@ Daisy, ook al zo'n fijne nacht ik heb even gemist waarom je pilletjes moet geven Op mijn hyves staat wel een foto van mij met bril geloof ik, ergens?! Nu heb ik een te dikke kop om even m'n bril te showen
Jep, op m'n hyves op pagina 2 bij de foto's staan er wat met en zonder bril van mij jong en oud @ Luiers, hier ook op 4+ @ Denice, is ook om gek van te worden zeg! Het is nooit goed bij sommige cb's en er is ook wel een groot verschil tussen de cb's als ik het zo lees hier
vergeet ik helemaal te zeggen dat behalve zeiken dat het CB deed. dat ze met motoriek, begrijpen, praten + woordje + brabbelen, lopen en kruipen ze tussen de 1 jaar en 2 jaar zit. ze was verbaast dat ze klap eens in de handjes deed en op het boze bolletje allebei en dan ging wiebelen met der kont. die vrouw daar zingen deed ze het nog een keer. en poesje mauw keek ze zo verlegen. en kruipen over de tafel en lopen. en goed zitten. en papa en mama zeggen. en zwaaien. en iets kleins oppakken kan ze met duim en wijsvinger. dingen pakken met 2 handen. en dan tegen elkaar aan klappen. pff wat nog meer. hihi ze kon eigenlijk alles al en deed het daar nog eventjes voor. die vrouw wilde me niet geloven. ik zeg serieus dat kan ze allemaal. dus die vrouw het hele rijtje af. haha gelukkig deed emy nog alles ook anders had ik daar voor gek gezeten. hahahahahahaha owh wijzen overal naar doet ze ook. en agggggggghhhhhhh en aaien zeggen als ze de hond ziet van me mam. dag zeggen als iemand weg gaat en zwaaien. of adiee ( op zn limburg dag is dat ) sorry voor 3 berichten achterelkaar !!!!! SORRY SORRY SORRY
medemama's, IK ga voor mij een hele grote stap zetten: IK GA ZWEMMEN MET HANNE!! Vind het wel heel griezelig eigenlijk, maar ik wil het al zo lang!! Dus nu mogen we straks om 11.15! Ik ga om kwart voor 11 weg, dan ben ik hopelijk op tijd. Even een vraagje over het zwemmen; Hoe doen jullie dat met afdrogen en aankleden? Doe je dat in een kleedkamer of zijn er pashokjes voor? Maar dan toch nooit genoeg voor alle kindejs. ik heb namelijk echt een hekel aan kleedkamers... maar ach... als het moet, dan moet ik me daar maar overheen zetten. Ik vind het echt onzettend spannend. Ik ga bij de groep 9 - 18 maand. En dan gaan we eens kijken wat Hanne er van vindt. Als dit nog te moeilijk is, dan kan ik evt ook nog een groep lager, maar daar zitten dan ook kindjes van 3 maand bijv. en dan is het verschil toch ook wel weer heel groot. Ik ben benieuwd!! Groetjes, Arri
Delilah ja verschil is er zeker. de een zeg dat en de andere zeg dit ik denk omdat iedere CB ook een eigen mening heeft en op het CB ook weer verschillende mensen zijn. en ja dan krijg je er dus verschil in in adviezen . die mensen hebben ook kinderen en die hebben het weer anders geleerd dan nu word gezegt. maar ja misschien dat de richtlijnen ongeveer wel het zelfde zijn.
Voor Hanne heb ik luiers maat 4. En ik gebruik altijd pampers. Denice, tja het cb... :S grappig dat Emy zo snel is!! Hanne kan ook met 2 vingertjes iets kleins pakken, ze pakt ook twee dingen in elke hand een en slaat er dan tegen elkaar, ze doet mij heel goed na, maar lopen, staan, en praten...?? Nee!! Loopt ze echt zelf? of aan de hand of rand? Daisy, he bah, leek het zo goed te gaan!! Jammer!! Hopelijk gaat het vannacht beter. maar ja, dat hopen we ongeveer elke dag voor jou!!
