ik heb eigenlijk ook niet echt terug gelezen, soms is het zo veel, dat ik liever gewoon 'in the moment' meeklets... @ linka en noura; hier ook een suikerfreak... Voorheen deed ik in een gewoon mok koffie 4 van die zakjes... Toen ik eenmaal aan het sonja bakkeren begon (2jr geleden ofzo) ben ik de suiker gaan minderen, in de thee drink ik over het algemeen geen suiker meer, alleen als ik mezelf het gun hahahaha, in de koffie nu nog 2 goede schppen/ suikerzakjes en in de senseo, is klein kopje, 1 schepje en een beetje, hihihi... Heb vandaag weer een balans dag... 2 ontbijtkoeken gehad, vanochtend en om half 11. Nu zo als lunch 2 creamcrackers en een bouillonetje.. Maar ja, de 68 kilo was in zicht op de weegschaal en die wil ik wel graag blijven zien, dus moet ff, want heb gister en eergister omdat ik zo'n slechte bui was beide dagen een bros gesnoept...! @ settek; goed bezig! @ chantico; ben benieuwd wat de HA zegt en wat het nu is dan... @ duster; duim duim duim duim duim duim.... Krijg er bijna gekneusde duimen van, maar ik blijf duimen voor je! Mooie cijfertjes! @ noura; tygo zit al heel lang, al vanaf zn 3 mnd ofzo en ook alwel zo'n 3 maanden zelfstandig, zo nu en dan gaat het mis, maar op zich zit ie alwel heel lang, dus ik durfde het wel aan inderdaad. Al vind ik hem nog steeds wel een beetje te jong hoor, dus ik zou het nog niet dagelijks doen. Al dat gehobbel op de weg.... Hopenlijk kun je van het zomer lekker op de fiets, zou wel leuk zijn toch! @ petra; verschrikkelijk zo he... Ik heb het nu ook wel heel erg omdat ik door mijn ziekte veel thuis ben, heb ik er ook veel meer moeite mee om dan afscheid van hem te nemen. In het begin had ik dat niet, want dat zit je gewoon in dat dagelijks ritme, maar nu denk ik er de hele dag aan... Straks lekker knuffelen met de kinderkes!
Hey meiden @linka wat goed dat je gaat afvalen. en we houden me kaar op de hoogte via hyves en zo steunen we me kaar ook. @marleen jeetje wat sneu voor thomas van ze oortjes. @setteke fijn zo'n man. @chantal oee dat wel schrikken.zo deed ik silver de eerst keer op de fiets. en stote ik haar hoofd tegen het scherm @petra werk ze nog @duster mooi cijfertjes en suces zo drekt @chantico als kindje hel verkouder zijn stinken ze ook wel eens uit hun mondje echt vies is dat bedoel je dat? @brechtje gegeliciteerd met jullie huis. klus ze @rebbel hoop zo dat je tempratuurkaartje er goed uit ziet. ik heb er geen verstand van. maar duim heel hard voor je @schatje wat super dat de hormene aan slaan. nou was vanmorgen bij eentje van het zwemmen op visite. was erg gezelig kindje met me kaar gespeeld. en zij is kapster en ze vond Silver haar pony goed gelukt. en heeft gewoon een vlechtje gemaakt zo cute. ben benieuwt hoe lang Silver gaat slapen. want ze sliep al in de auto en als ik haar dan nog haar fles of zo geef da blijft ze wakkr. dus heb haar eigelijk zonder eten naar bed gedaan
Oh heerlijk die reacties dat jullie dus ook balen van dat soort opmerkingen... Je wil niet weten wat Thomas soms eet op een dag en als hij iets niet wil ga ik m niet vastbinden en dwingen, dat werkt averrechts hoor. Ik zou ook wel graag willen dat er een beetje meer spek op het vetje zat, maar ja... Bij Jasper is het andersom, die wordt eerder te dik, maar ach Thomas was ook dik het eerste jaar en Jasper eet goed, behalve brood! Kindjes die echt niet eten is veeeeeeeeeeeeeeeel lastiger! @ Binna: Dat doe ik ook weleens hoor. Als ze moe zijn eten ze vaak minder, dan maar wat later en gewoon alles op! @ Chantico: Volgens mij denken ze bij de HA als ik bel nee he daar heb je haar weer ! Maar ja krijg toch telkens medicatie mee, dus zit er niet voor niks! @ Noura: Jasper kan eindelijk beter zitten, dus kan nu wat verder gaan fietsen, heerlijk! Normaal gesproken krijg ik alles naar binnen bij Thomas, maar dit drapje was vies... Dus ben benieuwd of het er vanmiddag nog in gaat. Hier slapen ze allebei en ik ben de computer van Jeroen aan het herstellen (hoop ik). Hij viel telkens uit na diverse waarschuwingen en meldingen. Dus ik ga maar eens boven kijken of ie niet gecrasht is ofzo.... Oja, de hond van m'n schoonouders heeft een hartaanval gehad. Het arme beest is helemaal van de kaart. Ik weet ook niet of ie het wel gaat overleven want hij kan amper lopen. Als het zo blijft laten ze m inslapen, want het is gewoon zielig!
