Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey Rebbel gefeliciteerd!!!!!! Wanneer mag jij dan officieel testen volgens de regels???
    ik wil ook wel heel graag testen maar mag eigenlijk pas woensdag...

Daisy: Ff een hele dikke knuffel voor jou je verdiend het!!!! Kan me goed voorstellen dat deze periode van de zwangerschap wel moeilijk voor jullie is.
    de bruiloft is trouwens in kasteel ammersoyen. de plechtigheid in een kerk in veghel.
    haha kan je denk ik niet vragen om ff op malou te passen savonds... :) ;)

petra: wat een leuk filmpje...godzijdank heeft malou de hondebrokken nog niet gevonden...

FF: leuke foto hoor! Geniet er maar lekker van daar!

philly: beterschap!!!!

Hier was het vanochtend half 7 dat ons dametje zich meldde. Heerlijk nog even in bed gehad daarna beneden de papfles en een broodje en nu slaapt ze heerlijk weer. Moet eigenlijk ff schoonmaken maar kan me er nog niet echt toe verzetten...

Van de week naar dietiste geweest en moet 26 mei weer heen. Aangegeven dat mn schildklier een waarde had van 12,5 en de dietiste zei dat het dan wel heel moeilijk is om af te vallen. Ja het verstandige was om in elk geval een x in de 48 uur te sporten heel intensief want dan hoe je je stofwisseling op gang....en ik vind sporten al zo leuk... :confused: :cry: :oops:

2. Elfya

Elfya Niet meer actief

Ha meiden,

pfff, ik moest 15 pagina's teruglezen. Ga dan ook een keertje niet reageren op iedereen hoor.
    Maar natuurlijk wel even op Rebbel: Van harte meid! Ik hoop echt dat het raak is!

Verder weinig te melden. Heb gisteren weer bijna de hele dag op bed gelegen met migraine.
    Vanavond heb ik eigenlijk een uitje van Gerards werk. Maar zoals ik me nu voel, ga ik daar echt niet heen.

Ik ga nu voorzichtig een beetje opruimen in huis.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, oef sporten. Ik doe het ook en lang niet altijd met plezier, tenminste ik kijk er niet naar uit, maar daarna voel ik me zo goed!! Ik hoop dat je er snel wel een beetje van kan genieten. Vind het ook heerlijk dat ik daarna meer energie heb..Succes!
    Hoe weet je trouwens die waardes van je schildklier? Heb je die laten testen....

@Rebbel, ik testte met de digitale al positief op 3 weken en 5 dagen van Sam. Dus of die nu echt meer nodig heeft?

@Clautje, hoop dat je snel opknapt, zodat je toch nog een leuke avond kan hebben.

@Philly, ja we zullen zien over 15 jaar. MAar je weet wat ze zeggen, mooi in de luier......

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lique: Moest ik laten testen want mn huisarts wou kijken of ik ook hormoonstoornissen had door dat ik pco syndroom heb. het is meer dat ik alleen heen moet. Ik weet zeker als er iemand bij me is die mee gaat ik veel meer een stok achter de deur heb. Nu denk ik vaak van vanavond ga ik heen. Kom ik thuis druk druk druk en dan als ik op de bank zit laat maar...

clautje: Beterschap!

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Toetie dank je als je ze voor me gaat sparen ik ben blij:D jeej

rebbel heel zachtjes ga ik fluisteren ..... pssst gefeliciteerd ... :)

Mooie foto voorbij zien komen ook al klap eens in de handjes :D lief he.

en dan lieve foto's gezien van roos paar daagjes oud * smelt * wat lief he..

IK WIL OOK ZWANGER ZIJN !! JAHHHHHHH ... blijf het zeggen tot ik zwanger ben hahahah.... duurt t een 1 of 2 hahahha worden jullie gek hier. hihi

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey denice ik wil ook zo graag hihi....

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    nou klikte ik al weg voor ik klaar was met typen. maar nog maar even een berichtje beginnen ( geen zin om bericht te wijzigen )
    emy slaapt weer :D was vanmorgen 6 uur wakker... :(
    dus die is na de pap en der kleine flesje thee met melk in slaap gevallen. kijken hoe lang het duurt.

