden. nou ik ga weer eventjes hoor. druk druk druk.
@ Toetie, ik plaats zo even de foto's waaraan de schommel is bevestigd. Mijn man ging eraan hangen en dat kon prima dus het kan zo wel wat hebben @ Setteke, ik wil wel mee de 23e ja! Heb alleen een etentje 'savonds dus moet even kijken hoelang ik kan blijven. @ Schatje, super zeg! @ Miepie, spannend dus bij jullie @ all, ik reageer alleen even op vragen aan me en bijzonderheden hoor, kan het niet bijhouden anders met bijlezen, updaten en ook nog reageren...
Jeetje, wat een dag zo voor me. Ik ben gewoon veel vroeger met alles vandaag dankzij mijn lieve kleine meisje! @ Marleen, en wat voor reactie kreeg je toen je zei dat je al wat anders had? 163 km? dat valt mij nog mee! Of is dat hemelsbreed gemeten? Oh bah, ik moet buiten ook ramen zemen. Maar zo geen zin in! Mooi dat Jasper stukjes eet! @ Miepie, ik heb van mijn eiegn kids veel meer foto's, hoor! In mijn album zit er tussen 2 weken en 5 mnd ook weer zo'n gat. Tja, je zou best zwanger kunnen zijn natuurlijk.... Spannend! @ Happy, ik wilde je nog een pb sturen, maar het hoeft al niet meer zie ik. Dank je voor het aanpassen! @ Schatje, joepie, wat een goed nieuws! Ik ben zo blij voor je! =D> @ binna, ik heb bewust foto's van Silke bij mijn foto's gezocht waar ze een beetje uit dezelfde hoek zijn genomen en waar we dezelfde gezichtsuitdrukking hebben. Om even goed te kunnen vergelijken. Succes met je keukentjes! @ denice, fanatiek weer hoor!
ik ga denk ik maar even aankleden heb nog veel te doen vandaag.. moet om 11.35 bij cb zijn ben benieuwd! Moet medicijnen ophalen barbecue vlees bij c1000 inslaan haha Cadeautje voor zoontje van me collega halen(die is 29 april bevallen) ga ik morgen even op kraamvisite.. Fijne dag meiden! kusjess
schatje :super zeg ! juud : druk?? op je werk? setteke: hihi niet zo fanatiek als anders maar het ruikt weer fris en fruitig ( niet dat het anders niet zo is ) maar vind dat zo lekker he al de vloer , badkamer en wc zijn gedaan en dan fris de was ophangt. word ik helemaal blij van ik heb het idee dat ik hier ook een blaasontsteking krijg
Hoi meiden, hier ook erg druk laatste tijd,de meiden houden me wel bezig hoor @Jenny,hoe was het gister meissie?? Dikke knuff voor jullie.. @Mooie foto's all!! @Schatje,goed nieuws voor jullie!!! =D> @Miepie,spannend hoor! Ik zou graag meer reageren maar lukt me gewoonweg niet,helaas,misschien komt het wel weer.. Ik ga mn meiden wassen en aankleden en dan lopen we even naar het winkelcentrum.. Liefs van ons...
Voor Toetie: En dan nog even mijn moederdag cadeautjes: Er zat ook nog een leuke foto van Wes en mij bij met een lieve tekst erop Nou, ik ga snel weer verder hier... Mijn handenbindertje ligt even op bed. Kan ik rustig ontbijten
Geen puf om te reageren maar verder gaat het goed hoor en leuke fot's zag ik voorbij gaan! Marleen ik snap je heel goed dat je geen zin in hebt, maar is dat niet goed idee even voor jezelf lekker weggaan zonder kids, dat zal je ook goed doen? Maar als je ECHT niet mee wil moet je ook niet tegen de zin gaan hoor meis! Gewoon mailen dat je niet zoveel behoefte aan hebt om mee te gaan. Knuff!
