Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Oh jah @juud: ik heb gister bij het CB aangegeven dat djayden zoveel moeite heeft met in slaap komen enz hun gaan mij daar in begeleiden omdat we zelf niet meer weten wat we ermee moeten

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    MATTHIJS IS VANDAAG 9 MAANDEN :whistle:

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ All: Even snel ego... Ik kon gelijk bij de HA terecht en Thomas heeft een dubbele oorontsteking. Een oortje stond op klappen en het andere oortje zat opgedroogd bloed in. Een pittige AB kuur en zeker 3x per dag een zetpil geven. Officieel mogen ze er 3 maar ik mag er 4 geven, dus ik denk dat het toch wel een behoorlijke ontsteking is. Ik had onze mannelijke HA en zegt nooit zoveel.... Hij is ook degene die mijn vader te lang door heeft laten lopen met zijn heesheid wat dus kanker bleek te zijn, dus we zijn geen fan van elkaar!
    Ik ga gauw weer naar m'n mannetjes. Jasper was bij m'n moeder en Thomas wilde blijven, dus heb ik even een zetpil gehaald want Thomas wilde toch wel graag naar mijn oma, dat doen we eigenlijk altijd op woe. Nou ja als hij zelf aangeeft dat hij wil dan zal het wel goed zijn hoor...

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Toetie; Daar gaan we wel voor :D Een erg leuk filmpje :)

@Binna; Silver al weer geknipt? Matthijs nog nooit..... En de volgende keer de afspraak niet vergeten hè ;) Schattige foto!

@Marleen; Beterschap voor Thomas

@Delilah; Ben benieuwd. Zag er wel erg smerig uit.....

X

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tjone, kan ik een keer uitslapen, wordt er om 5 voor 8 aangebeld. Dit weekend komt het speeltoestel in de tuin en daarvoor moesten er nog wat planten uit. Ook 2 hortensia's en die had ik op MP gezet. gelijk een bod van 25 euro. Nu zou die man misschien nog speciekuipen komen brengen om ze in te zetten, maar verder niet gezegd over hoe en wanneer. Nou, daar was hij dus al. Grr! En nou heeft mijn kater ruzie in de tuin. Man, wat maken ze een herrie!

De kindjes zijn bij de oppas, kan ik zo mooi even boven wat doen.

@ Marleen, ach gut wat zielig voor Thomas! Tymen hefet dat in december gehad. Ik kreeg toen in eerste instantie niks omdat het schijnt dat ze het op deze leeftijd zelf kunnen oplossen. Ik heb toen uiteraard wel gezeurd om een ab-kuur voor just in case.

@ Toetie, hangt een beetje af van wat ze drinkt aan fv. Als hij leeg gaat (250 cc) geef ik drie drupjes. Gisteren en eergisteren liet ze 100 staan en had dus maar 150 gehad, dan krijgt ze vier drupjes. Ik denk altijd maar zo, als het twijfelactig is of ze nou 3 of 4 drupjes moet geef ik liever 1 meer. Vit. D is verder niet schadelijk en bovendien geef je niet gauw zoveel dat het wel slecht is.

@ Lauwie, bij de site waar mijn banner vandaan komt kun je een maken in weken. Klik maar eens op mijn banner!

@ Puck, ik heb niet een bepaald thema. Ik hoop heel erg op een tuinfeest, lijkt me zo gezellig! Ik laat nog wel een slinger maken, die heeft Tymen ook. En ik laat denk ik weer een fototaart maken bij de Hema, heb ik met Tymen zijn eerste verjaardag ook gedaan.

@ Noura, ach joh, dan kan er nog wel baby bij met 2 zulke flinke hulpen..... ;)

@ rebbel, jouw kaartje ziet er goed uit meid!

@ delilah, he jeetje, gelukkig dat er niets is gebeurd met wesley erin.

@ binna, wauwie, wat een bos haar toch! Begrijp wel dat het even geknipt moest worden! Dat is bij Silke echt nog niet aan de orde. Zij heeft nog van dat jonge vogeltjes nesthaar!