Bijna weekend he voor iedereen :D jaja en k moet werken. leuk :( nee dus. heb geen zin in werken maar ja moet ook gebeuren he.
    ik word echt GEK van die jeuk. ben op moederdag toen verbrand en niet zo'n beetje ook nu 2 dagen al me armen jeuken niet normaal en het houd maar niet op. ik smeer al beetje bepanthen er op werkteniet gister al sudocreme en vaseline geprobeert wat kan ik er nu op doen? als ik er niks op smeer dan word ik helemaal gek en kan ik niet typen alleen maar krabben.... pfff om gek van te worden .

huisje is weer gepoetst en fris en fruitig voor het weekend dus daar hoef ik niet meer op te letten vandaaag.. owh trouwens. heb gister emy der kleertjes gestreken maar de rest laten leggen hahahahhaha heb al zo vaak gezegt ik ga nu strijken maar doe het iedere keer niet.

nu even zelf een kopje thee drinken en me ontbijtje :D

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, ja dat ken ik. Daarom begin ik altijd vroeg met werken. Breng de kids om 7.00 uur naar KDV. Daarna gelijk werken, dan kan ik optijd naar huis (is half uur rijden en ik werk 7.75 per dag) Dan kan ik mooi nog een uurtje naar de sportschool uit mijn werk. Als ik eerst naar huis ga, dan komt het er inderdaad niet meer van. Scheelt wel dat ik een tijd verslaafd ben geweest aan spinning, dus probeer iets leuks te vinden, misschien helpt het!!

@Denice, nog heel eventjes en dan gaan jullie ervoor toch? Leuk hoor, spannende tijd weer. Dat denk ik in ieder geval. Ik heb weinig tijd gehad om te wachten, want de eerste keer was het gelijk raak en de 2e keer onverwacht zwanger... Misschien zal ik het ooit nog meemaken.Ben op dit moment sterk aan het twijfelen of er wel een nr 3 komt...

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hihi miepie gaan we samen hier zitten duimen en hopen dat we snel zwanger mogen zijn hahaha :D

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    als ik deze fotos weer zie van malou dan smelt ik zo van zon lief klein babytje....

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, kom op aan de strijk, haha!! Ik ben aan het werk dus even geen huishouden om me heen, haha!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, leuk he weer al die foto's. Zal zo ook eens kijken wat ik heb. Ik heb van Sam haar geboorte veel meer foto's dan van Djim.....

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ik heb voor mezelf net besloten dat ik morgenvroeg alles ga doen. Ga vanavond een schop onder de kont geven en naar de sportschool!!!!!!!!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, that's the spirit!! Je kan het en je zal met een goed gevoel het weekend beginnen!! Ik moet eigenlijk ook vanavond. goed idee... Heb alleen woensdagavond gezwommen, das nog niet genoeg voor deze week!

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    miepie agh wat een schatje!!!

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Zijn jullie Rebbel aan het testen om te kijken of ze het wel volhoud tot zondag haha! Door al die positieve verhalen zou ik gelijk die test tevoorschijn trekken en gaan piesen! :)

Ik moet me hier ook echt er toe zetten om te sporten. Van te voren heb ik vaak geen zin, maar als ik het eenmaal gedaan heb voel ik me super. Ik heb net 200 bil- en buikspieroefeningen gedaan en heb zoiets van zo die heb ik weer gedaan :D. Ik zit er aan te denken om vanavond weer een uurtje te gaan lopen buiten. En dat zaterdag op m'n crosstrainer. Jeroen is er niet, dus dan kan ik de deur niet uit. Ik moet echt blijven bewegen, want met minder snoepen alleen red ik het gewoon niet, daarvoor is alles veel te slap...:(

Ik moet er even niet aan denken om weer zwanger te zijn :)! Maar wat hebben een hoop van jullie toch al weer de kriebels! Ik kijk er juist naar uit om meer dingen te aan ondernemen met de mannen. Het wordt nu weer steeds makkelijker! Hopelijk hebben we straks weer een paar zwangere meiden erbij, spannend!

Ik wil eigenlijk van alles doen en weet gewoon niet waar ik moet beginnen! :)

17. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hallo Mede-mama's.

