Hihi al dat geklets over suiker, zoetjes en bikini's... Ik gebruik geen suiker of zoetjes, lust geen koffie en drink thee zonder suiker dus... En een bikini...wat is dat? Ik heb er 1 keer 1 gehad toen ik een jaar of 16 was, maar dat is aan mijn niet besteed. Ben altijd al rijkelijk bedeeld geweest wat boebies betreft, dus voelde me erg ongelukkig in zo'n ding En nu met al die strepen op mijn buik...nee bedankt! @ Rebbel: Oei, het wordt steeds leuker! @ Marleen: Ik vind dat gezeur ook maar niets, laat ze nu maar lekker kletsen, maar erger me er soms ook aan. Wat erg voor de hond, hopelijk gaat het snel weer beter! @ Chantico: Dus toch maar weer naar de ha... Ik heb soms ook van die periodes hoor, dat ik er wel heel vaak ben... @ Delilah: Leuk altijd om een nieuwe bril uit te zoeken he? Voorlopig mag ik nog even niet, heb er nu 1 van Tommy Hilfiger, die was effe duur genoeg hahaha! @ Duster: Oef, dat is wel pittig! Denk er goed over na! Ik hoor mijn boefje, hij is weer wakker!
@ Puck, dit is mijn tweede bril eigenlijk. Het was meer een "moetje" Wesley had mn vorige van m'n hoofd geslagen en die was kapot hahaha... Maar het is wel een duur geintje ja! @ Vogeltje, wat lief! MAMA... Lijkt me leuk om te horen. Maar straks hoop je dat ze wat vaker PAPA zeggen Meiden, ik sluit af. Ga iets eerder naar huis kan ik toch m'n bril ophalen vandaag.... Mag van 't baasje hier
delilah: wees blij dat het met de rest mee is gegroeid, ziet er anders raar uit hoor maar jammer dat je nu niks hebt om te dragen badpak kan ook mooi zijn, maar daarin lijk ik 12
@ Vogeltje: Ik begin telkens netjes met Sonja en volg de menu's maar daarnaast begon ik steeds weer meer te snoepen. Maandag maar weer eens serieus begonnen en ben nu 1,3kg kwijt. Maar ja nu nog volhouden... Lief he mama, Jasper zei dat ook als eerste. Hij heeft het denk ik alleen niet bewust tegen mij, maar hij heeft wel in de gaten als hij mama roept dat er dan altijd wel iemand reageert @ Delilah: Nou wat mijn kont betreft; je kunt er op meerijden, al hoorde ik van de week al 2x dat het veel erger is geweest...(beetje dubbel want hij was dus blijkbaar echt mega, terwijl ik vind dat hij dat nog is...) en er zitten putjes in enne... @ Puck: Ik heb ook van die fijne strepen op mijn buik. Heeft Thomas veroorzaakt met z'n getrappel . De zwangerschap van Jasper heeft geen enkele streep meer opgeleverd maar wel nog meer slap vel! ----------------------------------------------------------------------------------- @ All: Sorry dat ik zo aanwezig ben vandaag, maar de hele dag binnen zitten is niks voor mij... Dus ga me zitten vervelen. Thomas hangt op de bank en is af en toe vreselijk dwars en Jasper slaapt...alweer Oja, gisteren de kindersticker van Jasper in het paspoort er bij laten plakken En vandaag kreeg ik alle papieren binnen, dus we kunnen gaan aftellen naar 27 juni!!! Nog 6 weken!!! Shit, dat wordt sporten
Ohhh... Ben er nog... @ Jenny, nou! Ik had liever dat ze gingen groeien en de rest normaal bleef! Maar goed, wel beter dat ze in ieder geval meegroeien met de rest... Een badpak is dan zeker niks nee, hahahaha 12 is wel erg jong voor een moeder! @ Marleen, ach maak je druk meis! Het is maar een kont En die is vooral om op te zitten dus dan mag je best lekker zitten toch
@ Delilah: Leuk dan heb je toch nog je nieuwe bril vandaag! @ Marleen: Super hoe je alweer bent afgevallen! Ik las je berichtje ook op Hyves. Dat van dat doorgeven is goed, maar ik hoop dat ik er elke woensdag netjes op krijg. Voordat ik een beetje op Hyves ben en voordat ik iets voor elkaar krijg wat ik wil vliegt de pc al bijna door de ramen Ik eet sinds maandag ook heel netjes, dus ben benieuwd hoeveel ik kwijt ben!