@ Duster, gefeliciteerd met matthijs zijn 9 maanden!

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    We gaan naar het CB en om 13uur heb ik mijn sollicitatiegesprek dus ik weet nog niet wanneer ik terug kom voor de cijfertjes

X

7. brechtje20

14 jan 2009
    40
    0
    0
    hoi hoi allemaal.
    hier ben ik dan weer heel even, ik heb het ontzettend druk, we hebben een huis gekocht en zijn volop bezig met klussen, alles moest geschilderd worden enz. pfff wat een werk, maar wordt wel mooi,a.s. weekend willen we alles overbrengen.

heb even een klein stukje teruggelezen,
    wil jenny heel veel sterkte toewensen met het verlies van je broer!!!

Toetie; wat een grappig filmpje van bart zeg, hahah
    is hij zo gevallen?, heeft een flinke bult op zijn koppie zeg.

My Angel:wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte!
    dikke knuffel!!!

delilah: even terug naar de winkel met het toetje, bah wat vies, volgens mij krijg je zo een nieuwe, misschien idd een heel klein gaatje in gezeten?

kim heeft nu inmiddels 6 tandjes, ze komen achter elkaar door.
    gisteren naar het cb geweest, ze weegt nu 8.920 kg en is 72 cm lang.
    ze eet ontzettend slecht de laatste tijd, brood spuugt ze iedere keer weer uit, ze wilt alleen korstjes, fruit gaat er ook met moeite in.
    ze mag van het cb de fles(na het avondeten) laten vallen.

ik ga weer aan de arbeid(schilderen)
    Kim is bij mijn ouders, ze heeft het daar super naar haar zin.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, succes bij Solicitatiegesprek en bij CB en gefeliciteerd met 9 maanden!

Foei Binna, vergeten, haha! maar leuke haar van Silver!

haha, lachen die Bartje! Zo lief, haha! Jeslyn viel in slaap op de fiets nadat ik bij HA ben geweest. Ik word doorgestuurd naar voedingsdeskundige, klopt door medicijnen aangekomen, ik ga nu mailen en vragen of Myrna ook mag meedoen, had ook gezegd tegen HA maar misschien heeft hij niet goed gehoord, maar goed, kan ik altijd vragen bij deskundige. Gisteren hele dag niks gesnoept, goed van mij! Veel water drinken en geen 4 schepjes suiker meer bij koffie, nu 2 en half schepjes, probeer ik naar 2 te gaan, maar wat vreemd is toen ik 18 jaar was voor het eerst koffie en tot 3 dagen geleden altijd 4 schepjes, maar nu 2,5 schepjes tot nu gaat het prima. Probeer ik wel vol te houden.

Verder nog even blijven slikken totdat ik helemaal in me vel zit.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dat filmpje van Bart is echt heeeel erg schattig ja :D

@ Linka, goed van jezelf meis! Misschien kun je eens zoetjes proberen in de koffie? En zorg maar goed voor jezelf, eerst lekker in je vel, dan stoppen met medicijnen!

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier ook een mama die vroeg uit bed was door een klein lief mannetje...

@ Rebbel: heb geen verstand van die kaartjes, maar duim mee dat het iets heel goeds betekent! [-o<

@ Marleen: Beterschap voor Thomas! Arm mannetje, vertroetel hem maar lekker!

@ Delilah: Jammer dat het schommel systeem niet zo goed werkt, snel andere haken erin dus!

@ Setteke: Lekker zo vroeg op de morgen uit je bed gebeld worden! :rolleyes:

@ Binna: Schattige haartjes heeft Silver!

@ Duster: Gefeliciteerd met Matthijs!

@ Brechtje: Succes met klussen en de verhuizing!

@ Linka: Goed van je dat je rekening houd met eten! =D> Je mag ook wel bij het afvallersgroepje komen hoor!

Ik ga Olivier een banaantje geven.

