@ Miepie, dat is zeker raar! ik zou ook willen weten wat er was, hoor! @ juud, als er een kans is dat je zwanger bent en het is een AB-kuur die niet mag in combi met vroege zwangerschap (je hebt nl 2 soorten AB als het op zwangerschap aankomt. Die ene soort mag je niet in het begin, de andere soort niet in het laatste trimester.), zou ik de dokter even bellen en evt. stoppen. Hihi, Zwarte sokken dus..... Tymen mag zo weer naar school, en hij blijft maar vragen of ik hem wel weer op kom halen. Dus dat zal wel weer verdriet worden vrees ik.....
he wat vervelend miepie, en dan heb je ook nog zo`n leuk cadeau gestuurd, ben benieuwd of ze dat dan wel accepteerd wel een beetje laf om het via hyves te doen ook ik krijg dagelijks 30 of meer oproepjes en weet niet eens van wie, want ik lees ze niet meer, het zijn er teveel. hihi lekker achter de konijntjes aanrennen, is wel goed voor de conditie zondag mag ik lekker weer een dagje in mijn oude filiaaltje invallen, heb er zin in. de nieuwe eigenaar moet ook wel eens vrij he. 16 juni ga ik er ook heen. was er gister even, en zo leuk om weer daar te zijn en wat klantjes te spreken. had er ook gelijk sjans met een pot.. haha ook wel grappig wij gister ook de belasting ontvangen, ik krijg terug en man moet betalen. hij had iets fout gedaan en jammer dan. in ieder geval was dit onze eerste aangifte, en heb die later nog gewijzigd, i.v.m. wat vergeten aftrekposten. we moeten iets terug betalen. heel jammer. ik ga nu maar eens douchen.. kindjes in bed, en dan is daar tijd voor
agh emy is nu met mijn arm aan het kroelen hahaha hoe schattig !!! en zit nu lief tv te kijken vanaf mijn arm hihi. miepie dat slaat ooknergens op om hetzo te laten weten zeg. erg laf vind ik. zeg het dan per telefoon ofzo. en jij nog een boek sturen. nou had hem terug gevraagt hoor !!!
noura: jammer zeg bijbetalen! Hier de aangift ook begin maart gedaan en er kwam uit dat we 1000 euro terug kregen alleen was dit zo doordat we een kind hadden. Want als die man dat er af haalde (dus geen kind hadden) kregen we maar 80 euro terug. Die man vertelde dat als een kind ouder is dan 6 mnd je recht hebt op iets van de belasting (wat moet je me niet vragen heb er totaal geen verstand van) maar omdat malou nog geen 6 maand was vorig jaar hadden we volgens die man (belastingadviseur) daar nog geen recht op. Dus het wordt 80 of 1000 euro.....nogal een verschil...
miepie klopt. hier was dat ook zo dat als je kind ouder is dan 6 maand dat het voordeel meer is. als kind nu in juni was geboren hadden we meer gekregen iets van 300 euro meer. nu was het nog 628 alleen van mij dan he. dus viel ook mee. dus volgend jaar hebben we meer voordeel doen kenny en ik ook samen in laten vullen en met emy dan. dus dat word extra veel.
Miepie: wat een vervelende situatie zeg. Erg vreemd om zoiets te laten weten via hyves. Ha ha ik zou denk ik het boek ook terug vragen. Zo iemand is zo'n leuk cadeautje toch niet waard. Nou ik ben net zonder meiden terug gekomen van school. Beide meiden wilden met een vriendinnetje mee naar huis en daar een broodje eten. Sta je dan met je goeie gedrag op het schoolplein. ha ha Gelukkig had ik Laureen nog (maar die eet weer geen brood dus moest ik toch alleen eten).
agh miranda ! helemaal alleen een broodje eten. heb het zelfde hier ene die ook geen brood eet net weer niet spugen spugen en nog eens spugen. en nou wrijft ze het brood in der haren dus denk dat ik haar zo in bad doe ! en dan in bed !