hm nou ik heb ALWEER te vroeg gejuigt hoor. ze is weer van ondeugend lachebekkie naar chagerijnig overal om huilend meisje veranderd. het is altijd als ze moe word. leg ik haar in bed gaat ze schreeuwen. zet ik haar neer in de box , brullen. zet ik haar op de grond komt ze kruipend huilend naar me toe. pak ik haar op en ga ik zitten op de bank slaapt ze. ik kan toch moeilijk de hele tijd met haar op schoot zitten zodat iknog niet eens naar wc kan. en de optie haar op schoot in slaap latenvallen en dan naar bed brengen trapt ze niet in dan schieten de ogen open en is het weer huilen. hoe zacht ik ook doe.
goeiemorgen... sorry ik ben weer een beetje van het scrollen en foto's kijken geweest... Zit nog steeds in de 'kill and attack' modus... Normaal heb ik die alleen als ik ongesteld ben, maar nu heb ik het gewoon al anderhalve week... Ik ben uitermate slecht gehumeurd en dat komt overal in over.... Ok, wat ik nog weet: Duster, succes met je sollicitatie Puck; diabetes, wat erg. Ik vind het heel vervelend voor je!! Noura; succes met alles.... @ setteke en juud en clautje en Petra; wat een geweldige fotos!!! Erg leuke en setteke, idd, silke is 2 druppels water met jou. Leuk he! Juud, beterschap...! @Marleen.... ik heb geen smoesje voor je om er onderuit te komen, hihihi... Helaassss! Rest is niet blijven hangen sorry... ---------------------------------------------------------------------- BBQ was wel leuk, Tygo ook lekker vrolijk, maar hij is alweer een paar daagjes niet zichzelf, slaapt er weinig en wordt vroeg wakker en Mama is daardoor ook helemaal uitgeput... Vanochtend was ie wel om 7 uur wakker en nog lekker toch half 8 blijven liggen, maar dat had ik ook echt nodig. Slaap/ rust alweer zeker 2 weken elke dag 2 uurtjes... Gister nog wat werk gedaan, ook met Tygo met de driewieler naar de Jumbo en de kruidvat. Het was heerlijk en hij vind het zo geweldig... Echt zo leuk. Nou rond kwart over 4 kwam mijn fam. eerst even nog achterthuis gezeten, toen is mn moeder met het eten aan de slag gegaan. Lekker gegeten... Zij zijn rond half 9 weggegaan. Al met al was het me gewoon wel teveel. Laatste tijd kan ik er soms erg slecht tegen om mensen om me heen te hebben, is me te druk en ik raak er dan gestresst van. Tygo is heel ontevreden, gefrustreerd. Hij wil veel staan en lopen, maar hij laat zich ook nog steeds vallen of door de knieën zakken dus hij kan absoluut niet alleen langs de bank of tafel, dus dat kost gewoon van mij heel veel energie. Hij heeft al een paar dagen nattere luiers, rood wangetje en ik mag niet in zijn mond kijken. Hij slaapt ongeveer 2-3 uur max. op een dag Hij is zoooo lief, maar ik word er soms zoooooo verdrietig van... Hij eet wel weer beter, dus daar ben ik wel blij om. Ok, ff geen kleurtje want ik zit niet in dat scherm, dus dan maar hoofdletters: TYGO HEEFT 3 PLEKJES OP DE ARMEN, DIE ER ENIGSZINS ECZEEM ACHTIG UITZIEN, HIJ LIJKT ER GEEN LAST VAN TE HEBBEN EN MEER ZIE IK ER NOG NIET, MOET IK NAAR DE HA GAAN? Ok, ik ben aan het twijfelen, ga ik ff achterthuis de tuinset afvegen, kussens erop en box speelklaar maken zodat we daar straks gebruik van kunnen maken of duik ik mn bed in en ga ik een possie janken? Hmm... Heb geen zin om te janken, wordt je alleen maar verdrietig van.... Ben ook lui, dus tuinset is ook wel slecht idee... Maar moet toch iets met deze dag doen... Ik houd echt niet van thuis zitten, wat een deprimerend gebeuren zeg...
