Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hier echt totaal geen zin op mn werk....Heb alles al gedaan wat moet gebeuren en ik moet nog tot 5 uur....blegh...

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    miepie nog 2 uurtjes :D

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    wat een muk weer hier.
    heb net me rosbief stuk maar gebraden voor de verandering. leg nu in de oven. ben blij als kenny thuis is en dat ik even de strijk kane doen. ik probeerde net de strijk al te doen maar ze had eerst me strijkijzer te pakken ( stond nog niet aan) en toen had ze de strijkplank te pakken ( strijkijzer stond er niet op) en toen het waterbakje van de strijkijzer( deze zat vol met water) en toen trok ze me de net gevouwe was uit de mand ( heel leuk .. grrrr) en toen de hele mand met de nog niet gestreken was over de vloer heen ( alles vol koek ) schiet dus niet helemaal op.

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Denice: *proest* :oops:
    Hoe bedoel je ondeugend :)

@ Miepie: Haha, je zou het bijna denken ja :)

Oja, wat ik steeds vergeet... Ze weten dus (nog) waar de zus van een van Jeroen's vrienden aan overleden is. Ze waren er zo van onderste boven dat ze ook niet wisten of ze dat wel wilde weten. Ze waren gewoon compleet overdonderd...

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen ze moet echt overal aan zitten wat ik neerleg, opraapt, opruimt of weg leg in een kast.
    gelukkig weet ze nu NEE bij de vogeltjes en konijn betekent niet aan zitten. en nu hoef ik niet stoelen en al voor de kooien neer zetten om haar niet erbij te kunnen laten.
    Nu de wii en de videorecorder nog ze stopt daar graag koekjes in ook de lades trekt ze die halve cm die ze nog open kunnen door beveiliging open en kwakt ze daar de koekje in en begint dan te schreeuwen dat ze er niet bij kan.

waaraan is ze dan overleden?? of weten ze dat nog niet..

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Na een poging tot reageren (matthijs schopte tegen de pc en die deed niks meer :rolleyes: ) heb ik later alsnog een berichtje geplaatst en ik zie dat die dus ook nergens terug te vinden is :( Heb nu geen tijd, want ga voor het eerst sinds lange tijd naar de kapper :)

Tot vanavond

X

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hallo dames,

Wat leuk dat er over het hebben van twee kindjes kort op elkaar gekletst word.
    Hier word er ook getwijfeld.
    Wel nu beginnen of niet.
    Het kan gelijk raak zijn of niet (je weet het niet he).
    Je moet toch wel weer een babykamer aanschaffen enzo.

Maar aan de andere kant ook wel weer leuk niet zo veel leeftijdverschil.
    We zijn er dus ook nog niet uit.

ZIJN ER MEER DIE NU WILLEN BEGINNEN VOOR EEN TWEEDE OF JUIST BEWUST EVEN WACHTEN???

Bumba.

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    :( heb nogsteeds niet genoeg douwe egberts zegels SNIK!!!!
    en ik vind die taartschaal zo mooi van oilily !!! :( wilde die gaan sparen voor emy der verjaardag haar taart erop te zetten. Kom er nog 6300 punten te kort .....

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Bumba JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een tweede wij willen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een tweede.
    9 mei is nieuwe cyclus begonnen dus deze maand gaan we ervoor !!! JA JA JA!!

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @denicepino

Haha is een optie inderdaad maar ik wil zo dicht mogelijk bij enschede wonen. Me moeder woont daar en die betekend erg veel voor me namelijk

@jenny

Wat fijn dat het zo mooi was

@setteke

Muts hahahaha :oops:

@petra

Ik vind het heerlijk hoor 2 kids. Ticho is wel erg jaloers en het is zwaar maar ik hou van beiden kinderen evenheel dus ook wel heeel veel:D

@duster2000

Al bij de kapper geweest? En hoe is de nieuwe look?

Ik heb geen zin meer en moet tot 5 uur… pff wil wat anders gaan doen. Hobby ofzo. Heb ook me cijfer van me toets binnen een 4,3. dus bij de laatste toets moet ik een 8,7 halen om gemiddeld voor mijn 4 cijfers een voldoende te staan. Baal er best wel van. Wil zo graag mijn diploma halen maar het is zo’n klote vak? vind het echt niet leuk? en had echt mega hard geleerd enzo… maar goed kom vanavond wel weer terug? om verder te lezen ? liefs

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hoi Dames!
    Tess ligt erin, dus mama mag even met de pootjes omhoog op de bank ;)

@ Bina, leuke foto's zeg! die boekjes zijn ook zo interessant he.. Tess kan zich er ook prima mee vermaken.

@ Setteke , zooo 10 kilo al zeg! er zijn nu behoorlijk wat aug. baby's rond de 10 kilo he.
    Wat lijkt Silke veel op jou zeg! echt super leuk.

@ Toetie wat leuk dat ie hebbe kan zeggen =D>

@ Lauwie, eczeem is ook heel vervelend hoor.. je moet je ook vooral niet lullig voelen dat je daar verdrietig om bent, het is voor niemand fijn als er iets niet helemaal lekker zit bij je kindje en daarin maakt het niet uit wat het is toch ;)

@ Marleen, succes met afvallen en ik hoop dat je nog onder het vrijgezellenfeest uit kunt ;)
    En een hele dikke pluim voor je uk dat hij eindelijk stukjes eet =D>

@ Clautje, super dat het goed gaat met ( eten) Vera!

@ Schatje ik duim voor goede bloeduitslagen meis

@ Miepe, spannende tijd hoor..ik duim voor een positieve test.