@ Setteke: Ach die Tymen. Weet je een beetje wat het schema is van de psz? Toen Thomas zo verdrietig was heb ik m vertelt wat ze allemaal gingen doen en wanneer ik dan weer zou komen. Dus eerst ga je lekker spelen, dan ga je even in de kring zitten om een liedje te zingen en een koekje eten, etc, etc. En daarna komt mama je weer ophalen. 's Morgens al mee begonnen en onderweg nog een keer herhalen, bij Thomas werkte het, maar ja ze zijn allemaal anders! Dat zwarte sokken verhaal dat ken ik, inmiddels dweil ik 2x per week en dat helpt ook niet @ Miepie: Leuk via Hyves. Ik ken het helaas... Ik had bij 1 van mijn beste vriendinnen een krabbeltje achter gelaten en ik kreeg me daar een reactie op zeg... Ik heb een hele korte reactie teruggestuurd en heb nooit meer wat van d'r gehoord. Van een andere vriendin weet ik dat zij vind dat ik de 1e stap moet nemen, maar tot nu vertik ik het echt! Ze heeft me namelijk best geraakt! Maar toch moet ik heel vaak aan de hele situatie denken en is het gewoon heel dom! Oh en dat boekje zou ze van mij lekker mogen houden, hou de eer lekker aan jezelf! Belastinggeld van 2008??? Ik heb het net van 2007 teruggekregen ! Wij lopen een beetje achter door de zaak. Eerst moet alles betaald zijn voor ze het jaar af kunnen sluiten en soms kan dat weleens ff duren. Jasper doet ook mee aan de baby van het jaar, maar ik werd overspoeld met mail door mensen die ook mee doen. De 1e dag had Jasper meer dan 1800 stemmen nodig om door te kunnen gaan naar de finale, nou weet je laat dan maar lekker! Hij is voor mij al de leukste baby van het jaar! En de leukste peuter heb ik ook !
Ha meiden, nou ik zit op de bank... ben terug van zwemmen. het was een succes! Hanne vond het leuk. Ze hield alleen niet van de zwembandjes. Toen was het even huilen. maar zonder bandjes genoot ze ervan! dus leuk. maar ben nu wel moe. Hanne ligt nu heerlijk te slapen. En i kmoet zo nog boodschappen doen Dus... maar nu eerst even liggen! Groetjes, Arri
Nou, dat was weer drama dus! Ik had het met eten al in de gaten. Hij zei steeds hetzelfde; tymen naar school, mama en Silke weg? mama Tymen later ophalen? En idd huilen, huilen, huilen! De juf was zo lief, ging gelijk zijn favospeelgoed zoeken maar niets was goed, Ik ben ook maar gewoon weg gegaan, niet uitgesteld. Nou ja, ze belt me wel als het niet gaat! Wat betreft die baby van het jaar verkiezing, ik vind daar niks van kloppen. Hoeze je mag 10 keer per dag stemmen op 1 baby? Het is toch veel eerlijker dat je per persoon 1 keer op een baby kan stemmen en klaar. En dan nog zoiets, er doen meer dan 11.000 baby's mee, met alles respect, maar je denkt toch niet dat ik 11.000 baby's bij langs ga om de leukste eruit te zoeken? Dus het is een grote vriendjespolitiek, en anders niks! (uiteraard vind ik wel dat 1 van onze augustusbab's moet winnen..... ) @ Noura, zal ik voor jou mijn konijntjes nog een keer loslaten? Balen dat jullie moeten betalen! @ Miepie, ik zou idd het boekje terugvragen! Ik geloof dat wij iets van 2000 euro terug krijgen ofzo? Maar ik weet het niet precies, Hilbrand regelt dat altijd. Die weet altijd zulke contructies te bedenken dat het voor ons zo positief mogelijk uitpakt! @ Denice, dat heb ik nog nooit gehoord over meer voordeel met een kind ouder dan 6 maanden. Maar Hilbrand weet dat vast allemaal wel. @ Miranda, nou lekker dan! was het nog een lekker boterhammetje? @ Marleen, ja ik ken het schema daar wel ene beetje, ik ben daar ook al mee bezig geweest hem dat uit te leggen, maar het hielp nog niet. Ik was ook steeds met hem bezig over waar hij altijd mee speelde en dat we thuis niet zulk leuk speelgoed hebben enzo, maar tot nu toe is het groot verdriet. Maar volgens de juf hoort het erbij! Ik heb net maar weer gedweild... Normaal is vrijdag mijn poetsdag, maar ik wil verder met Tymen zijn bed en dit weekend wordt het speeltoestel geplaatst, dus ik dnek niet dat ik veel eer van mijn werk zal hebben.... @ Arri, helemaal super meid!