aaaaah wat lief een vlechtje, hiihi hebje daar ook een foto van??? ik heb gewoon in een grote mok koffie 3 scheppen suiker, ruim, lekker haha petra en de rest die werken vandaag, werk ze chantal, anissa gaat al richting 10 maanden, maar denk dat fietsen echt voor haar nog niet goed is. maar ik weet ook dat ze vaak ineens gaan zitten. en verwacht ook echt wel dat we van de zomer kunnen gaan fietsen hoor. ze kon gister met veel moeite ineens vooruit tijgeren. wel met veel gesteun, maar ze weet de richting dus
@petra: ik wilde vandaag maar ga toch maar morgen, daarna weer lang weekend en dan weer fris een nieuwe week @marleen; ah wat zielig van die hond
@marleen: aah wat sneu voor thomas! geef hem maar een dikke knuffel! wat sneu voor het hondje! @binna: thanks meid! dan geef je silver toch gewoon wat later eten, doe ik ook wel eens. @duster: succes meid! @ setteke! lekker hoor zo vroeg! meiden ik werd erop gewezen dat het er op leek dat mijn ei dag 17 is geweest en ik vond het kruis van ff idd al vreemd omdat ik op dag 17 duidelijk pijn van een eisprong had gevoeld! dit moet hij dus zijn! ik twijfel altijd over de afscheiding en deze keer helemaal, ik vond dat zo moeilijk wat het dan is met al dat geklus! als ik de laatste keer eiwit weg haal verzet ff mijn kruis en zo komt hij dus overeen met mijn ovupijn! hihi, dan kan ik het toch niet laten om mijn banner te veranderen!
Bedankt voor jullie succes wensen en het duimen. Maar dit gaat het helaas niet worden. Het UZB had tegen mij gezegd 36uur, maar misschien is 32uur bespreekbaar. Nou blijkt het te gaan om een functie van 40uur en 36uur is bespreekbaar Ik twijfel wel, want ik wil zo graag weer werken, maar eigenlijk is het niet haalbaar
@ Duster: Pff, da's wel veel hoor! Ben je niet bang dat jij en je man dan helemaal langs elkaar heen gaan leven? Ik weet dat je het financieel wel kunt gebruiken, maar denk ook aan jezelf en je gezin meis! Succes met je keuze! @ Rebbel: Je maakt het wel steeds spannender! @ Schatje: Je spookt steeds eventjes door m'n hoofd heen meis... Ik hoop zo dat je alles positief kan blijven zien! Wat zijn jullie allemaal zoetsappig ! Ik mag van Sonja maar 4 zoetjes op een dag... En aangezien ik 3x koffie en 1x thee gedrinken heb, zit ik daar vandaag al aan... Vanmorgen op de weegschaal weer 0,6kg eraf. Ik ben zowaar aan de buikspieroefeningen begonnen en heb het al 2 dagen volgehouden ! Maar ja ik had vanmorgen voor de grap mijn bikini's eens gepast
@duster: pfff... dat is wel veel meid! succes met het maken van je beslissing! @marleen: wat goed! weer iets eraf! ja spannend he!!
@duster: oh das niet handig nee, hoop dat het alsnog kan @marleen: laat die gore zoetjes ook vallen joh, het heeft bij mij ook even geduurd maar nu walg ik van zoetjes of suiker. eerst beginnen met fruitthee en koffie met een klein beetje melk en dan over naar de thee die je lekker vind ik moet ook echt buikspieroefeningen doen, laatste keer: was net voor mijn zwangerschap haha en ik moet 27 mei in bikini oeps
Ik ben ook niet zo zoetsappig wat suikerklontjes of zoetjes betreft dan @ Marleen, bikini's gepast? En? Ik ging ze passen een paar maanden terug maar kwam niet in m'n bovenstukjes, was net pamela... Nou ja niet echt natuurlijk maar ze waren wel te klein hahaha.... Maar, ga zo door! Ik weeg me nooit maar merk wel aan m'n kleding dat er wat af is en m'n moeder en hubbielief zeiden het ook @ Duster, wat jammer zeg! Maar neem aub niet teveel hooi op je vork meid! Wat Marleen ook zei dan leef je straks langs elkaar en ben je alleen nog maar druk, druk, druk! moet echt weer aan het werk, blehhhhh geen zin!
