@Setteke; Fijn dat het zo goed was gegaan op de PSZ @Linka; De kaarten van Perla staan bij ons bij de AH in een rek (samen met de boekjes voor de koopzegels) Anders moet je het even aan de infobalie vragen. Het sparen gaat echt snel X
@ Setteke: Ik hoop niet dat je aan die drol denkt tijdens het eten ! @ All: Hier is het onder de 300cc vit D druppels. Maar inmiddels is het advies gewijzigd. En omdat het maar een advies is is het dus niet verplicht om de dosering te verhogen, daardoor wordt alles lekker ingewikkeld. De ene instantie doet het wel en de andere niet, erg makkelijk maar niet heus. Ik hou zelf de 300cc grens aan want mijn mannetjes zijn niet getint en zijn veel buiten. Jasper heeft gisteren maar een half potje fruit op en nu vanmiddag weer! Hij heeft daarna nog wel een rijstewafeltje op en ligt nu te slapen. Het is vandaag jantje lacht of jantje huilt...! Thomas is na zijn slaapje wat hangerig geweest maar gaat nu weer doodleuk ondeugend doen!
lique Gefeliciteerd met djim zijn 4e tandje !!! owh gelukkig 3 mailtjes valt nog mee dan ik dacht ik had er onderhand 6 verstuurd !! hahaha dat van die vitamine d snap er geen bal meer van maar ja voor de zekerheid vandaag dan toch maar halen... kan geen kwaad toch of wel ? zal ik dan maar 13 druppels doen ?? in plaats van hoeveel is dan 10 microgram 26 druppels?? dat krijg ik nooit in haar mond. kan je dat ook mengen met bv haar melk ??? of eten of fruit of ergens op of in doen? ik krijg haar mond al niet open voor tandjes poetsen. dat is al een gevecht. der luier verwisselen ook ze gaat alle kanten op draait zich om schopt alles van de commode af graait overal naar. en moet alles direct in haar mond stoppen hebben jullie dat nu ook ??? nog even over het slapen hier slaapt ze soms een uurtje per dag. soms 2 uurtjes in 2 keer slapen. in de ochtend rond 10 uur en 1 keer rond half 2 en verders is ze wakker tot 8 uur en dan slaapt ze de nacht door tot 7 - half 8 . die flessen blijf ik haar ook gewoon geven hoor !!! ze geeft zelf aan wanneer ze niet meer wil. en als ik nu bevoorbeeld iedere keer 30 ml over hou dan doe ik minder in de fles en als ze daar van nog meer overhoud steeds nog iets minder en dan zijn het er vanzelf 2 flessen. ik ga ene hier eten geven spinazie , kip en aardappels tweede keer al hihi ze vond hem vorige keer zo lekker
Denice: je kan de druppeltjes wel ergens op of door doen alleen moet je wel zeker weten dat Emy het op drinkt of eet. Anders krijgt ze de hoeveelheid nog niet binnen.
Weet het even niet meer Linne is nog steeds wakker,ik weet echt niet wat er aan de hand is,ben erg blij dat Lars nu thuis is,die probeert haar nu in slaap te krijgen,vanmiddag hebben ze elkaar fijn afgewisseld met huilen. We hebben ze net ipv warm eten een fles gegeven,hoe laat zal ik nu de laatste fles geven???? Enne thanks voor jullie reacties!!
Heb nog niet bijgelezen en ga zo een poging doen maar wou alvast even laten weten dat we met het knobbeltje van Tess bij de dokter zijn geweest. Ze denkt aan een cyste of een tumortje en 26 me kunnen we voor verder onderzoek in het ziekenhuis terecht
Oh bah Tesseke, wat naar, hopelijk niks ernstig..... knuff! Duster, dank je, zal morgen of zo gaan kijken. Zo knap van mij, sinds maandag niks meer gesnoept en een appeltaart wel gegeten gisteren bij mijn vader, die was natuurlijk jarig...... Water water en 2 koffie. Valt wel mee en yoki vetvrij.
hoi meiden, heb wel alles gauw gelezen maar kan het weer even niet bijhouden, maar aangezien er goed op elkaar wordt gereageerd kan ik me er denk ik wel makkelijk vanaf maken. @ Daisy, ik zou ze gewoon op de normale tijd de laatste fles(je) geven anders is er nog meer anders dan anders @ Tess, getverdegetver wat moet je lang wachten zeg. Ik hoop voor je dat de dagen omvliegen en leef met je mee @ Linka, je kunt trots zijn op jezelf. Ik vind het zo knap van je dat je uit die negatieve spiraal bent gekomen en het zo goed met je gaat Mijn moeder is op vakantie met vriendinnen dus mijn vader moest (of beter gezegt wilde) vandaag alleen op Roos passen. Is ook een heerlijk stel samen. Ze hebben samen boodschappen gedaan en Roos doet altijd met opa het traditionele "eendjes voeren". Normaal blijf ik dan ook eten bij mn ouders en kookt mijn vader (jaja moderne ouders) maar nu waren er schilders en behangers bezig en opa ondertussen vrolijk met Roos spelen, die laat zich echt niet gek maken. Ik ben zo trots op hem!