hey chantal moet je je ei even kwijt?? of lukt het zo. ben op hyves Linka wat een lieve foto's zijn dat zeg !!!!!!
leuke foto's linka! @ denice; thanks... maar weet je, ik zou niet eens weten wat ik moet zeggen... Die fysio voor mijn chronische hyperventilatie ook, die praatte met mij over mijn leven en traumatische gebeurtenissen in mijn leven, of er dingen zijn waar ik nu weer meer mee bezig ben en ik zei ook tegen haar, ik ben in principe best nuchter. en natuurlijk heb je stress momenten, maar ik ben echt niet de hele dag 24-7 ermee bezig... dus wat de fuck maak ik me nou druk om, kan het je echt niet vertellen... Ik weet het gewoon niet...
@ Schatje: Jippie!!! @ Chantal: Het klinkt alsof je jezelf vreselijk in de weg zit! Ga lekker ff naar buiten met Tygo, misschien dat je dan je hoofd een beetje leeg krijgt en weer een beetje vrolijker wordt! @ Linka: Wat een mooie foto's! @ All: Wat het vrijgezellenfeest betreft; ik denk dat ik wel wat mensen kwets als ik niet mee ga, voornamelijk Jeroen... Ik vind de mannen erg gezellig maar bij de meiden zitten er gewoon tussen die ik vreselijk vindt ! O.a. eentje die al 5 jr in NL woont, maar totaal geen moeite doet om nederlands te leren en zichzelf graag in de belangstelling zet, verschrikkelijk! En daar moet ik mee naar Amsterdam... Vanavond toch nog maar eens even met Jeroen over hebben... ---------------------------------------------------------------------- WWWWWWHHHHHHHHAAAAAAAAAAA!!!! Ik heb 2 hangerige en huilerige kids! Jasper ligt al voor de 2e keer vanmorgen weer in bed. En het is stil.... Thomas huilt echt overal om, maar zit nu even Pinokkio te kijken (of in zijn woorden kinokkino ). Om de haverklap is het mama kroelen.... Best lief hoor, maar ook wel een beetje vermoeiend ! M'n ramen zijn gezeemd, maar de strijk ligt er nog en ik wil m eigenlijk wel weg hebben.... Maar heb zo weinig zin haha !
chantal : ja heb ik ook wel eens van waar maak ik me druk om ! maar vervolgens voel je je toch een halve dag of een dag rot. Geen idee waarom. misschien dat je vanavond weer helemaal lekker in je velletje zit. marleen : ik schreeuwe met je mee WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA .... helpt t ?? als je de tijd en zin heb gevonden he stuur je hem dan hier heen zodat ik ook de strijk doe heb een berg hier word je eng van hahaha. OEHHHHHHHHHHH volgens de chineese kalender moet ik deze maand klussen voor een jongetje en volgende maand klussen voor een meisje. geloven jullie daarin ? en kwam het de vorige keer uit. Hier wel namelijk. pfff nou we gaan gewoon deze maand beginnen. als het niet lukt omdat ik me ei niet weet ( ja ongeveer weet alleen niet of het nu de 9e begon ongesteld zijn of de 8e in de avond hahaha ) gaan we er volgende maan dhonderd procent voor. dus volgens de kalender moet ik 21, 22, 23 en voor de zekerheid 24 mei klussen. hahahaha arme kenny.
Marleen heb ik ook een hekel aan als mensen al heel lang in nederland wonen en vervolgens er geen ene reet aan doet om de nederlandse taal te leren. verschrikkelijk. ( en dat is niet discriminerend of in die richting bedoeld hoor ) maar wij doen ook een andere taal proberen te leren om ons verstaanbaar te maken ergens anders en dat doen ze dan nog niet eens. kan ik me zo over opwinden. of zeg ik hier nu teveel mee en moet ik maar beter me mond houden hierover ?