@ Arri, spannend zeg maar wel erg leuk! Ik deed gewoon thuis al mijn bikini aan en ging gewoon in een kleedkamer toen ik ging babyzwemmen, toen was ik al zo druk met Wesley aankleden/bezighouden dat die blote kont me niet veel meer kon schelen beetje verstoppen achter in kan natuurlijk ook! Op vakantie hadden ze ook hokjes met aankleedkussen dus dan kon je gewoon met z'n tweetjes. Succes meis en veel plezier! @ Denice, ik heb vanaf het begin gezegd dat ik het goed vindt om erheen te gaan zeker voor bepaalde adviezen, richtlijnen en het meten en wegen maar ieder kind is anders en ze hoeven echt geen commentaar te hebben! Nu zijn ze bij ons ook wel makkelijk hoor ik van iedereen?! Tja, ik moet over anderhalve week weer, ben benieuwd!
Goedemorgen! Hier wel een goede nacht gehad. Om 1 uur begon Tymen te hoesten, en hield maar niet op. Uiteindelijk hoestdrank gegeven en toen is hij in slaap gevallen. Hilbrand snurkte er natuurlijk dwars doorheen! @ Sjorsje, nou meid, aftellen dan maar naar je verlof! Het valt ook allemaal niet mee en idd twee en aeen half uur, poeh, dat is wel lang! @ Daisy, gefeliciteerd met Linne d'r tand! Jakkes, weer zo'n nacht! Je moet je meiden maar eens ernstig toespreken dat ze moeten ophouden mama wakker te houden! Nee zonder gekheid, het is vreselijk vervelend! Ik hoop voor je dat dat van VSM snel helpt! Het is idd heel spannend allemaal, maar ook wel weer heel erg leuk! @ Toetie, ik had dat ook gehoord, maar op mijn cb hanteren ze nog die 5 druppen. Zal wel goed zijn denk ik. Ik heb de deur niet open gedaan gisteren hoor! ik met mkijn slaaphoofd en ontploft haar, nee, die arme man zou zich dood zijn geschrokken! Silke draagt 4+ van de pampers. Zitten nog netjes. Voor Tymen gebruik ik luiers van het Etos huismerk, die bevallen prima. @ Delilah, ale: ik kan begrijpen dat je niet langer in die vuilniszak hebt liggen graaien! Mannen..... @ Denice, wat apart dat jij weer een andere richtlijn hebt gekregen voor Vit. D. Er zit zo'n verschil in die cb's! Groot gelijk dat je lekker je eigen schema volgt met Emy. Jij bent toch haar moeder! Ze is wel netjes gegroeid! Hahaha, wat leuk dat je ze op het cb hebt kunnen laten zien wat Emy allemaal kan! Oh en ik ben juist geen fan van Friso potjes en Silke ook niet! Ik hab altijd olvarit en Bonbebe. Soms nog AH. Maar meestal eet ze met de pot mee. @ Arri, goed zo meid! hanne gaat het vast helemaal super vinden! Veel plezier! Silke kan nou echt mem (mama) zeggen. Gisteren was ik aan het schilderen in de garage dus Hilbrand had haar uit bed gehaald. Ze deed niks anders dan mem roepen. Zo schattig! Ze kan nu ook al een hele poos los staan bij d etafel of de bank en probeert soms zelf een paar stapjes te lopen! *zucht* het gaat mij allemaal veel te hard!
@ Setteke, wat goed van Silke! =D> Wesley zegt geen papa/mama maar hij stond gister ook een hele tijd en draaide ineens richting de andere kant en stapte zo een paar pasjes ik vind dat hij in de afg. weekjes in eens heel hard gaat! Bij jou gaat het misschien nog wel harder omdat Silke een hoop kan afkijken/luisteren van Tymen
Goeiemorgen! Hier een lekker rustige nacht gehad, alleen was Jasper weer erg vroeg wakker... Thomas was vrolijk, wel wat hangerig, maar geen koorts en hij wilde bij de kindjes spelen! Nou ja oke dan. Dus hij is gewoon naar de psz. Ik ben alleen benieuwd of hij het wel tot half 12 volhoud, maar we hebben afgesproken dat ze zouden bellen en dan pik ik m wel eerder op. We wachten het wel af. Jasper ligt alweer te pitten, dus ik ga ook maar eens wat doen! @ Setteke: Geweldig filmpje van Silke, dat bekkie!!! Hier heb ik nu Kruidvat luiers 4+ en 5 in huis. Thomas draagt overdag luierbroekjes maat 5 en 's nachts een gewone luier. Ik denk dat ze straks allebei maatje 5 dragen terwijl er 2 jaar verschil tussen zit ! Thomas wil steeds vaker op de wc plassen. En is helemaal trots als het weer gelukt is. Dan roept ie: Ik kan wel op de wc plassen hoor ! Vanaf vandaag gaan we maar eens stickers plakken als hij zelf naar de wc gaat en m belonen als het gelukt is. Hopelijk is hij dan deze zomer zindelijk, maar dat moeten we maar afwachten!