@ Jenny, wat fijn dat het een mooie uitvaart was... wil je nogmaals veel sterkte wensen.

@ Chantal, wat vervelend dat je zo down bent.. en ik kan me voorstellen dat je niet echt kunt aarden daar, ik hoop dat je meer mensen leert kennen ( geen leuke moeders op kdv?)

@ alle foto's vond ik erg leuk!

En solly als ik je vergeten ben..heb wel alles gelezen maar heb niet zoveel puf voor een uitgebreide reactie.

Dan nog even ego doen.
    Ben vandaag gebeld en we gaan aanstaande vrijdag beginnen met provoceren, we moeten beginnen met een half schepje nutrilon ha in de fles en de rest aanvullen met pepti.
    Als het halve schepje goed gaat kunnen we steeds uitbouwen met een half schepje, en zodra we merken dat Tess reageert moeten we meteen stoppen.
    En we kunnen aanstaande donderdagochtend alvast terecht voor het bultje dus dat is wel fijn ;)
    Tess is weer helemaal haar eigen vrolijke zelf, ze brabbelt de hele dag en lacht er heel wat af =D>

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik bedoelde dus in mijn vorige bericht dat ze nog niet weten wat er was...sorry typefoutje....

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Denice: We moeten steeds meer op gaan letten he? Hahaha...Ik was straks aan het koken kwam Olivier de keuken in getijgert en zat een van de honden aan de staart te trekken. De tijd dat ze bleven liggen waar je ze neer had gelegd is over... ;) :)

@ Marleen: Kan me voorstellen dat ze overdonderd zijn over het overlijden van de zus van de vriend van Jeroen... Hopelijk zijn ze er snel achter.

@ Tesske: Wat fijn dat Tess weer helemaal zichzelf is. Succes met het wisselen van de voeding, hoop dat het goed gaat!

@ Chantal: Heb je nog gefietst?

@ Setteke: Nog in de tuin gezeten of door de harde wind toch maar niet? Hier waaide het ook als een gek...

Een vraagje aan mama's die wel eens kleertjes verkopen: Wat vragen/krijgen jullie meestal voor kleertjes? Voor merk- en niet merk-kleertjes, sommige nog nooit gedragen. Ik ga volgende maand naar een rommelmarkt en heb werkelijk geen idee.

Fijne avond!

15. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi meiden,

Heb vandaag de uistrijkje gehad,nou viel reuze mee...pfff
    Ik heb een gesprek gehad met de gynaecoloog over een evt 3 kindje....HELAAS ZAL HET ER NOOIT MEER VAN KOMEN.. :cry: :cry: :cry:
    Ze vind de riscio's tijdens de zwangerschap op hersenbloedingen die op zouden kunnen treden erg groot, en raadde mij een 3de zwangerschap af...ben er wel verdrietig van hoor :cry:

sorry kan even niet reageren nu.. :(

MY Angel

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @myangel jjeetje wat een naar nieuws snap wel dat je verdrietig bent. dikke knuff

@puck. op koninginedag vroeg ik voor broekjes soms 2 euro soms 1,50 vestjes zelfede
    shirtjes 1 euro a 1,50. maarktplaats krijg ik meer. maar is ook meer werk

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    my Angel, sterkte....... dik knuff maar 3e kind? Ik heb altijd geweten dat Ayoub 1e kind was, sorry meis dat ik naar vroeg?

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Begrijp dat je verdrietig bent my angel...hele dikke knuffel en ik hoop dat je het een plekje kunt geven zodat je je er bij neer kunt leggen.

19. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Duster, Bart kan nog geen mama of papa zeggen. Hij heeft 1x pappap gezegd, daarna nooit meer. Hij kan wel heeeel hard (en hoog) gillen :D

@Lauwie, het staat idd niet op de verpakking of je het ook voor kinderen mag gebruiken. Ik heb een boekje en een fotolijstje voor moederdag gekregen. Heel lief. Ik lees niet elke dag voor (probeer wel elke dag) meestal na zijn badje, voor de laatste fles. Dan komt hij heerlijk tegen mij aanliggen. Overdag is hij veel te druk om even rustig een boekje voor te lezen. Boekjes vliegen dan door de kamer. :)

@Setteke, tjeempie wat lijkt Silke toch veel op jou! Echt super leuk! Fijn dat je vanacht beter hebt geslapen. We kwammen erachter met de 1e controle op het cb. De ka hoorde een ruisje, toen zijn we doorgestuurd naar het zh. Echo gemaakt, gelukkig viel het mee. Hij hoeft geen medicatie, maar moet wel voorzichtig zijn met bepaalde dingen. Wat een leuk poesje.

@Judith, :) :) wat een leuke foto van Giulia met dat blokje. Die andere zijn ook leuk hoor.

@Marleen, gelukkig nog geen waterpokken. Succes met lijnen, ik ben gister begonnen :evil: Heb nu al trek is een mars ofzo :rolleyes: Ik zeem maar 1x per jaar m'n ramen :oops: woon in een bouwput heeft geen zin om het vaker te doen.

@Clautje, wat goed dat Vera zo goed eet en slaapt. Heerlijk is dat. Bart slaapt gelukkig weer goed 's nachts, maar nu is overdag slapen een drama geworden.... Haha zie dat je nu kan spammen, leuke foto's!

Ik reageer zo ff verder, m'n zwager wil achter de laptop :(

En nog een luek filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=E1dlqu-9-no

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @my angek: oh dat is niet zo mooi, maar gelukkig heb je al kindjes ;)

Deel Deze Pagina