Hallo meiden! Hoe is het hier? @ tesske; jeetje, nu al geconfronteerd worden met een cyste of tumortje, bah. Wat verschrikkelijk en die kleine tess maakt al zoveel mee... In ieder dikke knuffel en sterkte, want dat wachten tot de 26ste is natuurlijk ook zenuwslopend... Ok nu ben ik de kluts kwijt... Ik ga zo even terug lezen, eerst even ego update van mij: Vandaag bij neuroloog geweest: MRI scan was positief, er is bewijs dat ik hersenen heb, grapje van de neuroloog Dus daar zit alles goed Wat betreft uitslagen longarts, ik moet nog een keer terug om te kijken of hij iets met mijn toenemende benauwdheid kan en verder moet ik de fysiotherapie afwachten of dit helpt. Over 3 weken moest ik dan de neuroloog weer bellen om een telefonisch consult te hebben. Eventueel wil hij met mij een stappenplan maken om te zorgen dat ik weer beter wordt. Als dit nl. niet helpt wil hij kijken met een proffesional hoe ik omga met de dagelijkse werkdruk en wat dit met mij doet. Ook wilde hij weten wat de cardioloog dan met mijn hoge bloeddruk heeft gedaan. Cardioloog vanmiddag geweest, hals over kop naar het ziekenhuis want ik dacht dat ik om 10 voor 4 moest, maar het was om 10 voor 3! Cardioloog was heel duidelijk en resoluut, bloeddruk veelste hoog, daarvoor heb ik alvast medicijnen gekregen en ik moest een afspraak maken voor onderzoeken bij de internist om te kijken wat de oorzaak is van de hoge bloeddruk. Zij gaf meteen zelf aan, dat mijn hoofdpijn en duizeligheid heel goed hierdoor veroorzaakt kon worden. 8 juni dus een afspraak en dan gaan ze heel veel dingen doen (teveel om te onthouden, krijg allerlei papieren ervoor thuis), maar het super er aan is, dat ze de volgende dag al een vervolgafspraak met je maken om alles te bespreken en de volgende stap, dus geen gewacht meer! Tygo is echt heerlijk, weer helemaal in zn sas, helemaal vrolijk. Gister voor het eerst in een zandbak gezeten (zo'n schelp), hij vond het wel grappig, maar wist niet zo goed wat ie ermee moest, hahahaha! En hij geeft mama al veel vaker echt kusjes en ook uit zichzelf. EN EN EN... Hij zwaaide vanavond 2 keer naar me! Nu ligt die knapperd in bed en ga ik ff teruglezen
Zooo en nu maar even reageren op de medemamsjes @ Marleen , knap hoor van Thomas! @ Miranda, ik hoop dat vandaag beter is gegaan? @ Puck, jeetje wat goed gegroeid zeg! er zitten er nu wel veel boven de 10 kilo zeg! volgens mij is Tess echt wel een ondeurtje vergeleken met de andere kindjes die gaan meeten de 23e @ Philly, beterschap meis @ Belastinggeld, kreeg vandaag de papieren terug van de boekhouder en we krijgen ruim 3.500 euro terug =D> @ Setteke, hier blijft de vloer ook zwart afgeven dus heb geen tips helaas. Wat vervelend dat thymen zo moet huilen als jij weggaat.. kan me voorstellen dat je moeder hart dan wel even breekt, dikke knuf! @ Luiers, Tess heeft pampers baby dry maat 2 of 3. @ Miepie, wat een raar gedoe zeg met die vriendin. Ik zou het boek niet terug vragen en gewoon de eer aan mezelf houden. @ Arri, leuk dat het zwemmen zo goed ging zeg, wel vermoeiend he? @ Noura, oooh wat een onwijs schattige krulletjes!! =D> @ Daisy, Tess slaapt tot ongeveer 7 uur en krijgt dan de fles en gaat tegen 8.30 weer naar bed. Dan slaapt ze zo'n 3 kwartier tot een uur. 's middags gaat ze dan weer van ongeveer 13.00 tot 15.00 naar bed en dan blijft ze wakker tot de laatste fles om 18.30. Wat vervelend dat je dames niet willen slapen zeg. @ Marleen, haha ik zie een wortel @ Vit. D, ik zal morgen ook eens het cb bellen hoe dat zit. Geef Tess niets bij en ze krijgt ongeveer 350 zuivel binnen. @ Duster, hoe vond mathijs de asperges? @ Chantal, wat goed dat de mri positief was! Ik hoop dat ze snel kunnen achterhalen waar je hoge tensie vandaan komt. en dat ze dan meer kunnen doen dan alleen symptoombestrijding. En ook wel prettig dat ze er zo goed bovenop zitten toch? Wat lief dat tycho kusjes geeft.. daar gaat je moeder hart toch van smelten he?