gewoon allemaal om je kinderen heen zwermen op vakantie, iedereen die je ziet denkt dan: oh ja komt door de baby haha dan is het minder erg joh
ik zit er ff helemaal doorheen ben al meer dan een uur (grootste gedeelte was bij de tandarts) aan het janken. ben boos op mijn baas, heb daarvan en van dat ik vandaag naar de tandarts moest slecht geslapen (uurtje of 5, onderbroken door kat en kind), ben doodsbang voor de tandarts en vorige keer viel het me ook erg tegen, otje heeft totaal weer maar 25 min geslapen vandaag dus die wil ik zo ophalen maar ik kan niet stoppen met huilen. was boos op de tandarts dat ie niet stopte toen ik dat wilde en toen ik dat erna zei, zei hij dat hij het niet in de gaten had gehad en dat ie het niet aardig van me vond dat ik dat zei. toen ik dat tegen mijn vriend zei op de terugweg zei hij dat hij het nu wel wist oid en toen ben ik boos weggefietst. ook nog beetje ruzie met mijn vriend dus. ben bang dat ik beetje tegen overspannenheid aanzit.
@ Lauwie: Jij hebt wel een flinke rotdag zeg! Kan het me helemaal voorstellen! En dat dan als klap op de vuurpijl je eigen man/vriend je een zeurpiet vindt.... Aaaarrgggh! Neem even lekker tijd om weer op adem te komen en ga dan je lieve meisje ophalen. Moet je nog weg vanavond of ben je thuis? Ga iets eten wat je lekker vindt en maakt er een relax avondje van, ga lekker douchen/in bad, lees een leuk boek of tijdschrift, etc. Even tijd voor Lauwie... Dikke knuffel!
@ Lauwie: He bah meis! ***Dikke knuffel*** Doe vanavond even lekker rustig aan, ga alleen wandelen of in bad, ff ontspannen! Misschien zie je het na een goed nachtrust wat positiever!
even een korte reactie van mijn kant. Lauwie, meid, wat een gedoe zeg. Wat akelig dat je je zo voelt en dat het vandaag niet mee zit. Overspannenheid? is dat op alleen vandaag gebaseerd? Ga het anders eens bijhouden, schrijf het van je af! Succes joh! Marleen/Jenny/Delila/Puck: tja, figuur... ik heb er ook meer weinig van. Echt een te dikke bips P) en een rare rolbuik, en voor de rest ook net iets te veel (armen, gezicht, benen e.d.) Het gekke is. ik ben gaan lijnen, 1 kilo kwijt (jippie!! ) daarna gestopt, weer aan het snoepen geslagen (iets minder als daarvoor) maar zit nog steeds op het gewicht na het afvallen. dus dat is wel weer fijn, maar wil er echt nog 5 kilo afhebben!! Ik kheb een tankini, maar dat ziet er niet meer uit. te strak: OVERAL!! Badpak, tja... vind ik zelf minder leuk voor mij. maar tis lastig!! Duster, jammer dat het niets gaat worden. Denk vooral aan je gezin, je man en aan jezelf!! Myangel, sjonge dat is moeilijk,pittig nieuws. HOe voel je je inmiddels? Hoe gaat het? Delilah, ieuw, wat vies zeg! heb je al iets gehoord van nutricia? Rebbel, spannend joh!! het ziet er wel goed uit! wanneer zou je ongi moeten worden? wanneer mag je testen? bumba, wij wachten niet bewust, maar ze zijn ook niet bewust bezig. Wij wachten gewoon af wat ons gegeven wordt. Net nog even wezen wandelen, een boodschapje gehaald. En pfoe... Hanne in de draagzak gedaan!! kinderwagen lag in de auto en zou hem dan in elkaar moeten waar Hanne bij was, maar wist niet hoe ik dat moest gaan regelen. dus toen maar ind e draagzak. ze vond het nog steeds reuze interessant, maar voor mama werd het toch wat zwaarder. groetjes, Arri.