Oh en Pearl, Pearl, Pearllllll belde net dat mijn brillen er zijn. Natuurlijk net op de dag dat ik moet werken en ze niet kan ophalen morgenmiddag dan maar... Nog even een paar uur kippig zijn
@ Delilah: Haha, dat moet wel lukken toch kippie?! @ Jenny: 27 mei al...oops! Maar jij hebt denk ik een beter figuur dan dat ik heb Ik zou het inderdaad eens moeten gaan laten die zoetjes...thee drink ik soms zonder zoetjes inderdaad...Maar het is af en toe zo lekker @ Rebbel: Wat zijn je vermoedens???
delilah: ik had graag niet in mijn bovenstukje gepast helaas moest die een maat kleiner omdat mijn tieten vertrokken zijn (hoop ze ooit nog terug te vinden anders koop ik ze haha)
@marleen: ik heb er wel een goed gevoel over omdat ik weer blauwe aders op mn (.)(.) heb! ik ben nu 3x zwanger geweest en die keren heb ik dat steeds gehad, normaal heb ik dat niet.. maar we wachten maar af, het kan nog alle kanten op. liefs rebbel
Haha, m'n theezakjes passen nog prima in m'n bovenstukjes, maar die buik blubbert over m'n broekje heen en m'n kont praten we maar helemaal niet over @ Rebbel: Zou toch wel heel mooi zijn, afwachten maar!!!
kreeg net het wehkampboekje met die leuke bikini waarbij het bovenstukje een onderkant heeft, soort shirtje/topje zeg maar. das dan wel leuk toch
@ Jenny, als je ze wil kopen kun je er bij mij wel wat laten uitspuiten whahhaha.... Het is zo jammer dat ze bij mij gegroeid zijn met de rest mee hahaha
@ Marleen, ah toe... Laten we het over je kont hebben @ Jenny, ik had een maat groter gekocht dan ik had ook via wehkamp besteld maar paste alsnog m'n bovenkant niet in... Een tankini, had 'm diezelfde dag nodig dus nu heb ik eigenlijk nog niks wat past
@ Binna heb er bewondering voor dat je dat kunt pleegmoeder worden, zou het zelf emotioneel te zwaar vinden. Wat een scheetje is Silver zeg. @ Jenny fijn dat het zo'n mooie dienst was. @ ChantalChannie Toby doet dat ook de hele tijd over mijn wang aaien vind ik ook zo vreselijk lief. @ Delilah Wat een goor toetje ja ik zou ook de andere weggedaan hebben, fijn dat je brillen klaar zijn. @ Marleen Ook aan de Sonja Bakker, ik ben maandag begonnen en ben al 1,5 kilo kwijt. Er mag aardig wat af dus dit is een leuk begin. @ Rebbel Wat mooi dat je er een goed gevoel over hebt en ik hoop echt dat je weer zwanger bent. Ik ga voor je duimen. @ Duster gefeliciteerd met de 9 maanden en wat jammer van de baan. Maar ga zeker niet teveel werken dan je aan kunt anders loop je jezelf voorbij. @ My Angel Dat is even rot nieuws om te horen en je zult zeker de tijd nodig hebben om dit te moeten verwerken. Het is nooit leuk als iemand anders keuzes wegnemen. @ Noura dat zitten gaat idd ineens. Vandaag kunnen ze het nog niet en morgen blijven ze ineens zitten zo snel kan het omslaan. @ Setteke Wat leuk dat het poesje over 3 weken komt. Wordt het een binnen of buiten kat? Ik hoop dat ik niet echt belangrijke dingen ben vergeten want ik wist het verder even niet meer. Ga zo even kijken op het net voor een fietsstoeltje misschien dat we zaterdag eens kijken of we ergens kunnen komen. Toby zegt mama klinkt zo lief, dacht de hele tijd dat ik me het maar verbeelde maar vanmiddag hoorde mijn zusje het hem ook zeggen en wel heel duidelijk. Denk niet dat het al gericht is maar toch is het leuk dat dit zijn eerste woordje is.