Hier ben ik ook weer eens.
    Ik lees wel trouw mee, maar heb echt de tijd niet om te reageren.

Ons nieuwe huis is zo goed als zeker, als het goed is hebben we volgende week de offerte in de bus voor de nieuwe hypotheek en dan kan dit huis de verkoop in! En hebben we zo'n 1,5 tot 2 jaar om het verkocht te krijgen, dat zal toch moeten lukken!

Sophie doet het super, even vrolijk als altijd en hier geen sprongetje te bekennen, maar moet zeggen dat ik daar ook niet helemaal in geloof.
    Op mijn werk is het super druk en dan alles regelen voor het kopen van de woning is erg veel, maar goed het is bijna rond! Dan kunnen we een keuken e.d. gaan uitzoeken! Kost allemaal erg veel tijd, maar is ook wel weer heel leuk om te doen!

Rebbel: Meis vanaf hier een voorzichtige gefeliciteerd, maar een streep is een streep. Ik testte bij Sophie 3 dagen voor mijn NOD met de digi positief.

Daisy: Meis, wat een zware tijd voor jullie en dan zo'n slechte nachtrust! Hopelijk gaan ze snel weer beter slapen en kan je het weekend even bijtanken. Dikke knuffel.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik moet heeeeeeeeel veeeeeeeel bijlezen/reageren/bijhouden :( wilde gister nog eea doen maar had zo'n baaldag! Na een slechte nacht slapen moest ik naar mijn werk een ochtend en 'smiddags thuis ging Wesley slapen dus ben ik ook maar even gaan liggen maar natuurlijk kan ik dan amper slapen :( Toen we wakker waren wilde hij alleeeeeeeen maar bij mama hangen. Kon totaal niet zelf spelen en ik was helemaal op! Hij hing gewoon aan mijn kleren. Ik ben op de bank gaan zitten en heb 'm gewoon genegeerd in de hoop dat hij zichzelf zou gaan vermaken met alle speelgoed maar hij klom zowat tegen de bank aan... Heb 'm 20 min. kunnen negeren maar hij ging niet spelen, krijsde echt als een driftige alles bij elkaar, tot hij er gewoon van moest kokhalzen :( toen heb ik 'm gepakt en ging hij heel zielig snikken... Kon het gister gewoon niet hebben. Ik kreeg niks gedaan, bij alles wat ik deed lag hij weer achter me en hing in m'n kleren ik werd er echt gek van. En dan sta je weer tegen 'm te mopperen wat je niet wilt en dan voel je je daar weer rot over... :cry: uiteindelijk stond ik om 19.30 uur te koken en was meneer na een badje en fles even rustig aan het spelen in z'n loopwagentje. Toen kwam Rik thuis uit z'n werk en zei wat zie je er moe uit, dus toen begon ik weer te janken, dat ik ook moe was en een baaldag had... Maar goed, ik ging verder met eten koken. Rik had ook even de ballen omgedraaid in de pan en toen ik de spatel pakte om ze nog eens om te draaien bleef hij vastgeteerd aan m'n hand hangen. Had Rik 'm net met het uiteinde in het vuur gelegd :( Dus ik m'n halve hand verbrand, heb echt een uur staan gillen van de pijn. Rik snel naar de drogist om spul te halen en ik heb wel een half uur onder een ijskoude straal water gestaan met m'n hand. Bleh, wat een shit dag gister zeg... Toen Rik de brandwond eenmaal had ingepakt ben ik na nog een half uur janken naar bed gegaan. Gelukkig voelt het nu al een stuk beter.

Ik moet vandaag een hele dag werken, vanavond ga ik mij vriendinnen eten dus dat wordt morgen maar eens flink aan de update werken ;)

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    heb dit jurkje van jottum op marktplaat gekocht...hihi koopje maar moet eigenlijk wel nog iets overheen zoals een bolerotje en een legging onder...alleen het moet dan denk ik donkerblauw zijn en tja dan kom je al gauw uit in de duurdere merken.....hmm t was een koopje... :(

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    weet iemand of jottum groot of klein uitvalt? Die ik krijg is maat 80. Malou heeft nu maat 74.

Deel Deze Pagina