@lauwie dikke knuff @marleen ik heb ook een badpak maar ga van de zomer gewoon in me bikie zie het wel @jenny wat een op merkingen ha ha ha @arri maar ik moet altijd de kinderwagen in me kaar zetten laat Silver in de auto stoel en dan de wagen uit de auto. of bedoel je dat niet. sorry weet het even nietmeer ga naar me mopper potje.
binna, ja normaal gesproken doe ik het ook zo. Alleen nu ging ik van huis uit wandelen. Dus zonder autostoel. O ja, overigens staat onze maxicosi niet in de auto, maar gewoon in huis. Dus ik had al bedacht: dat zet ik Hanne in de maxicosi, zet ik de wagen in elkaar, zet ik haar in de wagen en laat ik het stoeltje in de auto staan. maar dat vond ik zo;n gedoe en dat terwijl ik de draagzak nog heb liggen, dus toen wist ik het wel. Ik vond het wel weer eens leuk om zo te wandelen. het mag tot max. 10 kilo. Dus ik mag, denk ik, nog wel even. Ik ga eten koken!! bleh! geen zin in!
Hoi hoi, alles netjes gelezen maar er is me maar weinig bij gebleven. Wel dat arme thomas ooronsteking heeft, ik hoop dat ab snel zijn werk doet! Morgen ben ik eindelijk weer een dagje vrij, heerlijk! Eerst even om 09.00 naar de dokter met tessepes en daarna samen naar de markt ( en dan krijgt Tess altijd een visfrietje ) en naar de bakker om alvast broodjes voor het weekend te halen want dat gaat me vrijdag niet lukken. Ooh ja las ook iets over het huilen als je weggaat, gebeurd hier ook sinds een week of 2. Erg irritant vind ik het als ik eerlijk ben
Bedankt voor jullie lieve woorden. Door jullie ben ik wel meer na gaan denken over de relatie tussen mij en Dirk als ik zo veel ga werken. En de conclusie is eigenlijk dat ik Dirk dan helemaal niet zie. Als ik naar mijn werk ga ligt hij nog op bed of hij is nog aan het werk en als ik thuiskom is hij werken of hij ligt op bed. En als ik dan naar bed ga is hij nog op zijn werk of hij gaat uit bed om te gaan werken Hij werkt om het weekend, dus dan zien we elkaar ook weinig. Al met al zullen we met een 40-urige werkweek dus bijna volledig langs elkaar heen gaan leven. Dat lijkt me ook niet de bedoeling van ons huwelijk Ik kom morgen alles lezen en weer netjes reageren Liefs Silvia
@ Duster: Dat bedoelde ik meis! Langs elkaar heen leven is toch eigenlijk geen optie! We hebben wel allemaal lekker mopperpotjes zo te lezen Ach hoort erbij! Hier liggen de mannen plat en Jeroen is naar een klant en ik ga maar eens ff sporten! Fijne avond en tot morgen! X
@marleen: ik tel met je af naar 27 Juni!! groot feest hier! sport ze! @lauwie: ah meid wat vervelend.. probeer vanavond lekker te relaxen meid, even tijd voor jezelf en je vriend heeft het vast niet zo bedoeld, al komt het hard aan op dat moment! knuffel! @arri: over 3 dagen! kan me voorstellen dat het zwaar is Hanne in de draagzak! poeh!