@ Chantal, het wachten tot de 26e vind ik ook 3 x niks.. wil morgen nog even proberen of we in oldenzaal misschien eerder aan de beurt zijn. * Edit* ik zie net dat er in oldenzaal geen kindergeneeskunde zit dus dat word 'm niet.
hoi meiden! @chantal: fijn dat je MRI goed was!! hopelijk kunnen ze snel wat aan je benauwdheid doen! verder even niet bijgelezen meiden ik ben kapot! morgen weer een poging! vanmorgen was mijn temp 36,9 en had ik een ongi gevoel! maar nog geen ongi te zien en ongigevoel is weg, ik heb nu steekjes! temp is nog boven de coverline en de vorige keer dacht ik dat het game over was en de volgende dag toch weer een hogere temp en een posi test, dus ik geef de moed nog niet op! als het nog nodig is ga ik morgen misschien wel een testje doen. fijne avond! liefs rebbel
@ petra; wat leuk dat je vader zo gek is met die kleine en ook alleen wil oppassen, volgens mij zou mijn vader zich 8 kleuren in de broek doen... @ linka; go linka, hardstikke goed joh!!! =D> @ daisy; ik gaf de laatste fles tussen 8 en 9 toen Tygo die nog had, afhankelijk van hoe laat hij is gaan slapen (5 uur fles om 8 uur, 6 uur, fles om 9 uur) Slaaptijden hier ongeveer: 08.30 -10.00 uur 13.00-15.00 uur en dan weer tussen 6 en 7 het bed in... @ denice; ik weet niet wat of waarom er vitamine D is geadviseerd, maar op de verpakking staat volgens mij echt, maximaal 5 druppels per dag en voor donkere kindjes of kindjes die niet vaak buiten komen 10 druppels op een dag.... Je kan het op een lepelltje druppelen en dan geven of door een fles doen. Ik doe het door de melkfles. @ lique; ik woon in goor, overijssel. Djim knarsetanden...? Oeh vreselijk... @ setteke; las dat je je contract hebt getekend en dat je vrij bent, JOEHOOOOOOOO!!!!!!!!!!! En Silke is je wel tot hulp met het schoonmaken @ marleen..... Heeft Thomas een drol op je vloertje gelegd... @ duster; wat vond matthijs van de asperges???? @ setteke/marleen; Tygo doet idd ook mee en ik kreeg ook het bericht dat ie over de 2100 stemmen moest krijgen om door te gaan, ik dacht dat is ruim 200 mensen die 10 keer op je moeten stemmen?! Jesus... Petje af voor wie dat lukt =D> Maar dat gaat um voor mij ook niet worden... Maar vind ook wel dat het echt vriendjespolitiek is, daarnaast staat er ook als je extra kans wilt maken dat je dan een aegon spaarrekening moet openen, klopt ook niet echt... Maar goed, ik heb A gezegd, dus ga ook B zeggen en mama stemt trouw elke dag 10x op haar knappe kerel @ Noura, leuke fotos! @ miepie; wat een raar verhaal van die vriendin joh??? Heb jij gemerkt dan of die laatste ontmoeting stroef of ongemakkelijk ging? Het is hardstikke kut natuurlijk, helemaal omdat je niet weet wat het probleem is, dat is niet leuk. Maar als zij zo makkelijk jullie vriendschap opgeeft, is zij blijkbaar jouw vriendschap ook niet waard [-X Ik hoop voor je dat ze nog antwoord, dan weet je dat en kan je het afsluiten... Wat een trut ohhh, zei ik dat weer...???? Wat kan ik zeggen, heb ook zo'n 'vriendin', ook een heel verhaal apart en ben er helemaal klaar mee... Boek terug vragen..... Hmm, ik zou zeggen laat haar erin stikken... Ok, heb teruggelezen tot 1932... Kan het ermee door...? [-o< [-o< [-o< [-o<
@ tess; ja vind het idd fijn dat ze er bovenop zitten. Maar sommige dingen zijn ook wel van dat wazig gelul. Ik moest ook bijv. voor fysiotherapie een vragenlijst invullen waar ook vragen op stonden mbt suïcidiale neigingen... :S Dus ze herhalen wel steeds weer in gesprekken over de hyperventilatie, dat het wel is kan zijn door de manier waarop ik met dingen omga, verdrukte emoties, stress, etc. Terwijl ik dat voor mijn gevoel (en ook voor mijn vriends gevoel) niet doe of heb, dus das wel frustrerend... En mijn hart smelt idd dan ja...Hij kan ook zo lekker schaterlachen! Is ziekenhuis in hengelo geen optie? @rebbel; ben benieuwd meid... fijne avond!
thanks meiden! sorry ik ga even mn mannetje gezelschap houden, is ook niet gezellig als ik steeds achter de pc zit! tot morgen! hopelijk met goed nieuws! liefs rebbel
Ik ga ook even de tassen in pakken ( van tess en mijn eigen) voor morgen en dan kruip ik lekker bij manlief op de bank. Welterusten allemaal!