Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent

Ff proberen of ik ook een video kan plaatsen...

Malou aan het broodje eten.

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    volgens mij ben ik heerlijk tegen mezelf aan het praten hier.... :cry: :rolleyes:

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah meid heb jij weer je hand verbranden .. echt een actie ook voor een man om de lepel in het vuur te laten hangen. brandwonden mag je alleen niet met ijskoud water koelen . moet lauw water zijn. anders brand het daarna nog alleen maar meer. maar wel goed dat je mannetje direct naar drogist is gegaan voor spul te halen. erg is dat he zo'n dag dat je al baalt en dan ook nog de kleine overstuur. denk dat ze dat gewoon voelen dat mama zich niet lekker in der velletje voeld. lekker vanavond uit eten gaan meid en de dingen van gister vergeten en het naar je zin hebben !!
    knuffel !!!

marleen hihi volgens mij is rebbel nu naar de wc gerend met een test hihi..

naat hopen dat het huis snel verkocht is. :D

lique wouw wat ben jij maar fanatiek met zwemmen en dan vanavond sporten. hihi nu ik nog :D ok ik hoef niks meer af te vallen maar meer spieren verstevigen misschien dat ik straks nog even op de wii gaat staan hupsen kijken of ik het een beetje strakker krijg voor in me bikini van de zomer:D

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey delilah wat een k*dag zeg! Je zult je wel behoorlijk pijn hebben gedaan! Hopelijk gaat deze dag voor jou beter verlopen!

naat: mooi dat het al bijna zeker is met jullie nieuwe huis! 1,5 tot 2 jaar tijd lijkt mij ook wel genoeg om jullie huis te verkopen! Fijn dat het zo goed gaat met sophie!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jullie maken het me wel heel moeilijk hoor, maar ik ga iig wachten tot morgen vroeg! heb ondertussen al gedronken! ;)

aah miepie wat een leuk filmpje! :D
    volgens mijn gemeende eisprong morgen testen bij een lf van 12 dagen, volgens zp kan ik over 3 dagen testen!

liefs rebbel

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ff tip van de week: Hier supergave schoenen te koop voor babys eerste oefenschoentje!

www.tgrietjevanhans.nl

Ze zijn niet goedkoop maar ik heb 1 paar van shoesme en ze blijven echt mooi!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    miepie echt een schatje hoor. en wat een grote stukke brood :confused: of kijk ik scheel en is het geen brood?? hoef ik hier niet te proberen ik heb nog niet eens een kwart van dat stukje wat jij gaf aan emy gegeven en constant dan spuugd ze alles uit en echt de melke , fruit en pap ook eruit van de hele dag.
    en het is echt niet meer als een kruimeltje. :(
    grotere stukken ook geprobeert nou dan is het helemaal feest dan komt alles zelfs uit der neus.

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, ik vind zwemmen leuk, dus dat ik een mooie bijkomstigheid. Verder moet ik wel afvallen. Liefst zoveel mogelijk voor we op vakantie gaan. Met als doel voor mij 30e verjaardag (nog een klein jaartje) ruim 20 kilo afgevallen te zijn. Dus er zal echt gesport moeten worden, want van minder eten val ik niet af weet ik uit ervaring. Snoepen enz doe ik natuurlijk ook niet meer, want dan zou het helemaal niks worden.

@Delilah, au au au, beterchap met je hand. Waar had jij die bril nu vandaan? Was jij toch en was het een aanbieding?

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    vind het allemaal wel moeilijk hoor met die eisprong, tempen enz....Heb namelijk 2 mei heel veel last van afscheiding gehad en steekjes onder in mn buik. Dacht dat dat mn eisprong was maar mn laatste begin ongesteldheid was 22 april. Hebben 30 april , 1 mei en 2 mei geklust. Ze zeggen dat je eisprong met 14 dagen is maar bij mij was ie volgens mij echt eerder....
    Dus vergeleken met mn laatste ongesteldheid mag ik 20 mei testen.
    Als ik het bekijk dat ik mn eisprong eerder heb gehad kan ik volgens mij al op 16 mei testen....
    hihi snap er niks meer van...en terwijl ik dit zit te typen krijg ik last van mn tepels....
    Stom zal wel niks zijn hoor en laat het ook echt niet zover als de vorige keer komen dat ik zo geobsedeerd er van was en uiteindelijk pco bleek te zijn....

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, echt het deed zo'n zeer dat zelf een natte lap nog brandde dus heb toch onder het stromende koude water gestaan.... Normaal hou ik dat bij een brandwondje nog geen 10 sec. vol maar dit keer wel. Toen ik het wat afdroogde en Rik het ging verbinden heb ik staan gillen...... Ik zei "ik heb liever een wee" hahaha... Nu kan ik erom lachen maar gister zat ik er helemaal doorheen, stom he...

@ Lique, bij de Pearl hebben ze nu een actie, bij aanschaf van een nieuwe bril krijg je een zonnenbril op sterkte gratis erbij.

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lique: mag ik vragen hoeveel jij weegt? Je mag me ook pben hoor! Ik wil ook flink op dieet alleen heb wel zoiets van nu probeer ik netjes bij te blijven en na de vakantie (gaan van 3 juni tot 17 juni) wil ik er voor de volle 200 % voor gaan!
    Gaan naar italie...dus dat red ik echt daar niet met alle pasta/pizza/italiaans ijs.....
    Ga wel veel lopen dan! En ook zwemmen!

denice: hier geen problemen met brood. Een tijd zelf alle korsten at ze op alleen is ze daar nu van terug gekomen die spuugt ze namelijk uit. Ze eet als ontbijt een boterham en tussen de middag eet ze soms wel 2 boterhammen.
    Ieder kind is daar weer verschillend in! als ze maar goed groeit is er niks aan t handje!