emy kan zonder problemen aan 1 hand lopen. en om de tafel heen lopen het stuk tussen bank en tafel overstappen ( 1 meter ) en achter het loopwagentje rondrennen. hihi grappig dat er toch mensen zijn die de friso niet zo lekker vinden. Vind juist dat ze minder zoet zijn en daarom geef ik haar die. Omdat in beide families nogal een overgewicht zit. wil ik haar niet zo aan zoete dingen laten wennen. geef ik haar ook geen lange vingers met suiker ofzo. en als ik haar al appelsap of wat dan ook geef altijd verdunt met water. Ik ben eigenlijk de enigste van de familie nou ja dan met me nicht er bij die altijd hetzelfde hebben gewogen zonder overgewicht. ( me nicht is over een week uitgerekent !!!!! jaaahhh ) ben een beetje voorzichtig dus.
Ff snel ben aan het werk vandaag....Ff zwaaien vanaf hier! Malou heeft pampers maat 4+ ook. Hier trouwens wel een meisje die goed slaapt. Alleen ze heeft zon last van tandjes....Kun je gek bij worden. Alleen snachts heeft ze er last van en het is echt krijsen. Soms denk ik wel eens is er ook een uitknop? Vanmorgen zag ik volgens mij dat de ene voortand er door is nu die andere nog! Ook heeft ze veel last van hoge koorts door haar tandjes. Malou is maandag naar de oppas geweest en was zo vrolijk geweest, Dinsdag naar schoonmoeder en wederom zo vrolijk geweest, woensdag bij mij en complete jengel dag....Waarom altijd bij jou en nooit bij een ander? Kennen jullie dit ook? He chantal anders kom je maar bij mij op de koffie! Is een klein uurtje rijden. marleen: Beterschap met thomas en niks van aantrekken hoor van het gezeur van andere mensen! Setteke: leuk filmpje!' Denice: Super toch dat emy dat allemaal kan! Hier geef ik ook geen zoet spul. Het spijt me heel erg maar heb de laatste tijd niet zoveel tijd om te reageren sorry! Manlief gaat zaterdag naar amsterdam heeft daar een vrijgezellenfeest. Vind ik helemaal niet zo ben de hele dag alleen Hij komt zondagochtend terug. Het vrijgezellenfeest kost 135 euro. Vind dat wel heel veel geld 4 Juli bruiloft in veghel wel ver weg vind ik wel een beetje kloten. Zo ik ga ff weer werken!
Goede morgen meiden. Als eerste: LAUREEN IS VANDAAG 10 MAAND!!! Jee wat gaat dat toch snel. @ Denice: Laureen krijgt ook nog 3 flessen van 180+6. Mij hebben ze er niet eens naar gevraagd op het cb. Gewoon lekker blijven geven hoor, doe ik ook. @ Marleen: Dionne is ook 13 kilo, alleen zij is 5 jaar. hah hah Erg vervelend dat mensen zich gaan bemoeien met de eetgewoontes van oudere kinderen hè. Dionne wil gewoon niks eten maar ik doe er op het moment ook geen moeite meer voor. @ Daisy: meid wat ontzettend balen dat je geen goede nachtrust krijgt op het moment. Vertel ze toch maar even da mama die rust ECHT nodig is. @ Dikke knuffel voor: Sjorsje, Lauwie en My angel (en iedereen die er ook graag één wil). @ Arri: ik ga met Laureen altijd in de algemene kleedkamer. Iedereen is zo druk bezig met aan en uitkleden dat er echt niet op je gelet word hoor. Veel plezier in ieder geval, Hanne vind het vast leuk. @ Luiers: wij hebben hier ook maat 4 maar dan van Kruidvat. Bevallen mij erg goed. @ De vis van Joëlle: is helaas diezelfde dag al overleden. Hij heeft een mooi plaatsje gekregen in onze voortuin. In plaats van een gedenksteen heeft hij een ijsco-stokje gekregen. ha ha DIt was even een reactie uit het "blote hoofd". Meer heb ik niet onthouden. ************************************************************************************************************* Nou