11. Hai dames, zit op mijn werk, dus ff snel!

@ Duster succes!!!
    @ Marleen; wat zielig voor thomas... Arme kerel... Veel beterschap!!!
    @ delilah, ranzig toetje zeg... Heb het is met leverpastei gehad, kon zelf wekenlang geen leverpastei meer zien....

@ all; nou gister voor het eerst even gefietst, Tygo vond het geweldig!!! Hij deed ook steeds heel iets lief, doet is soms ook als ie bij op schoot zit en hij wil even naar me kijken of aandacht of een kusje, dan zit ie gewoon met de rug naar me toe en brengt zijn rechterhandje omhoog naar mijn wang en raakt me even aan, even contact weet je wel. En op de fiets was ie ook blij aan het brabbelen enzo en dan deed ie dat ook een paarkeer, alsof ie wou zeggen: kijk mij is mama! Zo lief...!!!
    Alleen het fietsritje eindige wat minder lief...
    Ik kreeg de riem niet los... Was vergeten dat ie nogal moeillijk gaat, dus het zweet brak me al uit, tygo had net een beetje gespuugd op zn vest en broek en ik raakte bijna in paniek omdat ik dat ding niet loskreeg ( gevoel wordt veroorzaakt door de hyperventilatie, weet ik nu....) dus met bruut geweld....
    Je kan het wel raden, sla um dus gewoon voor zn kleine bekkie... :(
    Arm kind huilen, gelukkig verder niks aan de hand, geen bloed of tand door de lip ofzo, gelukkig...
    Verder hebben we lekker achterthuis gezeten, Tygo in de box spelen. En rond 4 uur naar Enschede gereden om hem naar mn moeder te brengen. Eten ging hardstikke goed, alles op!
    Slapen.... hmm... Heb um om 7 uur daar naar bed gebracht en hij heeft tot half 8 liggen huilen, ben iets van 4 keer naar boven gegaan om het te troosten, weer neer leggen, naar beneden, naar boven, troosten, weer neer leggen.... Pffff....
    Ik heb een goede nachtrust gehad!

Nu aan het werk...!
    Fijne dag meiden, blijven wel stiekem meegluren vandaag...

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb alles gelezen, maar ben denk ik de helft alweer vergeten :oops:

@ Rebbel: Ziet er volgens mij wel netjes uit dat temp kaartje...Spannend!

@ Delilah: Bah dat verhaal van die haak, bbrrr, maar niet teveel over nadenken!

@ Binna: Silver = leuk!!!

@ Duster: Succes vandaag!!! Het is je zo gegund meis!!!

@ Linka: Je klinkt echt al veel positiever als een paar weken geleden! Zet m op meis, samen met Myrna! E pas stoppen met de medicijnen als je echt lekker in je vel zit.

@ Setteke: WWWHHHAAAA, afschieten die man :)

@ Chantal:Jasper legt telkens zijn wang tegen mijn wang of op m'n schouder, zo lief!
    Ik heb Jasper ook bijna een keer geraakt met het losmaken van het riempje van de fietsstoel. Ik heb een nieuwe en die gaat ook nog heel stroef. Heel irritant!

Voor degene die ik vergeet...sorry, mijn hoofd is er niet bij. Thomas ligt boven in mijn bed weer naar Pinokkio te kijken. Hij stortte bij m'n oma helemaal in. Ik denk dat hij zo wel lekker in slaap valt. Hij wilde eigenlijk buiten gaan spelen... Hij wil dus wel, maar wordt wel teruggefloten. Ik moest m wegen bij de HA en met kleding aan 13kg, dus weer afgevallen. Mijn oma zei tegen me dat ik m meer te eten moet geven want hij ziet er niet uit. En bij de apotheek was het ookal commentaar... Hij moet qua leeftijd 3x6ml, maar qua gewicht 3x5ml, dus ik moet nu 3x6ml geven en hij moet meer eten. Ja hoor een ziek kind meer laten eten...***zucht***