Owh nou krijg ik netvan ene te horen dat die altijd de zegels van senseo koffie pads en pickwick thee weg goooit !!! ....die gooi je toch niet weg !!!! Als nog ene ze kwijt wil hou ik me aanbevolen !!
oh wat fijn dat hanne het leuk vond miepie ik zou een bericht sturen dat je het jammer vind en dat je een pakje had gestuurd, als je je adres als afzender er op had staan, kan ze het dus weigeren en komt het retour. ik weet niet of het boekje voor haar of haar kindje was. ja ik weet het niet van die belastingen, kinderkorting enzo is het toch, en kindgebonden budget? wij krijgen dat al maandelijks uitgekeerd, en zo nog wat zaken. eerder kregen we ook de kinderkorting en aanvullende einde van het jaar. maar voor aanvullende moet je wel binnen een grens zitten. geloof dat we die ook niet halen. en nu met dat budget, dat had ik liever ook eind van het jaar gehad, maar het is zo vanzelf gegaan. ik had dus ook zo`n mooi bedrag terug, maar ja, het een heft het ander op he... haha in ieder geval is de fout hersteld en zullen we volgend jaar deze verassing niet meer hebben. maar ja volgend jaar verdwijnen er veel aftrekposten, dus dat maakt alles ook weer heel anders ben ik bang zo heb lekker kunnen douchen hehe vanavond langs mijn ouders nog voor moederdag mijn moeder had een leuk jurkje voor anissa en voor saf sandaaltjes meegenomen uit spanje. ben benieuwd. heb voor haar een fotomapje laten maken. ze had doorlaten schemeren dat ze dat zo leuk vond 2 jaar terug. maar die was wat verouderd. en het is zo handig om mee te nemen zegels van de weggooien? haha nee ik bewaar ze ook. maar gebruk laatste jaren perla je hebt er aardig wat voor nodig wil je wat groots halen. ik heb ze jaren gespaard en heel veel van mijn schoonmoeder gekregen. ik heb er dus wel duizenden, maar die houd ik zelf succes met sparen
setteke ja zeker dat werd mij verteld ik weet ook niet waarom ofzo. zal wel iets nieuws zijn die zei dat zo van de belasting van ja als je kindje nu in juni was geboren had je meer voordeel gekregen. ik wist niet wat ik hoorde. ik denk waar slaat dat op dan. maar ja zullen hun wel weten ik hebgeen idee hoe ze dat nu bedoelen ofzo.
noura aanvullend?? van de kindertoeslag ?? hoe doe je dat einde van het jaar? wil ik wel alles van weten natuurlijk. haha pakken wat er te pakken valt natuurlijk ze zullen het je niet melden dat je er recht op heb.
Haha, Denice relax! Het zijn maar zegels en de ene is spaargek en de andere niet! Ik ben overduidelijk van de spaargekte Ach die arme Tymen. Het is ook niet niks hoor voor die kleintjes! Thomas was aan het skelteren toen ik aan kwam en hij kwam gelijk naar me toe rennen, en achter zijn rug om gaat er iemand anders met de skleter vandoor en hij wilde m zo graag terug, maar hij kreeg m niet! Zo ik heb net weer een lading foto's bestelt, ik kan volgende week weer gaan plakken... M'n computer werd een beetje traag van al die foto's Dan weten jullie wel weer hoeveel het er zijn
haha kinderkorting en aanvullende kinderkorting. het programma berekend dat zelf hoor. maar je moet dan boven of onder een bep. bedrag zitten, en beide werken. want de een vraagt geloof ik de heffingskorting aan en de ander de kinderkorting, je kan niet beide... maar met dat aangifteprogramma gaat dat vanzelf dit jaar is toch het kindgebonden budget daarvoor gekomen. en dat krijg je per maand uitgekeerd, de belastingdienst heeft een schatting gemaakt van je inkomen dit jaar. houd dit wel in de gaten of het klopt anders heb je kans dat je volgend jaar moet terug betalen en ze zijn uitgegaan van de berekening van voorgaande jaren, zonder rekening te houden dat volgend jaar aftrekposten verdwijnen, waardoor het kan komen dat veel mensen een verkeerde schatting hebben en dus moeten terug betalen. is laatst ook in het nieuws geweest, en staat ook op hun site! je kan ook je inkomen aanpassen bij hun, dan krijg je later het verschil terug. en volgens mij kan je ook aangeven dat je het niet wil maandelijks, dan kan je het eind van het jaar in eens aanvragen. hihi grappig die psz verhaaltjes
Ha meiden, nou ik zit op de bank... ben terug van zwemmen. het was een succes! Hanne vond het leuk. Ze hield alleen niet van de zwembandjes. Toen was het even huilen. maar zonder bandjes genoot ze ervan! dus leuk. maar ben nu wel moe. Hanne ligt nu heerlijk te slapen. En i kmoet zo nog boodschappen doen Dus... maar nu eerst even liggen! Groetjes, Arri
Arri fijn dat goed is gegaan en relaxe ze! Wat doe je mee met perla zegels? Douwe egberts snap ik het wel maar van perla niet, ik drink altijd koffie van perla..... maar spaar niks hoor Alleen daarnet toch maar voor zekerheid geknipt ! Nou ga nu echt jeslyn wakker maken en dan myrna halen. Have fun.