ik heb gisteren toch een dag gehad, niet normaal meer. Mijn collegatje kwam mij om half 7 's morgens ophalen. Doorgereden naar mijn andere collega en toen naar het station in Emmen (is ongeveer 20min. rijden) Daar in de trein naar Zwolle en van Zwolle naar Utrecht. Aankomst in Utrecht 9:10. Toen met de taxi naar Ijsselstein om daar de cursus te volgen. Die duurde tot 17:15!! Dusssssssssss maar weer met de taxi terug naar Utrecht, daar weer met de trein naar Zwolle (helaas een stoptrein) en daarna weer naar Emmen (ook helaas een stoptrein). Nou het was dus 21:30 toen we op het station van Emmen waren. Nog even met de auto naar huis en ik was dus om 22:00 binnen. Niet meer normaal voor een dagje cursus toch?? Het was wel erg leuk. We hebben zelf implantaten in een kunststof onderkaak geplaatst. Echt met boortjes en schroefjes enzo! Ook hebben we geleerd hoe we in het echt bij zo'n behandeling (operatie) moeten assisteren, leuk joh. Dat gaan we in de loop van het jaar ook echt doen in onze praktijk (nou ja, wij niet maar de tandarts dan). Dus vandaag word een lekkere luie dag voor mij.
Goedemorgen, Ook wij zijn weer terug van het CB. Alles was weer in orde. Lengte 73 cm en gewicht 10.610 gram. Hij is ten opzichte van de vorige keer 1400 gram aangekomen. Volgende keer weer een vaccinatie. Luiers: Wij gebruiken sinds een paar weken maat 4 van Huggies. Hiervoor alleen maar Pampers, maar ze hadden Huggies in de aanbieding bij de AH, dus maar eens geprobeerd en ze bevallen super! @ Delilah: Fijn dat je brillen zo goed bevallen! Is toch altijd weer even wennen... @ Daisy: =D> voor het tandje van Linne! Jammer dat je weer zo naar geslapen hebt! @ Denice: Thanks voor de tip over Friso, ga ik ook eens kijken! En wat zijn ze lekker tegenstrijdig op het CB maar mooie cijfers hoor en wat kan ze al veel! @ Arri: Heel veel plezier met het zwemmen straks! Is vast heel erg leuk! @ Setteke: Wat leuk dat Silke nu echt Mem zegt! En wat kan ze al goed staan en al een beetje lopen! Ja het gaat wel snel nu... @ Marleen: Fijn dat Thomas zich wat beter voelt en naar de PSZ wilde gaan! En wat keurig dat hij steeds meer naar de wc wil, zou mooi zijn als hij van de zomer zindelijk wordt. (Heb eigenlijk geen idee op wat voor leeftijd dat gaat spelen hahaha...) Ik ga ook maar eens wat doen... O ja wilde ik gisteren nog vertellen....wij hebben ook zo'n collageposter besteld via dat boekje in de Wij jonge ouders en die kwam gisteren binnen...Hij is superleuk geworden!
@ Denice: Wij vinden Friso ook heel fijn hoor! In de maaltijden zitten ook at grotere stukjes dat vindt Olivier zelf ook veel lekkerder dan dan het helemaal gepureerd is... @ Miepie: Oef dat is idd wel veel voor een feestje, maar als ze echt iets leuks gaan doen.... @ Miranda: Jeetje wat een dag! Kan me voorstellen dat je vandaag even lekker rustig aan doet! En gefeliciteerd met Laureen haar 10 maanden! Over 2 maanden is het alweer feest!
voor de mensen die naar de c1000 gaan ( voor de friso) en ze hebben niet zoveel smaken. Kan je bij de infobalie of bij waar je sigaretten enzo haald daar gewoon naar vragen dan bestellen ze je die. En als ze zeggen dat kan niet. Zeg maar dat C1000 kerkrade in limburg dat wel doet !!!!!! of vraag een tegoed bon dat je de week daarna andere smaken wel gaat halen.
reageer even snel zit met anissa hier en ze wil niet meer lauwie knuffel voor jou happy succes, en vind altijd dat de lijst super gedaan word