13. @ marleen; vind ik zoooo brutaal, als onbekenden een beetje je gaan vertellen dat je um meer eten moet gaan geven, weten zij veel wat de achtergrond van thomas is en hoe zijn lichaam werkt...
    Laat ze lekker. Thomas geeft toch zelf ook wel aan hoeveel hij wel en niet wil eten, wat moet je dan, hem dwingen? Het enigste wat je kunt is het hem aanbieden anders wordt het nog meer een strijd...
    Sterkte meid, is ook voor jou zwaar dat hij nu ziek is natuurlijk

En lief van Jasper, zo schattig he... Kan je wel janken, tenminste ik wel :)

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank u dank u! Ben ook wat meer postiever, gelukkig wel ;)

En welke groep en waar kan ik melden dan Marleen?

Knuff voor jou met zieke kindjes.

Chantal, fijn dat Tygo leuk vind met fietsen, ja die irritante slotje om los te maken, ken dat..... en Jeslyn vind zelfs ook prachtig op de fiets en ze gaat steeds meer zelfstandige zitten maar zelf doen neej nog niet ;)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Grrrrrrrrrrrrr.... Marleen... Mensen moeten eens leren dat ieder kind anders is :( De een eet niks meer dan standaard en is stevig en de ander eet veel meer en is wat slanker. Kan me daar zo over opwinden he, bah... Zolang jij weet dat hij genoeg binnen krijgt is het toch goed!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, ik heb weer even wat nuttigs gedaan. Boven twee manden met was ( :confused: ) opgeruimd. verder opgeruimd boven, stofgezogen boven en hier beneden opruimen en stofzuigen. Tis weer helemaal netjes!

@ marleen, oh daar kan ik me dood aan ergeren! Tis een peuter en die eten echt niet meer dan ze willen. dat heet nou eigen wil! Hier ook een mager ventje, maar hij eet goed. WAt moet ik daar verder aan doen dan? Met een trechter naar binnen gieten? Met Silke de omgekeerde wereld.... Hoe vaak ik al niet gehoord heb, goh, die ziet er goed uit! Jah, goed he? ik geef haar alleen maar snoep, koek en vette dingen zoals chips en patat. Kan ze lekker vetjes kweken..... Pff!

@ Duster, succes met je sollicitatiegesprek. Mijn duimen draaien dat je de baan krijgt!

@ Brechtje, gefeliciteerd met je nieuwe huis! Wat leuk! Fijn dat Kim het verder goed doet, wel balen dat ze zo slecht eet. Maar je doet er niks aan. Als je op deze leeftijd gaat dwingen krijg je later een moeilijke eter! ik hoop voor je dat het maar een fase is.

@ Linka, 4 schepjes suiker! :confused: Wat ben jij een "swietbek" zoals we hier zeggen! Goed van je dat je het gaat aanpakken! Veel succes!

@ Chantal, ach jeetje, klote is dat met die sluitingen he? Als je hem eenmaal doorhebt is er niks aan de hand, maar ja.... Tis wel een schatje die Tygo van jou! Dus Tygo gaat ook niet meer zonder problemen slapen. Het is echt iets voor 9 maanden blijkbaar....

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik moet nog veel pagina’s lezen, maar nu al vast gedeeltelijke reactie. Sorry als ik dingen vraag/zeg die achterhaald zijn :D

Thanx iedereen voor de reacties op m’n knutsel-bewaar-vraag :D

Setteke en Marleen, zo wilde ik het ook gaan doen ja: dingen eerst ophangen/neerzetten en dan kiezen: bewaren of weg. En misschien maak ik wel af en toe een foto van de tekeningen of knutsels. Dat bewaart een stuk makkelijker :D

Lique, dat is ook een idee: eerst alles in een doos en dan na een tijdje selecteren. Is de ‘eerste emotie’ er wat van af en zie je misschien beter wat bijzonder is. Leuk om zo’n plakboek te maken!

Setteke en Arri, nog meer schone slaapsters ’s ochtends dus!

Arri, grappig dat je Ise en Hanne op elkaar vindt lijken. Nou ga ik er ook op letten!