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ze hebben trouwens bij henk ten hoor hele leuke jurkjes met spaghettibandjes in allerlei kleuren voor maar 4 euro. (de bovenkant zit rek in) Kan niet precies uitleggen hoe die er uit ziet...

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent

zoiets als dit zeg maar. Ze hebben ze in allerlei kleuren.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mooie site over schoentjes, zag leuke laarsjes, leuk voor in winter als ze gaan beginnen met lopen, spannend hoor! Ben benieuwd ;) Zet wel bij favorieten.

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Nou bed schilderen gaat niet door, mijn oppas is ziek. Maar ik krijg vanmorgen visite, van die meid waarvan ik via MP dat broekje voor Silke heb gekocht. Het klikt heel erg via de mail, maar eens kijken of dat echt ook zo is. En de kindertjes kunnen lekker met elkaar spelen!

@ Rebbel, oeh, wat spannend! Maar ik geloof wel dat ik jouw kansen erg goed inschat gezien je temp en het lichte streepje. Dus een voorzichtig gefeliciteerd meid!

@ petra, tja, waar is dat lieve kleine beebje gebleven he? Maar jij hebt over een maand of drie weer zo'n schatje in je armen meid! Wat een lekkere ondeugende Roos op het filmpje!

@ Delilah, ach gut meid! Als je blaren hebt is het tweedegraads en zou ik wel even langs de huisarts gaan ivm infectiegevaar....

@ Miepie, leuk jurkje! De Hema heeft ook van die budgetlijn van hun leggings, misschien ook in het donkerblauw? Wat kan Malou lekker broodje eten! Bij jouw ordt het ook nog spannend dus!

@ Denice, zulke stukken brood krijggt Silke ook. Toch raar hoor dat Emy brood niet wegkrijgt. Als ik het zo lees lijkt het alsof ze het vreselijk vies vindt!

@ naat, wat een goed nieuws! ik hoop dat jullie huis gauw verkocht is!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, ik denk dat ik weet welke jurkjes je bedoelt. Ik mag voorlopig niets meer kopen van mezelf. Over een maand is mijn dochter jarig en dan zal ze ook weer genoeg kleding krijgen.
    Wat gewicht betreft, ik weeg nu 116 , Ik woog voor mij zwangerschappen 100 en dat na ruim een jaar lijnen vanaf 123. ehhh, snap je mijn verhaal nog haha!! Ik wil volgend jaar heel graag ruim onder de 100 zitten.
    Ik was daarom ook wel heel benieuwd hoe je dat wist van je schildklier....
    Wij gaan pas 26 juli op vakantie, dus ik moet er nog een paar kilo af kunnen krijgen, om ze er waarschijnlijk op vakantie weer aan te eten, haha!! En daarna vol frisse moed weer verder.

@Delilah, ahh bij Pearle dus. En mag ik vragen wat je in totaal kwijt was.

@Denice, wat gebeurd er als je een krentenbol geeft? Djim begint er gewoon aan te eten hoor. En scheurt er zelf stukken af en stopt ze in zijn mond. Misschien vind ze dat ook wel heel interessant.. Het wordt er wel een bende van hoor, haha!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dik knuff voor Delilah, hopelijk ben je in het weekend opgeknapt!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Over Schildklier, mijn stiefmoeder en haar dochtertje (alleenstaand met 4 kinderen van 3 verschillende vaders, oudste is 14, middelste is 8 en jongste tweeling bijna 2) hebben dat ook en ze moeten ook goed op eten letten, maar ze zijn niet dik maar wel vol, ook op dieet. Anders gaat ook niet zo goed met schildklier als ik goed heb.

19. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Miepie: wat een lieve foto's. En wat een superschattig jurkje. Ik ken de maten van dat merk helaas niet.
    Wat kan Malou al goed drinken uit de beker.

@de sporters/afvallers: kom op meiden, jullie kunnen het!!!!

@naat: (bijna) gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. En 1,5 jaar moet toch wel te doen zijn zou je denken.

@delilah: wat een rotdag zeg. En het klinkt ook behoorlijk pijnlijk. :( Hopelijk heb je vandaag een betere dag. Werkse in ieder geval en veel plezier vanavond.

@Lique: wow 20 kilo is wel heel veel om binnen een jaar af te vallen. Ik hoop dat het lukt. Heel veel succes in ieder geval.

@Setteke: wat leuk dat ze langskomt. Grappige manier om nieuwe vriendinnen te maken!

@Denice: Vera krijgt ook kleinere stukjes brood hoor. Meestal eet ze wel een boterhammetje (zonder korsten). Maar het duurt vaak een eeuwigheid. Ze neemt er alle tijd voor. Vaak beginnen we in de kinderstoel en als het te lang gaat duren laat ik haar gewoon spelen in de box en dat geef ik af en toe een stukje.

Meiden, ik heb jullie steun ook nodig.
    Ik hoef niet af te vallen, maar wil wel stoppen met nagelbijten. Het is al een paar keer gelukt, maar op de een of andere manier gaat het na verloop van tijd altijd weer mis. En nu zijn mijn nagels zooooo kort. Het doet gewoon pijn (en het ziet er niet uit natuurlijk).
    Vanaf NU ga ik niet meer bijten. Wish me luck!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Clautje, ja het is een uitdaging, maar zoals ik al schreef het is me eerder gelukt, dus waarom nu niet... Jij succes met het stoppen met nagelbijten, ik deed dat vroeger ook alleen weet ik niet meer hoe ik daar mee gestopt ben...

Deel Deze Pagina