zo daarr ben ik weer even, lekker op de eigen bank... Ik had nog wat vragen aan me gelezen ik weet niet meer van wie, maar wilde ze toch nog ff beantwoorden: Eczeemvlekjes: Vraag was wanneer ik weer naar het CB moest en of ik het dan kon laten zien. Ik moet 26 mei pas weer (nou ja pas is over anderhalve week ofzo). Maar ik zie niet meer vlekjes, nog steeds niet, dus ik wacht idd even af. Contacten in mijn woonplaats: Of ik niet iets leuks hier kon doen om contact te krijgen met mensen hier of dat er leuke moeders op het kdv zijn? Ik wilde hier op babyzwemmen, maar een buurvrouw een paar deuren verder zei me dat het zwembad en de kleedkamers enzo hier heel erg vies zijn... :s Verder is hier niets voor babys, wat ik tot nog toe heb ontdekt en de moeders van het KDV zie ik nooit, want het is gewoon brengen en halen wanneer het je uitkomt. Heb in het begin wel heel erg mn best gedaan om hier contacten te krijgen, op verjaardagen van vrienden, soms alleen ergens naar toe gaan om een kopje koffie te drinken, mensen uitnodigen voor de hyves, maar de vrouwen zijn (niet iedereen over 1 kam scheren) heel anders dan wat ik gewend ben en ze accepteren je wel op een feestje of als ze je toevallig ergens zien, maar ze staan nou niet bepaald op je te wachten zeg maar... En ze zijn ook wel erg anders (boerinnerig maar tegelijkertijd ook kakkerig)... (ooooohhh, heb ik dat gezegd??? SSStttt, niet zeggen hoor, anders word ik hier straks met een bezem verjaagd!) @ duster; 40 of 36 is denk ik idd echt teveel, ik werk 32 uur (normaal gesproken) en dat is echt ook wel de max hoor... Haast niet te doen... Wel heel erg jammer, meid... @ tesske; succes bij de HA en lekker naar de markt, gezellig... @ vogeltje; wat een schatjes he? En mama als eerste woordje, wat een trots! Heerlijk... @ marleen; voor de grap je bikini passen? Kon je er daarna nog om lachen dan...? Nog 6 weken, meid ga ervooooorrrr! Ik heb vandaag 2 ontbijtkoeken gehad, bij de lunch 2 creamcrackers en een kippebouillonetje, een mueslireep en als avondeten pilaf. Neem ik denk ik zo nog ff een beschuitje of een crackertje. Ondertussen hoor ik een stemmetje zeggen: CHOCOLA CHOCOLA CHOCOLA CHOCOLA En dan denk ik: IK HOOR JE NIET IK HOOR JE NIET IK HOOR JE NIET!!! Scheelt dat ik het niet in huis heb en mijn moeder toevallig ook niet, had ik ook al in de kasten geplozen, ahahhahahahaha!!! @ lauwie; Meid wat een k-dag heb je! Hoe is het nu? Lekker dat je vriend zo begripvol is, kan je net gebruiken.... Dikke knuffel!!! @ noura; aaah, dus anissa houdt van de verassingen, hihihi... Zo oefen eerst stiekumpjes in haar bedje het zitten enzo en als het kan, TADAAAAA! @ rebbel; dus je denkt dat het misschien raak is? @ delilah, hoe bevallen je brillen? @ linka; dat ze uit ligstand gaat zitten bedoel je? Want dat doet tygo ook niet hoor, hij trekt zich aan me op of ik zet hem neer, maar vanuit liggen gaan zitten kan hij ook niet. Maar hij is echt lui, want hij gaat gewoon zitten jengelen als ie ergens niet bij kan ofzo... Hij wil gewoon alles op een presenteerblaadje krijgen.... Nou ja dat heeft ie van moeders, dus kan er moeillijk wat van zeggen ! @ setteke; thanks! Tygo is idd een schatje Wat heb jij verder vandaag gedaan zo helemaal alleentjes? @ marleen; is de pc nog gecrasht? En hoe is het met het hondje?