Lique, zo dat is lang slapen, van 12.30 tot 16.00 uur! Heb je echt even je handen vrij voor huishouden en ontspanning. Maar je kan wel eigenlijk alleen ’s ochtends weg, of niet? Hihi, van Sam vier dingen terwijl ze al twee is. Knutselt ze zo weinig of kan jij zo goed kiezen en weggooien? Lekker hoor! (Ik ben soms bang dat ik ooit nog eens m’n huis uit groei met die bewaardrift van me. Ben stiekem blij dat ik een wiegje en veel kleertjes heb geleend, nu moet dat wel terug en anders had ik dat natuurlijk nooit weg kunnen doen…)

Kimm, n.a.v. jouw post heb ik even uitgerekend dat mijn Hema billendoekjes 2x zo duur zijn als die Etos van jou :confused: Wat knap dat Ivy zo veel zelf doet bij het eten!

Haha, en ik maar denken dat dat blazen van Ise heel knap was, doet het halve forum het al

Net effe bij de apotheek langsgelopen om te informeren of het ruiken van een vieze ‘fantoomgeur’ een bijwerking van Otrivin is. Ze dacht eerder aan een ontsteking in de bijholtes die ik rook. Dus toch nog maar weer eens naar de ha. Ik kan wel een tienstrippenkaart kopen, zo vaak zit ik daar de laatste tijd (voor mezelf of met Ise)…

Puck, wat balen dat je diabetes hebt. Is het de blijvende variant, of kun je er van af komen met andere eetgewoontes aanleren of afvallen? Sh*it zeg!

Noura, het vooruitzicht van die ingrepen is vast heel vervelend. Ik moet over een aantal weken verstandskiezen laten trekken, daar word ik ook al helemaal angstig voor.

Lauwie, hoe weet je dat die plekjes in haar knieholtes exceem zijn? Heb je zelf die diagnose gesteld of de ha? En wat moet je er nu aan doen? Ise heeft ook vaak wat plekjes in haar knieholtes…

Philly, wouw wat een grote meid is Renske, zoals ze staat op die foto’s!

Duster, heel veel succes op je sollicitatiegesprek vandaag!

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo,

Ben op van de zenuwen.......

Even snel de cijfertjes: Matthijs weegt 8900 bij een lengte van 73 cm.

Liefs Silvia

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    duster mooie cijfertjes, en rustig aan hihi

marleen beterschap met thomas, zo vervelend die oorontstekingen, wil hij wel zijn ab? hier was het zo`n drama
    lekker die ongewilde adviezen

setteke, haha grapjas. en zo vroeg aan de deur, als ik nog in bed lig doe ik niet open

hier anissa tot half 11 geslapen. ze was al wel om 6.30 voor een bv, maar slaapt daarna dan weer
    wel weer snipverkouden

chantico, ik heb liever een verstandskies. heb er wel eens 2 gelijk moeten trekken en had er amper last van. maar ja, achteraf he, ik ben namelijk ook scheitbang voor de tandarts.

hihi linka, ik ben ook al zo`n suikerfan

wat leuk lees al dat er mensen fietsen, hier nog niet. anissa zit nog niet zelf. en anders zakt ze toch alleen maar om. nog even geduld voor ons

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ duster/silvia, heel veel succes voor vanmiddag. Ik zou het zo leuk voor je vinden als je weer een leuke baan hebt. Maak je maar niet te druk, je bent wie je bent en dat moet goed genoeg zijn.

@ jenny, heb je al weer gewerkt?

ik ben (weer) aan het werk. Nog 1 dagje en dan zit mijn werkweek er weer op. Ik heb weer een dag extra gewerkt, deze keer voor na mijn verlof. Mis Roos wel hoor als ik zo 4 dagen achter elkaar werk, dat word extra van haar genieten vrijdag, dus sjudith ik snap wel dat als je veel gewerkt hebt je niet op je vrije dag de hele tijd op het forum bent.

Deel Deze Pagina